10 بازیگر مرد محبوب هالیوود در سال 2017

10 بازیگر مرد محبوب هالیوود در سال 2017

هالیوود بزرگ‌ترین صنعت رسانه‌های جهان در زمینه موسیقی و سینماست که رؤیای هر بازیگر این است به لس‌آنجلس رفته و در میان ستارگان این شهر جای خود را پیدا کند و تصویرش بر جلد مجله‌های آمریکایی دیده شود. در اینجا 10 بازیگر مرد محبوب هالیوود و جهان در سال 2017 را به شما معرفی می‌کنیم. اگرچه شاید تصور کنید آن‌ها به‌راحتی به این نقطه رسیده‌اند اما این ستاره‌ها حقیقتاً لیاقت رسیدن به این جایگاه را دارند.


10. ویل اسمیت

ویل اسمیت (Will Smith) در 15 سپتامبر 1968 (24 شهریور 1347) با نام ویلارد کارول اسمیت جی آر به دنیا آمده و هرروز محبوب‌تر می‌شود. اگرچه همه او را به‌عنوان یک بازیگر می‌شناسند اما او یک رپر هم است که پس از بازی در فیلم‌های موفق پسران بد (Bad Boys)، مردان سیاه‌پوش (Men In Black) و غیره به شهرت رسید. بسیاری او را موفق‌ترین بازیگر مرد آفریقایی آمریکایی هالیوود می‌دانند. پدر جیدن و ویلو اسمیت چهار جایزه گرمی دریافت کرده است.


9. جانی دپ

جانی دپ (Johny Depp) بازیگر محبوب سینما پس از بازی در سریال تلویزیونی “خیابان جامپ شماره ۲۱” (21 Jump Street) به شهرت رسید. او علاوه بر استعداد موسیقی و تولید در دهه اخیر آن‌چنان نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای داشت که می‌تواند در مدارس تدریس شود. بازی در سری فیلم‌های “دزدان دریایی کارائیب” (The Pirates of the Caribbean) بزرگ‌ترین موفقیت او بود. او در بازی استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. او می‌تواند در نقش‌هایی ظاهر شود که شاید هیچ بازیگری نتواند در آن دیده شود. درنتیجه تصور می‌شود او برای بازی در این نقش زاده شده و یا اینکه این نقش را برای او ایجاد کرده‌اند. این بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران جهان و یکی از جذاب‌ترین مردان زنده است.


8. رابرت داونی جونیور

این بازیگر سینما در آغاز حرفه بازیگری‌اش شروع بسیار خوبی داشت به‌طوری‌که همه به این اطمینان رسیدند که آینده بسیار خوبی از آن اوست و می‌تواند تحسین منتقدان را برانگیزد. رابرت دونی جی آر (Robert Downey Jr) در آغاز در فیلم “غرور” (Proud) ظاهر شد. لازم به ذکر نیست که حضور او در فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) و مردان آهنی (Iron Man) در حافظه سینما دوستان باقی می‌ماند. با گذشت زمان مهارت‌ها و انتخاب‌های او بهتر و بهتر می‌شود. او در طول حرفه بازیگری خود چندین بار نامزد جوایز شده و جوایز مختلفی به دست آورده است.


7. تام هنکس

تام هنکس (Tom Hanks) را یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران هالیوود می‌دانند به‌طوری‌که تاکنون بارها نامش در لیست فوربس قرار گرفته است. او نه‌تنها یک بازیگر بااستعداد است که می‌تواند در نقش‌های مختلف ظاهر شود بلکه به سینمای آمریکا خدمت بسیاری کرده است. فیلم‌های مهم او عبارت‌اند از آپولو 13 (Apollo 13)، رمز داوینچی (Vinci Code) و مسیر سبز (The Green Mile). او تنها بازیگر پا به سن گذاشته موفق هالیوود است که دو بار پشت سر هم جایزه اسکار را دریافت کرد.


6. لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) در 11 نوامبر 1974 (20 آبان 1353) با نام لئوناردو ویلهلم دی کاپریو به دنیا آمد و با دریافت جایزه اسکار محبوبیت اش چند برابر شد. او پس از نقش‌آفرینی در فیلم تایتانیک در نقش یک هنرمند بی‌پول به نام جک داسون در کنار ستاره سینما کیت وینسلت، در نقش‌های متعدد ظاهر شد و استعداد بازیگری‌اش را ثابت کرد. او از سن کودکی بازیگری و مدلینگ را آغاز کرد و از همان زمان می‌خواست بازیگر باشد. او تاکنون 4 جایزه آکادمی، 8 نامزدی گلدن گلوب و 2 جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. پس از بارها نامزد شدن در اسکار و عدم دریافت جایزه سرانجام این جایزه را کسب کرد و فعل “لئو” از نام او وارد فرهنگ لغت انگلیسی شد.


5. تام کروز

توماس کروز ماپوتر چهارم که تام کروز (Tom Cruise) نامیده می‌شود جوایز متعددی دریافت کرده و اولین بار در سن 19 سالگی در فیلم عشق بی‌نهایت (Endless Love – 1981) ظاهر شد. او از آن زمان در فیلم‌های متعددی ظاهر شد و استعداد بازیگری خود را نشان داد. او با دریافت سه جایزه گلدن گلوب در فیلم‌هایی چون متولد چهارم جولای (Born on the Fourth of July – 1990)، جری مگور (Jerry Maguire – 1997) و مانگولیا (Magnolia – 2000) ظاهر شده است. نقطه قوت او این است که حرفه بازیگری خود را به یک ژانر محدود نمی‌کند. او تاکنون در نقش‌های متنوعی ظاهر شده که نشان‌دهنده استعداد و مهارت بازیگری اوست.


4. بردلی کوپر

بردلی کوپر (Bradley Cooper) متولد فیلادلفیای پنسیلوانیا در سه سال اخیر یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران هالیوود بوده است. همچنین فوربس در سال 2015 او را به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین مردم جهان معرفی کرد. این بازیگر جذاب 42 ساله در فیلم‌هایی چون مهمانان ناخوانده عروسی (Wedding Crashers)، خماری (The Hangover)، نامحدود (The Hangover)، دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook)، حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle)، نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و تک‌تیرانداز آمریکایی (American Sniper) ظاهر شده است. او یکی از معدود بازیگرانی است که به مدت 3 سال پی‌درپی نامزد آکادمی اسکار شد.

نقطه آغاز موفقیت او حضور افتخاری در سریال تلویزیونی “سکس و شهر” (Sex and the City) در سال 1999 بود. او سپس در فیلم تابستان داغ و نمناک آمریکایی (Wet Hot American Summer) ظاهر شد.


3. مت دمون

متیو پیچ دمون یا مت دمون (Matt Damon) برای علاقه‌مندان به فیلم‌های هالیوودی یک نام آشناست. او نه‌تنها در عرصه سینما فعالیت دارد بلکه به فیلم‌نامه‌نویسی، تولید، صداپیشگی و خیریه می‌پردازد. او اولین بار در سال 1988 در عرصه سینما ظاهر شد. او از آن زمان در فیلم‌های موفق و برنده اسکار سینما ظاهر شده است. این بازیگر موفق تاکنون جوایز اسکار، گلدن گلوب و آکادمی را دریافت کرده است. مجله فوربس او را یکی از گران‌ترین بازیگران سینما می‌داند. فعالیت‌های خیرخواهانه او با تحسین بسیاری مواجه شده است.


2. جکی چان

جکی چان (Jackie Chan) بازیگر هنگ‌کنگی در لیست مجله فوربس به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین سلبریتی های هالیوود و جهان انتخاب شده است. او یک بازیگر، هنرمند، کارگردان و تولیدکننده موفق است. او از سن 5 سالگی و در کودکی حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. او پس از موفقیت بین‌المللی در چندین فیلم ظاهر شد. فیلم‌های مهم او عبارت‌اند از بچه کاراته‌کار (Jackie Chan)، جاسوس همسایه (Jackie Chan) و تاکسیدو (The Tuxedo). او نه‌تنها یک بازیگر موفق بلکه یک خواننده است که تابه‌حال 20 آلبوم روانه بازار کرده است. به همین دلیل برای دومین بار در لیست فوربس گران‌قیمت‌ترین بازیگر قرار گرفت.


1. دواین جانسون

دواین جانسون (Dwayne Johnson) به دلیل بازی در فیلم‌های اکشنی چون “نقشه بازی” (The Game Plan) و “سریع و خشن” (Fast & Furious) شهرت دارد. او با تلاش و کوشش بدن قوی و ماهیچه‌ای به دست آورده است. او نه‌تنها یکی از بازیگران محبوب و موفق هالیوود بلکه یکی از کشتی کج کارهای موفق است. بدن قوی او باعث شده بتواند در فیلم‌های اکشن حضور داشته باشد. اولین فیلم او در نقش اصلی “عقرب شاه” (Scorpion King) بود که در سال 2002 در آن ظاهر شد و 5.5 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. او همچنین در فیلم‌های موفقی چون اسمارت را بگیر (Get Smart)، به جنگل خوش آمدید (Get Smart)، باحال باش (Get Smart)، سربلند (Walking Tall)، پری دندان (Tooth Fairy)، رستاخیز (Doom)، دارو دسته فوتبالیست‌ها (Gridiron Gang)، هرکول (Hercules)، انتقام (Retaliation) و غیره ظاهر شده است. او در حرفه بازیگری و کشتی بسیار موفق است.

 

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. فردین

    شهریور 1, 1398

    من تعجب میکنم چرا لیام نیسون یا جیسون استاتهام توشون نیست بخدا بهترینن

    پاسخ

  2. Kia95faraji

    خرداد 6, 1398

    فقط دوست دارم بدونم چطوری میتونید دنزل واشینگتن رو فراموش کنید؟ اوله بخدا اوله

    پاسخ

  3. reza

    آذر 14, 1397

    بهترین بازیگرای هالیوود
    ۱=بردپیت
    ۲=کریستین بیل
    ۳=کریس همسورث
    ۴=هیوجکمن
    ۵=ماریوکاساس
    ۶=ویل اسمیت
    ۷=تیلور لاتنر
    ۸=چاغاتای اولسای
    ۹=ایان سامر هلدر
    ۱۰=جانی دپ

    پاسخ