20 کیف پول ایمن سخت‌افزاری و آنلاین برای نگه داری بیت کوین و رمز ارزها

نحوه نقل‌وانتقال شیوه جدید سوددهی دیجیتال را ارز رمزی می‌نامند. در سال‌های اخیر ارزش بیت کوین به‌شدت بالا رفت و به رقم 19.783.06 دلار رسید. یک سال پیش تنها 2% مردم درباره ارز رمزی، شیوه خرید آن، و شیوه امنیت آن، اطلاعات داشتند. همان‌طور که برای نگهداری پول‌های خود در بانک به یک حساب بانکی نیاز دارید، برای ذخیره ارز رمزی به یک کیف پول نیاز خواهید داشت. اما پیش از آنکه کیف پول‌های موجود در اینترنت را شناسایی کنید باید انواع آن را شناخته و ببینید کدام یک برایتان مناسب‌تر است.

برای امنیت ارز رمزی سه نوع کیف پول در فضای اینترنت موجود است و عبارت‌اند از:

  1. سخت‌افزارهای کیف پول که می‌توانید با خودتان حمل کنید.
  2. نرم‌افزارهای کیف پول که می‌توانید دانلود کرده و روی دستگاه هوشمند خود، تلفن هوشمند، تبلت یا کامپیوتر، نصب کنید.
  3. کیف پول‌های آنلاین که می‌توانید از طریق وصل شدن به اینترنت آن را کنترل کنید.

حالا بیایید هرکدام از آن‌ها را یک‌به‌یک بررسی کنیم.


سخت‌افزارهای کیف پول

1. Trezor

اولین نرم‌افزار قابل‌اعتماد برای ذخیره ارز رمزی این نرم‌افزار است که به‌صورت یک USB ارز رمزی را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند. این دستگاه در دستتان قرار داشته و ضدآب است، همچنین بادوام بوده و قابل هک شدن نیست. بدون اجازه فیزیکی نمی‌توان تراکنش انجام داد. در مرحله تأیید نهایی تمام جزئیات تراکنش نمایش داده می‌شود.


2. Ledger Nano S

یک دستگاه سخت‌افزار هوشمند که یک USB برای ذخیره ارز رمزی است. می‌توان آن را در هر کامپیوتری که اپلیکیشن Ledger Chrome روی آن نصب است و دستگاه‌های اندروید حاوی GreenBits یا Mycelium استفاده کرد. پس از نصب اولیه یک کلمه کلیدی 24 حرفی ایجاد می‌شود که می‌توانید آن را ذخیره کنید. در صورت سرقت یا از بین رفتن این دستگاه با کمک این کلمه می‌توانید آن را دوباره به دست آورید. ازآنجایی‌که سیستم‌های کامپیوتری قابل‌اطمینان نیستند پس این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند.


3. Ledger Unplugged

برخلاف سخت‌افزار قبلی این سخت‌افزار یک کیف پول بی‌سیم است که به شکل کارت اعتباری بوده و به‌راحتی در کیف پول یا کیفتان جا شده و توجه کسی را به خود جلب نمی‌کند. تفاوت این کیف پول با کیف پول‌های دیگر این است که این کیف پول برای ارتباط با دستگاه‌های دیگر از تکنولوژی NFC استفاده می‌کند.


4. OPENDIME

یک تراشه کوچک که اولین Bitcoin Bearer Bond بوده و همانند یک حافظه ارزی عمل می‌کند. این تراشه به گوشی یا لپ‌تاپ قابل اتصال بوده و یک رمز شخصی ایجاد می‌کند که کسی آن را نمی‌داند، حتی اگر آن را باز کند. می‌توانید بدون هزینه و دردسر آن را در اختیار افراد قرار دهید. می‌توانید آن را به‌صورت USB به دستگاه‌های خود متصل نموده و ذخیره ارزی خود را بررسی کنید.


5. Ledger HW.1

اگر بودجه‌تان اندک است پس نگران نباشید زیرا این وسیله نیازتان را رفع می‌کند. زیرا به‌صورت سخت‌افزار کیف پول هوشمند می‌توان آن را برای تراکنش‌های مختلف استفاده کرد و برای کارهای گروهی و تیمی مناسب می‌باشد. این ست افزار از Ledger Nano مقرون به‌صرفه‌تر است.


کیف پول‌های اندروید برای اندروید

6. (Mycelium (Android

اربران در انتخاب کیف پول آنلاین حساس هستند و در این میان قابل‌اعتمادترین نام Mycelium است. یک کیف پول HD با ویژگی‌های پیشرفته که به شما اجازه می‌دهد در تلفن خود بیت کوین‌ها را ارسال و دریافت کنید. ویژگی منحصربه‌فرد آن این است که از دارایی‌تان محافظت می‌کند تا در زمان لازم و با قابلیت بالا ارسال و دریافت شوند.


7. Airbitz

افرادی که با روش‌های ذخیره‌سازی و دستگاه‌های HD آشنا نیستند این بهترین انتخاب است. معمولاً کیف پول‌ها تخفیف ارائه نمی‌دهند اما با استفاده از این کیف پول در استارباکس 20% تخفیف دریافت خواهید نمود.


8. (Breadwallet (Android

تنها بیت کوین آیفون برای اندروید هم قابل‌استفاده است. این کیف پول برای محافظت از شکاف امنیتی و سرقت فیزیکی، از قبیل امضای کد و رمزگذاری سخت‌افزار AES طراحی شده است. بنابراین برای اتصال مستقیم کیف پول اندروید به شبکه بیت کوین از این کیف پول استفاده کنید.


9.  GreenBits

یک کیف پول پرسرعت و راحت برای انجام تراکنش‌ها. این کیف پول نسخه دیگر GreenAddress که نرم‌افزارهای کیف پول Ledger Nano و Trezor را پشتیبانی می‌کند. برای استفاده به شناسایی دو مرحله‌ای و تأیید اعتبار نیاز دارید.


10. Bitcoin Wallet

اولین کیف پول اندروید که قابلیت بالایی دارد. استفاده از آن آسان بوده و برای ارسال و دریافت پرداخت‌های امن از اسکن کد QR استفاده می‌کند.


کیف پول‌های بیت کوین آنلاین

11. SpectroCoin

یک کیف پول بیت کوین با ویژگی‌های فراوان و منحصربه‌فرد که به‌طور خلاصه می‌توان آن را راه‌حل نهایی بیت کوین نامید. با این کیف پول می‌توان توسط ایمیل‌ها تراکنش‌های بیت کوین را کنترل کنید. استفاده از این کیف پول بسیار آسان بوده و می‌توانید از طریق آن شماره‌حساب بانک بین‌المللی و کارت اعتباری دریافت کنید.


12. GreenAddress

یک کیف پول بیت کوین چندکاره که می‌توانید آن را از طریق اپلیکیشن های روی اندروید، کروم و iOS استفاده کنید. امنیت این کیف پول بسیار بالا بوده و از طریق آن می‌توانید فعالیت‌های مختلف انجام دهید.


کیف پول‌های موبایل برای iOS

13.Copay

آیا به دنبال کیف پولی هستید که برای تمام دستگاه‌ها مناسب باشد؟ پس باید این کیف پول را انتخاب کنید. تنها کیف پولی که برای دستگاه‌های مختلف مناسب بوده و تجربه‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. می‌توانید یک حساب کاربری داشته و آن را در دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.


14. Airbitz

بهترین اپلیکیشن کیف پول برای کاربران تلفن همراه که به دنبال امنیت بالا و تراکنش دیجیتال رمزنگاری‌شده هستند. در ارز رمزی امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است که در این کیف پول در اولویت قرار گرفته است.


15. (Breadwallet (iOS

این اپلیکیشن درست همانند همتای اندرویدش امنیت و رمزنگاری بالایی دارد، طراحی ساده آن جزئیات تراکنش را در اختیارتان قرار داده و می‌توانید تاریخچه تراکنش را به دست آورده و بازیابی کنید.


کیف پول‌های دسکتاب

16. Bitcoin Core

این کیف پول در زیر سایه کیف پول رسمی بیت کوین قرار دارد و ازآنجایی‌که لازم نیست داده‌هایتان از طریق سرور یا شبکه‌های واسطه ارسال شود بنابراین امنیت بالایی داشته و فرایند تراکنش ساده است. اگرچه سرعت آن محبوبیتش را کاهش می‌دهد اما به شما اجازه می‌دهد تا کل بلاک‌چین را ذخیره و نگهداری کنید.


17. MultiBit HD

این کیف پول بریتانیایی دخالت کاربر را آسان نموده، به‌راحتی نصب شده و از داده‌ها بک آپ تهیه می‌کند. با استفاده از این کیف پول می‌توان چندین کیف پول را هم‌زمان باز کرد و از بیش از 40 زبان نیز پشتیبانی می‌کند.


18. Armory

این کیف پول به کاربر اجازه می‌دهد رمزهای شخصی ایجاد کرده و به‌این‌ترتیب تراکنش‌ها را شدیداً کنترل کند. حتی به کمک آن می‌توانید تراکنش‌های میلیونی انجام دهید. همچنین امکان فرایند کدگذاری آفلاین در این کیف پول وجود دارد.


19. Electrum

این کیف پول به دلیل سرعت بالای تراکنش و دسترسی آسان شهرت دارد. ویژگی‌های مختلف آن عبارت است از اتصال به سامانه نرم‌افزاری تور و ادغام و هماهنگی با سخت‌افزارهای کیف پول که کاربری آن را تسهیل می‌کند. همچنین این کیف پول می‌تواند شناسایی کند که تراکنش در بلاک چین بیت کوین صورت گرفته یا خیر.


کیف پول جهانی برای تمام دستگاه‌ها

20. Copay

این کیف پول تنها کیف پول جهانی محسوب می‌شود زیرا می‌تواند در سیستم‌های مختلف iOS، اندروید، ویندوز فون، Mac OS X، لینوکس و غیره استفاده شود. در حقیقت می‌توانید این کیف پول را در سیستم‌های مختلف به کار برید. ما سه طبقه‌بندی کیف پول را به شما معرفی کردیم، شما با توجه به نیازها و اولویت‌های خود می‌توانید کیف پول موردنظر خود را انتخاب کنید. زیرا اگر کیف پولتان مناسب نباشد تمام ارز رمزی خود را از دست خواهید داد. در حقیقت بهترین کیف پول، کیف پول آنلاین است که امنیت و رمزنگاری بالایی داشته و سیستم شناسایی دو مرحله را ارائه می‌دهد.

در اینجا بهترین کیف پول‌ها را به شما معرفی کردیم. باید بدانید این کیف پول‌ها برای ارائه بهترین امنیت ایجاد شده‌اند. با افزایش میزان سرقت‌های اینترنتی، امنیت بیت کوین اهمیت بسزایی پیدا کرده است. بنابراین چه در تراکنش‌های مالی و چه در تراکنش‌های بیت کوین باید به امنیت آن توجه کنیم. برای افزایش امنیت آنلاین از پراکسی و VPN استفاده کنید تا رمزنگاری سیستم شما پیشرفته شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم