10 سلبریتی محبوب شبکه‌های اجتماعی در سال 2018

10 سلبریتی محبوب شبکه‌های اجتماعی در سال 2018

امروزه شبکه‌های اجتماعی از قدرت بسیار زیادی برخوردارند و حتی می‌توانند افراد عادی را هم به شهرت برسانند. این شبکه‌ها باعث می‌شود افراد بتوانند سلبریتی های موردعلاقه خود را دنبال کنند. سلبریتی هایی که در شبکه‌های اجتماعی فعال‌تر هستند به‌راحتی می‌توانند با طرفداران خود ارتباط داشته باشند. آن‌ها حتی می‌توانند به این طریق شایعات را تأیید یا تکذیب کنند. لازم به گفتن نیست که به این وسیله پروژه‌ها و کارهای خود را نیز تبلیغ خواهند نمود.


10. کندل جنر

کندل جنر (Kendall Jenner) با 86.3 میلیون فالوور در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین سوپر مدل‌های نسل خویش است. در صفحه او پر از عکس‌های اوست که نشان‌دهنده پیشرفت شغلی او می‌باشد؛ درنتیجه می‌تواند صدای نسل خویش باشد. علاوه براین شهرت او درنتیجه برنامه زنده بحث‌برانگیز او با خانواده‌اش است. همیشه می‌توانید تصاویر جدید او با دوستانش جیجی و بلا حدید، کارا دلوینج و کارلی کلوس را مشاهده کنید.


9. جاستین بیبر

داشتن 96 میلیون فالوور فشار زیادی را به فرد وارد می‌کند تا همیشه مجبور باشد عکس‌ها و تصاویر جدید در صفحه خود قرار دهد و خود سلبریتی ها هم این مسئله را یکی از دردسرهای شهرت می‌دانند. اما برای هنرمندی چون جاستین بیبر (Justin Bieber) با گذشته پرفرازونشیب اش شهرت و استرس چیزی نیست. درهرصورت این خواننده 23 ساله به شایعات و انتقادات توجهی نمی‌کند و همیشه سلفی‌های خود و یا عکس‌هایش با دوستانی مانند نیال هوران و جیدن اسمیت را به اشتراک می‌گذارد.


8. دواین جانسون

دواین جانسون (Dwayne Johnson) یک کشتی کج کار بسیار مشهور است که در فیلم و برنامه‌های تلویزیونی هم ظاهر شده است. لازم به گفتن نیست که در هالیوود نقش‌های مهمی به او سپرده شد. او همیشه دوست دارد طرفدارانش را شوکه کند. باوجوداینکه ماهیچه‌های بسیار زیادی دارد اما همیشه به دنبال اثبات این است که بدنش فیزیک و ظاهر قوی دارد. او همچنین به‌عنوان یک کشتی کج کار سابق از پروژه‌ها و تمریناتش فیلم می‌گذارد.


7. کایلی جنر

کایلی جنر (Kylie Jenner) به‌عنوان جوان‌ترین عضو خانواده کارداشیان ها طرفداران بسیار زیادی دارد. او 100 میلیون فالوور دارد و سلفی‌هایش را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. این سلبریتی 20 ساله بیشتر تصاویر سلفی‌های صورتش را می‌گذارد و از زمان شایعه بارداری‌اش از گذاشتن عکس‌های بدنش خودداری می‌کند. همچنین او از طریق شبکه‌های اجتماعی محصولات آرایشی کایلی را به تبلیغ می‌کند.


6. تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت (Taylor Swift) بیست و هشت ساله در ماه اوت زمانی که ناگهان تمام عکس‌های اینستاگرامش را پاک کرد 106 میلیون فالوور داشت. او به دلیل ترانه‌های زیبا و ایده‌های تبلیغاتی‌اش بسیار مشهور می‌باشد. بااین‌حال او از سمت طرفدارانش هم بسیار خوش‌شانس است و با ایده‌های تبلیغاتی‌اش توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند. اگر به اینستاگرام تیلور سوئیفت مراجعه کنید به صفحه T Swizzle برمی‌خوردید که تصاویر گذشته او را به شما نشان می‌دهد.


5. کیم کارداشیان

106 میلیون فالوور نشان‌دهنده شهرت و محبوبیت این سلبریتی در دنیای مجازی است. به نظر می‌رسد صفحه اینستاگرام کیم کارداشیان (Kim Kardashian) به‌گونه‌ای طراحی شده که بحث‌ها را افزایش دهد. هر بار که او یک عکس برهنه می‌گذارد بحث‌های پیرامون او شدت می‌گیرد، که البته این مسئله همیشه دیده می‌شود. نمی‌دانیم شهرت این خانواده از برنامه تلویزیونی‌شان آمده یا شبکه‌های اجتماعی، درهرصورت شبکه‌های اجتماعی در شهرت آن‌ها مؤثر بوده است.


4. بیانسه

بیانسه (Beyonce) به معرفی نیاز ندارد. او همیشه در صدر بهترین‌ها بوده است. همچنین 110 میلیون فالوور او همیشه از او حمایت کرده‌اند. یکی از پرطرفدارترین تصاویر او تصاویر بارداری‌اش است. که یک تور بالای سرش گذاشته و در اطراف خود گل‌های زیادی قرار داده است و شکم برآمده‌اش را نشان می‌دهد.


3. آریانا گرانده

این خواننده جوان با شرکت در یک برنامه موفق به شهرت رسید و سپس با انتشار آلبوم خود در سال 2013 و سن 20 سالگی در سطح بین‌المللی طرفداران زیادی به دست آورد. او به‌سرعت وارد زندگی هالیوودی شد و بحث‌های مختلفی پیرامون او شکل گرفت. اینستاگرام آریانا گرانده (Ariana Grande) به‌خوبی نشان می‌دهد که چگونه در عرض چند سال به شهرتی رسید که بسیاری از همکاران او نتوانستند به آن نقطه برسند. با دیدن اینستاگرام او می‌توانید عکس‌های کودکانه او را تماشا کنید. او همچنین درباره پشت‌صحنه اجراهای خود نیز فیلم‌هایی را برای 117 میلیون فالوور خود قرار می‌دهد.


2. کریستیانو رونالدو

چه به رئال مادرید علاقه داشته باشید چه نه، درهرصورت باید قبول کنید که این ستاره 32 ساله پرتقالی دنیای فوتبال بسیار بااستعداد است و می‌داند که چگونه با کمک شهرت و توانایی‌اش به موفقیت‌های بیشتری برسد، به‌خصوص حالا که اینستاگرام او 119 میلیون طرفدار دارد. طبیعی است که پدری همچون کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) تصاویر پسر و دختر تازه به دنیا آمده‌اش را به اشتراک بگذارد. در 12 نوامبر رونالدو با پست کردن عکسی از خانواده کوچک خود همه را شگفت‌زده کرد.


1. سلنا گومز

حالا می‌خواهیم درباره ملکه بی‌رقیب دنیای اینستاگرام صحبت کنیم. سلنا گومز (Selena Gomez) با تفاوت 13 میلیون فالوور با کریستیانو رونالدو در جایگاه اول قرار دارد، که البته تفاوت بسیار زیادی است. تنها با رفتن به صفحه او می‌توانید دلیل جذابیت صفحه اینستاگرام او را بفهمید: از سلفی‌های خودش گرفته تا عکس‌های مادرش و تصاویر دوستانش، همه و همه جذاب هستند. او نه‌تنها عکس‌هایی از زندگی شخصی‌اش را به اشتراک گذاشته بلکه از برندهایی مانند کوکاکولا و آدیداس حمایت کرده و به‌این‌ترتیب به 132 میلیون فالوور دست یافته است.

حتماً می‌دانید که بسیاری از نوجوانان و جوانان صفحات اجتماعی این سلبریتی ها را دنبال کرده و همانند آن‌ها لباس می‌پوشند. مطمئناً این سلبریتی ها نمی‌توانند انکار کنند که بخشی از شهرت خود را مدیون شبکه‌های اجتماعی هستند زیرا می‌توانند پروژه‌های خود را تبلیغ کرده و خود بر تصاویرشان کنترل داشته باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم