20 اکانت خلاقانه اینستاگرام که شگفت‌زده‌تان می‌کند

بسیاری از کاربران اینستاگرام تنها برای به اشتراک‌گذاری لحظات شاد خود از آن استفاده می‌کنند و بسیاری دیگر نیز تجربیات و خلاقیت‌های خود را در آن به اشتراک می‌گذارند. در اینجا 20 اکانت اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند الهام‌بخش شما باشند.


1. Humans Of New York

براندون استانسون در خیابان‌های نیویورک قدم زده و عکس‌برداری می‌کند. در برخی از این تصاویر جزئیاتی وجود دارد که ممکن است کسی به آن توجه نکرده باشد. بسیاری از این تصاویر بر لبتان لبخند نشانده و ایده‌های جدیدی در اختیارتان قرار می‌دهند.


2. Paris in Four Months

کارین السون به پاریس نقل‌مکان کرده و تمام تجربیات جدید خود، از دیدن برج ایفل، را به اشتراک می‌گذارد. اگر دوست دارید از پاریس دیدن کنید پس با کارین همراه شوید.


3. Civilized Caveman Cooking

جرج بریانت که عاشق آشپزی کردن است در کنار غذاها، لحظات خوب زندگی‌اش را با ما به اشتراک می‌گذارد.


4. Andrew Knapp

اندرو در صفحه‌اش تصاویر زیبایی به اشتراک گذاشته و از شما می‌خواهد جزئیات موردعلاقه‌اش را در تصویر پیدا کنید.


5. Idafrosk

ایدا اسکیونز دنیای آشپزی و خوردوخوراک را با هنر ادغام نموده و تصاویر زیبایی پدید می‌آورد.


6. GrandmaBetty33

مادربزرگ بتی با سرطان مبارزه می‌کند و می‌تواند لبخند را بر لبتان نشانده و زندگی‌تان را شاد کند. او همیشه در حال خندیدن است.


7. Maya_on_the_Move

تانیا احسن تصاویر بولداگ موردعلاقه‌اش مایا و ماجراجویی در نیویورک را به اشتراک می‌گذارد. مایا اداهایی درمی‌آورد که لبخند را بر لبتان نشانده و می‌تواند الهام‌بخش شما باشد.


8. Leoleoparis

لئو زندگی خیابان‌های پاریس را به شما نشان می‌دهد. اغلب تصاویر او سیاه‌وسفید هستند و جلوه زیبایی به وجود آورده‌اند.


9. Jacob Santiago

جیکوب سانتیاگو در شهر نیویورک چرخیده و از مناظر و معماری این شهر تصاویر زیبایی تهیه می‌کند.


10. Julie’s Kitchen

جولی لی نشان می‌دهد که آشپزی می‌تواند با هنر همراه باشد. در نگاه اول تصور می‌کنید که این تصاویر طراحی شده‌اند اما سپس متوجه می‌شوید که این طراحی‌ها از میوه‌ها و سبزیجات پدید آمده‌اند.


11. Iloveplaymo

در اینجا عکاسی و بازی در هم ادغام شده و تصاویر زیبایی پدید می‌آورند که زندگی روزانه و وقایع آن را نشان می‌دهند.


12. “Red” Hong Yi

رد هانگ یی دوست دارد بدون قلم‌مو نقاشی کند. او برای این کار از اشیای روزمره استفاده می‌کند.


13. Alexis Diaz

یک هنرمند پورتوریکویی که دوست دارد درباره مسائل اخلاقی نقاشی کند. مردم سراسر جهان می‌توانند با آثار او ارتباط برقرار کنند.


14. Murad Osmann

مراد اوزمان یک تولیدکننده فیلم است اما عمده شهرت او در اینستاگرام به دلیل تصاویر او به همراه دوست‌دخترش است که دست اش را گرفته است.


15. Simone Bramate

سیمون براماته یک داستان‌گو است که از قضا تصاویر زیبایی هم شکار می‌کند.


16. Willie Kessel

ویلی کسل از زندگی‌اش در کنار دریا، موج‌سواری‌ها و فعالیت‌های زیبایش عکس می‌گیرد.


17. Nick Ulivieri

نیک اولیوری یک عکاس بااستعداد است که دوست دارد از شهر شیکاگو و آسمان آن عکس بگیرد، به‌خصوص در زمان طوفان. عکس‌های او شگفت‌انگیز بوده و زیبایی زندگی را به شما نشان می‌دهند.


18. Jo Jerry

تصاویر زیبای جو جری از اطراف سانتورینی در یونان انقدر شگفت‌زده‌تان می‌کند که دوست دارید همان لحظه به آنجا سفر کنید. تصاویر ساده و رنگ‌های روشن باعث تمایز تصاویر او می‌شوند.


19. GoPro

در این صفحه از تصاویر اکانت های طرفداران هم استفاده می‌شوند و مجموعه‌ای از تصاویر زیبا پدید آمده که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند. خلاقیت او باعث شده عکس‌هایی از سوپرمارکت تا دریا را در کنار هم به زیبایی استفاده کند.


20. Vin Farrell

وین فارل کارمند خلاق یک آژانس است که در کنار رسیدگی به کار مشتری‌ها به عکاسی هم علاقه دارد. او با گوشی آیفون خود از شهر نیویورک و اطراف جهان تصاویر زیبایی تهیه می‌کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم