25 ابر قهرمان قدرتمند تمام زمان‌ها به همراه تصاویر

اگر در حال خواندن این پست هستید احتمالا طرفدار کامیک‌بوک‌ها (Comic book) می‌باشید. کامیک‌ها کتابچه‌هایی هستند که داستان‌های ابرقهرمانی را نقل می‌کنند. مارول (Marvel) و دیجیتال کامیک (DC) جزو معروف‌ترین شرکت‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم (اوایل قرن بیستم) کامیک‌ها را منتشر می‌کرده‌اند و اکثر ابرقهرمانانی که در فیلم‌های معروف ابرقهرمانی دیده‌ایم (مانند بتمن، سوپرمن، مرد آهنی، ثور، کاپیتان امریکا، واندروومن و …)، در یکی از این دو شرکت متولد شده‌اند. البته برخی ابرقهرمان‌ها (مثل ثور، اودین و …) از داستان‌های اساطیری فرهنگ‌های مختلف جهان (از جمله شمال اسکاندیناوی) نشئت گرفته‌اند. تعداد ابرقهرمان‌ها و ابرشرورهایی که تا بحال در کامیک‌ها معرفی شده بسیار زیاد است و انتخاب قوی‌ترین آن‌ها کار دشواری است. در این مطلب 25 ابرقهرمان و ابرشرور پرطرفدار که قدرت‌های خاص دارند معرفی شده‌ند، البته اگر فقط طرفدار سینما باشید شاید همه آنها را نشناسید، زیرا تابحال تنها بخش کوچکی از ابرقهرمان‌ها به دنیای سینما راه پیدا کرده‌اند. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات او را معرفی کنید. با پروشات همراه باشید.


25. کاپیتان مارول – Captain Marvel

کاپیتان مارول که در ابتدا خانم مارول (کارول دانورز) بود یک خلبان نیروهای هوایی، مأمور سیا و مدیر امنیتی ناسا محسوب می‌شد که پس از به دست آوردن قدرت از نیروهای فضایی به کاپیتان مارول تبدیل شد. او در قسمت چهارم فیلم انتقامجویان (Avengers 4) حضور خواهد داشت (با بازی بری لارسون) و امیدواریم که با قدرت مبارزه و انرژی‌اش، در انتقام جویان 4 بتواند از پس تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین بربیاید.


24. فایراستورم – Firestorm

برخلاف قهرمان‌های دیگر، فایراستورم دو نفر است که باهم ترکیب شده و به قدرتی می‌رسند که می‌توانند مواد را از سطح مولکولی مجدداً با هم ترکیب کرده و یک ماده جدید بسازند. اما از آنجاییکه قدرت او به مواد غیرارگانیک محدود شده بنابراین نمی‌تواند در جایگاه اول قرار بگیرد.


23. مرد آهنی – Iron Man

اگرچه مرد آهنی هم نقاط ضعف خود را دارد اما اما قدرت او در مقابل قهرمان‌هایی مانند ثور، هالک و غیره در این لیست، ثابت شده است. همچنین او آنقدر جذاب است که بتواند در این لیست قرار بگیرد. از آنجاییکه او دائم در تکامل است بنابراین شاید در آینده قدرت‌های او افزایش پیدا کند. یکی از دلایل محبوبیت بالای این شخصیت، بازی زیبای رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول است.


22. آکوآمن – Aqua Man

آکوآمن یکی دیگر از قهرمان‌های آتلانتیس است که قدرت‌هایش همواره دست کم گرفته شد. شخصیتی که در چنین مکانی متولد شده و بتواند هر تکنولوژی انسانی را نابود کند مطمئناً باید در این لیست قرار بگیرد. در دنیای سینما، جیسون موموآ نقش آکوامن را ایفا میکند.


21. دکتر منهتن – Dr. Manhattan

زمانی که از قدرت ناب، خالص و بی نظیر صحبت می‌کنیم تنها چند نفر می‌توانند با او رقابت کنند. در حقیقت توانایی‌های او محدودیت ندارد. قرار گرفتن او در جایگاه 20 ، به دلیل بی عاطفگی اوست که یک ضعف درونی می‌باشد. اگرچه او آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جهان را نابود کند اما چیزی برایش مهم نیست و ترجیح می‌دهد تنها باشد.


20. ققنوس – Phoenix

فینیکس یا ققنوس یکی از قدرتمندترین تله پات های جهان است که جین گری (با بازی سوفی ترنر در دنیای سینما) گاهی اوقات در کنترل قدرت ذهنی نامحدود او دچار مشکل است. پروفسور ایکس هم مجبور شد در کودکی در ذهن او یک محافظ روانی بسازد تا پیش از بلوغ و کنترل قدرت‌هایش از آن‌ها آگاه نشود.


19. کاپیتان اتم – Captain Atom

او که ترکیبی از سوپرمن و موج‌سوار نقره‌ای است گاهی اوقات مرد پولادین درجه دو محسوب می‌شود. قدرت‌های او مهیب هستند به گونه‌ای که می‌تواند میزان نامحدودی از انرژی را دستکاری کند.


18. ولورین – Wolverine

اگرچه ولورین قدرت‌های ابرقهرمانی خاصی ندارد اما قدرت شفایافتن او باعث شده که در این لیست قرار بگیرد. او کمبود قدرت خود را با خشم و پیشینه پیچیده حماسی خود جبران می‌کند و همانطور که درباره دکتر منهتن دیدیم همین ویژگی‌ها هم می‌تواند کافی باشد. قطعا او یکی از به یادماندنی‌ترین و محبوب‌ترین قهرمان‌های دنیای مارول و حتی کل جهان ابرقهرمانان است. بازی فوق‌العاده هیو جکمن که بیش از 17 سال در نقش ولورین ظاهر شد هیچگاه از ذهن طرفداران سینما پاک نخواهد شد.


17. آقای مجستیک – Mister Majestic

آقای مجسیک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای وایداستورم است که به سوپرمن شباهت دارد. او با وجود تمام قدرت‌هایش یک شخصیت ویژه است.


16. پروفسور ایکس – Professor X

پروفسور ایکس به عنوان قدرتمندترین تله پات این جهان نه تنها جهش یافته‌های بسیاری را تربیت کرد بلکه از آن‌ها محافظت نیز نمود.


15. زن شگفت انگیز – Wonder Woman

زن شگفت انگیز با بازی (گَل گدوت) توانست در ژانر فیلم‌های ابرقهرمانی یک فیلم ابرقهرمانی زنانه بسازد. او با وجود بهره بردن از ترکیبی از قدرت سوپرمن و مهارت‌های مبارزه بتمن به دلیل آسیب پذیری خود نتوانسته در جایگاه بالاتر قرار بگیرد. اگرچه او در برابر قدرت‌های مهیب ایمن است اما یک سلاح خطرناک می‌تواند به او آسیب برساند.


14. اسپاون – Spawn

آل سیمونز که توسط افراد خود اعدام شد زمانی برترین سرباز دولت و قدرتمندترین قاتل بود. زمانی که در جهنم بود با شیطان شرط بست که بتواند هر کاری که از دستش برمی آید را انجام دهد. در نهایت قدرتش به پایان رسیده و او دوباره به جهنم بازمی گردد.


13. مارشن من هانتر – Martian Manhunter

مارشن من هانتر با وجود قدرت‌هایش مافوق طبیعی بسیار پس از دکتر منهتن در مقام دوم قرار دارد. اما اهمیت اش در همین خلاصه نمی‌شود. او نه حواس مختلف، مهارت‌های قدرتمند تله پاتی و توانایی‌ترمیم، دارد.


12. هالک – Hulk

باوجود قدرت‌های نامحدود، توانایی‌ترمیم سریع و استقامت خستگی ناپذیرش، به سختی می‌توان در برابر او مبارزه کرد. اگرچه توانایی‌های او از همه بالاتر است اما شاید افراد قوی‌تر بتوانند در برابرش مقاومت کنند. همانگونه که در فیلم انتقامجویان: جنگ بینهایت دیدیم که تانوس به سادگی او را شکست داد که البته صدای هواداران هالک را درآورد. در دنیای سینما، مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش هالک را ایفا می‌کند، قبل از او نیز ادوارد نورتون این نقش را ایفا نموده است.


11. گرین لانترن – The Green Lantern

او با وجود داشتن حلقه قدرت که قدرتمندترین سلاح جهان است می‌تواند هر قدرتی که تصور می‌کند را داشته باشد. او همچنین یکی از شخصیت‌های کلیدی جهان DC است. اما نقطه ضعف او همانند گجت های دیگر این است که باید شارژ شود و معمولاً در مواقع لزوم این ضعف او به چشم می‌آید. در فیلم مخصوص این شخصیت، رایان رینولدز نقش او را ایفا نمود که البته بازخوردهای چندان مثبتی را به همراه نداشت.


10. فلش – Flash

فلش می‌تواند از نور سریع‌تر دویده، فکر کرده و عمل کند، اگرچه این ویژگی‌ها خارق العاده هستند اما توانایی‌های او به همین محدود نمی‌شوند. او می‌تواند در زمان حرکت کرده، از اجسام عبور کند و حتی دانش را با سرعت بسیار بالا خوانده و درک نماید.


9. بتمن – Batman

بتمن که در دنیای DC متولد شده تقریبا پرطرفدارترین شخصیت این شرکت می‌باشد. در فیلم لیگ عدالت (Justice League) دیدیم که وقتی فلش از او پرسید که قدرت ابرقهرمانی‌اش چیست؟ بتمن پاسخ داد که «من ثروتمند هستم!». او واقعا ثروتمند است، اما مهم‌ترین برگ برنده او قدرت تمرکز بالا و استراتژی‌های بسیار کاربردی است که در مبارزات به کارش می‌آید. او به دنیای سینما هم راه پیدا کرده است؛ حتما سه‌گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان را دیده‌اید و با بزرگ‌ترین دشمن بتمن در کامیک‌ها یعنی جوکر هم آشنا شده ‌اید! تاکنون افراد مختلفی در سینما نقش بتمن را بازی کرده اند که از جمله آنان می‌توان به مایکل کیتون، کریستین بیل و بن افلک اشاره نمود.

همچنین بخوانید: مقایسه ابرقهرمان های سینما: بتمن در برابر مرد عنکبوتی. کدام یک قویتر است؟


8. صاعقه سیاه – Black Bolt

صاعقه سیاه که رهبر گروهی از بازماندگان انسان به نام ناانسان ها را برعهده دارد حتی توسط ابرقهرمان‌های دیگر هم به عنوان قدرتمندترین موجود جهان نام گذاری می‌شود. او که می‌تواند انرژی را دستکاری کند قادر است قدرت‌های خود را تا میزان بسیار زیادی افزایش دهد. با این حال، قوی‌ترین سلاح او صدای طوفانی‌اش است. حتی یک زمزمه او استخوان‌های هالک را به لرزه انداخته و فریاد او می‌تواند کل جهان را نابود کند.


7. فرانکلین ریچاردز – Franklin Richards

فرانکلین به عنوان پسر آقای شگفت انگیز و زن نامرئی به دلیل توانایی‌هایش تا مدت‌ها قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول محسوب می‌شد. جایگاه او می‌تواند بالاتر هم باشد.


6. دکتر استرنج – Dr. Strange

قدرت‌های دکتر استرنج یا جادوگر عالی رتبه با قدرت‌های دکتر منهتن برابر است. اما او یک انسان عادی است که با جادو بازی می‌کند. ایفای نقش او در سینما را بندیکت کامبربچ برعهده دارد.


5. سنتری – Sentry

سنتری آنقدر قدرتمند است که گاهی اوقات خودش هم از توانایی‌هایش شگفت زده می‌شود. اما ذهن ضعیف او نقطه ضعفش محسوب می‌شود. با اینکه او یک بار موجودیت خود را از حافظه انسان‌ها و ابرقهرمان‌های جهان پاک کرد، اما مشکلات روحی روانی شخصی‌اش نقطه ضعف او محسوب می‌شوند.


4. موج سوار نقره‌ای – Silver Surfer

زمانی که از  این شخصیت حرف میزنیم باید بیشتر درباره کارهایی که او نمی‌تواند انجام دهد صحبت کنیم نه کارهایی که می‌تواند. او با وجود دسترسی به توانایی جهانی می‌تواند به قدرت نامحدود دست پیدا کند. اما عدم انسجام او باعث شده که در این جایگاه قرار بگیرد. گاهی اوقات او آنقدر خوب است که می‌تواند در جایگاه یک، دو یا سه قرار بگیرد و گاهی اوقات اصلاً مطمئن نیستیم که می‌توانیم او را در این لیست قرار دهیم یا خیر.


3. سوپرمن – Superman

سوپرمن یکی از شناخته شده ترین و قدرتمندترین قهرمان‌های دنیای DC است. او به راحتی می‌تواند در جایگاه اول باشد زیرا هیچ کس دقیقاً نمی‌داند که قدرت‌های سوپرمن تا چه اندازه است. او به عنوان یکی از محترم‌ترین ابرقهرمان‌های این جهان یک کریپتونی واقعی است. هنری کویل به خوبی توانسته نقش او را در سینما بازی کند اگرچه منتقدانی نیز دارد.


2. گوکو – Goku

گوکو یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های دنیای تخیلی است که نام او به دنیای واقعی هم راه یافته است و تصور می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند قدرت‌های او را محدود کند.


1. ثور – Thor

ثور به عنوان خدای رعد اسکاندیناوی یکی از ابرقهرمان‌های مارول است. او نه تنها یک ابرقهرمان به معنای واقعی، بلکه یک مبارز با مهارت رزمی بالا نیز می‌باشد. همچنین او یک چکش (به نام میولنیر یا Mjölnir) دارد که باعث می‌شود بر مکان و زمان کنترل مطلق داشته باشد. در حقیقت ثور آنقدر قدرتمند است که به سادگی نمی‌توان او را در فیلم‌های کامیک خلاصه کرد. ثور از جمله ابرقهرمان‌هایی است که به دنیای سینما راه پیدا کرده و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگر ثور در دنیای سینما کریس همسورث است که انگار کاملا برای این نقش ساخته شده است!


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر ابرقهرمان مورد نظر شما در این لیست نبود لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید!

                               

دیدگاه‌ها (1730)

بستن فرم

  1. Anin

    بهمن 7, 1402

    کی گفته سوپرمن تر افدار نداره؟خیلی هم داره

    پاسخ

  2. Anin

    بهمن 7, 1402

    سوپرمن می تونه تور را شکست بده وهال می تواند گوکو راشکست دهد باید اول سوپرمن دوم تور سوم هالک چهارم گوکو باشه😐😏😎

    پاسخ

  3. پیتون

    تیر 9, 1402

    عالیه ای کاش ساب زیرو و دیمیتری ماکسیموف و هایپریون و بلید و دانته و آسورا و ریو توی این لیست بود خیلی عالی میشد درزم سپورمن اولین شخصیت مبارزه تخیلی محصوب میشود و بعد بقیه

    پاسخ

  4. احمد

    تیر 7, 1402

    این لیست کاملا چرته اومدن هرچی اسم قهرمان به ذهنشون میرسیده رو نوشتن بدون در, نظر گرفتن قدرت.
    قویترین قهرمان سایتاما هست باید تو رتبه یک قرار بگیره ولی حتی جز 25 تا هم نیست

    پاسخ

  5. Miray

    تیر 6, 1402

    سوپگرل ثور رو هم شکست میده
    البته که توی فیلم suopergirl سوپرمنو شکست داده و گفتن که قدرتمند تره پس باید رتبه بالا تر از ۳ میورد ولی حتی جزو ۲۵ تای اول هم قرار نگرفته!
    و با توجه به قدرت هایی که داره و انرژی که از خورشید میگیره فکر نمیکنم ثور حریفش بشه ! بالاخره دختر پولادینه

    پاسخ

  6. Reza

    خرداد 26, 1402

    اسکارلت ویچ از همه قوی تره چون قدرت های کنترل ذهن و کنترل جابه جایی از راه دور و … توی انتقام جویان پایان بازی Avengers end the game چند ثانیه بیشتر نمونده بود که تاکنون رو تیکه تیکه کنه فیلم های بعدی مارول توی فیلم وانداویژن یک شهر رو گرفت و قدرت هاش هم بیشتر شد
    بعد اسکارلت ویچ هم ثور قوی ترینه

    پاسخ

  7. محمد مهدی خجسته

    فروردین 10, 1402

    بتمن از مردعنکبوتی زرنتره وبتمن 50رقم ازدشمناش مثل جوکر بالاتره ودشمناشو تا نکو شه دست بردار نیست

    پاسخ

  8. حمید

    اسفند 13, 1401

    هیچ راهی نداره که مرد عنکبوتی بتونه بتمن رو شکست بده. بتمن همیشه ده قدم از دشمناش جلوتره.

    پاسخ

  9. محمد

    شهریور 13, 1401

    سلام لطفا مرد عنکبوتی و ددپول هم اضافه کنید

    پاسخ

  10. کاپیتان آمریکا

    تیر 16, 1401

    دکتر منهتن قادر مطلقه میتونه یه مولتیورسو نابود واز اول بسازتش پس اون میشه اول لیست کلا اشتباهه مردآهنی تو این لیست با وولورین مخصوصا جایی ندارند و جین گری چرا اینقدر پایین؟؟؟
    مقاله چرتی بود

    پاسخ

    • مارول در پاسخ به کاپیتان آمریکا

      تیر 29, 1401

      به شما چه اینا قهرمانان مارول هستند همه هم خوب هستند درحال حاضر کسی به قدرتمندی مرد آهنی پیدا نشده

      پاسخ

      • Bwy در پاسخ به مارول

        شهریور 5, 1401

        مرد آهنی؟ 😂 مرد آهنی توسط منهتن پودر میشه یعنی منهتن که تمام ملکول ها و اتم هارو کنترل میکنه میتونه لباس مرد آهنو همراه با خود مرد آهنی له کنه و تبدیل به یه توپ فوتبال کنه تنها با ذهنش😂 منهتن دانش مطلق و قادر مطلق و هیچ وقت نمیمیره جاودانه و بعد مرگ میتونه خودشو زنده کنه

        پاسخ

  11. Asra

    خرداد 19, 1401

    کاملا اشتباه و فیک هستش این سایت تو همه اینا اول سوپر من و بعد بقیه سوپر من توانایی هاش هم مثله تور زیاده ولی سوپر من و بعد تور گوکو هم که اصلا نمیشناسم اولین باره میبینم‌ اونم‌تو این‌ سایت

    پاسخ

  12. دانیال

    فروردین 27, 1401

    سلام دوستان میتونم بپرسم شما کتاب یا فایل های کمیکتونو از چه سایتی تهیه میکنید.
    جدیدا دسترسیم کمی پایین اومده احساس میکنم هیچ کدوم کیفیت خوبی نداره.

    پاسخ

  13. Superman

    فروردین 25, 1401

    من به دنیا نیومده بودم میدونستم سوپرمن کیه الان نصف دنیا نمیدونن کوگو و ثور کین همه دنیا میدونن سوپرمن کیه تازه سوپرمن از ثور قوی تره هر جا برین تو سایت ها سوپرمن برندس

    پاسخ

  14. اودین

    فروردین 7, 1401

    لطفاً هیچ کس نظر نده از نظر من نه رایتر ها رو دارم حساب میکنم نه پرایمال مانیتور بعد اینها قویترین ها فقط میلکمن و کازمیک ایمورتال هالک هست و تمام

    پاسخ

  15. Baran

    فروردین 3, 1401

    اسکارلت ویچ از همشون قوی ترع اون با قورت آشوبش تانوس رو تا مرز شکست برد بنظرم باید شمارع یک لیست اسکارلت ویچ باشه

    پاسخ

    • Goku در پاسخ به Baran

      فروردین 4, 1401

      تانوس را تا مرز شکست برد!! خوب که چی؟!🙂

      ثور هم تانوس را تا مرز کشتن برد! اونم در حالی که تانوس هر شش سنگ ابدیت رو داشت!!
      بعد خیلی از شخصیت های این لیست هم راحت تانوس را نابود میکنن.

      پاسخ

      • Baran در پاسخ به Goku

        فروردین 6, 1401

        اسکارلت ویچ توانایی شست و شوی مغزی رو داره که وقتی روی ثور انجام داد کاملا بهم ریختتش اصلا این هیچی ثور فقط میتونه به وسیله بایفراست توی دنیا های مختلف سفر کنه ولی اسکارلت میتونه اون هارو تغییر بده و اینکه اسکارلت تونست سنگ ذهن رو نابود کرد اون حتی میتونه با جادوی آشوبش یک دنیای موازی خلق کنه اگه سری به اینترنت و کمیک ها بزنی متوجه منظورم میشی

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به Baran

          فروردین 6, 1401

          دکتر منهتنم راحت یه مولتی ورس نابود و دوباره خلق میکنه

          پاسخ

          • Baran در پاسخ به Stan

            فروردین 9, 1401

            هرکی نظر خاص خودش رو داره از نظر من اسکارلت ویچه

            پاسخ

          • محمد پور محتشم در پاسخ به Stan

            تیر 11, 1401

            Living tribunal یا همون دادگاه زندگی هم یک امنی ورسال رو نابود می‌کنه بعد از اول میسازه له کردن لوسیفر و دکتر منهتن با هم هم راست کارشه

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به محمد پور محتشم

              تیر 13, 1401

              داش دادگاه زندگی اومنی ورسالهههه؟؟؟؟؟!!!!!!!!
              اولن اونی که میگی اوتر ورسه اومنی ورس یه مفهوم کلی از کل فیکشنه که ملت این دو تارو قاطی کردن
              بعدشم دادگاه رو میتونیم با چیزایی که ازش دیدیم هایپر ورسال سطح بالا در نظر بگیریم اونم تهش که یعنی در حد پریچواس که اصلا در حد خاروندن کتفه منهتن نی
              بیاندر خودش یه کرکتر بی نهایت بعدیه و میشه اوتره سطح پایین در نظر گرفتش و به نظرم از منهتن بالا تره
              ولی لوسیفر یه کرکتره که فرای بی نهایت بعده و میشه آواره سطح متوسط در نظر گرفتش
              هر وقت یکم تحقیق کردی و دو تا کمیکم از دی سی خوندی و معنی و تفاوت اوتر و اومنی ورسو فهمیدی بیا
              این که گفتی کار کرکترایی مثل پرزنسو یکی پایینتر از همس نه دادگاه

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به محمد پور محتشم

              تیر 13, 1401

              دوست عزیز نابودی امنی ورس رو هیچ کدوم از کرکتر های فیکشن نمیتونن انجامش بدن امنی ورس یعنی همه چیز تمام فیکشن ورس های کمیک و انیمه همه بخشی از امنی ورسن
              بعدم داش لوسیفر از لویینگ ترایبونال قوس تره لویینگ ترایبونال از بیاندرز شکست خورد در حدی که بیاندر اصلی یه طبقه از لوسیفر پایین تره
              لوسیفر یک مولتیورس رو به نامه تبدیل کرد و تو جیبش گذاشت و از ورس پرزنس فراتر رفت و برای خودش یک مولتیورس درست کرد بعد لویینگ ترایبونال از تانوس با قلب عالم شکست خورد قابل قیاس نیستن اینا اصلا لوسیفر از دادگاه خیلی قوی تره

              پاسخ

      • Setayesh در پاسخ به Goku

        اردیبهشت 9, 1401

        چی میگی بابا اسکارلت ویچ از همشون قوی تره تانوس تو انتقام جویان پایان بازی داشت ثور رو میکشت که کاپیتان امریکا نجاتش داد حالا چی شده که واندا ضعیف تر از ثور هست واندا تو پایان بازی داشت به راحتی تانوس رو میکشت و تو سریال واندا ویژن قشنگ میتونیم ببینیم که واندا چقدر قدرتمنده پس معلومه که واندا قویترین ابر قهرمانه

        پاسخ

      • مارول در پاسخ به Goku

        تیر 29, 1401

        به این میگن نظر

        پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به Baran

      فروردین 5, 1401

      فازت چیه با امثال دکترمنهتن قابل قیاس نیست

      پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به ناشناس

        تیر 11, 1401

        دکتر منهتن هم با امثال دادگاه زندگی یا بیاندرز قابل قیاس نیست لوسیفرتون حریف دادگاه زندگی نیست چه برسه به دکتر منهتن تون که از لوسیفرتون هم ضعیف تره 🤣🤣🤣🤣🤣

        پاسخ

  16. بهاالدین

    بهمن 16, 1400

    سوپرمن قوی ترین است از همه

    پاسخ

    • Baran در پاسخ به بهاالدین

      فروردین 6, 1401

      نه از اسکارلت ویچ

      پاسخ

    • رضا در پاسخ به بهاالدین

      فروردین 26, 1401

      بتمن قدرتمند تر از سوپرمن بتمن هنر های رزمیش عالیه

      پاسخ

    • رضا در پاسخ به بهاالدین

      فروردین 26, 1401

      بتمن قوی تر از سوپرمنه سوپرمن اصلا طرفدار نداره ولی بتمن کلی طرفدار داره در نتیجه بتمن قوی تر از سوپرمنه

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به رضا

        فروردین 27, 1401

        چه ربطی به طرفدار داره شاهکار ها و قدرتاسون اصلا قابل مقایسه نیستن تو همون سینما هم سوپر من خیلی قویتر از بتمنه چه برسه کمیک

        پاسخ

      • محمد پور محتشم در پاسخ به رضا

        تیر 14, 1401

        سوپرمن بعد اسپایدر من پر طرفدار ترین فرد مارول و دی سی هست

        پاسخ

  17. بهاالدین

    بهمن 14, 1400

    گوکو می تواند سوپرمن را شکست دهد و سوپرمن میتواند ثور را شکست دهد باید گوکو اول باشد و سوپرمن دوم ثور هم سوم

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به بهاالدین

      بهمن 15, 1400

      نگا گوکو از قبل بحران قوی‌تر نیست و تقریبا در حد ثمره

      پاسخ

  18. محمد

    بهمن 7, 1400

    پس چرا شزم نبود یا بلک ادم اونا قوی هستند با سوپرمن برابرن و چرا حضور نداشتن

    پاسخ

    • امیررضا در پاسخ به محمد

      بهمن 8, 1400

      حق دوپس عزیز فقط بلک آدام ابر قهرمان نیست جز آدم بداست شزم رو قبول دارم

      پاسخ

    • Baran در پاسخ به محمد

      فروردین 3, 1401

      بلک آدام یک شرورع اینجا گفته قهرمان

      پاسخ

      • . در پاسخ به Baran

        آذر 6, 1401

        بابا فیلمارو ببینین عشق کنین دیگه
        منهتن والا پرنزس اینا خره کین با فیلمارو ببینین خوب بود حال کنین نبود بگین چرته
        الان اینجا بحث میکنید ک چی؟
        قعطا نویسده و خالق شخصیت ها قویتر از همن
        کی شخصیت مرد عنکبوتی و خلق کرد کی دنیایی مارول و کامیک هاشو ابداع کرد اون از هنه قویتره
        با اینا فیلمه اوه واقعیت بود چیکا میکردین

        پاسخ