به 4 دلیل باید از آبشار نیاگارا دیدن کنید

همه ما در کارتون‌های بچگی آبشار نیاگارا را دیده‌ایم و بخشی از خاطرات کودکی‌مان به شمار می‌رود. شاید یکی از رویاهای تمام ما این باشد که در انتهای آن آبشار گنجی پیدا کنیم یا با شاهزاده رویاهایمان روبرو شویم. گاهی اوقات هم تصور می‌کنیم نقش قهرمان داستان را ایفا کنیم.

شکی نیست که آبشار نیاگارا یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های روی زمین است. در حقیقت اگر آنجا باشید دلتان نمی‌آید آن مکان را ترک کنید. خیلی‌ها معتقدند که تصاویر دوربین نمی‌تواند تمام زیبایی آنجا را توصیف کند.

به نظر من چه پیر باشید چه جوان، ارزش آن را دارد که یک‌بار به آنجا سفر کنید. ازآنجایی‌که این آبشار در مرز کانادا قرار گرفته است، پس این شانس را دارید که از کشور همسایه کانادا هم دیدن کنید.

 1. مکانی برای رها کردن روح و احساسات خود

در دنیای امروز همه به دنبال آرامش روحی هستند. درواقع تمام داستان‌های ماورایی از این حقیقت نشات می‌گیرد که انسان به دنبال آزادی روح خویش است، زیرا تنها از این طریق به آرامش می‌رسد. بسیاری از مردم برای رسیدن به این آرامش، طبیعت را ترجیح می‌دهند.

آبشار نیاگارا با جریان آب فراوانش طبیعت زیبایی را به وجود آورده که به مردم کمک می‌کند در سایه زیبایی و طراوت آن به آرامش روحی برسند. درواقع این آبشار که پل ارتباطی کانادا و آمریکا به شمار می‌رود، یکی از آرام‌ترین مناطق جهان است.

بنابراین اگر به دنبال جایی هستید که به آرامش شما کمک کند و روحیه‌تان را تغییر دهید، آین آبشار بهترین انتخاب است. با یک سفر کوتاه به این آبشار ذهن و روحتان را آرام نموده و با آمادگی بیشتری به زندگی روزمره خود بازمی‌گردید.

2. بهترین مکان برای مراسم ازدواج

امروزه روز ازدواج یکی از به‌یادماندنی‌ترین روزهای زندگی هر فرد به شمار می‌رود و ازآنجایی‌که این مورد به یک رقابت تبدیل‌شده همه سعی می‌کنند از دیگری سبقت بگیرند و مراسم بهتری داشته باشند. این مراسم هم ازلحاظ احساسی و هم مالی یک سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. بنابراین برای نشان دادن علاقه و تعهد خود، نمی‌توانید بر روی کره زمین، هیچ مکانی رمانتیک‌تر از این آبشار پیدا کنید.

این آبشار یکی از دیدنی‌ترین مناظر جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد. برگزاری مراسم ازدواج در یکی از هتل‌های لوکس نزدیک آبشار، مراسم شما را به‌یادماندنی‌تر می‌کند. به‌احتمال‌زیاد این مراسم زیبا مهمان‌هایتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

علاوه براین می‌توانید قایقی اجاره کنید که شما را به درون مه ببرد. بنابراین مراسم ازدواجتان شبیه فیلم ارباب حلقه‌ها خواهد شد. در زیر مه و ذرات آب پیمان ازدواج بسته و دوستان و خانواده‌هایتان هم نظاره‌گر شما خواهند بود. البته تصور می‌کنم کار عکاستان کمی مشکل خواهد شد.

 3. این مکان سرگرمی‌های بسیاری در اختیارتان قرار می‌دهد

این مکان هم مانند مکان‌های توریستی دیگر که روزانه هزاران بازدیدکننده دارد، سرگرمی‌های بی‌شماری در اختیارتان قرار می‌دهد. بعدازاینکه از آبشار دیدن کردید، می‌توانید به هتل‌های بزرگ و پارک‌های اطراف آن سری بزنید.

افراد بزرگ‌سال هم می‌توانند از هتل و رستوران‌های لوکس اطراف دیدن کنند، به کازینوها بروند، و برای چند ساعت زندگی تجملی افراد ثروتمند را تجربه کنند. اگر می‌خواهید با دوستانتان سرگرمی داشته باشید، می‌توانید گلف بازی کنید.

اگر می‌خواهید کمی هیجان و ترس تجربه کنید، پس حتماً به پارک رفته و چرخ‌وفلک سوار شوید. مطمئن باشید که یک منظره فراموش‌نشدنی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. طبق افسانه‌ها اگر کسی را در بالای چرخ‌وفلک ببوسید، آن فرد عشق ابدی‌تان خواهد شد. پس اگر کسی در زندگی شماست، حتماً این کار را انجام دهید.

 4. تجربه خود را خلق کنید.

درواقع در سفر باید تجربه‌های جدید کسب نمود. باید خودتان را کشف کنید. افسانه‌ها می‌گویند که قدرت و توانایی مغز انسان بی‌نهایت است. بنابراین از قدرت خود استفاده کنید و تجربه جدیدی بسازید تا این سفر به یکی از بهترین سفرهایتان تبدیل شود.

به پارک پرندگان بروید و کوچ آن‌ها را تماشا کنید. تورهای مختلفی وجود دارند که دراین‌باره شما را راهنمایی می‌کنند. علاوه براین می‌توانید به موزه پروانه‌ها بروید و درباره زندگی جالب آن‌ها چیزهایی بدانید.

اگر این موارد متقاعدتان نمی‌کند، پس باید به لبه آبشار بروید تا آدرنالینتان افزایش یابد!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم