بیوگرافی کامل برد پیت + تصاویر و 55 حقیقت جالب

بازیگر سینما، تولیدکننده، خیر، جذاب‌ترین مرد جهان و طراح وسایل خانه! این بازیگر و تولیدکننده سینما برای فیلم‌هایی چون “افسانه خزان”، “باشگاه مبارزه”، “افسانه بنجامین باتن”، “مانیبال” و “12 سال بردگی” جایزه اسکار و گلدن گلوب را از آن خود نموده است.

خلاصه فعالیت او

برد پیت در 18 دسامبر 1963 (27 آذر 1342) در شاونی اوکلاهاما به دنیا آمد. او برای اولین بار در سال‌های 1980 در تلویزیون ظاهر شد. نقش‌آفرینی او در فیلم ترسناک “طبقه برنده” (Cutting Class) در سال 1989 و فیلم “افسانه زمستان” (Legends of the Fall) در سال 1994 جایگاه او در هالیوود را تثبیت نمود. فیلم‌های دیگر او عبارت‌اند از: “باشگاه مبارزه” (Fight Club – 1999)، “بابل” (Babel – 2006)، “پرونده عجیب بنجامین باتن” (The Curious Case of Benjamin Button – 2008)، “حرامزاده‌های لعنتی” (Inglourious Basterds – 2009)، “مانیبال” (Moneyball – 2001) و “جنگ جهانی زد” (World War Z – 2013). او تاکنون دو بار، در سال‌های 1995 و 2000 عنوان جذاب‌ترین مرد زنده را از مجله مردم از آن خود نموده است. در سال 2014 برای چهارمین بار نامزد جایزه اسکار شد، در سال 2014 به‌عنوان تولیدکننده فیلم “12 سال بردگی” جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد. او با آنجلینا جولی ازدواج کرد و پس از چند سال از او جدا شد.

روزهای اول زندگی

برد پیت با نام کامل ویلیام بردلی پیت در 18 دسامبر 1963 در شاونی اوکلاهاما به دنیا آمد. او بزرگ‌ترین فرزند از سه فرزند یک خانواده مذهبی بود که در اسپرینگ فیلد میسوری بزرگ شد. پدرش بیل پیت صاحب کمپانی حمل‌ونقل و مادرش جین پیت یک مشاور خانواده بود. او می‌خواست مدیر تبلیغات هنری شود و به همین دلیل در دانشگاه میسوری در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرد.

بااین‌حال او رؤیاهای دیگری داشت که از علاقه او به فیلم و سینما سرچشمه می‌گرفت. سرانجام این رؤیاها باعث شدند که درترم آخر از دانشگاه انصراف دهد. او وسایلش را جمع کرد و برای شروع حرفه بازیگری به لس‌آنجلس رفت. او به پدر و مادرش گفت که به دانشگاه پزادانا می‌رود تا در رشته طراحی تحصیل کند اما به‌جای آن شوفر یک لیموزین بود که رقصنده‌ها را از این مهمانی به آن مهمانی می‌برد، یخچال حمل‌ونقل می‌کرد و تلاش می‌کرد تا به حرفه بازیگری راه یابد. سپس به کلاس بازیگری رفت و به همراه همکلاسی‌اش به یک تست بازیگری رفتند. در این تست بازیگری او قبول شد. او پس از هفت ماه توانست در این حرفه جای ثابتی برای خود دست و پا کند.

پسر جذاب با نقش‌هایی متفاوت

اولین نقش‌های او در تلویزیون عبارت‌اند از قسمت‌هایی از دالاس (Dallas)، جهان دیگر (Another World)، سریال کمدی Growing Pains و سریال کوتاه Glory Days در سال 1990. در سال 1989 در فیلم تلویزیونی “جوان هم می‌میرد” (Too Young to Die) نقش بیلی کانتون یک نوجوان معتاد فراری را ایفا نمود. او در این فیلم با جولیت لوئیس، که 9 سال از او کوچک‌تر بود، همبازی شد. آن‌ها رابطه‌ای احساسی را با یکدیگر آغاز کردند.

اولین موفقیت سینمایی او فیلم ترسناک “طبقه برنده” در سال 1989 بود، سپس در فیلم “تمام مسیرها” (Across the Tracks) به کارگردانی سندی تانگ، نقش یک ستاره نوجوان را ایفا کرد. اما حضور او در یک اثر بحث‌برانگیز بود که جایگاه تازه‌ای در سینمای هالیوود به او بخشید. او در فیلم “تلما و لوئیس” (Thelma and Louise – 1991) از ریدلی اسکات در نقش یک جادوگر شیرین‌زبان تنها در چند دقیقه ظاهر می‌شود اما توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. جذابیت ظاهری و کاریزمای مردانه برد پیت باعث شد که بیشتر به چشم بیاید، به‌خصوص در صحنه عاشقانه‌ای که در کنار جینا دیویس بود.

فیلم‌های دیگر او چندان موفق نبودند تنها او را به‌عنوان یک چهره جذاب نشان دادند: در کنار الیزابت مک گاورن در “علاقه” (The Favor – 1992)، “جانی جیرپوش” (Johnny Suede – 1992) به کارگردانی تام سیسیلو و اثر نیمه انیمیشنی “باحال” (Cool).

آثار جدی‌تر

بااین‌حال سال بعد یک‌بار دیگر در فیلم رابرت ردفورد، “رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد” (A River Runs Through It – 1992) که بر اساس زندگی‌نامه نورمن مک لین بود نقش‌آفرینی کرد. او در این فیلم نقش برادر ماهیگیر و خوش‌گذران نقش اصلی را بازی کرد که شبیه جوانی خود کارگردان بود. رد فورد بعدها عنوان کرد که پیت را به دلیل تست موفقش انتخاب نکرده بلکه به نظر او پیت با خودش نوعی درگیری درونی داشت که برای او جالب بود. بااین‌حال پیت بازی درخشانی نشان داد، یک شخصیت جذاب که ممکن بود آزاردهنده و مخرب باشد.

در سال 1993، با دوست‌دختر خود، لوئیس (که سه سال از رابطه‌شان می‌گذشت) در “کالیفرنیا” (Kalifornia) از دامینیک سلا ظاهر شد. او در این فیلم نقش گریس را بازی کرد که به همراه دوست‌دخترش به قتل و غارت می‌پرداخت. بسیاری از مخاطبین و منتقدان آن را پوچ‌گرایانه و خشن نامیدند. این فیلم در گیشه نیز موفق نبود. پیت و لوئیس پس‌ازاین فیلم از هم جدا شدند که این جدایی سروصدای زیادی به پا کرد.

سپس در “عشق حقیقی” (True Romance) تونی اسکات نقش کمدی یک پسر هیپی را بر عهده داشت. اما نقش مهم دیگرش اقتباسی از رمان آن رایس، “مصاحبه با خون‌آشام: روزنگاری خون‌آشام” (Interview With the Vampire) بود که در کنار تام کروز ظاهر شد. آن رایس انتخاب بازیگر در این فیلم را نکوهش کرد و آنان را بچگانه خواند، او معتقد بود که فیلم‌سازی ضعیف این فیلم داستان را به داستان‌های تام سایر و هاک فین شبیه نموده است. بااین‌حال پس از پایان فیلم‌برداری و اکران فیلم گفته‌های خود را پس گرفت. کرین جیمز از نیویورک‌تایمز تأثیر این فیلم را مدیون اجرای جذاب پیت می‌دانست که به‌خوبی توانسته بود در نقش یک پدر، عاشق و فرزند ظاهر شود.

فیلم‌های درجه‌یک

انتخاب‌های بعدی او جایگاه او را در هالیوود تثبیت نمودند بااین‌حال هنوز هم برخی از منتقدین بازی او را یک‌بعدی می‌دانستند. در فیلم “افسانه زمستان” که یک ملودرام حماسی خانوادگی بود نقش تریستان، یک قهرمان رمانتیک با موهای طلایی بلند را نشان داد که گاهی اوقات مغرور و گاهی اوقات فداکار بود. اما پس‌ازآن ناگهان تغییر مسیر داد و در تریلر دیوید فینچر، سون (Seven)، در نقش یک کارآگاه ظاهر شد. در این فیلم با گوئینت پالترو آشنا شد و باهم قرار گذاشتند. هردوی آن‌ها رابطه‌شان را عشق در نگاه اول توصیف نموده و دو سال و نیم باهم بودند و یکی از بهترین زوج‌های هالیوود محسوب می‌شدند. سپس در سال 1997 و پس از هفت ماه نامزدی به دلایل نامعلوم از هم جدا شدند.

در سال 1995 در تریلر روانشناسانه “دوازده میمون” (Twelve Monkeys) از تری گیلیام در نقش یک بیمار روانی ظاهر شد، جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد گلدن گلوب را دریافت کرد و نامزد اسکار شد. سپس در تریلر “خفتگان” (Sleepers -1996)، “خود شیطان” (Devil’s Own) به کارگردانی آلان جی پاکولا در کنار هریسون فورد و سپس پروژه 70 میلیون دلاری “هفت سال در تبت” (Seven Years in Tibet) شرکت کرد که نقدهای مختلفی به همراه داشت. نقش‌آفرینی او در فیلم سه‌ساعته “با جو بلک آشنا شوید” (Meet Joe Black) در کنار آنتونی هاپکینز، در نقش مرگ، با استقبال خوبی مواجه نشد.

در سال 1999 پس از چند سال دوری از برترین آثار هالیوود دوباره با کارگردان سون یعنی دیوید فینچر در فیلم باشگاه مبارزه همکاری کرد. او در این فیلم در کنار ادوارد نورتون ظاهر شده و نقش یک مرد خشن را ایفا می‌کند که رهبر باشگاه مبارزه است. در سال بعد در فیلم جنایی انگلیسی “قاپ‌زنی” (Snatch – 2000) با نقش‌آفرینی بنیسیو دل تورو و کارگردانی گای ریچی ظاهر شد. در سال بعد در کنار جولیا رابرتز در “مکزیکی‌ها” (The Mexican)، در کنار ردفورد در تریلر “جاسوس‌بازی” (Spy Game) و به همراه جرج کلونی و مت دمون و جولیا رابرتز در “یازده یار اوشن” (Ocean’s Eleven) استیون اسپیلبرگ نقش‌آفرینی کرد. در سال 2004 در فیلم حماسی “تروآ” (Troy)، از کمپانی برادران وارنر در نقش قهرمان یونانی یعنی آشیل، ظاهر شد. در همان سال در فیلم “دوازده یار اوشن” (Ocean’s Twelve) هم ظاهر شد.

فیلم‌های پرفروش

در سال 2005 در فیلم اکشن “آقا و خانم اسمیت” (Mr. And Mrs. Smith) در مقابل آنجلینا جولی قرار گرفت. این دو در نقش یک زوج جاسوس ظاهر شدند. این فیلم 478 میلیون دلار فروش جهانی داشت و باعث آشنایی این زوج شد. فیلم بعدی او بابل نامزدی گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد. در “سیزده یار اوشن” (Ocean’s Thirteen – 2007) در نقش قبلی خود یعنی راستی رایان ظاهر شد. در سال 2008 به همراه جوئل و ایتان کوئن در تریلر کمدی “بخوان و بسوزان” (Burn After Reading) ظاهر شد. این فیلم دو نامزدی جایزه گلدن گلوب و 60 میلیون دلار فروش در گیشه به همراه داشت.

پیت در فیلم “افسانه عجیب بنجامین باتن” (The Curious Case of Benjamin Button) که بر اساس داستان کوتاه اسکات فیتزجرالد ساخته شد نقش اصلی را بر عهده داشت. او در این فیلم به کارگردانی فینچر نقش بنجامین باتن را ایفا کرد که به‌عنوان یک پیرمرد 70 ساله به دنیا آمد و زندگی معکوس داشت. این فیلم در سه قسمت برنده جایزه اسکار شد و پیت هم برای این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

در سال 2009 در “حرامزاده‌های لعنتی” کوئنتین تارانتینو بازی کرد و در سال 2011 هم در کنار شان پن و جسیکا چستین در “درخت زندگی” (The Tree of Life) ترنس مالیک نقش‌آفرینی کرد که نخل طلای فستیوال کن را برای او به ارمغان آورد. در فیلم “مانیبال” هم نقش اصلی را ایفا کرد که داستان بیلی بین و تلاش او برای موفقیت تیمش را نشان می‌دهد. این فیلم در شش قسمت نامزد اسکار شد از جمله بهترین بازیگر مرد و تولیدکننده برای برد پیت.

اولین اسکار

در سال 2013 در تریلر زامبی “جنگ جهانی زد” (World War Z) به کارگردانی مارک فاستر در نقش گری لین ظاهر شد. در سال بعد هم در فیلم “مشاور” (The Counselor) نقش مکمل را بر عهده داشت. فیلم “12 سال بردگی” او با استقبال مواجه شد. این فیلم به کارگردانی استیو مک کوئین داستان یک موزیسین آفریقایی آمریکایی به نام سولامان نورتاپ (Chiwetel Ejiofor) را نشان می‌دهد که دزدیده شده و به بردگی مجبور می‌شود. برد پیت نقش یک نجار کانادایی را ایفا می‌کند که به نورتاپ کمک کرده است. بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از مایکل فاسبندر، لوپیتا نیونگر، بندیکت کامبریچ و پل جیاماتی.

او برای تولید این فیلم برای پنجمین بار نامزد جایزه اسکار شد و این جایزه را برای اولین بار از آن خود کرد. این جایزه به سال 2014 بازمی‌گردد که آن را با مک کوئین، دد گاردنر، جرمی کلاینر و آنتونی کاتاگاس به اشتراک گذاشت. دران سال در فیلم “خشم” (Fury) که درباره جنگ جهانی دوم بود نقش یک سرباز ارتش را بر عهده داشت. در سال 2015 در فیلم “در کنار دریا” (By the Sea) که توسط آنجلینا جولی نوشته و کارگردانی شده بود، نقش‌آفرینی کرد. در فیلم “کمبود بزرگ” (The Big Short) ظاهر شد که درباره رکود اقتصادی و سرنوشت گروهی از مردان که این فروپاشی را پیش‌بینی می‌کردند، بود. این فیلم اقتباسی از اثر غیرتخیلی مایکل لویس بود که در چند قسمت نامزد گلدن گلوب و اسکار شد.

زندگی خصوصی

این بازیگر که دو بار عنوان جذاب‌ترین مرد زنده را به دست آورده است. او در سال 1998 با ستاره سریال کمدی “دوستان” یعنی جنیفر آنیستون آشنا شد. آن‌ها در 29 جولای 2000 (8 مرداد 1379) در مالیبوی کالیفرنیا باهم ازدواج کردند. آن‌ها در ژانویه 2005 از هم جدا شده و در اکتبر همان سال طلاق گرفتند.

بلافاصله پس از طلاق او با جولی دیده شد و مشخص شد که این دو بر سر فیلمبردای فیلم “آقا و خانم اسمیت” باهم آشنا شده بودند. در مه 2006 دختر آن‌ها شیلو نوئل جولی پیت به دنیا آمد. آن‌ها سه فرزند به نام‌های مدوکس، پاکس تین و زهرا هم به سرپرستی گرفته‌اند.

در جولای 2008 دوقلوی آن‌ها به نام‌های ناکس لئون (پسر) و ویوین مارشلین (دختر) به دنیا آمد. آن‌ها بین لس‌آنجلس و نیو اورلئان زندگی می‌کردند. آن‌ها در سال 2012 نامزد شده و در 23 اوت 2014 (1 شهریور 1393) در یک مراسم خصوصی در فرانسه ازدواج کردند.

در سپتامبر 2016 جولی تقاضای طلاق داد و درخواست کرد که خودش سرپرستی شش فرزندشان را بر عهده بگیرد.

55 حقیقت جالب درباره برد پیت

1. برد پیت در 18 دسامبر 1963 با نام کامل ویلیام بردلی پیت به دنیا آمد.

2. او در مدرسه بسیار فعال بود و در جلسات نمایشنامه یا مسائل اجتماعی شرکت می‌کرد.

3. عدم راه یافتن او در تیم بسکتبال مدرسه خلاقیت او را بیشتر کرد. به همین دلیل تیم بسکتبال خودش را تشکیل داد و به شوخی نام آن را “رد شده‌ها” گذاشت، پدرش مربی آن‌ها بود.

4. او در کلاس پنجم با دیوید اسپاد کمدین همکلاس بود.

5. در دبیرستان نام مستعار او برد پیت بول بود.

6. در سن رشد به جوش و آکنه دچار شد اما برای اینکه جای آن‌ها نماند پوست خود را لایه‌برداری کرد.

7. مادرش جین پیت پیش از بازنشستگی مشاور دبیرستان بود. پدرش هم صاحب شرکت حمل‌ونقل بود.

8. در زمان تحصیل در دانشگاه میسوری عضو انجمن Sigma Chi fraternity بود و می‌توانست روزنامه‌نگار شود اما دو هفته قبل از فارغ‌التحصیلی از آنجا خارج شد.

9. در سال 1986 با 325 دلار پول به لس‌آنجلس رفت و روی مبل ملیسا آتریج خوابید.

10. پیش از بازیگری کارهای مختلفی انجام داد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از رقصیدن با لباس عروسک در مقابل رستوران، کار در استخر، شوفری و حمل‌ونقل رقصنده‌ها.

11. او با یکی از همان رقصنده‌ها به کلاس بازیگری رفت و مربی معروف هنرپیشگی یعنی روی لندن را ملاقات کرد که به گفته خودش مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.

12. او پیش از شهرت با ستاره فیلم بورلی هیلز، جیسون پریسلی دوست بود که آن زمان او هم شهرت نداشت.

13. در سال 1987 در فیلم “کمتر از صفر” (Less Than Zero) نقش پسری را ایفا کرد که در یک مهمانی دعوا به راه انداخت. در این فیلم که از رمان برت ایستوت آلیس اقتباس شده بود بازیگرانی چون رابرت دونی جی آر، جیمز اسپادر و اندرو مک کارتی، شرکت داشتند.

14. در سال 1989 در آگهی بازرگانی Pringle شرکت کرد.

15. پس از هفت ماه اقامت در لس‌آنجلس برای خود مدیر برنامه گرفت.

16. اولین بوسه او بر روی صحنه در فیلم دالاس بود که در پنج قسمت آن شرکت داشت و در مقابل شالان مک کال قرار گرفت.

17. او قرار نبود در فیلم “تلما و لوئیس” بازی کند اما خروج بیلی بالدوین از این فیلم برای او به فرصت تبدیل شد.

18. او پس از بازی در فیلم بحث‌برانگیز “هفت سال در تبت” در سال 1997 از ورود به چین محروم شد.

19. او حرفه بازیگری خود را جدی گرفته و برای موفقیت در آن هر کاری می‌کند. او شخصاً به دندان‌پزشکی رفت تا برای نقش تایلر دوردن در فیلم “باشگاه مبارزه” دندان خود را بتراشد. پس از پایان فیلم دوباره دندان خود را درست کرد.

20. او صحنه “سوزاندن” فیلم باشگاه مبارزه را به والدین اش نشان داد تا آن‌ها را متقاعد کند که این فیلم را نبینند.

21. برای آماده شدن در فیلم “دوازده میمون” سال 1997 یک روز در تیمارستان فیلادلفیا ماند.

22. او برای این فیلم جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد. بروس ویلیس و مادلین استو در این فیلم شرکت داشتند.

23. در حین فیلم‌برداری فیلم معروف “سون” دستش شکست. اما به‌جای اینکه فیلم را به تعویق بیندازند آن را به فیلم‌نامه اضافه کردند.

24. او در سال‌های 1990 شرایط خوبی نداشت و به گفته خودش از خودش خسته شده بود، تنها سیگار می‌کشید، روی مبل لم می‌داد و کمی شیرینی می‌خورد. از شهرت منزجر شده بود. اما سرانجام خودش را پیدا کرد و به بازیگری بازگشت.

25. تیم برتون کارگردان “اسلیپی هالو” (Sleepy Hollow) و “چارلی و کارخانه شکلات” (Charlie and the Chocolate Factory) برد پیت را در نظر داشت اما هر دو نقش را به جانی دپ داد.

26. او در انیمیشن‌های “سندباد و افسانه هفت دریا” (Sinbad: Legend of the Seven Seas) و “ابر ذهن” (Megamind – 2010) شرکت داشت.

27. در حین بازی در نقش آشیل در فیلم تروآ در سال 2004 به تاندون آشیل خود آسیب رساند. طبق گفته کارگردان فیلم، ولفگانگ پترسون، او در یک صحنه مبارزه به خودش آسیب زد و ماه‌ها درد می‌کشید.

28. او در حین فیلم‌برداری فیلم تروآ سیگار را ترک کرد.

29. در سال 1997 از مجله Playgirl شکایت کرد زیرا عکس‌های برهنه او را که توسط پاپاراتزی ها گرفته شده بود چاپ می‌کردند.

30. او به زبان ژاپنی حرف می‌زند اگرچه کاملاً مسلط نیست اما می‌تواند یک مکالمه را به سرانجام برساند.

31. در سال 1999 یک دختر 19 ساله از طریق پنجره باز به خانه او رفت، لباس‌های او را پوشید و به مدت 10 ساعت در تخت او خوابید. این دختر محکوم شد که به مدت سه سال حداقل 100 متر از او دور بماند.

32. مجله مردم در سال‌های 1995 و 2000 او را جذاب‌ترین مرد زنده نامید.

33. در سال 2005 برای شرکت در تبلیغات Heineken که در حین سوپربال ضبط شد 4،500،000 دلار دریافت کرد.

34. او با ستاره‌های هالیوود نظیر رابین گیونز، کریستینا اپلگیت و جولیت لویس رابطه داشت. او با گوینت پالترو نامزد بود و بعداً با جنیفر آنیستون ازدواج کرد. زمانی که با جنیفر بود در فصل هشتم سریال “دوستان” ظاهر شد. او در این صحنه نقش پسری را ایفا کرد که از شخصیت ریچل، با بازی جنیفر آنیستون، بدش می‌آمد.

35. او برای طراحی حلقه ازدواج‌اش با جنیفر آنیستون در سال 1999، به طراح جواهرات سیلویا دامیانی کمک کرد. متأسفانه این ازدواج دیری نپایید و او در فیلم “آقا و خانم اسمیت” با آنجلینا جولی آشنا شد.

36. رابطه او با آنجلینا جولی برد پیت را از چشم بسیاری از طرفداران انداخت. زیرا جنیفر آنیستون از مراسم‌های عمومی کناره می‌گرفت و آنجلینا جولی را “خانه‌خراب‌کن” می‌دانستند.

37. اولین دختر پیت و جولی در نامیبی و به‌دوراز چشم پاپاراتزی ها به دنیا آمد.

38. در 12 جولای 2008 دوقلوی آن‌ها ناکس لئون و ویوین مارشلین در بیمارستانی در کنار دریا در جنوب فرانسه به دنیا آمد.

39. آن‌ها اولین عکس دوقلوهای خود را به قیمت 14 میلیون دلار به مجله هلو فروختند که گران‌ترین عکس سلبریتی محسوب می‌شد. این پول برای سازمان خیریه جولی پیت صرف شد.

40. برد پدر شش فرزند است – مدوکس، پاکس، شیلو، ناکس، ویوین و زهرا. او صبح زود بیدار شده و برای آن‌ها صبحانه حاضر می‌کند.

41. برد، آنجلینا و بچه‌های کوچک‌تر یک تخت خانوادگی داشتند که تشک و فضای بزرگ‌تر داشت تا همه روی آن جا شوند.

42. برد معتقد است که به چهره‌ناشناسی دچار بوده و نمی‌تواند چهره‌ها را به خاطر بسپارد. او می‌گوید که قصد بی‌احترامی ندارد اما چهره‌ها را به‌سرعت فراموش می‌کند مگر اینکه آن‌ها را زیاد ببیند.

43. او دوست صمیمی جرج کلونی است و یک‌بار در یک مصاحبه شوخی گفت تنها زمانی با آنجلینا ازدواج می‌کند که جرج کلونی با یک مرد ازدواج کند. این گفته‌اش در شوخی به شایعات همجنس‌باز بودن کلونی گفته شد.

44. او به مؤسسات خیریه ازدواج هم‌جنس‌بازان کمک مالی کرد و قانون منع ازدواج هم‌جنس‌بازان در کالیفرنیا را محکوم نمود.

45. برخلاف نامزدی آن‌ها با یکدیگر این زوج گفته‌اند تنها زمانی ازدواج می‌کنند که ازدواج همجنسبازان در آمریکا قانونی شود.

46. فرزندان او اجازه ندارند نام او یا آنجلینا را در گوگل جستجو کنند. همه کودکان آن‌ها کامپیوترهایی دارند که نام آن‌ها رویشان مسدود شده زیرا نمی‌خواهند تصور کودکان نسبت به خود را بر اساس گفته‌های دیگران خراب کنند.

47. با الهام از مهارت خلبانی جولی او هم پرواز را یاد گرفت و در این زمینه گواهینامه دریافت کرد.

48. او هم مانند آنجلینا در پروژه فضایی ویرجین گلکتیک ریچارد برانسون بلیت رزرو کرده است.

49. او خط تولید لوازم‌خانگی خود را راه‌اندازی نموده که شامل وان دونفره مرمر و تخت خواب با میز غذای شیشه‌ای است.

50. انجمن تاریخ و ریشه‌شناسی نیواینگلند در سال 2008 کشف کرد که باراک اوباما نهمین عموزاده پیت است. جد مشترک آن‌ها ادوین هیکمن در سال 1769 در ویرجینیا از دنیا رفت.

51. او در دسامبر 2006 در نئواورلئان 150 خانه ساخت. او با استیو بینگ همکاری کرد و به این پروژه 5 میلیون دلار کمک کرد.

52. او در سال 2013 خانه خود در مالیبو را به قیمت 13 میلیون دلار به آلن دوجنرس و پارشیا دروسی فروخت.

53. او سفیر صلح، دوستی و مبارزه با ایدز در آفریقا است.

54. فیلم جنگ جهانی زد با فروش 500 میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم برد پیت است که توسط کمپانی او تولید شد و در این زمینه حتی از تروآ هم پیشی گرفت.

55. یکی از جملات قصار او عبارت است از، “چیزی به نام خوشبختی مطلق وجود ندارد، زیرا همه ما در زندگی خود نقاط تاریکی داریم که در بهترین لحظات اسیرمان می‌کنند و شادی‌مان را از بین می‌برند. اما همه ما به دنبال معنی واقعی زندگی خود هستیم پس باید آن را در عشق و بهبود زندگی خود و اطرافیان جستجو کنیم.”

نظر شما درباره این ستاره بزرگ هالیوود چیست؟

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. سایتیف

    بهمن 5, 1398

    انصافا برد پیت کجا و استیو مک کویین کجا!!…..استیو مک کویین چهره ایی مردانه،جذاب و با ابهت داشت و خیلی حرفه ایی و با احساس بازی میکرد.

    پاسخ