20 صرافی برتر آنلاین برای تبادل بیت کوین و ارزهای دیجیتال

احتمالاً اخیراً درباره تبادل آنلاین بیت کوین چیزهایی شنیده‌اید. در حال حاضر ارز آنلاین و ارزشان در بازار بسیار موردتوجه قرار گرفته است. امروزه خرید و تبادل ارز دیجیتال کار مشکلی است و به‌سختی می‌توانید پایگاه قابل‌اعتمادی برایان بیابید. به‌خصوص امروزه که ارزش یک سکه بیش‌تر از 8،000 دلار است. حالا که چشم همه به‌سوی تبادل بیت کوین در بازار است بهترین راه‌حل برای تجارت و تبادل بیت کوین چیست؟


1. BitFinex

این سایت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و به‌روزترین سایت‌های تبادل بیت کوین مشکلات این ارز رمزی را به شما معرفی می‌کند. با مراجعه به این سایت می‌توانید درباره بازار و ارزش این ارز رمزی اطلاعاتی کسب کنید.


2. CoinBase

این سرویس در سان‌فرانسیسکو ایجاد شده و می‌تواند به‌راحتی تبادل بیت کوین را در اختیارتان قرار دهد. همچنین می‌توانید به کمک آن امنیت بیت کوین خود را حفظ کنید.


3. Binance

این سرویس که در هنگ‌کنگ ایجاد شده به شما اجازه می‌دهد ارزهای رمزی را تبادل کنید. دلیل ایجاد ان محاسبه بیت کوین است بنابراین لحظه‌به‌لحظه بازار بیت کوین را به شما اطلاع می‌دهد.


4. Gemini

اگرچه این سایت به شما اجازه می‌دهد بیت کوین را از طریق بانک مبادله کنید اما می‌توانید آن را از طریق درگاه‌های دیگر نیز انجام دهید. ازجمله مزیت‌های این سرویس امنیت، حمایت از مشتری و برنامه‌های قابل‌اعتماد است.


5. Kraken

تبادل یک‌به‌یک ازجمله امکاناتی است که سایت‌های معدودی ان را ارائه می‌دهند. به این معنا که ارز رمزی خود را با اشخاص حقیقی و در دنیای حقیقی مبادله خواهید نمود. از انجاییکه دخالت این سرویس اندک است پس بهتر است تنها اشخاص حرفه‌ای از آن استفاده کنند.


6. eToro

یک سایت بریتانیایی برای تبادل ارز که امکانات قابل‌اعتماد ارائه می‌دهد. برای تجارت بیت کوین می‌توانید از پی پال، درگاه بانک یا درگاه‌های دیگر استفاده کنید. همچنین استفاده از این سایت آسان بوده و کاربران را حمایت می‌کند.


7. LocalBitCoins

وب‌سایتی که می‌توانید اغلب تبادلات ممکن را دران انجام دهید. به‌راحتی می‌توانید کشور خود را مشخص نموده و نوع تبادل بیت کوین را مشخص کنید، بنابراین استفاده از آن بسیار آسان است.


8. XCoins

یک سایت تبادل ارز از سانتا مونیکا که می‌توانید از طریق پی پال یا حساب بانکی بیت کوین را تبادل کنید. امنیت و گزینه‌های سرمایه‌گذاری این سایت بسیار بالا است که در بلندمدت به شما کمک می‌کند.


9. 24Option

به کمک این سرویس می‌توانید تبادلات خاص بیت کوین را انجام داده و نرخ تبادلات خود را کنترل کنید. بررسی منظم تبادلات به شما کمک می‌کند تا سکه‌های خود را درست استفاده کرده و مبادلات موفق داشته باشید.


10. Paxful

یکی از وب‌سایت‌های باز که می‌توانید با روش‌های مختلف ارزها را پرداخت و مبادله کنید. می‌توانید از حساب بانکی، حساب آمازون یا حساب‌های دیگر خود استفاده کنید. به این معنا که می‌توانید نقدینگی خود را به حساب‌های موردنظر خود واریز کنید.


11. CryptoGo

یک سرویس تبادل بیت کوین که در لندن ایجاد شده و به کمک ان می‌توانید ارزهای مختلف را مبادله کنید، همچنین تنها به بیت کوین محدود نمی‌شود. این سایت مکان امنی برای مبادله است و بسته به کشور شما ارزهای مختلف را پشتیبانی می‌کند.


12. Changelly

یک وب‌سایت از جمهوری چک که برای تبادل بیت کوین گزینه‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی از افتخارات این وب‌سایت این است که رضایت مشتری را در اولویت قرار داده و با خواندن پیشنهادات و نظرات می‌توانید به امنیت و کیفیت این سرویس اعتماد کنید.


13. CoinMama

با کمک این سایت می‌توانید یک حساب کاربری شخصی ایجاد کرده و تمام اطلاعات تجاری خود را برای بررسی‌های بعدی ذخیره کنید. با دریافت اشتراک این وب‌سایت می‌توانید اخبار و پیشنهادات را دریافت نموده و تبادلات موفق‌تری داشته باشید.


14. Okex

اگر به دنبال سرویسی هستید که تبادلات رمزنگاری‌شده انجام دهید این وب‌سایت بهترین انتخاب است. زیرا بیش از 180 گزینه ارز رمزی دارد که می‌تواند در تبادلات به شما کمک کرده درنتیجه در تجارت خود آزادی تام خواهید داشت.


15. BitPanda

اتریش در واکنش به سایت‌های تبادل بیت کوین این وب‌سایت را ارائه کرده که یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد، اینکه اپلیکیشن مخصوص تلفن هوشمند را ایجاد نموده است. به‌راحتی می‌توانید با کمک این اپلیکیشن بیت کوین‌های خود را مبادله کنید.


16. CoinSquare

این سایت آخرین گزینه‌ها و امکانات موردنیاز ارزهای رمزی را ارائه می‌دهد اما ویژگی خاص دیگری هم دارد. صاحبان آن تصمیم گرفته‌اند تجارت فلزات و مواد معدنی را نیز ارائه دهند پس می‌توانید تجارت جدیدی را آغاز کنید.


17. LakeBTC

اگر به دنبال یک وب‌سایت پرسرعت و به روز هستید که اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار می‌دهد باید به سراغ این سایت بروید. انواع مختلف ارزهای رمزی این وب‌سایت می‌توانند برای مبادله بیت کوین به کار بروند. به این معنا که مردم سراسر جهان می‌توانند به‌راحتی بیت کوین مبادله کنند.


18. Liqui

اگر خودتان مبادلات را تحلیل نموده و می‌خواهید سود و زیان تجارت ارز رمزی را بررسی کنید این وب‌سایت بهترین گزینه است. میزان اطلاعات و امکانات بسیار عالی بوده، مطالب به‌طور منظم به روز می‌شوند و به کمک چارت‌ها می‌توانید ارزش سرمایه‌گذاری در ارز مربوطه را تخمین بزنید.


19. HitBTC

اگر به دنبال اجرای خودکار ربات هستید می‌توانید از این وب‌سایت استفاده کنید. می‌توانید الگوی تجارت را به‌گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که از طریق حساب شخصی تبادلات را کنترل کرده و بقیه کارها را به ربات بسپارید.


20. BTCMarkets

سرانجام به کمک این سایت می‌توانید در یک محیط امن و قابل‌اعتماد به تجارت بلاک چین بپردازید. این سایت استرالیایی از مشتری حمایت می‌کند، به این معنا که در هر ساعت از روز اطلاعات لازم در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


سخن آخر

امروزه با توجه به تبادلات ارز رمزی نمی‌توان یکی از وب‌سایت‌ها را به دیگری ترجیح داد. بااین‌حال سعی کنید تمام این وب‌سایت‌ها را بررسی کرده، ویژگی‌ها و امکانات موردنظر خود را دران جستجو نمود و وب‌سایت‌های موردعلاقه خود را انتخاب کنید. زیرا هر فرد امکانات خاصی را در نظر دارد بنابراین وب‌سایت موردنظر شما ممکن است برای فرد دیگر مناسب نباشد. بنابراین پیش از سرمایه‌گذاری در تبادل ارز زمان صرف کرده و هر وب‌سایت را به‌خوبی مطالعه کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم