عجیب‌ترین رکوردهای جهانی که هرگز تصور نمی‌کردید وجود داشته باشند

هرروز یکی از رکوردهای جهان شکسته شده و فرد جدیدی آن را به نام خود ثبت می‌کند. شاید تابه‌حال رکوردهایی که شنیده بودید رکورد بیشتری بازی شطرنج بوده که توسط احسان قائم‌مقامی شکسته شد و یا رکورد تهیه بزرگ‌ترین ساندویچ بود که به مکزیکی‌ها تعلق داشت، اما باید بدانید در جهان رکوردهای دیگری هم وجود دارد، پس با ما همراه شوید.


هولا هوپ

معمولاً فقط در باشگاه از هولاهوپ استفاده می‌شود یا بچه‌ها با آن بازی می‌کنند، اما زمانی که به جمعیت زیادی هولاهوپ داده می‌شود یک رکورد ایجاد خواهد شد. این اتفاقی بود که در خارج از بانکوک رخ داد و 4483 نفر به مدت 7 دقیقه حلقه زدند.


بیشترین تعداد قاشق روی بدن

آیا تابه‌حال تلاش کرده‌اید قاشق را روی بینی، پیشانی یا اعضای دیگر بدن خود قرار دهید؟ اما باید بدانید که یک نفر این کار را انجام داد. در سال 2013 در تفلیس گرجستان، اتیبار الچیو 53 قاشق روی بدن خود گذاشت و با حفظ تعادل خود یک رکورد جهانی ثبت کرد.


بزرگ‌ترین عضلات دوسر

بسیاری از افراد در سراسر جهان دوست دارند بدن متناسب و عضله‌ای داشته باشند. آن‌ها سخت ورزش می‌کنند تا عضلات خود را تقویت نمایند. اما برخی از افراد در این زمینه بزرگ‌ترین عضلات را دارند. بزرگ‌ترین عضلات پشت بازو، ران و غیره. مصطفی اسماعیل مصری بزرگ‌ترین عضلات دوسر را دارد زیرا اندازه آن‌ها 73 سانتی‌متر است.


نگه‌داشتن یک خودرو روی سر

بله درست خوانده‌اید. برخی از افراد حتی نمی‌توانند یک ماشین را روی سر خود نگه دارند چه برسد به یک جسم سنگین. اما این مسئله مانع جان ایوانز نشد. او توانست یک خودرو را روی سرش نگه دارد. او توانست یک خودروی 160 کیلوگرمی را به مدت 33 ثانیه روی سرش نگه دارد. این رکورد واقعاً عجیب است.


خوردن پیاز خام

آیا تابه‌حال کسی را دیده‌اید که پیاز خام بخورد؟ منظورمان پیاز خام درون ساندویچ و همبرگر نیست بلکه خوردن پیاز همانند سیب یا میوه‌های دیگر. برایان دافلیلد یک مرد انگلیسی است که در عرض 1 دقیقه و نیم یک پیاز خام را خورد.


پیرترین ژیمناستیک کار

شاید عجیب نباشد که هیچ، جالب هم باشد. برخی از افراد افزایش سن را دلیل بر ورزش نکردن می‌دانند و تنبلی خود را توجیه می‌کنند. اما در حقیقت افزایش سن به ورزش نکردن ربط ندارد. اگر مطمئن شوید بدنتان هنوز انعطاف‌پذیر است می‌توانید هر ورزشی را انجام دهید. جوانا کوآز یک زن 86 ساله آلمانی است که هنوز هم ورزش می‌کند.


ماندن در برف

اگر به هوای سرد علاقه دارید این چالش برای شما مناسب می‌باشد. این چالش درباره خوردن برف، درست کردن آدم‌برفی یا برف‌بازی نیست. این چالش درباره این است که به‌صورت برهنه در برف قرار گرفته تا ببینید بدنتان چقدر مقاومت دارد. جین سانگ هائو به مدت 46 دقیقه و 7 ثانیه تا سینه در برف فرو رفت. یا این فرد از سینه به پایین حس ندارد یا اینکه با قرص و دارو و کافئین توانسته بدن خود را گرم نگه دارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم