34 حقیقت درباره ادل خواننده بریتانیایی

34 حقیقت درباره ادل خواننده بریتانیایی

ادل از سال 2008 به‌عنوان یک خواننده و ترانه‌سرا دنیای موسیقی را از آن خود نموده است. این موزیسین متولد لندن 86 جایزه دریافت کرده و بارها در صدر بیلبورد 100 آهنگ برتر قرار گرفته است. به همین دلیل در اینجا 34 حقیقت از او را به شما معرفی می‌کنیم.

1. نام کامل او

نام کامل او ادل لوری بلو آدکینز است.

2. پدر او

زمانی که او تنها 2 سال داشت پدرش از زندگی او و مادرش خارج شد.

3. دریافت جایزه گرمی

ادل از 4 سالگی خواننده را آغاز کرد. او بعدها به موفقیت بسیار بزرگی دست یافت.

4. مطالعه نکردن

ادل می‌گوید در سن 6 سالگی، 2 سال پس از شروع خوانندگی، کتاب خواندن را رها کر تا مزاحم خوانندگی‌اش نشود. آخرین کتابی که خوانده رمان ماتیلدا است. رمانی درباره یک دختر 4 ساله که از یک خانواده ازهم‌پاشیده آمده و دارای استعداد خارق‌العاده‌ای است.

5. قدرت زنان

ازجمله هنرمندان موردعلاقه او اسپایس گرلز و الا فیتزجرالد بودند. اسپایس گرلز هم مانند ادل لندنی بودند. الا هم خواننده اصلی بود.

6. سن تکامل

تمام آلبوم‌های ادل به سال نوشتن ترانه‌ها نام گرفته است. 19، 21 و 25 سه آلبوم استودیویی او هستند. احتمالاً باید منتظر آلبوم 30 باشیم که در سال 2018 به بازار خواهد آمد.

7. بیست‌وشش کشور

آلبوم 21 در بیست‌وشش کشور به رتبه اول رسید. شاید خیلی‌ها نتوانند در مدت‌زمان زندگی خود به این تعداد کشور سفر کنند. حتی در بسیاری از این کشورها زبان انگلیسی استفاده نمی‌شود. احتمالاً عشق و فراق یک زبان بین‌المللی است.

8. شیرین‌ترین عادت

او عادت داشت روزانه 10 فنجان چای با دو قند بنوشد. او مصرف چای را قطع کرد و به دلیل عدم استفاده از قند وزن اش کاهش یافت.

9. نقطه شروع

اولین موفقیت او از شبکه اجتماعی MySpace آغاز شد که یکی از دوستان اش آهنگ او را در آنجا آپلود کرده بود. احتمالاً این اتفاق تنها نقطه مشترک ادل و دین کوک است.

10. هفته‌های موفقیت

آلبوم دوم اول یعنی 21 به مدت 23 هفته در صدر چارت آلبوم‌های بریتانیا بود و پس‌ازاین مدت جای خود را واگذار کرد.

11. زنده از نیویورک

ادل یکی از دلایل موفقیت خود را شرکت در برنامه زنده شنبه‌شب‌ها در سال 2008 می‌داند. بیش از 17 میلیون نفر ان برنامه را تماشا کردند، این افراد احتمالاً سپس برنامه کاندیدای ریاست جمهوری، سارا پالین را تماشا کردند. او که می‌توانست از خانه‌اش روسیه را تماشا کند احتمالاً نمی‌توانست ببیند که ادل هم مانند او یک ستاره است.

12. برنامه‌های دیگر

ادل تور آمریکای خود در سال 2008 را کنسل کرد تا با دوست‌پسر قبلی‌اش وقت بگذراند، کاری که بعدها از آن پشیمان شد. البته این مسئله برای طرفدارانش چندان مهم نبود.

13. تحصیلات

ادل به دبیرستان BRIT رفت و با خواننده مشهور جسی جی دوست بود. در این مدرسه افراد موفق دیگری چون ایموژن هیپ و آمی واینهوس نیز تحصیل کردند، البته نه هم‌زمان با ادل.

14. طرفداران

ادل از طرفداران خود ایمیل‌های محبت‌آمیز بسیار زیادی دریافت می‌کند که یکی از این ایمیل‌ها از نخست‌وزیر سابق بریتانیا گوردون براون بود که از ادل به دلیل خوشحال کردن مردم در سال‌های رکود اقتصادی تشکر کرد.

15. پسردار شدن او

در سال 2012 پسر او متولد شد. امیدواریم پسر او با زنان رفتار خوبی داشته باشد.

16. نام فرزند او

تا 94 روز پس از تولد پسرش کسی نام او را نمی‌دانست. زمانی نام او فاش شد که ادل با گردنبندی که نام آنجلو روی آن حک شده بود دیده شد.

17. زندگی ثروتمندانه

در سال 2012، همان سالی که پسرش متولد شد، به انتخاب فوربس به‌عنوان ششمین سلبریتی پردرآمد زیر 30 سال، انتخاب شد.

18. فعالیت‌های دیگر

ادل برای مدت طولانی حامی حزب کارگر بود اما حالا می‌گوید باید به افراد پردرآمد مالیات کم تعلق بگیرد. او با زمانش از خیریه‌ها حمایت می‌کند نه پولش. هرچند این روزها زمان او بسیار باارزش است.

19. محل زندگی او

ادل در یک عمارت 10 اتاق‌خوابه زندگی می‌کرد اما ازآنجایی‌که تنها از یکی از اتاق‌خواب‌ها استفاده می‌کرد تصمیم گرفت به خانه کوچک‌تری نقل‌مکان کند. احتمالاً از 9 اتاق‌خواب دیگر برای نگه‌داشتن جوایز خود استفاده می‌کرد.

20. جوایز گرمی او

ادل 11 جایزه گرمی دریافت کرده است. اگرچه او هنوز از رکورد دریافت 31 جایزه گرمی دور است اما هنوز مسیر طولانی و آینده درخشانی پیش رو دارد. بنابراین ممکن است یک روز این رکورد به نام او ثبت شود.

21. ملکه ادل

ادل را به دلیل جوایز گرمی‌اش با بیانسه مقایسه می‌کنند. او در سال 2012 شش جایزه گرمی را به خانه برد، از قبیل بهترین موزیک ویدیو برای Rolling In The Deep. ما هنوز منتظریم که کیانو ریوز به وسط سخنرانی کسی پریده و به ما یادآوری کند که ادل بهترین موزیک ویدیو را ساخته است.

22. چندان طرفدار لیزر نیست

او عادت داشت به مدت طولانی موهای پاهایش را نتراشد و سرانجام به خاطر اینکه طرفدارانش در کنسرت متوجه نشوند این کار را انجام داد. یک بار که یک خبرنگار از او پرسید آیا دوست‌پسرش به این مسئله اهمیت می‌دهد یا نه، پاسخ داد که هرگز به مردهای زندگی‌اش اجازه نمی‌دهد این سؤال را بپرسند.

23. رکوردهای او

ادل در کنار جوایز خود سه رکورد گینس را دریافت نموده است. این رکوردها در سال 2012 و با انتشار آلبوم 21 ثبت شدند.

24. یک فرد رمانتیک

ادل پنج تتو دارد: دو تتو روی مچ دست چپ، یکی روی هرکدام از دست‌هایش، یکی پشت گوش راست و یکی روی کمرش. هرکدام از این تتوها معنی خاصی دارند که البته درباره آن صحبت نمی‌کند.

25. به خاطر عشق به فرزند

عادت مستی او باعث به وجود آوردن آلبوم 21 شد اما حالا به خاطر پسرش این عادت را کنار گذاشته است.

“اگر زمانی که دارای فرزند هستید مست شوید فرزند خود را شکنجه داده‌اید. فقط تصور کنید فرزند سه‌ساله‌تان متوجه حال بدتان شود. شاید بهترین آهنگ‌های من به آلبوم 21 تعلق داشتند اما اکنون دیگر یک جوان مست نیستم و برای مستی وقت ندارم. در آن زمان واقعاً مست بودم و در مستی انسان صادقانه صحبت می‌کند. در آن زمان دو بطری شراب می‌خوردم و پس‌ازآن سیگار می‌کشیدم. اما اکنون که یک مادر هستم دیگر نمی‌توانم بی‌خیال باشم. اکنون از چیزهای زیادی می‌ترسم زیرا نمی‌خواهم بمیرم. می‌خواهم در کنار فرزندم باشم.”

26. ممنون، ترک کردم

ادل در سال 2011 جراحی گلو انجام داد که به عقیده پزشکان به دلیل اعتیاد او به سیگار بود. او در سال 2015 سرانجام سیگار را ترک کرد. زیرا تصور می‌کرد اعتیاد او به سیگار سرانجام جانش را می‌گیرد.

27. مدافع حقوق برابر

ادل در سال 2015 درباره حقوق زنان صحبت کرد و گفت که همه بدون توجه به نژاد، جنسیت و جنس باید باهم برابر باشند.

28. عشق بدون شرط

ادل یک سگ داکسهوند به نام لوئیز آرمسترانگ دارد که عاشق آن است و هرگز این عشق را رها نمی‌کند.

29. عشق به خود

ادل می‌گوید هدف او در زندگی این است که هرگز لاغر نشود. او اعتقاد دارد که موسیقی برای گوش ایجاد شده نه برای چشم.

30. علاقه به زادگاه خود

ادل پرواز کردن را دوست ندارد و حالش بد می‌شود. احتمالاً به همین دلیل به زادگاه خود علاقه دارد.

31. ستاره راک

ادل برای ساخت موسیقی به فضای آرام و خلوت نیاز ندارد. او معمولاً در زمان مستی بهترین ترانه‌ها را می‌نوشت.

32. ترس از صحنه

ادل باوجوداینکه یک سوپراستار است اما هنوز هم از صحنه می‌ترسد و پیش از رفتن به روی صحنه عصبی شده و حتی استفراغ می‌کند.

33. اشتباهات توییتری

تیم مدیر برنامه‌های ادل به او اجازه نمی‌دادند به حساب توییتری خود دسترسی داشته باشد زیرا در زمان مستی پست می‌گذاشت. “البته نه اینکه همیشه مست بودم اما در اوایل استفاده از توییتر گاهی در زمان مستی مطلب می‌گذاشتم.” اما سپس مجبور بود با تأیید تیم مدیر برنامه‌هایش توییت بگذارد.

بعدها اعتراف کرد که یک حساب توییتر خصوصی دارد که در زمان مستی در آن توییت می‌کند.

34. Skyfall

گفته می‌شود که ضبط تک‌خوانی آهنگ Skyfall تنها 10 دقیقه طول می‌کشد. تولیدکننده او، پاول اپورث این موضوع را تکذیب کرد اما احتمالاً به ادل حسودی می‌کند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. مهسا

    دی 17, 1399

    خیلی خوب بود مرسی

    پاسخ