28 حقیقت جالب درباره امیلیا کلارک که نمی‌دانستید + تصاویر

28 حقیقت جالب درباره امیلیا کلارک که نمی‌دانستید + تصاویر

امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک، یا به اختصار امیلیا کلارک (Emilia Clarke) یک بازیگر انگلیسی است که در 23 اکتبر 1986 به دنیا آمد. او در لندن متولد و در برکشر بزرگ شد. کلارک در مدرسه درام لندن تحصیل کرد و در نمایش های مختلف حضور یافت. اولین حضور او به عنوان مهمان در سریال بریتانیایی “پزشکان” (Doctors) بود. در اینجا 28 حقیقت جالب و خواندنی درباره امیلیا کلارک را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.

1. او در سال 2010 و به خاطر بازی در فیلم “حمله تراسیک ها” (Triassic Attack) از سیفی توسط مجله اسکرین اینترنشنال، به عنوان یکی از ستاره های فردای بریتانیا معرفی شد.

2. بازی در نقش دنیریس تارگرین در سریال “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) در سال 2011 باعث شد که با واکنش های مثبت مواجه شود.

3. او تاکنون سه بار نامزد جایزه امی بهترین بازیگر مکمل سریال درام و دو بار نامزد جایزه منتخب منتقدین تلویزیون برای بهترین بازیگر مکمل زن سریال درام شده است.

4. امیلیا در سال 2013 و با حضور در نقش هولی گولیتلی در “صبحانه در تیفانی” (Breakfast at Tiffany) به نمایش برادوی وارد شد.

5. او در سال 2015 و توسط مجله آسک من به عنوان جذاب ترین زن زنده جهان انتخاب شد.

6. از جمله نقش های مهم دیگر او عبارت اند از نقش سارا کانر در فیلم علمی تخیلی “نابودگر: جنسیس” (Terminator Genisys) و نقش لوئیزا کلارک در فیلم رمانتیک “من پیش از تو” (Me Before You).

7. کلارک در فیلم جنگ ستاره ای “سولو: داستانی از جنگ ستارگان” (Solo: A Star Wars Story) حضور خواهد داشت.

8. پدر کلارک که در 10 جولای 2016 از دنیا رفت مهندس صدای تئاتر و اهل ولورهامپتون، میدلند غربی، بود. مادرش، جنیفر کلارک، مدیر سازمان خیریه The Anima Foundation است.

9. علاقه به بازیگری در سن سه سالگی و پس از تماشای تئاتر موزیکال “نمایش در قایق” (Show Boat) که پدرش در آن نقش داشت، در او به وجود آمد.

10. او پس از تحصیل در مدرسه سنت آنتونی و سنت ادوارد در سال 2005 فارغ التحصیل شد. او سپس به مدرسه درام لندن رفت و در سال 2009 فارغ التحصیل شد.

11. کلارک می گوید اگر بازیگر نمی شد، معمار، خواننده و یا طراح گرافیک می شد.

12. او سگی به نام روکسی دارد.

13. او آواز می خواند و سازهای پیانو، فلوت و گیتار را می نوازد.

14. کلارک در فهرست 100 چهره زیبای جهان سال 2012 توسط منقدین مستقل در جایگاه اول قرار گرفت.

15. او دومین بازیگر “بازی تاج و تخت” است که در فیلم های ترمیناتور در نقش سارا کانر بازی کرده است، زیرا همبازی اش لنا هدی در سریال تلویزیونی “نابودگر: ماجراهای سارا کانر” که براساس فیلم های ترمیناتور ساخته شده نقش سارا کانر را برعهده دارد.
16. او پس از اینکه اپیزود اصلی خلبان فیلم برداری شد، به جای تامزین مرچانت در نقش دنیریس تارگرین به “بازی تاج و تخت” وارد شد.
17. مهارت های ورزشی او عبارت اند از اسب سواری، اسکیت روی یخ، روئینگ، دو، قایق سواری، اسکی، شنا و تنیس.

18. کلارک در خواندن آلتو، تصنیف، بلوز، آهنگ کاباره ای و موسیقی جاز، مهارت دارد.

19. کلارک می گوید بدون داشتن موی مصنوعی بلوند پلاتین، که در “بازی تاج و تخت” به سر می کند، در انظار او را نمی شناسند.

20. او پیش از بازی در سریال “بازی تاج و تخت” سه تا شش شغل عوض کرد، از جمله کار در بار، پیشخدمتی در رستوران و کار در مرکز تلفن.

21. کلارک برای فیلم “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” (Captain America: The Winter Soldier) در نقش شارون کارتر تست داد اما این نقش را به امیلی ون کمپ واگذار کرد.

22. او برای نقش در “جوخه خودکشی” (Suicide Squad) درنظر گرفته شده بود که سرانجام آن را به کارا دلوینج واگذار کرد.

23. در انگشت کوچک سمت چپ اش خالکوبی زنبور عسل دیده می شود.

24. کلارک برای بازی در نقش سارا کانر دوره استفاده از اسلحه را گذراند. آرنولد شوارتزنگر مطمئن نبود که کلارک تا پیش از بازی در فیلم “نابودگر جنسیس” اسلحه به دست گرفته باشد، اما تمرین ها نتیجه داد و کلارک در صحنه های مبارزه بسیار خوب ظاهر شد.

25. کلارک با دیدن فیلم های شوارتزنگر بزرگ شد و او را می پرستید و هرگز تصور نمی کرد در فیلم “کشتار جنسیس” حضور یابد.

26. برادرش در سن 8 سالگی او را مجبور می کرد که با او فیلم ترمیناتور را تماشا کند. در آن زمان “نابودگر 2” اکران شد و کلارک به یکی از بزرگ ترین طرفداران این فیلم تبدیل شد.

27. کلارک در زمان بازی در “بازی تاج و تخت” فیلم و سریال هایی که زنان در آن نقش مهمی داشتند را تماشا می کرد تا به نقش خودش کمک کند. او در فیلم “نابودگر جنسیس” هم همین کار را انجام داد.

28. مادربزرگ مادری اش در لاکنو، در هند استعماری به دنیا آمد. کلارک می گوید که از طریق او یک هشتم نژاد هندی دارد.

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. ممد

    آبان 6, 1399

    خیلی خوشگله لامصب و بنظر من تو گات بهتر از همه فیلما بازیگری کرد

    پاسخ

  2. من

    مهر 12, 1399

    صبحانه در تیفانی ادری هپبورن بود نه امیلیا

    پاسخ

    • B در پاسخ به من

      اسفند 25, 1399

      تو نمایشش بازی کرده نه فیلمش

      پاسخ

  3. arman

    تیر 22, 1399

    از همه نظر خوبه واقعا بازیگر عالیی

    پاسخ