بهترین اپلیکیشن‌ها برای تماشای آنلاین فیلم

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای تماشای آنلاین فیلم چه اپلیکیشن‌هایی هستند؟ اپلیکیشن‌های بسیاری وجود دارند که به کاربران اندروید اجازه می‌دهند به‌طور رایگان به فیلم و برنامه‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشند. امتیاز مثبت این اپلیکیشن‌ها رایگان بودن و انعطاف‌پذیری آن‌ها است.

در این مقاله برترین اپلیکیشن‌ها که صدها فیلم و سریال را در اختیارتان قرار می‌دهند را به شما معرفی خواهیم نمود.

SPB TV

این برنامه به کاربران سراسر جهان اجازه می‌دهد که به محتویات آن دسترسی داشته باشند. با این برنامه می‌توانید از طریق دستگاه‌های هوشمند، تبلت و تلویزیون اندروید به حداکثر 300 شبکه تلویزیونی متصل شوید.

برای کیفیت بیشتر باید به LTE، Wi-Fi و اینترنت 3G مجهز باشید. بیش از 5 میلیون کاربر از این برنامه استفاده می‌کنند.

Crackle

به کمک این برنامه می‌توانید سریال و فیلم‌های موردعلاقه خود را تماشا کنید. مزیت این برنامه این است که در ابتدا کانال موردعلاقه خود را جستجو کرده و در صورت در دسترس بودن اشتراک آن را خریداری می‌کنید. بنابراین دیگر مجبور نیستید برنامه‌هایی که دوست ندارید را تحمل کنید. این برنامه در دستگاه‌های مختلف مانند iOS، اندروید، Roku، تلویزیون اپل، پلی‌استیشن، ایکس باکس و غیره، قابل‌دسترسی است. بنابراین می‌توانید فهرستی از برنامه‌های موردعلاقه خود را تهیه نموده و بعداً تماشا کنید. ساختن حساب کاربری رایگان است و حتی می‌توانید آن را ذخیره نموده و بعداً استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه هیچ کابلی نیاز نیست.

Hulu

با کمک این برنامه می‌توانید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را به‌طور رایگان در گوشی یا هر دستگاه اندرویدی تماشا کنید. این برنامه تمامی فیلم‌ها و سریال‌های جدید و کلاسیک و برنامه‌های کودک را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای نسخه رایگان این برنامه لازم نیست پولی پرداخت کنید، اما برای دسترسی به کلکسیون این برنامه باید ماهی 9 دلار در ازای تماشای تبلیغات، یا ماهی 12 دلار در صورت حذف تبلیغات، پرداخت نمایید.

Showbox

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های رایگان اندروید برای تماشای فیلم و سریال به شمار می‌رود و روزبه‌روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

این برنامه یک کلکسیون ارزشمند از بیش از 12000 فیلم و برنامه تلویزیونی را دارا است. این کلکسیون به‌طور مرتب به‌روز می‌شود. حتی می‌توانید این برنامه را دانلود نموده و بعداً بدون نیاز به اینترنت تماشا کنید. این برنامه در گوگل پلی موجود نیست، اما می‌توانید آن را از سایت‌های رسمی دیگر دانلود کنید. این برنامه بیش از 12 میلیون کاربر فعال دارد.

علاوه بر این‌ها، هنوز هم این برنامه بهترین برنامه رایگان تماشای فیلم‌های HD به شمار می‌رود. این برنامه را از دست ندهید.

Toonmania

این برنامه برای تماشای انیمیشن و کارتون طراحی شده است و کارتون‌ها و انیمیشن‌های دوبله‌شده را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. نسخه اصلی این برنامه به شما اجازه می‌دهد که برنامه موردنظر خود را به‌راحتی جستجو نموده و تماشا کنید.

این برنامه در گوگل پلی موجود نیست. می‌توانید آن را از Aptoide دانلود کنید.

Crunchyroll

Crunchyroll یک وب‌سایت آمریکایی آنلاین است که با هدف نمایش انیمیشن، موسیقی، سرگرمی و برنامه‌های رسانه‌های آسیایی ایجاد شده است. این وب‌سایت که در سال 2006 و توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه کالیفرنیا ساخته شده است، در سراسر جهان بیش از 20 میلیون کاربر دارد. مالک این وب‌سایت رسانه Otter است و یک سرمایه‌گذاری مشترک میان AT&T، مجمع Chernin و تلویزیون توکیو محسوب می‌شود. این وب‌سایت بیش از 200 انیمیشن، سریال آسیایی و برنامه‌های دیگر در اختیارتان قرار می‌دهد، اگرچه به علت نبود مجوزهای لازم تمام این برنامه‌ها در سراسر جهان قابل‌دسترسی نیستند.

این‌ها برنامه‌هایی بودند که هرکسی دوست دارد در گوشی هوشمند خود داشته باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم