ابزارهای سئو که تمام شرکت‌ها باید در سال 2017 از آن‌ها استفاده کنند

بسیاری از افراد سال 2017 را سال تغییر و تحول در دنیای سئو می‌دانند. شرکت باید وب سایت‌های خود را تغییر دهند تا به‌راحتی در نتایج موتورهای جستجوگر جای بگیرند. ازآنجایی‌که یکی از استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌ها قرار گرفتن در رتبه‌های بالای نتایج موتورهای جستجوگر است، بنابراین شرکت‌ها و وب سایت‌ها باید این امکان را افزایش دهند.

برای بهینه‌سازی سئو در سال 2017 ابزارهای مختلفی وجود دارد. این ابزارها به صاحبان وب سایت‌ها کمک می‌کند تا با صرف وقت کمتر نتایج بهتری به دست آورند. در این مقاله بهترین ابزار سئو را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

تحلیل‌گر گوگل

اگر درباره بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر تحقیق کرده باشید حتماً نام تحلیل‌گر گوگل را شنیده‌اید. باید بگوییم که این ابزار یکی از بهترین ابزار سئو است. این ابزار به شما کمک می‌کند که تعداد بازدیدکنندگان خود را بدانید.

با کمک این ابزار می‌توانید متوجه شوید که چه افرادی از سایت شما بازدید می‌کنند، درباره چه چیزی جستجو می‌کنند و چه مدتی در سایت شما صرف می‌کنند. این ابزار میزان ترافیک سایت شما را نشان می‌دهد و سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که می‌خواهید این میزان را افزایش دهید یا کاهش دهید.

GTMetrix

یکی از راه‌های قرار گرفتن در رتبه بالای نتایج موتورهای جستجوگر این است که سایت شما تلفن‌های هوشمند را پشتیبانی کند. این ابزار به شما کمک می‌کند بدانید که سرعت بارگذاری وب‌سایت شما در گوشی‌های هوشمند به چه صورت است. همچنین این ابزار به شما کمک می‌کند تا بدانید چگونه باید عملکرد سایت خود را افزایش دهید.

Screaming Frog SEO spider tool

Screaming Frog SEO Spider یک نرم‌افزار معروف رایگان که حتماً باید از آن استفاده کنید. بعد از نصب تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس سایت خود را در آن وارد کرده و اجازه دهید تا در سایت شما کنکاش کند. سپس تمام اتفاقاتی که در سایت شما رخ‌داده از متا دیتا، تگ‌های متا روبات و تگ‌های استاندارد تا زمان پاسخ‌دهی، شمارنده کلمات و کدهای وضعیت را در اختیارتان قرار می‌دهد. سپس متوجه خواهید شد که کدام قسمت‌ها به تغییر نیاز دارند.

کنسول جستجوی گوگل

اگر می‌خواهید بدانید آیا وب‌سایت شما در صفحات نتایج قرار می‌گیرد یا خیر، می‌توانید از این ابزار استفاده کنید. علاوه براین با کمک این برنامه می‌توانید بدانید که چگونه می‌توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. این ابزار اشکالات وب‌سایت شما و بازدهی آن را نشان می‌دهد. متخصصان سئو باور دارند که کاهش خطاها و افزایش ارتباط با کاربر میزان قرار گرفتن وب‌سایت در نتایج گوگل را افزایش می‌دهد.

گوگل Trends

اگر می‌خواهید بدانید که محبوب‌ترین کلیدواژه‌های مورد جستجو قرارگرفته در گوگل کدام هستند، می‌توانید از این ابزار استفاده کنید. در آن صورت می‌توانید مطالب موجود در وب‌سایت خود را به مطالب جستجو شده نزدیک کنید تا احتمال قرار گرفتن سایت شما در صفحه نتایج گوگل افزایش یابد.

SEMrush

اگر به دنبال ابزار جستجوی مناسبی هستید از این ابزار استفاده کنید. با کمک این سایت می‌توانید کلیدواژه‌های مرتبط را جستجو کنید. سپس کلیدواژه‌های مشابه را نیز به شما معرفی خواهد کرد. همچنین می‌توانید بدانید کدام سایت‌ها کلیدواژه‌های مشابه را دارا بوده و در صفحه نتایج چه رتبه‌بندی دارند. برای دوست داران پول هم باید بگوییم که این ابزار میزان ارزش هر کلیک برای یک کلیدواژه مشخص را نشان می‌دهد.

Grammarly

بر اساس تحقیقات و پیشرفت‌های اخیر، سئو بیشتر از کمیت به کیفیت اهمیت می‌دهد. بنابراین این‌که متنی را بنویسید و کلیدواژه‌های مهم را در آن قرار دهید، برای به دست آوردن نتایج مناسب کافی نیست.

امروزه باید متن باکیفیتی ارائه دهید که خطاهای گرامری آن کمتر باشد و در این زمینه ابزار Grammarly می‌تواند به شما کمک کند. این ابزار اشتباهات گرامری متن شما را مشخص کرده و آن را تصحیح می‌کند. پس از استفاده از این برنامه یاد می‌گیرید کلیدواژه‌های غیرضروری را تکرار نکنید. علاوه برآن، این ابزار کلمات مناسبی را به شما پیشنهاد می‌دهد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم