8 مورد که خانم‌ها را جذاب‌تر می‌کند (و به ظاهر آن‌ها ربطی ندارد)

اکثریت مردم تصور می‌کنند که ظاهر و زیبایی یک زن، توجه یک مرد را به خود جلب می‌کند. شاید برای بیشتر مردان این‌گونه باشد. اما مردان واقعی فقط به دنبال زیبایی ظاهری نیستند و زن‌ها را به‌عنوان یک انسان تلقی می‌کنند نه یک کالا، آن‌هاموارد دیگری را در جذابیت زنان نظر می‌گیرند. در این مقاله 8 مورد که توجه مردان را به خود جلب می‌کند را برایتان جمع‌آوری نموده‌ایم.


1. مهربانی

شاید گفتن این حرف کلیشه باشد اما این روزها مهربانی کم شده است. شاید نسبت به کسانی که می‌شناسید و برایتان مهم هستند مهربان باشید، اما چند نفر از شما اگر کسی را ببینید که در مترو گریه می‌کند، به سراغش می‌روید و آرامش می‌کنید؟ مردان به زنانی جذب می‌شوند که تنها با دوستان و خانواده خود مهربان نیستند، بلکه نسبت به تمام انسان‌ها مهربان و خوش‌قلب هستند.

شاید با لبخند زدن به یک فرد روز او را قشنگ‌تر کنید. پس این کار را امتحان کنید، و خواهید دید که چقدر توجه مردان را به خود جلب خواهید کرد. طبق مطالعاتی که در دانشگاه کلمبیا انجام‌شده، مردان به زنانی که لبخند می‌زنند، جذب می‌شوند. زیرا لبخند نشانه خوش‌بینی و ثبات یک فرد است، و این دو ویژگی‌هایی هستند که هر فرد در انتخاب همسر، آن‌ها را در نظر می‌گیرد.


2. مثبت‌نگری و شوخ‌طبعی

“اینکه خود را دوست داشته باشید، به خودتان اهمیت بدهید و شاد کردن خود را اولویت زندگی خود قرار بدهید، خودخواهی نیست.”

یکی از مهم‌ترین موارد هر رابطه، رابطه دوستانه یا عاشقانه، این است که باهم خوش بگذرانید و بگو بخند داشته باشید. در درجه اول باید به خودتان اهمیت بدهید و خوشحالی و رضایت خود را در اولویت قرار دهید.

“من زنانی را دوست دارم که در لحظه زندگی می‌کنند، شاد هستند و به خودشان اهمیت می‌دهند” – آلن دوجنرس


3. شور و اشتیاق

برای مردان هیچ‌چیز از این زیباتر نیست که در کنار زنی باشند که دوستش دارند و در احساسات هم شریک باشند. زنی که پر از شور زندگی باشد و اهداف و رویاهای زیادی در سر داشته باشد.

فرقی نمی‌کند که یک بازیگر باشید یا پزشک معروف، زمانی که با شور و اشتیاق درباره کار خود صحبت می‌کنید، می‌توانید هرکسی را به خود جذب کنید. زیرا مردان به زنانی جذب می‌شوند که همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد.


4. رفاقت و همراهی

مردان زنی را ترجیح می‌دهند که علاوه بر یک زن و همسر خوب، رفیق خوبی باشد. در سرگرمی‌های موردعلاقه همسرش شرکت کند. زمانی که همسرش برای تماشای فوتبال دوستان خود را به خانه دعوت می‌کند، شکایت نکند، بلکه پابه‌پای همسرش از تماشای بازی لذت ببرد و رفتارش دوستانه باشد.


5. اعتمادبه‌نفس

“هیچ‌چیز جذاب‌تر از زنی نیست که اعتمادبه‌نفس فراوانی دارد و تظاهر نمی‌کند که شبیه شخص دیگری است.”

اغلب مردم به افرادی جذب می‌شوند که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند و از کسی که هستند خجالت نمی‌کشند. مردان هم همین‌طور هستند. آن‌ها به زنانی جذب می‌شوند که خودشان را دوست دارند، اعتمادبه‌نفس بالایی دارند و عقاید خود را آزادانه بیان می‌کنند.


6. قبول کردن جنسیت

موارد زیادی هستند که در جذابیت جنسی یک زن تأثیر می‌گذارند. ظاهر خانم‌ها بسیار مهم است، اما به‌طورکلی چیزی که توجه مرد را بیشتر جلب می‌کند این نیست که یک زن چه پوشیده باشد یا ظاهرش چگونه باشد، بلکه یک مرد زنی را انتخاب می‌کند که نسبت به جنسیت خودآگاه است و خود را می‌شناسد.

بخش مهمی از طبیعت انسان، جنسیت اوست. هرچه زودتر با جنسیت خود آشتی کنید، شریک بهتر و جذاب‌تری خواهید شد.


7. قاطعیت

“یک دختر باید بداند که چه چیز و چه کسی را می‌خواهد.”

درواقع همه مردم از افرادی که از خواسته‌های خود خبر ندارند و نمی‌توانند تصمیم‌گیری کنند، انزجار دارند. مردها دوست ندارند وقتی خسته از سر کار برمی‌گردند، درباره این‌که شام به کدام رستوران بروید، یا این‌که کدام فیلم را تماشا کنید، بحث کنند. آن‌ها زنی را انتخاب می‌کنند که در تصمیم‌گیری‌هایش قاطع باشد و بتواند راحت تصمیم‌گیری کند.


8. داشتن طبع مخصوص

معمولاً مردها به‌ظاهر خیلی توجه می‌کنند، درواقع این‌طور خلق‌شده‌اند و تقصیر خودشان نیست. مردان به زنانی جذب می‌شوند که به بقیه افراد شبیه نیستند، منحصربه‌فرد هستند و نمی‌توان هرروز شبیه آن‌ها را دید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم