اما واتسون و تمام پسرانی که با آن‌ها ملاقات داشته

اما واتسون و تمام پسرانی که با آن‌ها ملاقات داشته

بدون شک می‌توان سال 2017 را سال اما واتسون دانست زیرا در این سال در دو فیلم پر بودجه “دیو و دلبر” (Beauty and the Beast) و فیلم “دایره” (The Circle) در کنار تام هنکس نقش آفرینی کرد. اگرچه درباره او اطلاعات زیادی موجود است اما شاید درباره زندگی خصوصی او چیزی ندانیم. از آنجایی که امروزه سلبریتی ها درباره زندگی خصوصی خود اطلاعات بسیاری به اشتراک می‌گذارند پس تعجبی ندارد که بخواهیم درباره زندگی خصوصی آن‌ها کنجکاوی کنیم.

اما واتسون در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که دوست ندارد جزئیات زندگی شخصی‌اش را فاش کند. زیرا به عقیده او صحبت کردن درباره این مسائل توجه پاپاراتزی ها را بیشتر جلب می‌کند. در دهه اخیر شایعه رابطه او با مردان مختلفی چون هری استایلز و حتی پرنس هری شنیده شد. خودش به این شایعات می‌خندد و معتقد است اگر با هرکس که در تصاویر کنارش قرار گرفته رابطه داشته باشد پس باید تعداد آن‌ها به 6000 نفر برسد.

به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم تمام پسرانی را که اما واتسون رسماً با آن‌ها ارتباط داشت را به شما معرفی کنیم تا با حقیقت زندگی او آشنا شوید. با پروشات همراه باشید.


تام داکر – Tom Ducker

اولین رابطه رسمی اما واتسون با بازیکن راگبی تام داکر بود. این دو در سال 2006 و 2007 به مدت یک سال باهم رابطه داشتند. اما که در آن زمان به دلیل بازی در نقش هرمیون در فیلم‌های هری پاتر شهرت داشت، رابطه خود را با داکر به اتمام رساند تا بر کار و درسش تمرکز کند. یکی از نزدیکان واتسون به خبرگزاری‌ها گفت که جدایی آن‌ها همانند سایر نوجوانان بود.


جی باریمور – Jay Barrymore

اما واتسون از سال 2008 تا 2009 با جی باریمور ارتباط داشت. بریمور یک تاجر بریتانیایی است که 7 سال از اما بزرگ‌تر است اما دلیل جدایی آن‌ها تفاوت سنی نبود. به نظر می‌رسید آن‌ها به دلیل فاصله مکانی از هم جدا شدند زیرا در آن زمان اما در دانشگاه براون در ایالات متحده تحصیل می‌کرد. بنابراین فاصله میان دو قاره بین این زوج جدایی انداخت.


جرج کریگ – George Craig

طبق گفته‌ها اما واتسون و جرج کریگ، خواننده و مدل، در عکس برداری بربری در سال 2010 باهم آشنا شدند. این رابطه یا یک ارتباط کوتاه مدت بود و یا یک شایعه کذب. در هر صورت اما هرگز این شایعه را تأیید نکرد.

پیشنهاد مطالعه: حقایق جالبی درباره اما واتسون که شاید نمی‌دانستید + تصاویر


ویل آدامویکز – Will Adamowicz

اما واتسون در حین تحصیل در آکسفورد در سال 2011 با ویل آدامویکز آشنا شد و طبق گزارش مجله مردم آن دو تا ژانویه 2014 باهم بودند. اگرچه سخنگوی اما این رابطه و جدایی را تأیید کرد اما دلیل جدایی آن‌ها هیچ گاه مشخص نشد.


مسیو جنی – Matthew Janney

اما پس از جدایی از آدامویکز با مسیو جنی آشنا شد که در آن زمان در تیم راگبی دانشگاه آکسفورد بازی می‌کرد. طبق گفته‌ها آن دو به هم بسیار نزدیک بودند و رابطه‌شان یک سال به طول انجامید. اما واتسون بعدها اعلام کرد که این جدایی برایش به شدت سنگین بود.

پیشنهاد مطالعه: 25 حقیقت درباره بازیگران هری پاتر


ویلیام نایت – William Knight

طبق شایعات اما واتسون در فوریه 2016 با ویلیام نایت تاجر و کارآفرین رابطه داشت. سخنگوی واتسون درباره این رابطه اما واتسون به خبرنگار مجله مردم چیزی نگفت و همانطور که مشخص است اما واتسون دیگر دوست ندارد درباره حقیقت روابط خود چیزی بگوید. از آنجایی که شهرت و فعالیت اما واتسون روبه افزایش است پس امیدواریم در مراسم‌های آتی او و مردی که در زندگی‌اش است را باهم ببینیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم