25 درام برتر سینمای کره جنوبی

25 درام برتر سینمای کره جنوبی

آیا از درام‌های کره‌ای خوشتان می‌آید؟ اگر چنین است پس ببینید کدام‌یک از این 25 درام برتر کره‌ای را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


25. بهترین عشق – The Greatest Love

یک درام جالب و گاهی اوقات ناراحت‌کننده درباره کوئی جونگ، تک‌خوان سابق گروه دخترانه محبوب National Treasure Girls، که پس از انحلال این گروه با مشکلات زیادی در زندگی مواجه شد. از سوی دیگر بازیگر بی‌ادب و مغروری به نام دوک کو جین دائم توسط مردم دنبال می‌شود. این دو کاملاً از هم جدا هستند تا اینکه در یک زمان، مکان و شکل غیرمنتظره همدیگر را می‌بینند.


24. جومونگ – Jumong

جومونگ به‌عنوان پسر خانواده سلطنتی در سال 37 پیش از میلاد سلسله گوگوریو را تأسیس می‌کند. زمانی که تصور می‌شد پدرش ژنرال همو سو توسط شورش سلسله هان کشته شده، شاه گائم وا او و مادرش را تحت سرپرستی خود گرفت. سپس سوسانو دختر زیبای یک تاجر به جومونگ کمک می‌کند تا به رؤیای خود برسد و سپس به همسر دوم او تبدیل می‌شود.


23. عشق بی‌پایان: آواز زمستانی – Endless Love: Winter Sonata

آواز زمستانی دومین قسمت از سریال محبوب عشق بی‌پایان است. این سریال در آغاز در کره بسیار موردتوجه قرار گرفت و سپس در ژاپن، فیلیپین و کشورهای دیگر آسیای جنوبی هم محبوب شد. داستان از جایی آغاز می‌شود که جون سانگ برای یافتن پدر حقیقی خود به یک دبیرستان جدید می‌رود. اوچلین، جین سوک، یونگ کوک و یو جین باهم به سفر می‌روند که پس از تصادف یو جین توسط جون سانگ نجات پیدا می‌کند. آن‌ها به هم نزدیک شده و رابطه خوبی برقرار می‌کنند. اما حوادث بعدی و تقدیر نشان می‌دهد که عشق آن‌ها ابدی نیست. آن‌ها از هم جدا می‌شوند 10 سال بعد دوستان مدرسه تجدیددیدار می‌کنند تا مراسم ازدواج یو جین و سانگ هیوک را جشن بگیرند. یو جین که حقیقتاً عاشق جون سانگ بود هنوز هم دوستش دارد. اما در پایان جشن دوست‌پسر جدید او چلین سرمی رسد و مشخص می‌شود که همان جون سانگ است.


22. پرنسس دادستان – Prosecutor Princess

یک داستان جالب، بامزه و شیک درباره زنی به نام ماهای ری که حافظه خارق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل به‌راحتی آزمون حقوقی را با موفقیت می‌گذراند. اما او بیشتر به مد علاقه‌مند ‌است و از کار دشوار خوشش نمی‌آید بنابراین نمی‌تواند یک دادستان موفق باشد. رفتارهای بچگانه و طرز فکر مدگرایانه اش باعث می‌شود که دائماً بر سر پرونده‌ها با همکاران و رئیسش به مشکل بربخورد. اما به‌مرورزمان پرنسس ما به یک دادستان بالغ و وظیفه‌شناس تبدیل می‌شود.


21. مقدر به دوست داشتن تو – Fated to Love You

یک درام پیچیده اما تأثیرگذار درباره رابطه غیرمنتظره دو نفر: زمانی که وارث یک کارخانه، لی گان و یک دختر کارمند، کیم مین یونگ، پس از یک شب مستی که منجر به بارداری دختر می‌شود، مجبور می‌شوند باهم ازدواج کنند، حوادث غیرمترقبه‌ای برایشان رخ می‌دهد.


20. پسران فراتر از گل‌ها – Boys Over Flowers

یک درام محبوب کره‌ای با داستانی درباره یک دختر معمولی به نام گائم جان دی که خانواده‌اش خشک‌شویی دارند و ارتباط او با گروه F4 در دبیرستان شین هوا. رهبر این گروه یعنی گو جون پیو او را آزار می‌دهد. اگرچه جون پیو به زورگیری از او ادامه می‌دهد اما در این میان عاشق جان دی می‌شود. اما جان دی از یون جی هو، بهترین دوست جون پیو خوشش می‌آید. اما زمانی که جان دی متوجه می‌شود که عشق واقعی او جون پیو است و جی هو تنها یک دوست است، رابطه این زوج دچار مشکل می‌شوند زیرا مادر جون پیو متوجه این روابط پیچیده می‌شود تصمیم می‌گیرد رابطه آن‌ها را خراب کرده و برای پسرش فرد مناسب‌تری را بیابد.


19. جواهری در قصر – Jewel in the Palace

یک درام تاریخی بر اساس داستان واقعی دختری به نام یانگوم که در دوران سلسله چوسان به طبیب سلطنتی تبدیل شد. او باوجوداینکه از یک خانواده سطح پایین بود و جامعه آن زمان کره بسیار مردسالار بود اما توانست خود را رشد داده و به آشپز سلطنتی تبدیل شود، سپس طبیب سلطنتی شده و درنهایت طبیب مخصوص شاه باشد. حتی پادشاه او را “یانگوم کبیر” خواند.


18. احساسات قلبی – Heartstrings

داستانی در دانشگاه هنر که درام رمانتیک “فستیوال” اشک و شوق دانشجویان و رؤیای عشق و دوستی آن‌ها را نشان می‌دهد. قهرمان زن داستان، کیو وون یک دختر خوش‌قلب است که با هنرمندی ساز گایاگئوم را می‌نوازد. او در دپارتمان موسیقی سنتی کره‌ای فعالیت می‌کند. او همچنین از خانواده‌ای می‌آید که یکی از سه خواننده برتر موسیقی پانسوری به آن‌ها تعلق دارد. لی شین یک مرد جوان سرد و خوش‌قلب است که به‌خوبی گیتار می‌نوازد. او نیز در دپارتمان موسیقی فعالیت می‌کند. آن‌ها از دو خانواده متفاوت می‌باشند و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه می‌شوند اما به‌تدریج از هم خوششان می‌آید.


17. بزرگ – Big

یک داستان درام درباره روح یک دختر 18 ساله به نام کانگ گیونگ جون که ناگهان خود را در جسم یک مرد 30 ساله به نام سئو یون جائه می‌بیند. سئو یون جائه یک پزشک موفق است و نامزد یک معلم دبیرستان به نام جیل داران می‌باشد. جیل داران معلم کانگ گیونگ جون 18 ساله است. زمانی که سئو یون جائه 30 ساله عاشق زن دیگر می‌شود مشکلات آغاز خواهند شد.


16. آگه جرات داری زنش شو – Marry Him If You Dare

این درام درباره زندگی افرادی است که در یک ایستگاه رادیویی زندگی می‌کنند. شخصیت اصلی زن، نامیرای، نام داشته و می‌خواهد در ایستگاه رادیویی جهانی زندگی کند. اما زنی که در این ایستگاه به‌عنوان نویسنده کار می‌کند به عقب برگشته و با خود در گذشته روبه‌رو می‌شود. او به شخصیت گذشته خود نصیحت می‌کند تا اشتباهات او را تکرار نکند.


15. پزشک خوب – Good Doctor

یک درام پزشکی درباره پزشکی به نام پارکشی اون که به اختلال اوتیسم دچار بوده و عقل یک پسر 10 ساله را دارد. بااین‌حال توانایی 3 بعدی بصری او بالا بوده و هرچه را که می‌خواند به ذهن می‌سپارد. این توانایی او باعث می‌شود که به پزشک اطفال تبدیل شود. اما برای موفقیت در جامعه موانع زیادی پیش رو دارد. حتی پدرش او را آزار داد و مادرش او را رها کرد. حتی برای مرگ برادرش خود را محکوم می‌کند. او چگونه می‌تواند بر این مشکلات غلبه کند؟ حتماً باید این درام احساسی را ببینید زیرا اشکتان را درمی‌آورد.


14. شکارچی شهر – City Hunter

یک درام همراه با عشق و هیجان و یکی از محبوب‌ترین درام‌های تلویزیونی لی مین هو که در نقش لی یون سونگ که در تیم شبکه اینترنتی ارتباطات ملی Blue House فعالیت می‌کند. او فارغ‌التحصیل ام آی تی آمریکاست و یک مهندس آی تی بامهارت محسوب می‌شود. او در این شرکت با کیم نانا آشنا می‌شود که یک بادی‌گارد است. اگرچه به یون سونگ اخطار داده‌اند که نباید عاشق شود اما این دو عاشق هم می‌شوند. مأموریت نهایی او این است که به غیرمنتظره‌ترین شکل ممکن انتقام بگیرد.


13. بوسه شیطانی – Playful Kiss

یک درام زیبا بر اساس داستان ژاپنی باهمین عنوان نوشته تادا کائورو، که پس از داستان تایوانی “با یک بوسه آغاز شد” در سال 2005 و “آن‌ها دوباره یکدیگر را بوسیدند” در سال 2007، سومین اقتباس تلویزیونی این داستان ژاپنی محسوب می‌شود. این داستان کمدی رمانتیک عشق میان بائک سونگ جو، یک مرد مغرور با آی کیو بالا، و او هانی، یک زن جوان را نشان می‌دهد که نمرات پایینی دریافت کرده اما قلب رئوف او همانند مغز سونگ جو قدرتمند است.


12. خانه کامل – Full House

یکی از مشهورترین درام‌های کره‌ای در اوایل سال‌های 2000 که به این سؤال می‌پردازد که آیا یک بازیگر و یک زن معمولی می‌توانند در ازدواجی که تنها روی کاغذ است عاشق هم شوند؟ همچنین با بررسی زوایای دیگر زندگی معنای زندگی را نشان می‌دهد. این درام به مسائل مختلفی می‌پردازد: تواضع، توجه، رک‌گویی، صبر و تعهد به ارزش‌های اولیه زندگی. اما هر فرد با هر شخصیتی می‌تواند در زندگی خود به سعادت برسد.


11. باغ مخفی – Secret Garden

درامی درباره کیم جو وون، یک مدیرعامل مغرور که می‌خواهد خود را کامل نشان دهد و یک زن فقیر و فروتن به نام جیل را ایم که زیبایی و هیکل زیبایش باعث حسادت برترین بازیگران می‌شود. اولین دیدار آن‌ها زمانی است که جوو وون به‌اشتباه تصور می‌کند را ایم بازیگر معروف، پارک چائه رین است، درنتیجه بین آن دو رابطه‌ای آغاز شده و او به را ایم علاقه‌مند می‌شود اما این مسئله برای او آزاردهنده است. در ادامه داستان حوادث پیچیده‌تری برایشان رخ می‌دهد.


10. رؤیای بلند – Dream High

با دیدن این درام به دوران دبیرستان خود که بهترین دوران زندگی هر شخص است بازمی‌گردید. در این درام شش دانش‌آموز هنرستان کیرین را می‌بینیم که هرکدام از آن‌ها می‌خواهند در صنعت موسیقی کره ستاره شوند. گو هائه می در رشته موسیقی کلاسیک فارغ‌التحصیل شد اما به این هنرستان آمد تا بدهی‌های پدرش را پرداخت نماید و رؤیاهای خویش را فراموش کرد. اما برای بودن در این هنرستان باید دو دانش‌آموز دیگر در کنارش باشند. این دو دانش‌آموز سانگ سام دانگ و جین گوک هستند که سام دانگ در روستا زندگی کرده و با جین گوک هم زمانی که می‌خواهد از شر یک وام رها شود آشنا می‌شود. یون بائک هایی، دوست‌هایمی، به دلیل اینکه‌هایمی در آزمون ورودی به مدرسه به او خیانت کرده بود به رقیب او تبدیل می‌شود.


9. ملکه سئون دوک – Queen Seon Deok

یک درام تاریخی درباره ملکه سئوک دوک اولین زن فرمانروای امپراتوری سیلا: یک زن زیبا و قوی که برای رسیدن به موفقیت مجبور بود با چالش‌های مختلف روبه‌رو شود. سئون دوک که با خواهرش دوقلو بود مجبور شد توسط پدرش شاه جینپیونگ از قصر دور شود تا از شر بانوی سلطنتی، میشیل، که می‌خواست سلطنت را از چنگ او درآورد نجات پیدا کند. سئون دوک سپس به قصر بازمی‌گردد تا در کنار خواهرش پرنسس چون میونگ با میشیل مقابله کند. اما میشیل برای دور کردن این دو خواهر نقشه کشیده و در یک نبرد محرمانه پرنسس چون میونگ به‌طور تصادفی کشته می‌شود. اما پرنسس سئون دوک به کمک ژنرال کیم یوسین میشیل را شکست می‌دهد.


8. کافه پرنس – Coffee Prince

داستان جالب و شخصیت‌های تأثیرگذار این درام آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل می‌کند. گو یون چان مجبور است برای پرداخت بدهی خانواده کارهای مختلف را انجام داده و حتی هویت زنانه خود را پنهان کند. در این میان، چوی هان کیول وارث یک شرکت اغذیه بزرگ است که مادربزرگش می‌خواهد زندگی او را مرتب کند به همین دلیل به دنبال زن مناسب برای اوست. پس‌ازاینکه یون چان برای هان کیول کار کرده و خود را پسر جا می‌زند، هان کیول تصمیم می‌گیرد تا او را به‌عنوان عاشق هم‌جنس‌باز خود نشان دهد تا دهان مادربزرگ خود را ببندد. یون چان هم که به پول نیاز دارد مجبور است این خواسته را بپذیرد. مادربزرگ هان کیول هم کافه‌ای که در معرض ورشکسته شدن قرار دارد را به او می‌سپارد. یون چان برای او کار می‌کند و رفته‌رفته به او علاقه‌مند می‌شود اما چگونه می‌تواند هویت خود را به او نشان دهد؟


7. مرد پرنسس – The Princess’ Man

همه ما داستان رومئو و ژولیت شکسپیر را دوست داریم. اما مطمئناً از نسخه کره‌ای آن بیشتر خوشتان می‌آید. یکی از رمانتیک‌ترین داستان‌های کره‌ای که تراژدی عشق دختر پرنس سویانگ و پسر کیم جونگ سو را نشان می‌دهد. پسر کیم جونگ سو، سئونگ یو، یک مرد جذاب و عاقل است. پرنسس سریونگ، دختر شاه سجو، پرنس سویانگ، یک زن جالب و سرزنده است که شخصیت محکم و قوی دارد. آن‌ها عاشق هم شده اما متوجه می‌شوند که خانواده‌هایشان دشمن خونی هم هستند. درست همانند خانواده‌های رومئو و ژولیت.


6. افسانه خورشید و ماه – The Moon that Embraces the Sun

افسانه خورشید و ماه داستان عشق مخفیانه لی هون، شاه چوسان و وول، یک جادو پزشک زن است. وول با نام هیو یئون وو، دختر یک خانواده اشراف‌زاده است که توانستند توجه مردم را به خود جلب کنند. دشمنان او که به جایگاه خانواده‌اش در قصر حسادت می‌کردند، او را جادو کرده، از قصر دور کرده و حتی می‌خواستند او را به قتل برسانند. سال‌ها بعد هون با وول دیدار می‌کند که اکنون یک جادو پزشک است و گذشته خود را به خاطر ندارد.


5. شاهزاده پشت‌بام – Rooftop Prince

یک درام کمدی رمانتیک، تاریخی و سفر در زمان، که داستان پرنس لی گام که به همراه سه تن از یارانش از 300 سال پیش به سئول امروز سفر می‌کند. آن‌ها برای بازگشت به چوسان باید راز قتل ولیعهد را حل کنند. آن‌ها در سقف آپارتمان پارک‌ها فرود می‌آیند، یک زن سرزنده که در دهه 20 زندگی به سر برده، داستان آن‌ها را باور کرده و به محافظ آن‌ها تبدیل می‌شود. پارک شیوه زندگی در قرن 21 را به آن‌ها می‌آموزد اما لی گاک با هونگ سنا مواجه می‌شود که شبیه همسرش است. لی گاک که با نام یونگ تائه یونگ زندگی می‌کند به‌تدریج راز قتل یونگ تائه یونگ را فاش کرده و به حل پرونده قتل ولیعهد نزدیک می‌شود. او که به‌تدریج عاشق پارک‌ها شده به این نتیجه می‌رسد که شاید راز قتل ولیعهد آنچه که او تصور می‌کرد نباشد.


4. دوست‌دخترم یک روباه نه دم است – (My Girlfriend is a Nine-Tailed Fox (Gumiho

یک داستان عاشقانه جالب از یک موجود افسانه‌ای به نام روباه نه دم. یک روز که چادائه وونگ از دست پدربزرگش فرار می‌کرد تصادفاً یک روباه نه دم را که داخل یک نقاشی 500 ساله گیر کرده بود، رها می‌کند. او متوجه ماجرا نمی‌شود تا اینکه این روباه به یک دختر زیبا تبدیل می‌شود. دائه ونگ که ترسیده از او فرار می‌کند و زخمی می‌شود. نه دم که آزادی خود را مدیون اوست یکی از مهره‌هایش را به او می‌بخشد تا کمی از قدرت خود را به او ببخشد. سپس روباه از او می‌خواهد شیوه زندگی را به او بیاموزد تا به یک انسان تبدیل شود. پس از مدتی رابطه آن دو عمیق‌تر شده و عاشق هم می‌شوند.


3. نسل خورشید – Descendants of the Sun

یک داستان کره‌ای جنگی و عاشقانه درباره شیجین به‌عنوان یک کاپیتان نیروهای ویژه که زخمی شده و برای اولین بار با دکتر مویون دیدار می‌کند. او به‌سرعت عاشق او می‌شود اما مویون تصور می‌کند او از اعضای دارو دسته دزدان است. اما شیجین با کمک دکتر میونگ جو به او ثابت می‌کند که سرباز است. آن‌ها باهم دیدار می‌کنند اما به دلیل شغلشان دیدار آن‌ها چندان خوب پیش نمی‌رود. آیا آن‌ها باوجود تفاوت‌هایشان می‌توانند رابطه خوبی داشته باشند؟


2. وارثان – The Heirs

یک داستان رمانتیک درباره دوستی، مشکلات و رقابت‌های وارث ثروتمندی به نام کیمتان و دوستش چایون سانگ. یون سانگ یک دختر 18 ساله است که با مادر لال خود زندگی می‌کند. مادرش خانه‌دار است و گاهی مشاغل پاره‌وقت انجام می‌دهد. اما کیمتان یک پسر دبیرستانی معمولی نیست بلکه یک پسر جذاب و ثروتمند کره‌ای است که وارث مجموعه شرکت‌های کره‌ای می‌باشد. آن‌ها در شرایط پیچیده یون سانگ باهم آشنا شده و پس از مدتی متوجه می‌شوند بیش ازآنچه انتظار می‌رفت به هم علاقه‌مند شده‌اند.


1. تو از ستاره‌ها آمدی – My Love From The Star

محبوب‌ترین بیگانه کره‌ای توسط کیم یو هیون و در نقش دومین جون ایفا شده است. مین جو یک بیگانه است که 400 سال قبل و در زمان امپراتوری چوسان به زمین آمده است. او ظاهر جذابی دارد و توانایی بینایی، شنوایی و سرعت او بسیار بالاست. اما کامل بودن او مانع از این نمی‌شود که عاشق یک بازیگر معمولی به نام چئون سونگ یی نشود. آن‌ها از دو غریبه به دو عاشق تبدیل می‌شوند که کسی نمی‌تواند بینشان فاصله ایجاد کند.

                               

دیدگاه‌ها (627)

بستن فرم

  1. ساحل

    مرداد 22, 1402

    من ی سریال قبلن دیده بودم ی دختره خودشو داره میکشه ینی از ی ساختمان خودشو پایین پرت میکنه بعد خونش میخوره به ی پسر که دشمنانش بدنشو منجمد کرده بودن پسره نامیرا بود هرکی اسمشو میدونه بگه ممنون میشم

    پاسخ

  2. بهرام

    بهمن 19, 1401

    سلام
    بدنبال نام فیلمی هندی هستم قدیمی که امیرخان بازی می‌کرد و نقاش بوده و با دختری فیلمساز که از خارج به هند اومده بود آشنا میشه و،،، دختره میره خارج و آخر فیلم برمیگرده دنبال دوستش که خانه شو عوض کرده و رفته و،،،،

    پاسخ

  3. Masoud

    بهمن 18, 1401

    من یک فیلمی رو حدود ۱۵ سال پیش، از تلویزیون دیده بودم. یک پرستار بیمارستان روانی تصادف میکنه و راه تنفسش بند میاد. یک نفر رهگذر با سوراخ کردن گلوش و با استفاده از خودکار نجاتش میده. از اون روز به بعد پرستار که عاشق اون مرد شده بود دنبالش میگرده و بهش ابراز علاقه میکنه. یه چیزی از شوالیه و فرشته تو اسم فیلم بود. کسی فیلم رو دیده و می دونه اسم انگلیسی فیلم چیه؟

    پاسخ

  4. پریسا

    بهمن 11, 1401

    سلام من دنبال یه اسم فیلم قدیمی میگردم که داستانش اینتوری است ( دختر به پسر دورغ میگه حامله است و پسر توی استخر به دختر میگه که من فهمیدم بعد پسر دختر رو ترک می‌کند و پسر بعد سال ها مدل میشه) آگه میدونین بهم بگید خیلی ساله دنبال اسمش هستم

    پاسخ

  5. یونام

    آذر 18, 1401

    سلام فیلم کره ای با ژانر غمگین عاشقانه سراغ دارید لطفا بگید ش
    مرسی

    پاسخ

  6. مهدی

    اردیبهشت 11, 1401

    سلام دوستان
    یه فیلم کره ای یا ژاپنی که چند سال پیش از شبکه ۴ پخش شد. موضوعش هم پسری بود که چنتا روح همش دور و برش بودن و از اونها دوری میکرد. یه مرد راننده تاکسی یه بچه کوچولو که اب نبات دوست داشت و یه خانم که همش براش سوشی درست میکرد. تا آخر فیلم میفهمه که اینا ارواح خانواده خودش هستن که توی تصادف رانندگی مرده بودن و همیشه همراهش بودن.
    خیلی فیلم تاثیر گذاری هست. اگه از دوستان،کسی اسم این فیلم رو میدونه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به مهدی

      آبان 11, 1401

      سلام اسم فیلم کره ای هست سلام روح

      پاسخ

  7. Zahra

    اسفند 4, 1400

    سلام به همه، دوستان یه سریالی بود حدود ۱۲ سال پیش دیده بودم، یه دختر جوان از خانواده ثروتمند که موهای شرابی داشت، به سرو وضعش میرسید و اخلاق بدی داشت، با پدر بزرگش زندگی میکرد و میخواست نوه اش ازدواج کنه و با پسر خانواده های هم سطح خودشون قرار ملاقات ترتیب میداد و دختره ملاقات هارو بهم میزد ولی در آخر از پسری که پیشش کار میکرد و رانندش بود خوشش اومد، همچین چیزایی یادمه، کسی اسمش میدونه؟

    پاسخ

    • ساحل در پاسخ به Zahra

      فروردین 24, 1401

      فکر میکنم سریال My fair lady رو میگی اسم دختره هه نا بود پسره ام ژیگولو بود 😂 منم اتفاقا دیروز کلشو دان کردم دیدم

      پاسخ

  8. Me

    اسفند 3, 1400

    من یه میکس دیدم ک لی جونگ سون توش بازی میکرد و قضیه از این قرار بود ک عشقسو لی جونگ سون تو اون سریال از دست داده بود و بعد ازش میپرسیدن ک همون عشقش چجور آدمی بودم اونم میگف کسی ک خیلی خوب میخندید و آخرشم مث چی گریه کرد بچم😐😂
    اسم سریالش نمیدونین لطفاً ج بدین اگه مدونین😐✨

    پاسخ

    • Li. Lisy در پاسخ به Me

      شهریور 30, 1401

      اسم سریالش دکتر غریبه است

      پاسخ

  9. fereshteh

    بهمن 11, 1400

    سلام به همگی
    یه فیلم کره ای هست اسمش رو نمی دونم تو یه کلیپ دیدم یه دختره است دکتره یه پسره عاشقش میشه اینا باهم می خوان از ازدواج کنن ولی پدر پسره مخالفت می کنه و دختره رو جلوی پسرش تو گونی می کنه تو دریا می اندازه و تو کلیپ نشون میده که پسره یه نقاب هم زده بود

    پاسخ

    • زهرا در پاسخ به fereshteh

      اسفند 1, 1400

      ببین شاید سریال چینی دوره کامبرین باشه ولی دکتر نبود بقیش همینه که میگی

      پاسخ

    • محمد در پاسخ به fereshteh

      خرداد 26, 1401

      اسم سریال به احتمال زیاد،دوره کامبریا هستش

      پاسخ