9 توصیه برای سفر هوایی ارزان به اروپا

بودجه‌بندی برای سفر یکی از سخت‌ترین مشکلات است زیرا باید به دنبال بلیت‌های ارزان بگردیم. همه ما آرزو داریم به کشورهای خارجی سفر کنیم، اما خرید بلیت یکی از نگرانی‌های ماست، از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر نیز به شمار می‌رود.

آیا از این کار متنفرید؟

آیا از اینکه مجبورید به خاطر قیمت بالای بلیت قید سفر را بزنید، خسته شده‌اید؟

درگذشته خرید بلیت ارزان به معنای سفر بی‌کیفیت بود، اما امروزه این‌چنین نیست. البته این کار چندان آسان نیست و به‌وقت و انرژی شما نیاز دارد. حتی گاهی اوقات ممکن است مجبور باشید مقصد خود را تغییر دهید. زیرا ممکن است بلیت‌های ارزان‌تر  و مقصدهای زیباتری به شما پیشنهاد شود. شرکت‌های هواپیمایی اروپایی کیفیت‌های بی‌شماری ارائه می‌دهند. اما این کیفیت‌ها به قیمت بلیت بستگی دارد. گاهی اوقات این شرکت‌ها برای رقابت با شرکت‌های دیگر، در مقابل ارائه کیفیت خوب، قیمت ارزان‌تری را پیشنهاد می‌دهند.

منظورمان چیست؟

منظور ما این است که دورانی که بلیت ارزان به معنای کیفیت پایین بود، به سر آمده و امروزه اگر بتوانید در زمان مناسب اقدام کنید، بلیتی خریداری خواهید کرد که باقیمت پایین کیفیت خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه مقاله توصیه‌هایی در اختیارتان قرار می‌دهیم که در وقت و زمان شما صرفه‌جویی شود.

1. برای جستجوی بلیت از جستجوی محرمانه استفاده کنید

امروزه شرکت‌ها تمام فعالیت‌های آنلاین ما را دنبال می‌کنند، بنابراین به‌راحتی متوجه خواهند شد که شما در جستجوی چه چیزی هستید. به همین دلیل زمانی که به دنبال جستجوی بلیت برای مقصد خاصی هستید، شرکت موردنظر جستجوی شما را دنبال می‌کند و به‌سرعت میزان قیمت بلیت موردنظر به آن مقصد را افزایش می‌دهد.

بله این کار بسیار آزاردهنده است. بنابراین به آن‌ها اجازه ندهید به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند و از جستجوهای محرمانه است استفاده کنید.

2. برای جستجوی شرکت‌های هواپیمایی ارزان از موتورهای جستجوگر مخصوص استفاده کنید

موتورهای جستجوگر مخصوصی وجود دارند که برای یافتن بلیت‌های هوایی به شما کمک می‌کنند، اما ازآنجایی‌که شما می‌خواهید بلیت‌های ارزان پیدا کنید، نمی‌توانید از تمام این موتورهای جستجوگر استفاده کنید، زیرا برخی از آن‌ها قیمت بلیت‌ها را گران‌تر اعلام می‌کنند تا درصد خود را دریافت کنند.

این شش موتور جستجوگر به شما کمک می‌کند تا بلیت‌های ارزان هوایی خریداری کنید:

SkyScanner

این موتور جستجوگر در ابتدا کار خود را با معرفی بلیت‌های اروپا آغاز کرد، اما امروزه بلیت مقصدهای مختلف جهان را معرفی می‌کند. علاوه براین، این موتور جستجوگر بلیت‌های ارزان را به شما معرفی می‌کند.

CheapFlights

این موتور جستجوگر بلیت‌ها، هتل‌ها و ماشین‌های اجاره‌ای ارزان را به شما معرفی می‌کند، همچنین اطلاعات بسیاری درباره مقصد، مناظر طبیعی، غذاهای محلی، دیدنی‌ها و ویژگی‌های دیگر را در اختیارتان قرار خواهد داد.

TripAdvisor

این موتور جستجوگر به شما اجازه می‌دهد تا تاریخ‌های دیگر را نیز جستجو نموده و درباره فرودگاه‌های نزدیک اطلاعاتی کسب کنید. همچنین مالیات‌های اضافی را نیز به شما نشان می‌دهد تا از قیمت نهایی مطلع شوید.

Vayama

این وب‌سایت بلیت‌های ارزان به تمام نقاط دنیا به‌علاوه هتل، سوئیت و ماشین‌های اجاره‌ای ارزان را به شما معرفی می‌کند.

Kayak

این وب‌سایت نیز بلیت‌های ارزان به تمام نقاط دنیا به‌علاوه هتل، سوئیت و ماشین‌های اجاره‌ای ارزان را به شما معرفی می‌کند.

Momondo

این وبسایت نیز بلیت‌های ارزان و سایر وسایل نقلیه را به شما معرفی می‌کند. همچنین شما را مستقیماً به سایت شرکت مربوطه هدایت می‌کند.

3. ارزان‌ترین روز سفر را پیدا کنید

کسی دقیقاً نمی‌داند که چه روزی برای سفر ارزان‌تر است، اما با جستجوی شرکت‌های هواپیمایی در مدت یک ماه و یا حتی بیشتر، می‌توانید متوجه شوید که کدام روز در ماه ارزان‌تر است.

4. خود را برای دو بار سفر آماده کنید

یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر این است که به کشور دیگری بروید و سپس ازآنجا به مقصد موردنظر خود سفر کنید. همچنین می‌توانید از مقصد اول با وسیله نقلیه دیگری غیر از هواپیما به کشور دوم بروید.

5. برای تغییر تاریخ سفر آماده‌باشید

در هنگام تعطیلات، مانند تعطیلات تابستان یا تعطیلات دیگر، میزان سفرهای اروپایی افزایش می‌یابد. بنابراین طبیعی است که هزینه بلیت هم گران‌تر خواهد شد. بنابراین باید به این عامل توجه کنید. به همین دلیل برای کاهش هزینه سفر، می‌توانید تاریخ سفر را به موعدی تغییر دهید که این تعطیلات به پایان رسیده باشد، برای مثال بعد از اتمام تعطیلات تابستانی، اواسط نوامبر یا سپتامبر یا ژوئن.

همچنین اگر قصد دارید در تعطیلات آخر هفته به سفر بروید، بهتر است که برنامه خود را به اواسط هفته تغییر دهید. همچنین تجربه نشان می‌دهد که سفرهای نیمه‌شب یا صبح زود ارزان‌تر هستند، به همین دلیل در هنگام انتخاب بلیت به این عامل توجه کنید.

6. برای خرید بلیت زودتر اقدام کنید

احتمالاً از تبلیغات مداوم که به شما توصیه می‌کنند برای خرید بلیت ارزان زودتر عجله کنید، خسته شده باشید. اما این کار واقعاً درست است. زیرا برای سفرهای خارجی هرچه به موعد سفر نزدیک‌تر شویم هزینه بلیت گران‌تر خواهد شد. بنابراین بهتر است که برای خرید بلیت هرچه زودتر اقدام کنید.

7. پیش از رزرو بلیت شرکت‌های محلی را نیز جستجو کنید

هنگام خرید بلیت تمام شرکت‌های هواپیمایی، حتی شرکت‌های هواپیمایی محلی را جستجو کنید، زیرا ممکن است قیمت پیشنهادی آن‌ها ارزان‌تر باشد. برای این کار می‌توانید به‌طور آنلاین جستجو کنید.

8. اگر پول رایج کشور مقصد ارزان‌تر بود، با آن پرداخت کنید

زمانی که از تاریخ و مقصد خود مطمئن شدید، در پرداخت هزینه بلیت عجله نکنید. زیرا ممکن است که در کشور مقصد و با ارز رایج آن‌ها ارزان‌تر تمام شود. بنابراین دراین‌باره اطمینان حاصل کنید.

9. مراقب باشید که قیمت‌های آنلاین اشتباه نباشند

یکی از رایج‌ترین اشتباهات شرکت‌های هواپیمایی این است که قیمت بلیت‌ها را نادرست اعلام می‌کنند. این اشتباه ممکن است به دلیل اشتباهات تکنیکی باشد و یا دلایل دیگری داشته باشد. به‌هرحال درباره قیمت‌ها دقت کرده و اطمینان حاصل کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم