7 اپلیکیشن سینمایی مفید برای عاشقان سینما

تکنولوژی به ما اجازه می‌دهد تا با استفاده از گوشی‌های هوشمندمان هرکاری که دوست داریم انجام دهیم. از پرداخت قبوض گرفته تا پیدا کردن دوست، و حالا می‌توانید فیلم تماشا کنید. بااینکه تماشا کردن فیلم از صفحات کوچک موبایل، جای صفحه بزرگ تلویزیون را نمی‌گیرد، اما چندان بد نیست. به کمک این 7 اپلیکیشن سینمایی آنلاین می‌توانید در موبایلتان هم هنگام بیکاری فیلم تماشا کنید.

1. Flipps

با کمک این برنامه می‌توانید فیلم‌های موردعلاقه خود، کلیپ و اخبار را بر روی موبایل خود تماشا کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی نیست کابل یا چیز دیگری وصل کنید، تنها از آن لذت ببرید.

همچنین با وصل کردن گوشی خود به تلویزیون، می‌توانید از صفحه تلویزیون این برنامه‌ها را تماشا کنید. فقط باید اطمینان حاصل کنید که گوشی موبایل و تلویزیون شما به وای فای متصل است.

بعد از اتصال موبایل به تلویزیون، Flipps دستگاه‌های مجاور را جستجو کرده و سپس به تلویزیون متصل می‌شود. توسط این برنامه می‌توانید از گوشی تلفن خود به‌عنوان کنترل استفاده کرده و صدا و تصویر را تنظیم کنید. این برنامه در iTunes و Google Play موجود است.

2. IMDB

با کمک این برنامه می‌توانید از امتیاز فیلم‌ها و سریال‌های مختلف باخبر شوید. علاوه بر این، IMDB اطلاعات بسیاری شامل اخبار هنرمندان، نقد فیلم‌ها و حواشی سینما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

همچنین می‌توانید حساب کاربری خود را ساخته و به فیلم و سریال‌هایی که تماشا کرده‌اید، امتیاز دهید. این برنامه به‌طور رایگان در iTunes و Google Play موجود است.

3. Todo Movies

با کمک این برنامه می‌توانید آرشیو خود را بسازید. سپس فیلم‌ها را به دودسته “تماشا شده” و “تماشا نشده” تقسیم کنید. این برنامه همچنین شما را از فیلم‌های روز مطلع می‌کند.

TodoMovies همچنین اخبار بازیگران، حوتشی فیلم‌ها و صحنه‌های برتر را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه در iTunes موجود است.

4. Flixster

Flixster یک شبکه اجتماعی سینمایی است که در آن کاربران می‌توانند از فیلم‌های روز مطلع شده و با افراد هم سلیقه خود آشنا شوند. در فوریه 2016 این برنامه با شرکت Fandango که یک شرکت فروش بلیت سینماست، قرارداد بست، تا برای خرید بلیت و اطلاعات ساعت پخش فیلم‌ها، به مردم کمک کند. این برنامه در iTunes و Google Play موجود است.

5. Showbox

آیا از خرید اشتراک‌های ماهیانه برای تماشای فیلم و سریال خسته شده‌اید؟ این برنامه به شما کمک می‌کند که فیلم‌های موردعلاقه خود را از مجموعه آن‌ها به‌طور رایگان دانلود کنید.

این برنامه به‌عنوان یک برنامه هوشمند، در میان عاشقان سینما و کاربران موبایل طرفداران زیادی دارد. با وصل شدن به سرور برنامه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فیلم‌های دانلود شده ویروسی نیستند.

این برنامه هم همانند بسیاری از برنامه‌های موبایل، باید از شما اجازه بگیرد و به اطلاعات تلفن همراهتان دسترسی داشته باشد. در این صورت اگر با تلفن همراه شما سازگار باشد به آن وصل شده و فیلم‌های محبوب منطقه شما را برایتان نمایش می‌دهد.

6. Viewster

فیلم، سریال، انیمیشن و هرچه که بخواهید در این برنامه مهیا شده است. با کمک این برنامه می‌توانید به‌طور رایگان از تلفن همراه خود فیلم تماشا کنید. این برنامه با داشتن مجموعه فیلم‌های کلاسیک، انیمیشن و سریال‌ها، به یکی از برنامه‌های موردعلاقه طرف داران سینما تبدیل‌شده است.

استفاده از این برنامه کاملاً رایگان بوده و به ثبت‌نام نیازی ندارد. به همین راحتی می‌توانید تمام این اطلاعات را در گوشی موبایل خود تماشا کنید.

7. Guess The Movie

آیا از بازی‌های معمایی لذت می‌برید؟ این برنامه با نشان دادن پازل تصاویر فیلم‌ها، از شما می‌خواهد که نام فیلم‌ها را حدس بزنید.

این برنامه سرگرم‌کننده، از فیلم‌های مختلف علمی، تخیلی، طنز، نمایشنامه و انیمیشن، معماهایی طراحی می‌کند. Guess The Movie در iTunes و Google Play موجود است.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم