نکات جالب مجرد بودن

در زندگی چیزهای بدتری از تنها بودن وجود دارد. اما سال‌ها طول می‌کشد تا متوجه این حقیقت شوید. اغلب زمانی متوجه این موضوع می‌شوید که دیگر دیر شده است. و هیچ‌چیز بدتر از دیر شدن نیست.

  • چارلز بوکوفسکی

یکی از بهترین مزایای مجرد بودن همان مجرد بودن است. نیازی نیست به دنبال شریک باشید بگذارید زمانی که این اتفاق بیفتد که برای آن آماده باشید. متأسفانه اغلب افراد از تنها بودن و مجرد بودن می‌ترسند. رابطه داشتن در دوران نوجوانی باعث می‌شود فرصت‌های مختلف را از دست دهید. در این سال‌ها باید خود را پیدا کنید، درباره خود، جهان و خواسته‌هایتان چیزهایی یاد بگیرید. اما افرادی که در این سن در رابطه هستند تمام این کارها را به خاطر طرف مقابل انجام می‌دهند. بودن در رابطه زمان شما را هدر می‌دهد زیرا به‌جای اینکه زمانتان را به خود اختصاص دهید به طرف مقابل اختصاص می‌دهید.

آیا در این زمانه رابطه داشتن به یک عادت تبدیل نشده است؟ باید بدانید یک فرد جوان یا باید شاد باشد و یا در رابطه باشد. با ما باشید تا با مزایای مجرد بودن آشنا شوید.


زمانتان را به خودتان اختصاص دهید

می‌توانید به‌جای اختصاص دادن زمانتان به فرد دیگر آن را به خود اختصاص دهید. در سنین 16 یا 17 سالگی باید تنها به خودتان فکر کنید. در جهان و خودتان کندوکاو کنید. خود را شناخته و تلاش کنید به شخصیتی که دوست دارید تبدیل شوید. در این زمان به‌جای تغییر دادن زندگی خود طبق خواسته شریکتان می‌توانید در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. در این سن می‌توانید خود و تقدیرتان را جستجو کرده و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.


از بودن با خودتان لذت ببرید

مجرد بودن باعث می‌شود با خودتان وقت بگذرانید. ازآنجایی‌که کسی در کنارتان نیست می‌توانید خودتان به فعالیت‌های موردعلاقه‌تان پرداخته و از بودن با خود لذت ببرید.


آزاد هستید

در جوانی نباید آزادی خود را از دست دهید. هر فرد نوجوان باید این آزادی را داشته باشد که به علایق خود بپردازد. اما اگر کسی در کنارش باشد نمی‌تواند به خاطر آن شخص به کارهای موردعلاقه‌اش بپردازد.


با دوستان خود وقت بگذرانید

نوجوانانی که در رابطه هستند نسبت به دوستان و خانواده بی‌توجه می‌شوند. شریک‌های زندگی ممکن است عوض شوند اما دوستان نزدیک و خانواده می‌مانند. زمانی که تنها و مجرد هستید می‌توانید با دوستان و خانواده وقت بگذرانید.


احساس وظیفه نمی‌کنید

مزیت مجرد بودن این است که نسبت به کارهایی که دوست ندارید احساس وظیفه نمی‌کنید. مجبور نیستید مراقب شریکتان باشید، مجبور نیستید دائم به او پیام بفرستید و یا با او وقت بگذرانید.


احساس گناه نمی‌کنید

زمانی که تنها هستید می‌توانید با خیال راحت با دوستان و خانواده باشید و احساس گناه نکنید. مجبور نیستید به دلیل صحبت با افرادی که شریکتان دوست ندارد احساس گناه کنید. می‌توانید با خیال راحت با هرکس که دوست دارید حرف زده و به هرکس که دوست ندارید بی‌توجه باشید.


نگران پول نیستید

قبول کنید در جوانی پول‌توجیبی‌تان برایتان مهم است. بودن در رابطه به این معناست که باید برای طرف مقابل پول خرج کرده و در سالروزهای مختلف هدیه بخرید. اما تنها بودن به این معناست که تمام پولتان برای خودتان بوده و می‌توانید آن را برای خود خرج کنید.

به‌طورکلی در مجرد بودن می‌توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید. هرکس در زندگی نیمه گمشده خود را پیدا می‌کند، بنابراین در نوجوانی از تنهایی خود لذت ببرید زیرا هرکس تنها یک‌بار جوان است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم