بیوگرافی امبر هرد از کودکی تا امروز + تصاویر

امبر هرد (Amber Heard) یک بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌های مختلف هالیوودی نقش آفرینی کرده است، فیلم‌هایی مانند: سرزمین زامبی‌ها (Zombieland)، خاطرات عجیب و غریب (The Rum Diary)، فیلم 3 بعدی رانندگی جنون (Drive Angry) و دختر دانمارکی (The Danish Girl). او در فیلم ابر قهرمانی آکوآمن (Aquaman) و لیگ عدالت (Justice League) از دیجیتال کامیکز (DC) در نقش کوئین مرا ظاهر می‌شود که این فیلم‌ها شهرت او را دو چندان خواهند نمود. در این مطلب بیوگرافی این بازیگر را مرور می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

اطلاعات کلی

نام امبر لورا هرد (Amber Laura Heard)
متولد 22 آوریل، 1986 (2 اردیبهشت 1365)
سن 32 سال
محل تولد آستین، تگزاس، ایالات متحده آمریکا
قد 171
شغل بازیگر سینما
وضعیت تأهل مطلقه

بیوگرافی امبر هرد

امبر هرد در شهر پیشرفته آستین در تگزاس متولد و بزرگ شد. پدرش، کلینتون هرد یک پیمانکار و مادرش پاتریشیا پیچ محقق اینترنتی بود. امبر یک خواهر کوچک‌تر به نام ویتنی دارد.

امبر پس از اتمام مدرسه ابتدایی به مدرسه کاتولیک‌ها رفت و به یک کاتولیک معتقد تبدیل شد. او در این دوران در تئاتر مدرسه، فیلم‌های تبلیغاتی و کمپین‌های پیش از انتخابات شرکت می‌کرد.

اما او دیپلم متوسطه را دریافت نکرد. زمانی که 16 ساله بود بهترین دوستش در تصادف رانندگی کشته شد. این تصادف ضربه سختی به او وارد کرد و درنتیجه امبر مذهب را کنار گذاشت، خود را بی دین معرفی کرد و مدرسه را رها کرد.

یک سال بعد امبر 17 ساله روانه نیویورک شد تا در یکی از آژانس‌های مدلینگ کار پیدا کند اما به زودی متوجه شد که مدلینگ را دوست ندارد. او سپس به لس آنجلس رفت و در تست‌های مختلف بازیگری شرکت کرد.

فیلم‌های او

بیوگرافی خلاقانه امبر هرد در طول زمان به وجود آمد. او در سریال‌های تلویزیونی “جک و بابی” (Jack & Bobby)، “کوهستان” (The Mountain) و “او. سی” (The O.C) نقش‌های کوتاهی را برعهده گرفت. او در سال 2004 در قسمت‌هایی از درام ورزشی “چراغ‌های جمعه شب” (Friday Night Lights) شرکت کرد. سپس در فیلم ترسناک “سمت اف اکس” (SideFX)، درام “سرزمین شمالی” (North Country)، کمدی “قطره مرده سکسی” (Drop Dead Sexy)، درام “قیمت پرداخت” (Price to Pay)، تریلر جنایی “شاهزاده” (The Prince)، درام زندگی نامه‌ای “آلفا داگ” (Alpha Dog) و سریال تلویزیونی “ذهن‌های مجرم” (Criminal Minds) حضور یافت.

 

اولین نقش اصلی او در فیلم “همه پسران ماندی لین را دوست دارند” (All the Boys Love Mandy Lane) در سال 2006 بود. این فیلم چندان محبوب نبود اما تنها یک سال پس از اکران در سینماهای اروپا هم به نمایش در آمد.

فیلم‌های دیگر او عبارت‌اند از موزیکال “بازگشت” (Return) در نقش اصلی، در سریال “کالیفرنیکیشن” (Californication)، در کمدی سیاه “پاین اپل اکسپرس” (Pineapple Express)، تریلر جنایی “خبرچینان” (The Informers) و “خاطرات آدرال” (The Adderall Diaries)، فیلم ترسناک “سرزمین زامبی‌ها”، تریلرهای “ناپدری” (The Stepfather) و “پارانویا” (Paranoia)، کمدی تراژدی “حاطرات عجیب و غریب” (The Rum Diary)، تریلر “سه روز برای کشتن” (Three Days to Kill) و کمدی “مایک جادویی ایکس ایکس آل” (Magic Mike XXL).

 

امبرهرد در فیلم‌های مختلفی نقش اصلی را برعهده داشت، مانند ملودرام “نخل‌های پنهان” (Hidden Palms)، درام “عقب نشینی هرگز” (Never Back Down)، کمدی “جونسس” (The Joneses) و بسیاری دیگر. فیلم‌های اخیر امبر هرد عبارت‌اند از درام “دختر دانمارکی” و تریلر “کشتزارهای لندن” (London Fields).

زندگی شخصی او

امبر هرد در سن 17 سالگی در نیویورک با تولید کننده آمریکایی آرتور ویبرندز آشنا شد. آن‌ها چندین سال باهم رابطه داشتند. او در سال 2007 در صحنه فیلم “قطره مرده سکسی” با کریسپین گلاور بازیگر آشنا شد و رابطه‌شان بیش از یک سال و نیم به طول انجامید.

این بازیگر در سال 2008 با عکاسی به نام تاسیا ون ری (tasya van ree) که یک زن بود رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرد. او در جشن اتحاد همجنس‌گرایان علیه افتراء اعلام کرد که دو جنس‌گراست و در گذشته با زنان دیگری از جمله ماری دویلپین هم رابطه داشته است.

امبر هرد و تاسیا ون ری

اما در سال 2012 و با ورود جانی دپ تجربیات دو جنس گرایانه امبر هرد پایان یافت و او بازیگر افسانه‌ای یعنی جانی دپ را ملاقات کرد. دپ در ابتدا تلاش کرد توجه او را جلب کند و با وجود اینکه امبر هرد در ابتدا به او بی توجهی می‌کرد اما رفته رفته عاشق او شد. آن‌ها به مدت 3 سال باهم ارتباط داشتند و سرانجام در فوریه 2015 با هم ازدواج کردند. امبر نام خانوادگی این بازیگر را بر خود نهاد و از آن پس «امبر هرد دپ» نامیده می‌شد.

امبر هرد و همسر سابقش جانی دپ

طبق گزارش مجله‌های ماکسیم و اف اچ ام، امبر هرد از سال 2008 یکی از 100 زن جذاب دنیا بوده است. این جایگاه او به دلیل فیزیک ظاهری (وزن 54 کیلو و قد 171 سانتی متری و پارامترهای 90-61-89) و تصاویر برهنه او در مجلات و فیلم‌ها ناشی می‌شود.

رسوایی‌ها

داستان زندگی امبر هرد و جانی دپ به مدت 15 ماه همانند داستان‌های تخیلی هالیوود بود. رسوایی‌های ایجاد شده پیرامون رابطه آن‌ها زندگی‌شان را به قصه‌های فیلم‌های رمانتیک شبیه کرده بود، نه زندگی واقعی.

برای مثال، در سال 2015 امبر هرد به استرالیا رفت تا همسرش را که بر پروژه فیلم “دزدان دریایی کارائیب” فعالیت می‌کرد، ملاقات کند. او دو سگ یورکشایر تریر نیز به همراه داشت. طبق قوانین استرالیا ورود حیوانات به این کشور مقررات سفت و سختی دارد. مقامات کشور خواستار قرنطینه اجباری این حیوانات بودند که دلیلش طبیعت خاص این قاره بود. امبر به همراه داشتن این سگ‌ها را تکذیب کرد و آن‌ها را قرنطینه نکرد؛ اما تصاویر سگ‌های او در صفحات اجتماعی و اینستاگرام دیده شد. طبق قوانین استرالیا این بازیگر باید 1 میلیون دلار پرداخت می‌کرد و تا ده سال به زندان می‌رفت.

امبر هرد و سگ‌هایش در استرالیا

البته همسرش از او حمایت کرد. جانی دپ رسوایی به راه انداخت و گفت که وزیر کشاورزی استرالیا مانند کسی است که مغزش از گوجه فرنگی تشکیل شده. درنتیجه این صحبت‌ها رسوایی بین المللی ایجاد شد و امبر هرد توانست با پرداخت جریمه از زندان رهایی یابد. این زوج همچنین مجبور شدند از دولت استرالیا عذرخواهی کنند.

اما در سال 2016 داستان عاشقانه آن‌ها به پایان رسید. این زوج مشهور در مه 2016 از هم جدا شدند. امبر هرد تقاضای طلاق داد و همسرش را به خشونت خانگی متهم کرد. این بازیگر گفته‌هایش را در دادگاه هم تأیید کرد. پزشکی قانونی هم گواهی داد که امبر کتک خورده است. پیغام گیر تلفن و مکالمات تلفنی نشان می‌داد که امبر از دوستان و اورژانس تقاضای کمک کرده و در همان لحظه فریاد و تهدیدهای همسرش در زیرزمین نیز به گوش می‌رسید.

صورت کتک خورده امبر هرد

دادگاه با مدارک کافی گفته‌های او را تأیید کرد و حکم طلاق صادر شد. همچنین دادگاه جانی دپ را از نزدیک شدن به همسرش محروم کرد.

اما پس از این اتهام شایعات بسیاری ایجاد شد. طرفداران جانی دپ نمی‌توانستند بپذیرند که او دست به خشونت خانگی بزند. کمپین‌های حمایت از دپ و متهم کردن امبر هرد در سراسر اینترنت ایجاد شدند. این طرفداران گفته‌های دوستان این بازیگر را باور کردند.

یکی از افرادی که گفته‌های امبر را دروغ می‌دانست ونسا پارادی بود که مجدداً رابطه‌اش را با جانی آغاز کرد. او معتقد بود که جانی هرگز به او یا فرزندانش توهین نکرد. امبر پس از طلاق غرامت و بخشی از اموال جانی را دریافت نمود که شامل 6.8 میلیون دلار غرامت، خودروی Range Rover 2015 و فورد Mustang 1968 اوست.

طرفداران گفته‌های دادگاه مبنی بر شواهد امبر، گفته‌های دوستان یا خانواده یا اخبار رسانه‌ها مبنی بر اعتیاد جانی به الکل یا مواد مخدر را قبول نداشتند. اما رسانه‌ها به موضوعات مرتبط با خشونت خانگی علاقه دارند و مسائل مربوط به آن را دنبال می‌کنند. اگر مردم نتوانند گفته‌های یک ستاره را در این باره باور کنند بنابراین یک زن معمولی که با خشونت خانگی رو به رو شده برای اثبات آن شرایط سخت‌تری دارد.

امبر هرد قول داد که این خسارت دریافتی را به سازمان‌های خیریه کمک به زنان و کودکان طلاق صرف کند، اما رسانه‌ها اخباری در این باره منتشر نکردند.

امبر هرد در امروز

در پایان سال 2016 این بازیگر از شوک اتفاقات گذشته درآمد. او این بار پیشتر وقتش را با دوستش کارا دلوین می‌گذراند و تتوهای جدید در بدنش دیده می‌شد. طرفداران معتقدند بودند که امبر پس از آسیب از مردان مجدداً به زنان روی آورده است.

امبر هرد و دوستش کارا دلوین

با انتشار تصاویری از آن دو در کلاب های باهاما و خودرویشان مجدداً شایعه ارتباط آن‌ها داغ شد اما مشخص نبود که رابطه‌شان دوستانه است یا عاشقانه. این دو بازیگر هم در این باره هیچ نظری ندادند و رابطه‌شان را رسماً تأیید نکردند.

اما این مشکلات خانوادگی مانع کار کردن او نشد. او در 16 نوامبر 2017 در نقش ملکه مِرا (Queen mera) در فیلم “لیگ عدالت” (Justice League) حضور یافت. این فیلم در ادامه فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند بتمن، سوپرمن، زن شگفت انگیز، فلش و آکوامن، براساس داستان‌های دیجیتال کامیکز (DC) ساخته شده بود. این بازیگر در این فیلم هم همانند فیلم آکوامن در نقش مرا حضور پیدا می‌کند. او برای بازی در این فیلم موهای خود را به رنگ قرمز درآورد تا به نقش بخورد.

امبر هرد در نقش مرا

در سال 2017 زندگی شخص او بهبود یافت. او با ایلان ماسک میلیاردر دیده شد. آن‌ها در 23 آوریل 2017 به طور رسمی رابطه خود را تأیید کردند و به صورت یک زوج باهم دیده شدند؛ اما در تابستان 2017 از هم جدا شدند. طبق اخبار رسانه‌ها دلیل اتمام این رابطه کار زیاد بود. ایلان ماسک بیشتر وقتش را صرف پروژه‌هایش می‌کرد و امبر هم اغلب بر سر صحنه فیلم برداری بود. این بازیگر در اکتبر 2017 به استرالیا رفت تا در فیلم برداری فیلم آکوامن حضور داشته باشد و حاضر نشد به خاطر زندگی شخصی‌اش از کارش بگذرد.

امبر هرد و ایلان ماسک

آخرین فیلم او آکوامن است که در آن نقش مرا را برعهده دارد و این فیلم در سال 2018 اکران می‌شود.

فیلم شناسی

  • همه پسران ماندی لین را دوست دارند، 2006 (All the Boys Love Mandy Lane)
  • نخل‌های پنهان، 2007 (Hidden Palms)
  • دیز را به یاد داشته باش، 2007 (Remember the Daze)
  • عقب نشینی هرگز، 2008 (Never Back Down)
  • جونسس، 2009 (The Joneses)
  • سرزمین زامبی، 2009 (Zombieland)
  • و به زودی تاریکی، 2010 (And Soon the Darkness)
  • خاطرات عجیب و غریب، 2011 (The Rum Diary)
  • رانندگی جنون، 2011 (Drive Angry 3D)
  • ماچته می‌کشد، 2013 (Machete Kills)
  • پارانویا، 2013 (Paranoia)
  • 3 روز برای کشتن، 2014 (Three Days to Kill)
  • وقتی زندگی‌ام را دوباره از اول زندگی می‌کنم، 2015 (When I Live My Life Over Again)
  • کشتزارهای لندن، 2015 (London Fields)
  • دختر دانمارکی، 2015 (The Danish Girl)

تصاویری از امبر هرد

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم