25 حقیقت جالب درباره الکساندرا داداریو + تصاویر

الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario) یک بازیگر آمریکایی است که در 16 مارس 1986 (25 اسفند 1364) به دنیا آمد. او به دلیل بازی در نقش‌های آنابث چیس در فیلم‌های “پرسی جکسون” (Percy Jackson)، بلیک گینز در “سن آندریاس” (San Andreas) و سامر کوئینین در “گارد ساحلی” (Baywatch) شهرت دارد. در اینجا 25 حقیقت جالب و خواندنی درباره الکساندرا داداریو را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

الکساندرا داداریو در مراسم افتتاحیه فیلم “سن آندریاس” (San Andreas)

1. داداریو در فیلم‌های “اره‌برقی تگزاس سه‌بعدی” (Texas Chainsaw 3D) و “گذرگاه” (Hall Pass) بازی کرده و در سریال‌های تلویزیونی مانند “یقه سفید” (White Collar)، “فیلادلفیا همیشه آفتابی است” (It’s Always Sunny in Philadelphia)، “کارآگاه حقیقی” (True Detective) و “داستان ترسناک آمریکایی” (American Horror Story)، به عنوان بازیگر مهمان ظاهر شده است.

2. او در شهر نیویورک به دنیا آمد و بزرگ‌ترین فرزند کریستینا، یک وکیل، و ریچارد داداریو، رئیس سابق دپارتمان پلیس تروریسم در زمان مایکل بلومبرگ، است.

3. برادرش متیو داداریو یک بازیگر است. او همچنین خواهری به نام کاترین دارد.

4. پدربزرگ پدری‌اش امیلیو کیو. داداریو، از سال 1959 تا 1971، عضو دموکراتیک مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در ایالت کنتیکت بود.

5. داداریو اجداد ایتالیایی، اسلوواکی، انگلیسی و ایرلندی دارد.

6. او در آپر ایست ساید منهتن بزرگ شده است.

7. او در مدرسه بررلی و مدرسه حرفه‌ای کودکان تحصیل کرده است.

8. او می‌گوید در سن هفت سالگی تصمیم گرفت بازیگر شود.

9. داداریو به کالج مریمونت منهتن رفت و چند سال تکنیک بازیگری مایزنر را آموزش دید.

10. او در سن 16 سالگی فعالیت تلویزیونی خود را آغاز کرد و در سریال روزانه “تمام فرزندان من” (All My Children) کانال ای بی سی نقش یک نوجوان قربانی را ایفا نمود.

11. اولین نقش او آنابث چیس در فیلم فانتزی ماجراجویانه “پرسی جکسون و المپ نشینان: دزد صاعقه” (Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief) بود.

12. او در سریال درام “یقه سفید” آمریکا در نقش کیت مورو، دختر مورد علاقه نیل کافری، حضور پیدا کرد.

13. او در سال 2011 در فیلم “گذرگاه” بازی کرد و در درام کمدی “پدری” (Parenthood) کانالان بی سی در نقش ریچل حضور داشت.

14. در فوریه 2017، هنری کویل در فیسبوک و اینستاگرام خود اعلام کرد که داداریو در تریلر روان شناسانه “نومیس” (Nomis)، که فیلم برداری آن در پایان همان ماه در وینیپگ، کانادا، آغاز می‌شد، به او و بن کینگزلی ملحق می‌شود.

الکساندرا داداریو در کنار زک افرون، هم بازی‌اش در فیلم “گارد ساحلی” (Baywatch)

15. او سگی به نام لوون دارد.

16. او در کنار کیت اپتون در کمدی جاده‌ای “توقف گاه” (The Layover) به کارگردانی ویلیام اچ. میسی حضور یافت و به جای لی مشیل جایگزین شد.

17. او در سال 2016 در فیلم “انتخاب” (The Choice) نیکولاس اسپارکز نقش مکمل را برعهده داشت.

18. او در سال 2015 در سریال کمدی “آخرین انسان روی زمین” (The Last Man on Earth,) از ویل فورته نقش خلبان را برعهده داشت و در سریال “داستان ترسناک آمریکایی” (American Horror Story: Hotel) به عنوان بازیگر مهمان در نقش نسخه فانتزی ناتاشا رمبوای طراح، حضور پیدا کرد.

19. او در سال 2012 در موزیک ویدیوی Radioactive ایمجین دراگنز حضور داشت و به عنوان روبی تفت بازیگر مهمان “فیلادلفیا همیشه آفتابی است” (It’s Always Sunny in Philadelphia) ظاهر شد.

20. داداریو در سال 2015 در فصل اول سریال “کارآگاه حقیقی” نقش کوتاهی را برعهده داشت. او در چهار اپیزود در نقش لیزا تراگنتی، یک گزارشگر حقوقی که با شخصیت وودی هارلسون رابطه داشت، بازی کرد.

21. داداریو در سال 2018 در موزیک ویدیو Wait مارون 5 حضور داشت و در فیلم کمدی “اولین بار که همدیگر را دیدیم” (We First Met) در مقابل آدم دوین که یکی از نویسندگان این فیلم هم بود، نقش آفرینی کرد.

الکساندرا داداریو در نقش آنابث چیس در فیلم‌های “پرسی جکسون” (Percy Jackson) 

22. او در فیلم “ما همیشه در قصر زندگی کردیم” (We Have Always Lived in the Castle) در نقش کنستانس بلکوود حضور داشت. استکی پاسن این فیلم اقتباسی از رمان تریلر شیرلی جکسون را کارگردانی کرد.

23. او به همراه آنتون یلچن و اشلی گرین در کمدی ترسناک “خاکسپاری اکس” (Burying the Ex) حضور یافت. این فیلم در فستیوال فیلم ونیز سال 2014 شرکت داشت اما به بخش رقابت کنندگان وارد نشد.

24. پدرش 75% ایتالیایی و 25% ایرلندی است، در حالی که مادرش نژاد مجارستانی، اسلوواکی، آلمانی و انگلیسی دارد.

25. او در پروژه I Spy School Days کتابی با تصاویر چیستانی، صداپیشگی کرد.

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. roni

    اسفند 9, 1400

    الکساندر خیلی خوبه چشمای درشت و آبیش ادمو جادو میکنه فیلم Baywatch یکی از بهترین فیلماشه

    پاسخ

  2. علی

    خرداد 15, 1398

    خیلی خوشگله

    پاسخ

    • Pooya در پاسخ به علی

      شهریور 30, 1398

      آره

      پاسخ