10 خودروی گرانقیمت رولز رویس در جهان

اگر یک برند خودرو باشد که لوکس و شیک بودن را به معنای واقعی کلمه به رخ بکشد، قطعاً برند رولز رویس است. این برند که در سال 1906 راه اندازی شد، از همان ابتدا بر این باور شکل گرفت که خودروی موردعلاقه طرفداران ماشین را بسازد. توجه آن‌ها به جزئیات و طرح‌های خاص تا امروز باقی مانده است و آن‌ها همچنان به ساخت بهترین خودروها ادامه می‌دهند.

اگرچه برندهای خودروسازی لوکس دیگری مانند بنتلی، فراری و لامبورگینی هم وجود دارد، اما شاید هیچ کدام با رولز رویس قابل مقایسه نباشند. از آنجاییکه خودروهای این برند لوکس هستند، قیمتشان هم بسیار بالاست. در اینجا می‌خواهیم ده خودروی گران قیمت رولز رویس را به شما معرفی کنیم، شاید بخواهید آن‌ها را خریداری کنید! با پروشات همراه باشید.


10. Rolls Royce Ghost

لیست خود را با یکی از خودروهای مدرن این شرکت آغاز می‌کنیم. این خودرو از نسل خودروهایی است که از ظاهرشان مشخص است میلیون‌ها دلار ارزش دارند و بلافاصله توجهتان را به خود جلب می‌کنند. خودروهای این مدل محشر هستند و به تازگی به روز شده‌اند. این خودرو با موتور قدرتمند V12 خود 580،000 دلار قیمت دارد.


9. Rolls Royce Wraith Mansory

خودروی دیگری که به شما معرفی می‌کنیم با حداکثر قیمت 600،000 دلار فروخته شد. Mansory یک شرکت آلمانی است که در اصلاح خودروهای استاندارد کارخانه‌ها تخصص دارد. رولز رویس به آن‌ها اجازه داد تا مدل اصلی Wraith را تغییر داده و این خودروی زیبا را بسازند. از جمله تغییرات انجام شده به موتور و رنگ آمیزی خودرو مربوط می‌شود که ظاهر لوکسی به آن می‌بخشد. بدون شک با سوار شدن در این خودروی زیبا توجه همگان را به خود جلب می‌کنید.


8. Rolls Royce Phantom Coupe

این رولز رویس خاص، اولین بار در نمایشگاه اتومبیل سال 2008 آلمان به نمایش درآمد و با قیمت 650،000 دلار، بهترین ویژگی‌های ممکن ارائه شده توسط کارخانه‌های خودروسازی را داراست. در هنگام رانندگی با این خودرو شاید اولین چیزی که توجهتان را جلب کند موتور 6.5 لیتری V12 آن باشد که در کنار نیروی 453 اسب بخار آن به سرعت باورنکردنی دست خواهید یافت.

نکته منحصربه فرد درباره این خودرو این است که سقف قسمت جلوی خودرو پر از چراغ‌های کوچک فیبری است که با تاریک شدن هوا می‌درخشند. اگر تنبل هستید هم باید بدانید درب‌های خودرو با فشار دان یک دکمه بسته می‌شوند. همچنین همانطورکه از قیمت خودرو انتظار می‌رود، داخل ماشین از چرم طبیعی و با کیفیت‌ترین لایه چوب ساخته شده است.


7. Rolls Royce Phantom

این خودرو هم یک کوپه پیشرفته‌تر و هم نوع گران‌تر فانتوم است. این خودرو با داشتن کیفیت و قدرتی که انتظار می‌رود، قطعاً خودرویی است که دوست دارید پشت فرمان آن بنشینید. بنابراین این خودروی موردعلاقه سلبریتی ها و اشخاص مشهور است. درب‌های این خودرو برعکس درب‌های معمولی باز می‌شوند و قسمت‌های دیگر را هم طبق نظر خود می‌توانید تغییر دهید. این خودرو با قیمت 670،000 دلار قطعا جزو خودروهای ارزان قیمت نیست، اما واقعاً ارزشش را دارد.


6. Rolls Royce Phantom Hearse

یکی دیگر از خودروهای سری فانتوم که با الهام از خودروهای نعش کش قدیمی طراحی شده است. این خودرو از 600 قطعه ساخته شده که با حدود 200 متر جوشکاری به هم متصل شده‌اند و در نهایت این خودروی زیبا به وجود آمده است. این خودرو با موتور V12 به خوبی حرکت می‌کند. همچنین دستگاه تنظیم هوا هم یکی دیگر از ویژگی‌های این خودرو است. البته هرکسی نمی‌تواند این خودروی لوکس با قیمت 700،000 دلار را خریداری کند، زیرا مطمئناً یکی از گران قیمت‌ترین خودروهای رولز رویس است.


5. Rolls Royce Drophead Coupe

تنها 35 عدد از این خودروهای کوپه سقف باز ساخته شد و به همین دلیل 710،000 دلار ارزش دارند. این خودرو که برای بزرگداشت سرعت ملکولم کمپل ساخته شد به اندازه او سریع است.

تمام انتظاراتی که از یک خودروی قدرتمند داشته باشید، از سرعت تا راحتی، در این خودرو دیده می‌شود. داخل خودرو هم بسیار دیدنی و راحت است. صندلی چوبی براق و لوکس آن میلیون‌ها دلار می‌ارزد و دوست ندارید از آن پیاده شوید. اگر می‌خواهید خودرویتان هم زیبا باشد و هم باکیفیت، پس این مورد را انتخاب کنید. البته به شرطی که پولش را داشته باشید!


4. Rolls Royce Phantom Mansory Conquistador

قبل از هر چیزی بگذارید قیمت این خودرو را به شما بگوییم، اگر می‌خواهید آن را در پارکینگ خانه خود داشته باشید باید 1 میلیون دلار پرداخت کنید. اگر با قیمت آن مشکلی ندارید پس با ما همراه باشید. قیمت بالای این خودرو باعث می‌شود که فقط مخصوص افراد خاص باشد. ظاهر زیبا و چرخ‌های باکیفیت آن و موتور بزرگ 7.7 لیتری آن باعث می‌شود در جاده حرف اول را بزند. ویژگی‌های دیگری مانند آینه‌های خارجی و تزئینات قسمت شیشه جلو و بغل بر زیبایی آن می‌افزایند.


3. Rolls Royce Hyperion Pininfarina

این خودرو که در سال 2008 به نمایش درآمد حتماً توجهتان را به خود جلب می‌کند، البته درصورتی که مبلغ خرید آن را داشته باشید. این خودروی زیبا و متفاوت 6 میلیون دلار قیمت دارد. مطمئناً نام شرکت پینینفارینا دلیل این افزایش قیمت است، زیرا این خودرو را به شکل خاصی طراحی کرده است. طراحان ایتالیایی، این خودرو را به درخواست یک مشتری ثروتمند طراحی کردند؛ بنابراین شما هم می‌توانید یکی از خریداران باشید. این خودرو ترکیبی از رولز رویس لوکس و طراحی ایتالیایی سال‌های 1930 است.


2. Rolls Royce 10HP

در جایگاه دوم لیست خود یک خودروی قدیمی داریم که در گذشته با قیمت 7.25 میلیون دلار فروخته می‌شد. یکی از مدل‌های اصلی ساخته دست چارلز رولز که ظاهر بی نهایت کلاسیکی دارد. از آنجاییکه امروزه تعداد محدودی از خودروهای کلاسیک شرایط خوبی دارند، بنابراین برای داشتن یکی از آن‌ها باید میلیون‌ها دلار پرداخت کنید. اگرچه این خودرو برای رانندگی در سطح شهر مناسب نیست، اما می‌توانید یک روز آفتابی در باغ خود از آن استفاده کنید.


1. Rolls Royce Phantom Solid Gold

اگر می‌خواهید گران‌ترین خودروی تاریخ رولز رویس را داشته باشید پس این خودرو مناسب شماست. این خودرو با قیمت 8.2 میلیون دلار یک خودروی بی‌نهایت لوکس است. در بدنه این خودرو 120 کیلو طلا به کار رفته است که دلیل گران بودن آن را نشان می‌دهد. این طلا با بدنه سفید خودرو ترکیب شده و جلای زیبایی به وجود آورده است. فضای داخلی آن هم از بهترین چرم ممکن ساخته شده است. موتور قدرتمند آن رانندگی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می‌کند.

اگر در بانک پول زیادی پس اندازه کرده‌اید شاید بتوانید یکی از این خودروها را خریداری کنید. اگر هم به اندازه کافی پول ندارید پس قطعاً این خودروها به خودروهای رؤیایی‌تان تبدیل می‌شوند. رولز رویس هنوز هم یکی از بهترین و در واقع لوکس‌ترین برندهای خودروسازی است که با وجود خودروهای معرفی شده دلیلش مشخص است. شاید در آینده آنقدر خوش شانس باشید که بتوانید پشت فرمان یکی از این خودروها را بنشینید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم