20 استارت آپ برتر در دوبی که باید درباره آن بدانید

در چند سال اخیر دوبی در زمینه استارت آپ رشد بسیاری داشته است. جذابیت دوبی و موقعیت آن این شهر را به مرکز استارت آپ های جهانی تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی وجه تمایز دوبی از دیگر شهرها استقبال آن از نوآوری و آزادی دادن به افراد و مراکز مختلف است.

در اینجا می‌خواهیم 20 استارت آپ برتر دوبی را به شما معرفی کنیم:


1. Careem

بودجه کلی: 571.7 میلیون دلار بودجه کلی (از 8 اوت 2017)

ارزش: 1 میلیارد دلار (از 4 ژوئن 2017)

مالکیت: enwani و Savaree

این استارت آپ خدمات خودرو انجام می‌دهد به صورتی که پس از درخواست از طریق اپلیکیشن مربوطه در عرض چند دقیقه خدمات را دریافت خواهید کرد. این خدمات در منطقه منا بوده و جدیدترین تکنولوژی یونیکورن محسوب می‌شود. این کمپانی با 30% رشد در حال حاضر در بیش از 50 شهر 11 کشور عرضه شده و بیش از 6 میلیون کاربر دارد.


2. Fetchr

بودجه کلی: 52 میلیون دلار بودجه کلی (از 16 مه 2017)

آخرین رده‌بندی بودجه: سری ب

این کمپانی اپلیکیشن تجارت الکترونیک به تاجران محلی و برندهای جهانی کمک می‌کند تا راه‌اندازی شوند و تجارت‌های الکترونیک سودمند داشته باشند. حمل‌ونقل آسان و نرم‌افزار مناسب و راحت، خرید آنلاین را تسهیل می‌کند.


3. STARZ PLAY

بودجه کلی: 125 میلیون دلار در دو مرحله (از 11 جولای 2017)

آخرین رده‌بندی بودجه: سری ب

خدمات اشتراک ویدیو که به‌وسیله آن می‌توانید هزاران فیلم هالیوودی، برنامه تلویزیونی، مستند، برنامه کودک و سریال را تماشا کنید. این کمپانی برای ارائه خدمات فول اچ دی و محتوای باکیفیت با استودیوهای مهم همکاری می‌کند، ازجمله کمپانی فاکس قرن بیستم، سی بی اس، دیزنی، برادران وارنر، لاینزگیت، پارامونت، شوتایم، سونی، استارتز، یونیورسال.


4. Wadi

بودجه کلی: 67 میلیون دلار در یک مرحله (از 14 فوریه 2016)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک فروشگاه آنلاین برای فروش لوازم مختلف برای مردم عربستان سعودی. Wadi مشتری را به بهترین فروشندگان GCC متصل کرده تا بهترین خرید را داشته باشند.


5. Bayzat

بودجه‌بندی کلی: 12.6 میلیون دلار در چهار مرحله (از 5 دسامبر 2017)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک شرکت فناوری در راستای بیمه و منابع انسانی که به افراد و شرکت‌ها کمک می‌کند تا بیمه سلامت را خریداری کرده و استفاده کنند. آن‌ها مشتریان را کاملاً در جریان سیاست خود قرار داده و به آن‌ها کمک می‌کنند تا سیاستشان را درک نمایند.


6. Clearly

بودجه‌بندی کلی: 4.7 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 1 ژوئن 2016)

آخرین رده‌بندی: سری آنجل

بانک دیجیتال پرسرعت، راحت و با خدمات بانکداری کارآمد که در بازار بسیار موفق بوده و روزبه‌روز بهتر می‌شود. آن‌ها بهترین ایده‌ها را دریافت نموده و با کمک آن بهترین تجربه را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. این شرکت به خرده‌فروش‌ها و شرکت‌های دیگر خدمات ارائه می‌دهد نه فقط به اشخاص.


7. The Luxury Closet

بودجه‌بندی کلی: 11.6 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 25 سپتامبر 2016)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک فروشگاه آنلاین برای خریدوفروش کالاهای لوکس دست‌دوم با تخفیف اساسی. سرمایه‌داران مهمی در این شرکت فعالیت دارند ازجمله: Middle East Venture Partners، Wamda Capital، Two Four 54 – Abu Dhabi و Dubai Silicon Oasis Authority.


8. HolidayMe

بودجه‌بندی کلی: 11 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 11 اکتبر 2016)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک پرتال مسافرتی که در سال 2013 در امارات متحده عربی، هند و عربستان سعودی، تحت وزارت Traveazy DMCC راه‌اندازی شد. این پرتال خدمات مربوط به تعطیلات، هتل‌ها و پرواز در محدوده خاورمیانه را ارائه داده و در کمتر از دو سال به یک برند معتبر تبدیل شده است.


9. Yallacompare

بودجه‌بندی کلی: 9.4 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 24 مه 2017)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک وب‌سایت مالی که به کاربران اجازه می‌دهد تا بانک‌ها و مراکز مالی را باهم مقایسه کنند. این شرکت در مارس 2016 اولین بیمه خودرو را در خاورمیانه انجام داد. از آن زمان به بعد این کمپانی رشد چشمگیری داشته و توانسته هر ماه بیشتر از هر شرکت دیگری بیمه خودرو به فروش برساند.


10. Souqalmal.com

بودجه‌بندی کلی: 14.5 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 3 اکتبر 2017)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک وب‌سایت مقایسه مالی در خاورمیانه که در عربستان سعودی، کویت و امارات متحده عربی شعب دارد و در شیوه کسب‌وکار انقلابی به وجود آورده است. در این سایت با یک کلیک می‌توانید حساب‌های مالی نظیر وام‌های شخصی، وام‌های املاک، وام خودرو، کارت اعتباری، حساب بانکی، بیمه خودرو، هزینه خودرو، مدارس و کودکستان‌ها را در امارت متحده عربی و عربستان سعودی باهم مقایسه کنید.


11. Invoice Bazaar

آخرین بودجه‌بندی: 6.1 میلیون دلار در 5 مرحله (تا 25 اکتبر 2017)

آخرین رده‌بندی: نامشخص

یک استارت آپ در حوزه تأمین مالی که به فروشندگان اجازه می‌دهد صورت‌حساب‌های قابل پرداخت ایجاد نموده، صورت‌حساب‌های تأییدشده را بررسی نموده و گزینه‌های پرداخت را کنترل کنند.


12. Altibbi

آخرین بودجه‌بندی: 8.5 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 2 اکتبر 2017)

آخرین رده‌بندی: سری ب

یک وب‌سایت سلامت دیجیتال که هرروز هفته و 24 ساعته از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن های خود بهترین ابزار و اطلاعات درباره سلامت را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن این وب‌سایت بیش از 2 میلیون بار دانلود شده و ماهانه 8 میلیون کاربر از وب‌سایت بازدید می‌کنند. میلیون‌ها کاربر می‌توانند از طریق این وب‌سایت در هر زمان و مکان با پزشکان معتبر در ارتباط باشند.


13. Beehive

آخرین بودجه‌بندی: 5 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 1 اکتبر 2017)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک سایت آنلاین برای امانت دهی مستقیم که برای حذف هزینه‌ها و پیچیدگی حساب‌های مالی از تکنولوژی جدید سرمایه‌گذاری جمعی استفاده می‌کند. به این معنا که سرمایه‌گذاران سودهای بهتری دریافت کرده و تاجران سریع‌تر می‌توانند به تجارت‌های کم‌هزینه دسترسی داشته باشند.


14. Health at Hand

آخرین بودجه‌بندی: 4.1 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 18 اکتبر 2017)

آخرین رده‌بندی: مرحله کشت ایده

در این وب‌سایت بیماران می‌توانند در عرض چند دقیقه به‌طور مستقیم و از طریق ویدیو با بهترین پزشکان سراسر جهان ارتباط داشته باشند. این وب‌سایت استاندارد HIPAA را دریافت کرده است، مهم‌ترین استاندارد جهانی برای محافظت از اطلاعات بیماران.


15. Seez

آخرین بودجه‌بندی: 1.8 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 1 ژوئن 2017)

آخرین رده‌بندی: مرحله کشت ایده

یک استارت آپ فناوری که اپلیکیشن Seez R را ایجاد کرده است. این اپلیکیشن از تشخیص تصویر، هوش مصنوعی و چت بوت بهره می‌برد تا خریداران به‌راحتی خودروی موردنظر خود را جستجو کرده، فرایند خرید را انجام دهند، با فروشنده ارتباط برقرار کنند و به سریع‌ترین شیوه ممکن و کاملاً رایگان درباره قیمت صحبت کنند.


16. Derq

آخرین بودجه‌بندی: 1.5 میلیون دلار در 1 مرحله (تا 19 اکتبر 2017)

آخرین رده‌بندی: مرحله کشت ایده

یکی از استارت آپ های وابسته به MIT که از هوش مصنوعی و تکنولوژی ارتباطات V2X استفاده می‌کند تا تصادفات جاده‌ای را به حداقل برساند. سیستم اخطار آن درباره خطرات جاده‌ای به رانندگان هشدار می‌دهد.


17. ServiceMarket

آخرین بودجه‌بندی: 4.25 میلیون دلار در 3 مرحله (تا 20 سپتامبر 2016)

آخرین رده‌بندی: سری آ

این استارت آپ که در گذشته MoveSouq.com نامیده می‌شد یکی از روبه رشدترین استارت آپ های دوبی است. این استارت آپ بزرگ‌ترین پرتال امارت متحده عربی است که مشتری‌ها را به شرکت‌های حرفه‌ای و مجاز ارائه‌دهنده خدمات خانگی: حمل‌ونقل، نظافت، نقاشی، باغبانی، تأسیسات و بیمه، وصل می‌کند.


18. Matic

بودجه‌بندی کلی: 3 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 17 اکتبر 2017)

آخرین رده‌بندی: سری آ

یک وب‌سایت آنلاین برای خدمات نظافت که مشتری را با افراد ارائه‌دهنده خدمات نظافت در دوبی که دارای مجوز هستند متصل می‌کند. این وب‌سایت در حال حاضر تنها یک‌قدم از بزرگ‌ترین وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات عقب‌تر است. همه افراد می‌توانند به این وب‌سایت دسترسی داشته باشند.


19. Pixelbug

بودجه‌بندی کلی: 473 هزار دلار در 3 مرحله (تا 15 جولای 2016)

آخرین بودجه‌بندی: مرحله کشت ایده

یک شرکت واقعیت افزوده که جایزه دریافت کرده و از تکنولوژی منحصربه‌فرد خود استفاده می‌کند که قرار است ثبت اختراع شود. این شرکت نیروی فیزیکی و دیجیتال را باهم ادغام می‌کند تا بهترین بهره‌وری را داشته باشد. این شرکت می‌خواهد تجربه واقعیت افزوده را در اختیار مردم قرار دهد تا دنیای خود را جادویی کنند.

20. Sprii.com

بودجه‌بندی کلی: 4.1 میلیون دلار در 2 مرحله (تا 1 نوامبر 2016)

آخرین بودجه‌بندی: مرحله سرمایه‌گذاری

یک شرکت تجارت الکترونیکی که همه‌چیز را برای مادران فراهم می‌کند. هدف این شرکت این است که تمام لوازم و اطلاعات موردنیاز مادران را در اختیارشان قرار دهد، از آخرین لوازم شیردهی به کودک گرفته تا لوازم کودک، لوازم یوگای پیش از وضع حمل و لوازم موردنیاز برای داشتن لحظات زیبا کنار خانواده در آشپزخانه.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم