راهنمای انتخاب رژ لب قرمز برای رنگ پوست‌های مختلف

انتخاب رژ لب مناسب مشکل است، زیرا رژ لب نشانه قدرت، زنانگی و جذابیت جنسی است. اهمیت رژلب همانند کفش پاشنه‌بلند است. به یاد بیاورید که کدام نمادهای زنانگی و جذابیت از رژلب قرمز استفاده می‌کردند: از مریلین مونرو گرفته تا لوسیل بال، مدونا و گوین استفانی و ریحانا. احتمالاً اعتمادبه‌نفس آن‌ها باعث نشد که از چنین رژلبی استفاده کنند بلکه این رژ لب قرمز بود که به آن‌ها اعتمادبه‌نفس بخشید.

دفعه بعد که حوصله آرایش یا درست کردن موهای خود را نداشتید با یک رژلب قرمز اعتمادبه‌نفس خود را دوچندان کنید. برای انتخاب رژلب مناسب باید رنگ‌های مختلف را امتحان کنید. به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم دراین‌باره راهنمایی‌تان کنیم.

پوست‌های روشن

اگر رنگ پوست شما همانند کیت وینسلت و گوئن استفانی است باید از قرمز پررنگ استفاده نمایید. اگر می‌خواهید به‌جای قرمز از صورتی استفاده نمایید قبل از استفاده از آن از خط لب قهوه‌ای استفاده کنید.


پوست‌های سبزه

به افرادی مانند جسیکا آلبا، جنیفر لوپز، کیم کارداشیان و هلی بری فکر کنید. اگر رنگ پوست شما همانند آن‌هاست از رژلب قرمز مایل به نارنجی یا صورتی استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید رژلبتان زیاد نارنجی به نظر برسد از برق لب هم استفاده کنید.

پوست‌های تیره

اگر رنگ پوستتان همانند زو سالدانا، ویولا دیویس یا سولانج نولز است از رژلب نارنجی یا صورتی کم‌رنگ استفاده کنید. اگر تصور می‌کنید خیلی کم‌رنگ شد می‌توانید از برق لب بی‌رنگ یا طلایی استفاده کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم