اگر به سگ‌ها علاقه‌مندید باید این فیلم‌ها را تماشا کنید

اگر به سگ‌ها علاقه‌مندید باید این فیلم‌ها را تماشا کنید

از داستان‌های عاشقانه انسان‌ها خسته شده‌اید؟ حیوانات را فراموش نکنید. سگ‌ها بهترین دوست انسان‌ها هستند و درباره آن‌ها نیز فیلم‌هایی ساخته شده است.


هاچی – داستان یک سگ – Hachi- A Dog’s tale

اگر به سگ‌ها علاقه دارید باید این فیلم را تماشا کنید. هر بار که این فیلم را تماشا کنید و بدانید که بر اساس داستان واقعی ساخته شده اشک‌هایتان سرازیر می‌شود. ریچارد گر در نقش یک پروفسور کالج ظاهر شده که سگی به نام آکیتا اینو را به سرپرستی قبول می‌کند. این درام خانوادگی نشان می‌دهد که چگونه این سگ به مدت 10 سال در ایستگاه راه‌آهن منتظر صاحبش می‌ماند، حتی پس از مرگ او.


من و مارلی – Marley and Me

فیلمی با بازی جنیفر آنیستون و اوون ویلسون درباره یک زوج که یک سگ به نام مارلی را به سرپرستی گرفته و او را درمان می‌کنند زیرا رفتار مناسبی ندارد. اما رفتار خصمانه او باعث می‌شود که تصمیم بگیرند سگ را پس بدهند. اما به‌زودی متوجه می‌شوند که مارلی در زندگی‌شان نقش مهمی دارد.


101 سگ خالدار – 101 Dalmatians

کرولا دوئل یک ضدقهرمان و منفورترین فرد جهان است که سگ‌های خالدار را به سرپرستی می‌گیرد تا از پوست آن‌ها برای پالتو پوست استفاده کند. اما سگ‌های کوچک او را به مشکل انداخته و او را دستگیر می‌کنند، بنابراین نشان می‌دهند که نباید سگ‌ها را دست کم گرفت.


زیر هشت – Eight Below

یک اثر درام با بازی پاول واکر که با نشان دادن سگ‌هایی که در سرمای قطب گیر افتاده‌اند ناراحتی و خوشحالی‌تان را برمی‌انگیزد. این فیلم یک اثر زیباست که در آن می‌بینیم چگونه این سگ‌ها برای زنده ماندن تلاش می‌کنند درحالی‌که سه تن از همراهانشان از دنیا می‌روند.


سگی به نام کریسمس – A Dog named Christmas

این فیلم که بر اساس یک رمان ساخته شده، درباره یک شخص ناتوان ذهنی است که در غرب میانه همراه با والدین اش زندگی می‌کند. آن‌ها نزدیک کریسمس سگی را به سرپرستی قبول می‌کنند که پس‌ازآن همه‌چیز تغییر می‌کند. با دیدن این فیلم یاد می‌گیریم که به‌جای خرید سگ می‌توانیم سگ‌های ولگرد را به سرپرستی قبول کنیم.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Arian

    آبان 6, 1399

    من هیچ کودومو به غیر از اون اولیه ندیدم اما همون اولیه معرکه هستش

    پاسخ