10 پرنسس محبوب دخترها در دنیای انیمیشن های دیزنی

دیزنی در سال‌های گذشته فیلم‌های انیمیشن مختلف تولید نموده که شخصیت‌های آن با لباس‌های رنگارنگ و جذاب نه فقط توجه کودکان بلکه بزرگ‌سالان را نیز به خود جلب می‌کرد. پرنسس‌های این فیلم‌ها همگی جذاب، زیبا، مهربان و البته فروتن بودند و درس شجاعت و وفاداری را به ما می‌آموختند. اگرچه هرکدام از آن‌ها داستان جداگانه‌ای داشتند اما همگی آن‌ها چند نقطه مشترک داشتند: قوی بودن، استقلال و شجاعت. برای اینکه بدانید دختران جوان به کدام پرنسس‌های دیزنی علاقه داشتند، مقاله زیر را بخوانید.

10. سفیدبرفی

سفیدبرفی با موهایی به سیاهی شبق، لب های سرخ و پوست سفید، اولین پرنسس دیزنی است

سفیدبرفی اولین پرنسس دیزنی است. این پرنسس با موهایی به سیاهی شب، لب‌هایی به سرخی رز و پوستی به سفیدی برف که در آینه جادویی دیده می‌شد، دوست‌داشتنی‌ترین و بخشنده‌ترین پرنسس دیزنی نامیده می‌شود. او با وجود پرنسس بودن فروتن و خاکی است. او با صدای زیبا و لبخند شیرینش به دیگران کمک می‌کند. عشق او به حیوانات، آشپزی و نظافت و شوخ‌طبعی‌اش هم قابل‌توجه هستند. او ذاتاً خوب است و به غم‌هایش اجازه نمی‌دهد که بر او چیره شوند، او از زندگی لذت می‌برد و دوست دارد دیگران را خوشحال کند.

9. سیندرلا

دختران جوان به دلیل مهربانی، بزرگی و خوش‌بینی سیندرلا، او را دوست داشتند

سیندرلا یک دختر 19 ساله بود که به همراه نامادری بدجنس و دو خواهر ناتنی‌اش زندگی می‌کرد. او پس از مرگ پدرش مجبور شد در اتاق زیرشیروانی خانه زندگی کند و آن‌ها با او همچون خدمتکار رفتار می‌کردند، اما با وجود مشکلات شخصیت خوب و مهربان اش هرگز تغییر نکرد. او باوجوداین مشکلات شخصیت قوی خود را حفظ می‌کرد و با مهربانی‌اش با حیوانات خانه دوست شده بود. تنها آرزوی او در زندگی این بود که ازآنجا فرار کند. دختران جوان به دلیل مهربانی، بزرگی و خوش‌بینی سیندرلا، او را دوست داشتند. شخصیت فروتن و خاکی او نیز بر جذابیت اش می‌افزاید.

8. اورورا – زیبای خفته

عشق ابدی او را بیدار کرد

او توسط سه پری بزرگ شد و به مدت 16 سال در جنگل زندگی می‌کرد. ازآنجایی‌که همیشه کسی مراقب او بود بی‌خیال و ساده است. او علاوه بر مهربانی و وقار، بسیار مطیع است و به سه عمه‌اش احترام می‌گذارد.

7. راپونزل – گیسو کمند

او مصمم و با اعتمادبه‌نفس است. او معتقد است که برای رسیدن به خواسته‌ات باید تمام موانع را پشت سر بگذاری

این پرنسس زیبا با موهای بلند طلایی تنها هدفش در زندگی این است که از برجی که در آن زندانی است فرار کرده و جهان اطراف خود را ببیند. او زمانی که یک نوزاد بود توسط مادر گاتل دزدیده شد و به مدت 18 سال در یک برج زندانی شد. او در تولد 18 سالگی‌اش توسط فلین ریدر نجات پیدا کرد. ممنوعیت خروج از آن برج باعث شد که کنجکاوی‌اش برای دیدن جهان اطراف بیشتر شود. او مصمم و با اعتمادبه‌نفس است. او معتقد است که برای رسیدن به خواسته‌ات باید تمام موانع را پشت سر بگذاری. با دیدن این انیمیشن این سؤال در ذهنتان ایجاد می‌شود، “اگر می‌توانید بلند شوید چرا باید تسلیم شوید؟”

6. تیانا – شاهدخت و قورباغه

او اولین شاهزاده آفریقایی آمریکایی دیزنی است

تیانا یا پرنسس کارگر نمونه بارز یک زن مدرن از طبقه کارگر است که می‌خواهد روی پای خودش بایستد. او اولین پرنسس آفریقایی آمریکایی دیزنی است که همانند پرنسس‌های دیگر ثروتمند نیست اما اراده او مانع از نرسیدن به رؤیاهایش می‌شود. او بسیار کاری است و دوست دارد رستوران خودش را باز کند. او معتقد است که تنها راه رسیدن به رؤیاها تلاش و پشتکار است.

5. آریل – پری دریایی

او تنها پرنسس غیر انسان دیزنی است

آریل یا پری دریایی نشان‌دهنده علاقه انسان به دنیای زیر آب است و به دوره‌ای تعلق دارد که انسان درباره زندگی زیرآب بسیار تحقیق می‌کرد. او به این مسئله که همه انسان‌ها وحشی خو و خودخواه هستند اعتقاد ندارد. علاقه او به کشف دنیای روی آب باعث شد که از جادوگری به نام اورسلا بخواهد تا او را به یک انسان تبدیل نماید. این موضوع قوی بودن و نترس بودن او را نشان می‌دهد. علاوه بر این، او تنها پرنسس غیر انسان دیزنی است و این بر جذابیت او نزد تماشاگر می‌افزاید. اگرچه او حق انتخاب ندارد اما همیشه در مقابل آن می‌جنگد و تسلیم نمی‌شود. نوجوانان می‌توانند با او همزادپنداری کنند زیرا در آن سن عصیان کرد و برای یادگیری چیزهای جدید یک ماجراجویی را آغاز نمود.

4. مریدا – شجاع

او در اسب‌سواری، شمشیربازی و تیراندازی با کمان بسیار ماهر است

مریدا، فرزند ملکه الینور و شاه فرگوس اسکاتلند، یک دختر 16 ساله سرسخت، بااراده، آزاد و البته با روحیه پسرانه است. برخلاف مادرش که می‌خواهد از او یک پرنسس باوقار بسازد او ترجیح می‌دهد خودش سرنوشتش را کنترل کند و ذاتا سرکش است. او در اسب‌سواری، شمشیربازی و تیراندازی با کمان بسیار ماهر است. وجه تمایز او این است که نمی‌خواهد شبیه دیگران باشد و متفاوت است. او روحیه پسرانه دارد و علیه رسم و رسوم و قواعد اجتماعی مخصوص پرنسس‌ها، عصیان می‌کند. این دختر آزاد روی پاهای خود می‌ایستد.

3. جاسمین – علائه الدین

پرنسس جاسمین پوست تیره داشته و اهل خاورمیانه است

باوجوداینکه پرنسس‌های دیزنی سفیدپوست هستند، پرنسس جاسمین پوست تیره داشته و اهل خاورمیانه است. او نشان می‌دهد که زیبایی به رنگ پوست نیست و زیبایی باطنی اهمیت دارد. پدر او هرگز اجازه خروج از قصر را به او نمی‌داد اما او تصمیم گرفت جهان اطراف خود را بشناسد. او عقاید خود را دارد و علیه پدرش عصیان می‌کند. ظاهر او با شلوار سمبادی، نیم‌تنه زیبا و تل منحصربه‌فردش، بسیار جذاب است. او نشان می‌دهد که برای زیباتر شدن نباید لباس‌های زیبا بپوشد بلکه باید لباسی به تن کند که در آن راحت است. بااینکه حیوانات خانگی پرنسس‌های دیگر موش، پرنده و خرگوش است، پرنسس جاسمین یک ببر دارد. بنابراین متوجه می‌شوید که او چقدر شجاع است.

2. بل – دیو و دلبر

بل به‌عنوان یک چهره فمینیست قوی‌ترین پرنسس دیزنی است

بل به‌عنوان یک چهره فمینیست قوی‌ترین پرنسس دیزنی است. او به تمام قوانین جامعه که زن را در خانه و آشپزخانه محصور می‌کند، پشت کرده است. علاقه او به کتاب و ادبیات باعث شده که در طی سال‌ها هوش، گفتار و خلاقیت اش افزایش بیابد. او ذهن فعالی دارد و درباره همه‌چیز اظهارنظر می‌کند. یکی از ویژگی‌های او این است که بر اساس ظاهر کسی را قضاوت نمی‌کند. او دوست دارد ویژگی‌های خوب دیگران را ببیند. به همین دلیل به‌جای ترسیدن از دیو به او احترام می‌گذارد. او به ماجراجویی علاقه دارد و نقد و انتقاد را قبول می‌کند. شخصیت او بسیار قوی و شوخ‌طبع است. او می‌تواند برای دختران جوان یک الگوی تمام‌عیار باشد.

1. آنا – پرنسس یخی

شاهزاده آنا جدیدترین پرنسس دیزنی است

پرنسس آنا جدیدترین شاهزاده دیزنی است که بسیار پرانرژی بوده و خوش‌طبع و مهربان است. او همانند دختران معمولی رفتار می‌کند و از کمک خواستن از دیگران هراسی ندارد. او بازیکن یک تیم است و شخصیت اش به‌عنوان یک پرنسس مانع دوستی او با کریستف و الیو و یا کمک خواستن از آن‌ها نمی‌شود. عشق او به خواهرش السا باعث شد که در بدترین شرایط آب و هوایی به دنبال خواهرش بگردد. زمانی که همه از السا می‌ترسند او به خواهرش ایمان دارد و می‌خواهد او را بازگرداند. او بسیار خاکی است و با روحیه شوخ‌طبع اش حتی به اشتباهات خودش هم می‌خندد. او بسیار شجاع است و می‌تواند الگوی کسانی باشد که عشق به خانواده را به همه‌چیز ترجیح می‌دهند.

                               

دیدگاه‌ها (203)

بستن فرم

  1. محمد رضا

    اردیبهشت 29, 1400

    به نظر من السا یکی از کامل ترین شخصیت ها در دیزنی است از نظر ظاهر ، منش ، قدرت و باید اول نوشته می شد چون پوستی سفید وبینی کوچک چشم های بزرگ لبی زیبا مو های سفید صدفی چشم آبی و‌ زیبایی لباس ها من به گند کاری و خوب و بد بودن کار ندارم واسه اون باید یغه نویسنده را بگیریم من به زیبایی و جایزه های فیلم کار دارم و به نظر شما عزیزان احترام می گزارم

    پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به محمد رضا

      اردیبهشت 29, 1400

      سرگذشت زیبا و شخصیت درست و خوب رو یادت رفت بگی. در ضمن، جای توصیف کردن ظاهرش، یک ظاهر زیبا اگر میگفتی کافی بود. اما باهات موافقم، این لیست در کل ترکیب درستی هم نداشت.

      پاسخ

  2. اردیبهشت 29, 1400

    من عاشق زیبای خفته ام البته الان من دارم با گوشی بابام نظر می دم

    الان داریم با فامیلم همین بازی رو می کنیم اون شده بل من شدم زیبای خفته

    پاسخ

  3. ناشجناس

    اردیبهشت 22, 1400

    من السا و آنا و مرینت و آدرین و همه ییییییی پرنسس هارو دوس دارم براشون میمیرم

    پاسخ

  4. هیکاری

    اردیبهشت 20, 1400

    السا و مریدا رو دوس دارم (البته مریدا مال دیزنی نیس !!!)فک کنم تو راف خرابکار دیدین که گفت مال ی جا دیگس زبونش نمیفهمیم…مریدا مال پیکسار هست البته اونم مال ولت دیزنی هست (دوستانی که از قبل مدیونستین افریییییییین نیازی نیست بگین ) ممنان

    پاسخ

    • به تو چه در پاسخ به هیکاری

      خرداد 5, 1400

      عزیزم مریدا مال دیزنی یکم تحقیق کنی و فیلم های دیزنی را که برای هالوین و ….. پر می کنن ببینی و یا رفته باشی خارج میفهمی

      پاسخ

  5. السا

    فروردین 29, 1400

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ

  6. رادا

    فروردین 25, 1400

    جاسمین هندیه

    پاسخ

    • امیر در پاسخ به رادا

      اردیبهشت 17, 1400

      عالی من اسم های شان را فهمیدم

      پاسخ

  7. زهرا

    اسفند 22, 1399

    خب من آنا رو از همه بیشتر دوست دارم ولی همشون رو دوست دارم .نباید بی احترامی کنیم .بعد هم کار آنا که سد رو شکست گند کاری نبود کار درست بود .چون کسی تو آرندل نبود که غرق بشه و باید جنگل آزاد می شد .خود السا گفت تنها کسی که آرندل رو نجات داد آناست ! به نظر من آنا از السا قوی تره چون بدون هیچ قدرتی در برابر قول های سنگی وایساد و آرندل و السا رو نجات داد .تو فروزان یک هم آنا تنها کسی بود که به السا ایمان داشت .شخصیت اصلی فروزان 1 آناست .قسمت دوم شخصیت اصلیش الساست ولی قسمت اول آنا .من السا رو هم دوست دارم بی احترامی نکردم ولی شخصیت آنا مهربون تر و همینطور باهوش تر و شجاع تره .به السا توهین نمی کنم چون خودم السا رو خیلی دوست دارم ولی آنا رو بیشتر .

    پاسخ

  8. Amy

    اسفند 10, 1399

    هر یک از داستان های پرنسسی به من چیزی یاد داد مثل دیو و دلبر که گفت اخلاق موجود را از شکل حدس نرن

    پاسخ

  9. زهرا

    بهمن 29, 1399

    سلام من عاشق همشون هستم آهای تو اینا محتاج کسی نیستن بل هم بخاطر پدرش رفت تو اون قصر و دوس نداشت ازدواج کنه

    پاسخ

  10. سلام لطفا نظر هایی که می دید نظر های نباشند که نارات کننده باشند من از نظر ها ناراحت شدم چون دخترم.

    با تشکر فراوان از شما 🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

  11. Tris

    دی 11, 1399

    از تمام پرنسس ها متنفرم چون همش توی کارتونها یه سری دخترای لوسن که محتاج شاهزاده هستن که نجاتشون بده😐
    به عقیده من ما دخترا به تنهایی هم میتونیم از پس خودمون بربیایم اونقدری دست و پا چلفتی نیستیم که محتاج یه پسر باشیم واسه اینکه ما رو از وضع فعلی نجات بده😐نباید توی کارتونها دخترا رو اینجوری معرفی کنن
    و در آخر این فقط یه نظره لطفا توی کامنتا اینجا رو به توپ نبندید (طرفدارای پرنسسها)

    پاسخ

    • Narges در پاسخ به Tris

      دی 18, 1399

      نه بل منتظر هیچ مردی نبود اگه دقت کرده باشی الگوی فمینیست هاس جاسمینم همینطور
      حتی تیانا اونم رو پای خودش وایساد

      پاسخ

      • M در پاسخ به Narges

        اسفند 21, 1399

        خیلی مطلب مفیدی بود

        پاسخ

    • سودا در پاسخ به Tris

      دی 20, 1399

      واااااا، مگه همه‌ی پرنسس های دیزنی محتاج یه مردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از این حرفت اصلا خوشم نیومد. برو کارتون فروزن با دیو و دلبر با علاءالدین رو ببین. تو فروزن السا وابسته به یه مرد نبود و خودش مشکلش رو حل میکرد، تو دیو و دلبر بل اصلا محتاج به یه مرد نبود و اصلا به ازداوج اهمیت نمیداد توی علاءالدین هم جاسمین زیر بار ازدواج عجولانه نمیرفت، اینا (السا و بل و جاسمین) قدرتمند ترین پرنسس های دیزنی هستن و من عاشق همشون هستم آهان مریدا رو یادم رفت بگم مریدا که اصلا با ازدواج موافق نبود و بجاش دوس داشت تیراندازی و سوارکاری رو یاد بگیره پس قبل از قضاوت اول اطلاعات جمع کن بعد بیا اظهار نظر بفرما.

      پاسخ

      • sana در پاسخ به سودا

        اردیبهشت 15, 1400

        السا نه ولی انا چرا
        کریستوف
        و اینکه انا همه چیز رو درست کرد نه السا😐
        Trisدرست میگه
        👧=💪💪💪

        پاسخ

    • حسنا در پاسخ به Tris

      بهمن 18, 1399

      پرنسس ها زیبا هستند
      من از وقتی که کوچک بودم.
      عاشق پرنسس ها
      بودم
      هستم
      خواهد بود

      آنها بسیار زیبا وقشنگ هم داستان هم شکل شان عالی هست

      پاسخ

      • sana در پاسخ به حسنا

        اردیبهشت 8, 1400

        دقیقا😐

        👱=💪💪💪م

        پاسخ

    • maryam در پاسخ به Tris

      بهمن 29, 1399

      عزیزم چه ربطی به دست وپاجلفتی بودن داره تو ی همشون عشق ومحبت وجودداره بنظرمن عشق ومحبت نباشه انسان یه مرده متحرکه

      پاسخ

    • رویا در پاسخ به Tris

      اسفند 5, 1399

      دقیقا همین طوره😑😐

      پاسخ

    • ssss در پاسخ به Tris

      اردیبهشت 8, 1400

      موافقم

      پاسخ

    • sana در پاسخ به Tris

      اردیبهشت 8, 1400

      دقیقاً😠😠

      👱=💪💪💪💪

      پاسخ

    • ثنا در پاسخ به Tris

      اردیبهشت 9, 1400

      دقیقا😡

      👩=💪💪💪💪

      پاسخ

    • زین در پاسخ به Tris

      اردیبهشت 11, 1400

      دقیقا
      همیشه با پرنسسها مشکل داشتم
      تنها کسی که توی پرنسسها دوستش داشتم مریدا و مولان و موآنا بود چونکه مستقل بودن
      و بقیشون فقط لوس و ننر و دنبال شاهزاده بودن
      البته کسی ناراحت نشه( من فقط مستقل بودن را دوست دارم)

      پاسخ

    • یه پرنسس در پاسخ به Tris

      بهمن 25, 1400

      پرنسسا چی کم دارن
      الان میگی انیمه ای یا چی کم دارن؟ همه چی!!
      مثلا زیبایی و ادب و شخصیت و .. تازه عاشقانه های انیمه برا سوسولاس ولی دیزنی هم عاشقانه منتقیه نه مثل انیمه

      پاسخ

  12. Maker

    دی 9, 1399

    میشه مطالب مفید تری در مورد سینما قرار بدین نه این که مفید نیست ولی میشه در مورد برترین فیلم ها و سریال مقاله ای تهیه و یا ترجمه کنیم مطالب کمیک هم کم شده حداقل از این مقالات بچگونه بهتره

    پاسخ

  13. ساکورا

    دی 9, 1399

    من خیلی از پرنسس ها بدم می یاد🤢کارتون مال بچه هاست 😒من فقط انیمه دوست دارم😎

    پاسخ

    • Ichigo در پاسخ به ساکورا

      دی 9, 1399

      ببین عزیز رفتی دو سه تا انیمه دیدی اینقدر مردم رو به انیمه دیدن تشویق نکن ما اوتاکو ها خوشمون نمیاد داری ارزش انیمه رو پایین میاری

      پاسخ

      • kiana در پاسخ به Ichigo

        دی 11, 1399

        چرا از اوتاکو ها خوشت نمیاد فرزندم ؟ 🤔😐چه هیزم تری بهت فروختیم😂 ؟
        معلومه تو خودتم انیمه میبینی چون Ichigo به زبان ژاپنی میشه توت فرنگی پس چرا میگی بدت میاد 🤔

        پاسخ

        • Rs در پاسخ به kiana

          دی 11, 1399

          نگفته از اوتاکو ها خوشش نمیاد گفته ما اوتاکو ها از اینکار خوشمون نمیاد 😅

          پاسخ

          • kiana در پاسخ به Rs

            دی 13, 1399

            عا 😐 چه ضایعه 😂😂 اصلا دقت نکرده بودم 🤣

            پاسخ

        • Ichigo در پاسخ به kiana

          دی 12, 1399

          منظورم این بود که ما اوتاکو ها خوشمون نمیاد همه مردم انیمه ببینن نه اینکه از اوتاکو ها خوشمون نمیاد
          ایچیگو داخل ژاپنی معنای توت فرنگی هم میده ولی شخصیت اصلی مانگا و انیمه بلیچ هم هست

          پاسخ

          • mb در پاسخ به Ichigo

            دی 12, 1399

            چرا ما نباید خوشمون بیاد که همه ی مردم انیمه ببینن؟؟؟؟؟؟
            از طرف همه نظر نده. اینطوری اوتاکو هارو خودت بد نشون میدی

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به mb

              دی 19, 1399

              چون که برادرم یسری دلایل داره برای مثال وقتی یکی از انیمه خوشش نمیاد مسخرش می کنه و به جای (آ) یه چبز دیگه می ذاره یعنی (ع) فکر کنم همین یه مثال برات کافی باشه

              پاسخ

              • mb در پاسخ به رهام

                دی 19, 1399

                فک کنم منظورم رو خوب متوجه نشدی یا من خوب ننوشتم منظورم رو
                من منظورم این بود که چرا نباید دوست داشته باشیم همه ی مردم انیمه ببینن و ازش لذت ببرن ( شاید داخل متنم ننوشتم باشم لذت بردن رو ، ولی منظورم این بود)

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به mb

                  دی 20, 1399

                  متاسفانه همچین چیزی نمیشه ولی ما هم اینو دوست داریم اما غیر ممکنه دوست من مثلا تو برای اینکه همه انیمه ببینن چی کار می کنی یا چطوری می خوای به این کسانی که تو این سایت دارن در مورد پرنسس های دیزنی حرف می زنن انیمرو نشون بدی فکرت فکر بدی نیست ولی متاسفانه نمی شه
                  ولی حالا یه امید بهت میدم تو که به مامان و بابات میگی انیمه خیلی باحاله و اونام بهت می خندن باید بدونی که قبل از اینکه تو بخای اونارو اوتاکو بکنی اونا اوتاکو هستن چون اون کارتونایی که تو بچگی نگاه می کردن و فکر می کردن مال اینگیلیس و امریکا و … است مال ژاپنه 😁😁

                  پاسخ

                  • mb در پاسخ به رهام

                    بهمن 8, 1399

                    با یک مثال برات توضیح میدم
                    فک کن من میگم ” من دوست دارم مثل فلان شخصیت، نیروهای ماوراءطبیعی داشته باشم”
                    این آرزو شاید کاملا غیر ممکن باشه ولی خب من دوست دارم داشته باشم
                    قرار نیست آدم هرچیزی که دوست داشته باشه، واقعا در عمل انجام بشه

                    پاسخ

          • kiana در پاسخ به Ichigo

            دی 13, 1399

            من یه پنج یا شیش قسمتی بلیچ رو دیدم چشمم رو نگرفت برای همین خیلی جزعیات رو نمیدونم 🤷‍♀️😂

            پاسخ

            • mb در پاسخ به kiana

              دی 15, 1399

              تو واقعا یه انیمه ی 366 قسمتی رو، از 6 قسمت اولش قضاوت میکنی؟

              پاسخ

              • kiana در پاسخ به mb

                دی 18, 1399

                نه 😐 دراوقع اصلا حوصله ی انیمه های طولانی رو ندارم برای همین ندیدم 😂 تنها انیمه ی طولانی که دوست داشتم گینتاما بود که از همون اولش منو گرفت😃 به بلیچ 6 قسمت فرصت دادم منو بگیره که نگرفت🤷‍♀️😂 این اتفاق برای ناروتو و وان پیس هم افتاد

                پاسخ

                • mb در پاسخ به kiana

                  دی 18, 1399

                  تو چقدر آدم بخشنده ای هستی که به یه انیمه ی بالای 100 قسمت، شش قسمت فرصت میدی
                  خدا توی اون روز ، پاداش این بخشندگی بزرگت رو میده😂

                  پاسخ

                  • kiana در پاسخ به mb

                    دی 19, 1399

                    انیمه ی درست حسابی از همون قسمت اول میفته رو دور حالا سقفشو بخوای درنظر بگیری سه یا چهار قسمت 😐👌 من دیگه خیلی ارفاق کردم گفتم شش 😂 . عزیز من تا کجا میخوای فرصت بدی ؟ تا اتمام انیمه خوبه ؟😂

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به kiana

                      دی 19, 1399

                      بعضی انیمه ها هستن طول می کشه باحال بشن برای مثال انیمه ی شبدر سیاه من تا قسمت ۱۵ دیدم تازه افتاد رو دور و خفن شد تازه انیمه راه درست رو پیدا کرد باید این طوری فرصت بدی

                      پاسخ

                    • mb در پاسخ به kiana

                      دی 19, 1399

                      بستگی به قسمت انیمه ها داره
                      اگه 366 قسمت باشه، حداقل باید تا بیست قسمت بهش فرصت بدی
                      راه درست انیمه دیدن رو دریاب!

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به mb

                      دی 20, 1399

                      تو داری راهشو به من نشون میدی وقتی خودت راه درستشو نمی دونی 🤣😂😂😁

                      پاسخ

                    • mb در پاسخ به رهام

                      دی 20, 1399

                      من اصلا طرف حرفم با تو نیست

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به mb

                      دی 21, 1399

                      ببخشید اقا فکر کردم با منید ولی اون بالا رو خوندم نظر منم برای اون خانومه که ۶ قسمت ارفاق کرده

                      پاسخ

                    • امیر در پاسخ به kiana

                      اسفند 2, 1399

                      انیمه فرفره انفجاری نگاه کن خیلی باحاله

                      پاسخ

    • 484_ در پاسخ به ساکورا

      دی 9, 1399

      باش تو خفن، چقدم خودتو می گیری. این که یکی انیمه دوست داره یکی کارتون یا هرچه ربطی به بچه بودن نداره اصلا این حرف زدنت نشون میده خودت بچه ای هنوز😂

      پاسخ

    • ساکورا شیرایوکی در پاسخ به ساکورا

      بهمن 8, 1399

      دقیقاااا
      من از انیمیشن متنفرم

      پاسخ

    • moji8._.4 در پاسخ به ساکورا

      بهمن 10, 1399

      پرنسس ها ربطی به کارتون نداره😒
      مطمعنم اصلا فیلماشونو ندیدی
      فقط داری الکی نظر میدی

      پاسخ

    • رادا در پاسخ به ساکورا

      فروردین 25, 1400

      خوب برو همون انیمتو نگاه کن کوچولو

      پاسخ

    • Mahdisj740 در پاسخ به ساکورا

      فروردین 30, 1400

      دوست عزیز نه کارتون واسه بچه هاست نه انیمه واسه آدم بزرگ ها
      میخوام بدونم که آیا کارتون هایی مثل روح که محصول مشترک دیزنی
      و پیکساره با اون داستان پیچیده برا مخاطب بچه س .التماس تفکر

      پاسخ

      • ssss در پاسخ به Mahdisj740

        اردیبهشت 8, 1400

        نه 😂

        پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به Mahdisj740

        خرداد 14, 1400

        🤨
        در اینکه انیمه برای سنین بالاس شکی نیست عزیزم
        آره
        انیمه برای سنین پایین هم داریم ولی کمن
        انیمیشن های دیزنی هم همیشه برای افراد سن پایین تولید میشن اما پیکسار رو موافقم
        پیکسار اصلا تو یه سطح دیگس
        Up و Coco و soul و وال ای و…. اصلا از بهترین ها هستن

        پاسخ

  14. kiana

    دی 9, 1399

    ببخشید فقط یکم کنجکاو شدم رنج سنی شماها حدودا چقدره ؟ فکر کنم تقریبی بین 10 تا 14 باشه 🤔 درسته ؟

    پاسخ

    • نوچ من ۱۶ سالمه دارم میرم تو ۱۷.
      ربط به سن نداره منم انیمیشن پیکسار میبینم و واقعا عالین .( البته زیاد خوشم از آثار دیزنی نمیاد )
      البته انیمه هم دوست دارم .
      چرا حس میکنید هر کی انیمیشن نگا میکنه بچس ؟

      پاسخ

  15. السا

    دی 8, 1399

    من عاشق ارورا و السا و انا هستم چرا بهخ پرنسسا توهین می کنید دلم میخاد قدرت السا را داشته باشم

    پاسخ

  16. هستی

    دی 6, 1399

    من ۱۱ سالم عاشق السا،راپنزل،آریل هستم😍😍😍
    خیلی دوسشون دارم بیشششش از حد♥️😅😅😅و چرا بعضیها به پرنسس های دیگه توهین میکنین🤨🤨همشون عشق هستن😘😘من دلم میخواست قدرت های اونا رو داشته باشم😊😊اما حیف که اینا وجود نداره😐

    پاسخ

    • nanami در پاسخ به هستی

      دی 6, 1399

      من که اصلا از پرنسسا خوشم نمیاد نمیخوام توهین یا چیزی کنم آدم بدی نیستم ولی به هر حال هر کی یک نظری داره دیگه نمیشه کاریش کرد

      پاسخ

      • یه پرنسس در پاسخ به nanami

        بهمن 25, 1400

        اگه بدت میاد چرا میای تو این سایت خب

        پاسخ

    • Maker در پاسخ به هستی

      بهمن 10, 1399

      خدایااااااا این مدارس را باز بگردان

      پاسخ

      • سلام در پاسخ به Maker

        اسفند 24, 1399

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        دقیقا

        پاسخ

  17. BTS AND ARMY

    آذر 16, 1399

    فکر میکردم فقط کیپاپر ها سر ایدل هاشون دعوا میکنن
    نه پس بگو طرفدار های دیزنی هم فنوار دارن

    بابا دعوا نکنین اینقدر سر پرنسس هاتون…
    هر پرنسسی برای طرفدارش بهترینه🙂✌🏻✨

    پاسخ

  18. ثنا

    آذر 16, 1399

    عالیه حیف که چند تا شون نبودند همه پرنسسها عالی هستند من همشون رو دوست دارم 💜

    پاسخ

  19. Hamid

    آذر 10, 1399

    من خودم عاشق السام، آنا هم به گرد پاش نمیرسه، السا پاک و معصوم و صادق و بی نهایت زیباست، کاشکی واقعی بود یا لااقل دخترای ایران یه ذره مثل السا بودن😐

    پاسخ

    • ناشناس در پاسخ به Hamid

      دی 4, 1399

      🤣🤭خدایا…..

      پاسخ

    • Hamid در پاسخ به Hamid

      اسفند 24, 1399

      یا حضرت عباس داداش اسم منم حمیده 😂
      تو رو خدا آبروی منو نبر
      تو رو به قرآن قسم میدم با این اسم نظر نده 😂😂😂😂😂

      پاسخ

  20. نازنین

    آذر 1, 1399

    دخترا دعوا نکنید همشون خوبن و در جای خود قرار میگیرن والا من درسته 13 سالمه ولی فقط تا 9 سالگی همه این کارتون هارو دیدم و الان کارتون نگاه نمی‌کنم من فیلم های کره ای و چینی نگاه میکنم 😅😅کودک درونم هنوز خاموش نشده من با مامان بزرگ عزیزم تو ارومیه زندگی میکنم مامانم اینا هم تو تهران هستن اسم نازنینه و لی آیدیم کوثره چون خیلی از اسم کوثر خوشم میاد من عاشق فروزن 1و2 موانا دیو و دلبر البته یه کارتون هست اسمش ناژا هست درسته پرنسس نیست ولی فوقالعاده هست 🤞🤞🤞😜😜👍👍👍

    پاسخ

    • ثنا در پاسخ به نازنین

      آذر 16, 1399

      من به نظرت احترام می زارم منم ۱۳ سالمه اما کودک درونم بیش از حد فعاله و زندس

      پاسخ