10 هتل برتر لوکس در جهان به همراه تصاویری از آن ها

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در تعطیلات انجام دهید این است که از شهر خارج شده و یک فرهنگ جدید را تجربه کنید. اگر دوست دارید در مکان‌های سطح بالا اقامت کنید می‌توانید به هتل‌های لوکس جهان بروید. با این کار می‌توانید یک مکان لوکس و غذای بسیار عالی را تجربه نمایید. اما بهترین هتل‌های جهان دیگر تنها مختص فیلم سازان و افراد ثروتمند نیست بلکه تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم بهترین هتل‌های لوکس جهان را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. قصر امارات، ابوظبی

Emirates Palace

زمانی که صحبت از تفریح به میان است باید گفت که این هتل یکی از بهترین هتل‌های جهان است. این هتل در خاورمیانه تفریحات بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در این هتل که با هزینه 3 میلیارد دلاری ساخته شد حدود 400 اتاق و سوئیت قرار دارد که می‌توان در آن اقامت کرد. استاندارد اتاق‌ها بسیار بالاست و تخت خواب‌ها و صندلی‌های راحت و بسیار لوکسی دارد. از آنجاییکه در محوطه آن تفریحات بسیاری قرار دارد بنابراین می‌توانید روزها در آن گردش کرده و تفریح کنید. ساحل نزدیک این هتل بسیار زیباست که می‌توانید در آن تفریح کنید. اقامت در این هتل یکی از تجربه‌هایی است که فراموش نخواهید کرد.


9. ماردان پالاس، ترکیه

Mardan Palace

یک مکان لوکس به این معناست که می‌توانید 24 ساعت و 7 روز هفته از خدمات لوکس بهره مند باشید و این هتل دقیقاً به این معناست. ترکیه با مکان‌های زیبا و آب و هوای تمیز یک کشور زیبا برای اقامت است که این مکان آن را به تجربه بهتری تبدیل می‌کند.

این هتل در سال 2009 با بودجه 1.65 میلیارد دلاری ساخته شد به طوری که کف آن مرمر و سقف آن قطعات طلا دارد. آب‌های سواحل ماسه‌ای اطراف هتل از مصر جریان یافته‌اند و مسلماً حس بهتری به شما می‌بخشد. این هتل زیبا با یک استخر بزرگ که 1000 نفر در آن جای می‌گیرد و 10 رستوران، یکی از بهترین هتل‌های جهان است.


8. هتل وستین، رم

The Westin Excelsior

رم یک شهر رمانتیک و زیباست که وجود این هتل زیبایی آن  را دوچندان می‌کند. هتل Western Excelsior اتاق‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که هرگز فراموش نمی‌کنید. یکی از مزایای این هتل این است که اتاق‌های شیک آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر فرد معمولی بتواند در آن اقامت کند.

اگر می‌خواهید در مکان بسیار لوکسی اقامت داشته باشید بهتر است سوئیت Villa La Cupola را انتخاب کنید. این سوئیت دو طبقه است و هم یک فضای خصوصی در اختیارتان قرار می‌دهد و هم یک مکان لوکس. طراحی کلاسیک آن با تجهیزات زیبایش مجموعه‌ای از تجربه‌های قدیم و جدید را در اختیارتان قرار می‌دهد.


7. هتل برج العرب، دوبی

Burj Al Arab Hotel

این هتل زیبا هم در خاورمیانه قرار دارد. این هتل را به دلیل ظاهرش “بادبان” نیز می‌نامند و با بودن در آنجا حس می‌کنید در خانه هستید. یکی از شگفتی‌های این هتل این است که تمام سوئیت‌های آن دو طبقه هستند و تجربه زیبایی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از زیبایی‌های این هتل وجود یک منطقه فرود هلی کوپتر و زمین تنیس در سقف آن است. همچنین در آنجا مکان مخصوص غواصی و کلوپ‌های شبانه قرار دارد. این هتل یکی از زیباترین مکان‌هایی است که حتماً به آن جا بازخواهید گشت.


6. مارکوئیز لوس کابوس، لوس کابوس

Marquis Los Cabos

این هتل زیبا طبق افسانه‌ای ساخته شد که براساس آن دو فرشته به دنبال بهشتی بر روی زمین هستند و این هتل در پاسخ به آن‌ها ساخته شده است. از لابی هتل می‌توانید اقیانوس را تماشا کنید. پس از ورود به اتاق از زیبایی و دکوراسیون آن لذت خواهید برد.

مجسمه‌های زیبا و استخرهای زیبا از امکاناتی هستند که اتاق‌ها را به یک فضای خصوصی تبدیل می‌کنند. محوطه زیبا و لوکس اطراف آن هم تفریحات بسیاری را در اختیارتان قرار خواهد داد. در اغلب اتاق‌ها بالکن‌هایی قرار دارد که اگر خوش شانس باشید می‌توانید بازی وال‌ها را تماشا کنید.


5. هتل پلازا، شهر نیویورک

The Plaza

نیویورک شهر اپل و بسیاری از تکنولوژی‌های دیگر است که به دلایل مختلف می‌توانید در آن اقامت کنید. شیک‌ترین و کلاسیک‌ترین هتل این شهر پلازا است. از این هتل، به خصوص از سوئیت رویال پلازا می‌توانید منهتن را تماشا کنید، دکوراسیون داخلی آن هم بسیار زیبا است. خدمه این هتل‌ها همیشه در خدمتتان هستند و کمکتان می‌کنند.

این هتل که در سال 1907 ساخته شد بالاترین استاندارد ممکن را دارد و با اقامت در آن می‌توانید در نیویورک گشت و گذار کنید. اگر قرار باشد با سه کلمه این هتل را توصیف کنید باید این کلمات را به کار ببرید: باشکوه، شیک و جالب. اگرچه در نیویورک هتل‌های بسیاری وجود دارد اما این هتل بهترین است.


4. جزیره بهشت آتلانتیس، باهاما

Atlantis Paradise Island

جزایر کارائیب همیشه یکی از مقصدهای موردعلاقه گردشگران بوده است. باهاما یکی از جزایر زیبای کارائیب است که با سفر به آن می‌توانید به دل طبیعت سفر کنید.

این هتل به دلایل مختلف بهترین هتل باهاماست. این هتل که با الهام از شهر گمشده آتلانتیس ساخته شد یک محوطه 141 هکتاری است که تفریحات مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. این هتل در عین حال بسیار لوکس هم می‌باشد که بسیار مهم است. بهترین اتاق این هتل سوئیت Royal Towers Bridge Suite است که سقف‌هایی با ارتفاع 3 و نیم متر و آینه‌های تمام قد دارد. همچنین اتاق پذیرایی این سوئیت بسیار بزرگ است و نمونه غذاها را در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین خدمه آن همیشه آماده خدمتگذاری هستند.


3. پالمز، لاس وگاس

The Palms

شاید به نظرتان شهر لاس وگاس یک شهر لوکس نباشد اما با اقامت در این هتل نظرتان تغییر می‌کند. این هتل شیک با اتاق‌های بسیار بزرگ یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایالات متحده آمریکا است. پارچه‌ها و لوازم قرار داده در این اتاق‌ها بسیار شیک بوده و اتاق‌ها نیز دکوراسیون بسیار زیبایی دارند. اگر می‌خواهید مانند یک ستاره سینما زندگی کنید باید بدانید که سوئیت‌های شیک و زیبای آن یک مکان بسیار خوب برای استراحت شما هستند. همچنین در این سوئیت‌ها جکوزی، باشگاه خصوصی، استخر و سینمای خصوصی قرار دارد. اگر می‌خواهید در این شهر گناه در یک مکان لوکس اقامت کنید به این هتل بروید.


2. بولدرز، آریزونا

The Boulders

این هتل (The Boulders) بسیار زیبا یکی دیگر از هتل‌های بسیار لوکس آمریکاست که در صحرای سورونا و منطقه کوهستانی اطراف آن ساخته شده است. این مکان علاوه بر یک هتل لوکس یک منطقه تفریحی بسیار زیباست.

اگر می‌خواهید در حین اقامت فعالیت‌های مختلف تفریحی انجام دهید پس این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. فضای داخلی هتل هم بسیار زیباست و از آن می‌توانید صحرای سونورا در اطراف را تماشا کنید و از حمام‌های خصوصی و اتاق‌های آن لذت ببرید. همچنین در این هتل زمین‌های گلف قرار دارد که در صبح می‌توانید در آن‌ها به بازی گلف بپردازید.


1. منطقه تفریحی کازین آرت، آنگویلا

CuisinArt Golf Resort and Spa

برترین و لوکس‌ترین هتل این فهرست، کازین آرت است که در جزیره زیبای آنگویلا ساخته شده است. البته صاحب این هتل در ابتدا آن را به عنوان یک منطقه خصوصی ساخت و سپس آن را گسترش داد تا پذیرای مهمانان این منطقه باشد. ویلاها و اتاق‌های لوکس این هتل که به سبک مور ساخته شده‌اند بر زیبایی آن می‌افزایند.

در این منطقه سواحل زیبایی قرار دارد که می‌توانید روزها در آن گردش کرده و سپس به هتل بازگردید و نوشیدنی سرو کنید. این فضا بسیار آرام و خلوت است و می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی در آن جا استراحت کنید. گریگ نورمن زمین گلف این هتل را طراحی کرد تا محوطه تفریحی آن تکمیل شود.

در جای جای جهان هتل‌های شیک و لوکس بسیاری وجود دارد که در اینجا ده هتل برتر را به شما معرفی کردیم. تمام این هتل‌ها علاوه بر زیبایی تفریحات بسیاری را نیز در خدمتتان قرار می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. شاید این هتل‌ها گران به نظر برسند اما تجربیاتی را در اختیارتان قرار می‌دهند که قابل خریداری نیستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم