10 مدل مشهور برتر در جهان

10 مدل مشهور برتر در جهان

مدل شدن یکی از آرزوهای دختران سراسر جهان است اما شاید هیچ کدام از آن ها تصور نکنند روزی به یک سوپرمدل تبدیل شوند. برای اینکه یک دختر به یک مدل تبدیل شود باید ویژگی های خاصی داشته باشد مانند وزن، قد و زیبایی. اما تصور نکنید این مسیر بدون مشکل است. یک مدل باید سال های طولانی کار کند، نمی تواند هر غذایی را بخورد و همیشه اطرافش شلوغ است. اگر مدل شدن دشوار است سوپرمدل شدن از آن هم دشوارتر است. به همین دلیل مدل های مشهور باید به سختی تلاش کنند تا مشهور و موفق شوند. در اینجا 10 مدل مشهور برتر در جهان را به شما معرفی می کنیم.


10. کیت ماس – Kate Moss

کیت ماس یک مدل مشهور بریتانیایی است که در سال 1974 (1352) به دنیا امد. او در سن 14 سالگی که سارا دوکاس او را کشف کرد حرفه مدلی را آغاز نمود. او در زمان فعالیت خود با طراح ها و برندهایی مانند گوچی، دی اند جی، کالوین کلاین، شنل و ریمل لندن همکاری کرد. همچنین چهره اش بر جلد بیش از 300 مجله قرار گرفته است. همچنین در سال 2005 جایزه مد طراحان مد آمریکا را دریافت نمود.


9. سیندی کرافورد – Cindy Crawford

سیندی کرافورد، سوپر مدل آمریکایی در سال 1944 (1344) به دنیا آمد. او در طول حرفه مدلینگ خود به موفقیت های بسیار زیادی دست یافت تا جایی که فوربس او را به عنوان پردرآمدترین مدل کره زمین انتخاب کرد. همچنین بارها چندین مجله او را به عنوان جذاب ترین زن جهان معرفی کردند. جالب است بدانید در سال 2006 در چهارمین دهه زندگی خود در جایگاه بیست و ششمین زن جذاب در فهرست 100 زن جذاب مجله ماکسیم قرار گرفت. او علاوه بر بازیگری در برنامه های تلویزیونی و فیلم ها نیز ظاهر شده است.


8. نائومی کمپل – Naomi Campbell

نائومی کمپل یک مدل انگلیسی است که در سال 1970 (1348) به دنیا آمد. او نه تنها کار خود را از سنین کم آغاز نمود بلکه در سن 15 سالگی انقدر موفق شد که بسیاری از برندهای معروف خواستار او بودند. موفقیت او باعث شد که در نمایش های مد برندهایی مانند ورساچه ظاهر شود. اما با وجود موفقیت های بسیار زیاد رنگ پوست سیاه او باعث شد که از نابرابری رنج ببرد. اما با کمک دوستان اش این مشکلات را گذراند. پس از اینکه دوست او ایو سن لوران که در بخش تبلیغات مجله ووگو بود تهدید شد که درصورت استفاده نکردن از مدل های سیاه پوست اخراج می شود، تصویر نائومی کمپل بر جلد این مجله رفت. او نه تنها یک مدل موفق است بلکه یک انسان خوب است که در کارهای خیریه فعالیت دارد.


7. میراندا کر – Miranda Kerr

میراندا کر یک مدل استرالیایی است که در سال 1983 (1362) به دنیا آمد. او هم مانند مدل های موفق دیگر حرفه خود را از سنین جوانی آغاز نمود. او در استرالیا به موفقیت های بسیار زیادی دست یافت و سپس به نیویورک رفت و در آنجا هم به موفقیت رسید. او در آنجا در پروژه های و کمپین های تبلیغاتی مختلف شرکت داشت. موفقیت او باعث شد به عنوان اولین مدل استرالیایی با ویکتوریا سیکرت قرارداد ببندد. او در کنار مدلینگ محصولا مراقبت از پوست با برند KORA Organics عرضه می کند. او چندین بار به عنوان یکی از زنان جذاب جهان انتخاب شده است.


6. توییگی – Twiggy

لسلی لاسون یا توییگی یک مدل بریتانیایی است که در سال 1949 (1327) به دنیا آمد. اگرچه دوران موفقیت او کوتاه بود اما در این زمان به موفقیت بسیار زیادی دست یافت. او در سراسر جهان به موفقیت رسید و در فشن شوهای کشورهایی نظیر فرانسه، ژاپن و ایالات متحده شرکت کرد. همچنین دیلی اکسپرس او را به عنوان چهره سال 1966 (1344) انتخاب کرد. او پس از مدت زمان کوتاهی به فعالیت خود پایان داد و در این باره گفت “نمی توان برای همیشه چوب لباسی باقی ماند.” او سپس تغییر حرفه داد و به بازیگری روی آورد. او در حرفه بازیگری هم بسیار موفق بود و دو جایزه گلدن گلوب برنده شد.


5. کارا دلوین – Cara Delevingne

کارا دلوین یک سوپرمدل انگلیسی است که در سال 1992 (1371) به دنیا آمد. او در سنین کودکی زمانی که تنها 10 سال داشت حرفه خود را آغاز کرد. اما حرفه حقیقی او زمانی آغاز شد که سارا دوکاس، موسس مدلینگ استورم، او را کشف نمود. او با سن کم در فشن شوهای مختلف بربری، مالبری، دی اند جی و جیسون وو، شرکت کرد. او حتی با سن کم خود در سال های 2012 و 2014 جایزه “مدل سال” بریتانیا را دریافت کرد. او از سال 2011 در کت واک های مختلف شرکت کرد. او در عرصه بازیگری هم فعالیت دارد.


4. کلودیا شیفر – Claudia Schiffer

کلودیا شیفر یک مدل آلمانی است که در سال 1970 (1348) به دنیا آمد. او یک مدل بسیار خوب است و در سال های 90 به موفقیت رسید. او در طی دوره فعالیت خود بر جلد بیش از 1000 مجله قرار گرفته است. کلودیا در سال های 90 در کمپین بزرگ گس و پاول مارشیانو شرکت کرد و بسیاری دلیل موفقیت آن ها را نام کلودیا می دانند. او علاوه بر بازیگری در خیریه هم فعالیت دارد، با یونیسف همکاری می کند و سفیر حسن نیت بریتانیا است.


3. لیندا اوانجلیستا – Linda Evangelista

لیندا اوانجلیستا یک مدل کانادایی است که در سال 1965 (1343) به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین مدل های تاریخ است، به خصوص در سال های 80 و 90. او در سن 19 سالگی و با مهاجرت به پاریس حرفه خود را در سطح بین المللی آغاز کرد. چهره او بر جلد مجله های مشهوری چون ووگو، گلامور، ال، الور و رولینگ استون، قرار گرفته است. لارجرفلد طراح برتر خانه مد شنل می گوید “هیچ مدلی در جهان به اندازه او حرفه ای نیست”. لیندا با برندهایی چون شنل، ورساچه، ولنتینو، دی اند جی، ایو سن لوران، جورجیو آرمانی، اسکادا، کالوین کلاین، فعالیت می کند. لیندا جوایز مختلفی دریافت کرده از جمله دریافت ستاره در دیوار شهرت کانادا در سال 2003.


2. کریستی برینکلی – Christie Brinkley

کریستی برینکلی یک مدل آمریکایی است که در سال 1954 (1332) به دنیا آمد. او در سال 1973 پس از اینکه عکاسی به نام ارول سایر او را کشف کرد، حرفه خود را در پاریس آغاز نمود. او به مدت 25 سال عکس روی جلد مواد آرایشی بود که طولانی ترین قرارداد مدلینگ است. چهره او تصویر روی جلد بیش از 500 مجله بود از قبیل: ووگو، نیوز ویک، رولینگ استون، و گلامور. او در کناره مدلینگ در عرصه بازیگری هم فعالیت دارد و در چندین فیلم و برنامه تلویزیونی ظاهر شده است. او در کنار مدلینگ و بازیگری درباره سلامتی و زیبایی یک کتاب نوشته که در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک قرار گرفته است.


1. تایرا بنکس – Tyra Banks

تایرا بنکس یک مدل آمریکایی است که در سال 1973 (1351) به دنیا آمد. او در سن 15 سالگی و پس از اینکه چهار آژانس مدلینگ او را رد کردند فعالیت خود را آغاز نمود. او به اروپا مهاجرت کرد و موفقیت او باعث شد بر جلد مجلاتی نظیر ال، سونتین و تین ووگو، قرار بگیرد. او اولین مدل آمریکایی آفریقایی بود که چهره اش بر روی جلد مجله جی کیو و اسپورتس ایلوستریتد قرار گرفت. او همچنین یکی از مدل های ویکتوریا سیکرت است. همچنین در چندین موزیک ویدیو ظاهر شده و درباره فعالیت حرفه ای اش یک رمان هم نوشته است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم