10 فیلم ابر قهرمانی که منتظر اکران آن‌ها هستیم

در چند سال اخیر دنیای فیلم های ابرقهرمانی به کمک شرکت‌های فیلم سازی مارول و DC گسترش زیادی داشته است. از آنجایی که این شرکت‌ها می‌دانند که طرفداران با شور و شوق منتظر اکران این فیلم‌ها هستند بنابراین این شرکت‌ها تاریخ اکران فیلم‌های خود را از قبل اعلام می‌کنند. به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم فیلم‌های ابرقهرمانی برتر که در 3 سال آینده، تا سال 2020، منتظر اکرانشان هستیم را به شما معرفی کنیم.


10. ددپول 2 – Deadpool 2

تاریخ اکران: 1 ژوئن، 2018 (۱۱ خرداد ۱۳۹۷)

این فیلم قرار است امسال اکران شود و در آن رایان رینولدز دوباره لباس قرمزش را به تن کرده و در نقش یک ضد قهرمان (البته نه زیاد شرور!) ظاهر می‌شود که عاشق چیمی‌چانگا است. دیوید لیچ کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که پیش از این فیلم‌هایی چون “سردترین شهر” (Atomic Blonde) با هنرنمایی «شارلیز ترون» و “جان ویک” (John Wick) با هنرنمایی «کیانو ریوز» را کارگردانی نمود و احتمالاً در این فیلم هم مانند گذشته موفق خواهد بود. نکته جالب اینجاست که در این فیلم باید منتظر دیدن کِیبل (Cable) باشیم و ببینیم ارتباط میان آن دو چه خواهد شد. با وجود تمام صحنه‌های اکشن فیلم که به خوبی توسط رینولدز نمایش داده می‌شود باید منتظر فیلمی باشیم که تا پایان ما را بر صندلی سینما میخکوب می‌کند.


9. مرد مورچه‌ای و زنبورک – Ant Man and the Wasp

تاریخ اکران: 6 جولای، 2018 (۱۵ تیر ۱۳۹۷)

فیلمی به کارگردانی پیتون رید که قرار است در سال 2018 اکران شود. این فیلم ادامه فیلم مرد مورچه‌ای است که در سال 2015 توسط مارول اکران شد. پل راد در این فیلم نقش مرد مورچه‌ای و اوانجلین لیلی نقش زنبورک را ایفا می‌کند. این تیم خارق العاده در فیلم اول نیز ظاهر شدند و اکنون باید منتظر همکاری مجدد آن‌ها باشیم.


8. ونوم – Venom

تاریخ اکران: 5 اکتبر، 2018 (۱۳ مهر ۱۳۹۷)

تولید فیلم ونوم توسط شرکت سونی نشانه هایی از رسیدن به انتهای تولید سری مرد عنکبوتی است. تام هاردی برای نقش تونوم انتخاب شد. روبن فلیشر کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و طرفداران منتظر آن هستند. امیدواریم که این بار برخلاف فیلم‌های مرد عنکبوتی سونی منتظر یک فیلم بهتر با شخصیت پردازی موفق‌تر باشیم.


7. بتمن – The Batman

تاریخ اکران: اکتبر، 2018

با تولید فیلم‌های موفق شوالیه تاریکی از کریستوفر نولان، سری فیلم های بتمن تا حدودی فراموش شدند. با این حال فیلم‌های بتمن و سوپرمن پتانسیل بالقوه بیشتری دارند. از فیلم جدید بتمن که قرار است در اکتبر اکران شود انتظار می‌رود که به یک فیلم موفق تبدیل شود. زیرا طی ساخت این فیلم، کارگردان چندین بار تعویض شد و فیلم نامه آن را چندین بار اصلاح کردند. بنابراین به نظر می‌رسد که کمپانی DC می‌خواهد شکوه فیلم‌های بتمن را مجدداً بازگرداند و ما هم منتظریم تا نتیجه را ببینیم.


6. مردان ایکس: دارک فینکس – X Men: Dark Phoenix

تاریخ اکران: 2 نوامبر، 2018 (۱۱ آبان ۱۳۹۷)

یک فیلم اقتباسی از کتاب‌های مصور مردان ایکس که سوفی ترنر را در نقش جین گری یا همان دارک فنیکس معرفی می‌کند. سیمون کینبرگ کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. این فیلم می‌تواند برای افرادی که “مردان ایکس: آخرین ایستادگی” (X Men: The Last Stand) را به یاد می‌آورند جالب باشد، زمانی که ژان همزاد خود فنیکس را آزاد کرده و می‌خواهد اسکات سامرز و چارلز اگزاویه را به قتل برساند. این فیلم قرار است سری فیلم های مردان ایکس را با معرفی شخصیت فنیکس متحول کند پس باید بی صبرانه در انتظار اکران آن باشیم.


5. آکوامن – Aquaman

تاریخ اکران: 21 دسامبر، 2018 (۳۰ آذر ۱۳۹۷)

جیمز وان که در گذشته کارگردانی فیلم‌های “اره” (Saw)، “توطئه آمیز” (Insidious) و “احضار” (Conjuring) را بر عهده داشت قرار است این فیلم را در سال 2018 اکران کند، فیلمی که درباره آرتور کوری امپراتوری زیر آب آتلانتیس است. اگرچه این فیلم اولین معرفی آکوامن نیست اما قرار است یک فیلم متفاوت باشد که میزان شخصیت پردازی‌ها بیشتر بوده و مقدار بیشتری به داستان می پردازد، در نتیجه باید منتظر یکی از قدرتمندترین فیلم‌های DC باشیم.


4. کاپیتان مارول – Captain Marvel

تاریخ اکران: 8 مارس، 2019 (۱۷ اسفند ۱۳۹۷)

این فیلم قرار است در سال 2019 به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک اکران شود. از آنجایی که این دو کارگردان در فیلم‌های دیگری هم با هم همکاری داشته‌اند بنابراین منتظر یک فیلم موفق هستیم. از جمله بازیگران این فیلم عبارت‌اند از بری لارسون که در فیلم‌های موفقی چون اتاق (Room)، خیابان جامپ شماره 21 (21 Jump Street) و کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) شرکت داشته است. نقطه قوت این فیلم در این است که مارول در نهایت به استفاده از ابرقهرمان‌های زن روی آورده است. بنابراین شکی نیست که یک روز شاهد یک فیلم ابرقهرمانانه زنانه باشیم. بنابراین طرفداران مارول عمیقاً منتظر یک ابرقهرمان زنانه هستند که شاید بتواند با “زن شگفت انگیز” (Wonder Woman) رقابت کند.


3. شزم – Shazam

تاریخ اکران: 5 آوریل، 2019 (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)

اگرچه مدت‌ها منتظر این فیلم بودیم اما سرانجام کمپانی DC اعلام کرد که این فیلم در سال 2019 اکران خواهد شد. درباره جزئیات فیلم چیزی مشخص نیست، تنها چیزی که می دانیم این است که دواین جانسون که قرار بود در نقش بلک آدم ظاهر شود قرار است در فیلم دیگری بازی کند و بنابراین در این فیلم شرکت نخواهد کرد. با این حال فیلم شزم می‌تواند یک فیلم اکشن و جذاب باشد، فیلمی درباره یک پسر جوان که از قدرت خویش برای نجات جهان استفاده می‌کند. طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانانه بی صبرانه منتظر فیلم شزم هستند تا شاهد تیم جدید عدالت باشند.


2. سایبورگ- Cyborg

تاریخ اکران: 3 آوریل، 2020 (۱۵ فروردین ۱۳۹۹)

طرفداران این فیلم باید کمی بیشتر منتظر بمانند. کمپانی DC قرار است این فیلم را در سال 2020 اکران کند اما در هر صورت می‌توانیم نسبت به آن هیجان زاده باشیم. درباره این پروژه چیز زیادی نمی‌دانیم و حتی کارگردان آن هم هنوز مشخص نیست. با این حال ری فیشر نقش ویکتور استون یا سایبورگ را ایفا خواهد کرد. از آنجایی که این شخصیت به سیستم‌های کامپیوتری علاقه دارد بنابراین طرفداران تکنولوژی و فیلم‌های ابرقهرمانی می‌توانند از این فیلم لذت ببرند.


1. سپاه فانوس سبز – Green Lantern Corps

تاریخ اکران: 24 جولای، 2020 (۳ مرداد ۱۳۹۹)

کمپانی دی سی یک بار سپاه فانوس را با رایان رینولدز آزمایش کرد که موفق هم بود. با این حال این فیلم قرار است با یک داستان متفاوت در سال 2020 اکران شود. در این فیلم سپاه فانوس علیه دشمنانش سینسترو و اجسادش قیام می‌کند. سپاه فانوس به همراه نژاد نامیرای خود می‌خواهد دیواری ایجاد کرده و جهان را نجات دهند و همچنین اجازه ندهند که سینسترو با سلاح حلقه‌های زرد سبز، زمین را نابود کند. امیدواریم که این فیلم موفق شده و انتظارات ما را از دنیای DC برآورده کند.

                               

دیدگاه‌ها (8)

بستن فرم

  1. Mehdi

    آذر 8, 1397

    سلام.سایتتون رو دوس دارم.همه سایتهای سینمایی رو تو بوکمارک دارم ولی سایت شما بیشترین زمانمو پر میکنه.چند نکته فقط میگم اولا رفرنس یا منبع هر مطلبتون رو حتما بگید خصوصا مطالب بهترین و بدترین…که بدونیم این بهترینها از نظر کدوم سایته دوم اینکه اگه مطلبی از برترین فیلمها یا برترین سریالها یا هر چی دیگه میزارین دقت کنین از سایتهای معتبر مث imdb , boxoffice , ranker , holliwood reporter , moviebox و …بزارین

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به Mehdi

      آذر 8, 1397

      سلام مهدی جان،
      خیلی ممنون بابت حمایتت و خوشحالم که به اینجا سر میزنی.
      در مورد رفرنس هم انتهای همه مطالبمون (اگه از رفرنس خاصی نوشته شده باشن) آدرس سایت منبع آورده شده.
      سایت هایی که اسم بردی درسته که معتبرن ولی اکثرا فقط تایتل فیلم رو آوردن و توضیحی راجع به فیلم ندادن. البته سایت هایی که ما هم به عنوان مرجع ازشون استفاده میکنیم همشون سایت های شناخته شده ای هستن و بین کاربرا اعتبار دارن.
      ما هم اکثر لیست هامون با توجه به نظرات کاربرامون آپدیت میشه و سعی میکنیم سلایق مخاطبینمون رو مد نظر قرار بدیم.
      مرسی بابت فیدبک 🌺🌺

      پاسخ

  2. مردان ایکس و کاپیتان مارول وقت

    پاسخ

  3. komeil

    تیر 18, 1397

    بنظر من جذابیت نقش ولورین خیلی بالاست توی فیلمای ابرقهرمانانه

    پاسخ

  4. seyedmm021

    خرداد 25, 1397

    یه نقد
    اصلا از سایتتون راضی نیتستم
    یه کم بیشتر روی انتشار مطالب وقت بزارید
    سایت که فقط مطلب گذاشتن نیست

    از همه نظر کیفیت بیشتر از کمیته

    پاسخ

    • ادمین در پاسخ به seyedmm021

      خرداد 25, 1397

      سلام دوست عزیز،
      ممنون از توجه شما. بله درست میفرمایید و بعضی مطالبمون از نظر کیفیت شاید در سطح مورد انتظار نباشند. منتها اخیرا روی این موضوع بیشتر از قبل تمرکز کردیم و در آینده نزدیک هم انشاالله با تکمیل کادر تحریریه روی مطالب خیلی با کیفیت تر و بهتری کار خواهیم کرد.
      ممنون از شما بابت فیدبکی که دادید

      پاسخ

  5. hossein

    خرداد 19, 1397

    همه منتظر اونجرز 4 هستن

    پاسخ

    • Arsalan در پاسخ به hossein

      تیر 19, 1397

      دقیقا⁦;-)⁩

      پاسخ