زیباترین جزایر جهان کدم‌اند؟

بدون شک هرکدام از ما برای یک‌بار هم که شده دوست داریم در زندگی‌مان به یک جزیره برویم، در آنجا استراحت کنیم، نفس بکشیم و از آشوب و شلوغی‌های شهر در امان باشیم. یک جزیره آرام و کوچک می‌تواند ما را از شلوغی دور کرده و به آرامش برساند. طبیعت زیبا و دل‌انگیز یک جزیره زیبا می‌تواند طبیعت دوستان را سیراب کند و وسعت آب اقیانوس می‌تواند به یک موسیقی زنده تبدیل شود. فراموش نکنید که جریان باد و هوای خنک جزایر آن‌ها را به یک نقطه رمانتیک تبدیل می‌کند که برای ماه‌عسل یک مقصد مناسب به شمار می‌آیند. بنابراین جزیره‌ها به معنای واقعی بهشت روی زمین محسوب می‌شوند.

1. جزایر گالاپاگوس

این جزیره توسط بقایای آتشفشانی ایجاد شده است

بدون شک یکی از زیباترین نقاط زمین جزایر گالاپاگوس در اقیانوس آرام هستند که توسط بقایای جزایر آتش‌فشانی شکل گرفته‌اند. این جزایر نه‌تنها طبیعت زیبایی دارند بلکه گونه‌های مختلف گیاهی در آن وجود داشته و به همین دلیل جز میراث یونسکو به شمار می‌آیند. یکی از نکته‌های جالب درباره این جزایر این است که داروین برای نظریه انتخاب طبیعی گونه‌ها به این جزیره رفت تا به تحقیق و بررسی بپردازد.

9. جزایر کائوآئی

این جزیره در هاوایی پر از جنگل‌های باران‌خیز است.

جزایر کائوآئی که به‌عنوان باغ بهشت هاوایی نامیده می‌شوند پر از جنگل‌های بارانی هستند که در سرتاسر جزیره دیده شده و در دل آن‌ها آبشارهایی قرار دارد. در این جزایر نقاط مختلفی وجود دارد که جاذبه توریستی به شمار می‌روند، مانند آبشارهای وایلوآ، پارک ایالتی وایمیا، مسیر کالالاو، پرینسویل، و بسیاری از نقاط دیگر.

8. جزایر فیجی

مجمع‌الجزایر فیجی از 330 جزیره تشکیل شده است

جزایر فیجی از 330 جزیره تشکیل شده است. ماسه‌های سفید ساحل و نقاط زیبا مانند ساحل ماه‌عسل، ساحل لیکو، ساحل ناتولدا، خلیج سیگراس و سواحل دیگر به شما اجازه نمی‌دهند این نقطه را ترک کنید، زیرا سواحل. آب‌های ان بسیار زیبا و روح‌افزا هستند، که می‌توانید به فعالیت‌هایی مانند غواصی، شنا و موج‌سواری بپردازید. انجام این فعالیت‌ها درحالی‌که ماهی‌ها در کنارتان شنا می‌کنند می‌تواند یک تجربه منحصربه‌فرد باشد.

7. جزایر سانتورینی

این جزایر زیبا مقصد منتخب گردشگران در سال 2016 بود

جزایر سانتورینی در فاصله 200 کیلومتری یونان یکی از بهترین جزایر سال 2016 به انتخاب گردشگران است. این جزایر که به دلیل داشتن ماسه سیاه شهرت دارند دارای نقاط دیدنی مانند آکروتیری، ایمروویگلی، سانتورینی کالدرا، ترزیا و غیره می‌باشند. اما زیبایی این جزایر تنها به زیبایی طبیعی خلاصه نمی‌شوند بلکه سازه‌های معماری ساخته شده و شهرهای فیرا و اویا، زیبایی این جزایر را دوچندان می‌کنند.

6. مالدیو

یکی از زیباترین جزایر جهان با جاذبه‌های دیدنی فراوان که در اقیانوس هند قرار دارد

این جزایر زیبا که در اقیانوس هند قرار دارند ازجمله زیباترین جزایر جهان هستند که در نزدیکی هند قرار گرفته‌اند. اگرچه این جزایر از لحاظ تاریخی و فرهنگی به هند مربوط هستند اما زیبایی‌های آن شما را وادار می‌کند تا از نقاط مختلف به آنجا بروید. اکوسیستم‌های مختلف مانند لاک‌پشت‌های دریایی، وال‌ها، دلفین‌ها و صخره‌های مرجانی در کنار دریای زیبا و تالاب‌ها، سفر شما را به یک سفر به‌یادماندنی تبدیل می‌کند.

5. بالی

جزایر بالی در اندونزی یک مقصد گردشگری مذهبی محسوب می‌شوند

با ورود به جزایر مذهبی اندونزی یعنی جزایر بالی تجربه منحصربه‌فردی خواهید داشت. این جزیره چیزی بیشتر از یک ساحل معمولی است و میراث غنی دارد، زیرا پر از رقص سنتی و مدرن، مجسمه، نقاشی، فلزکاری و موسیقی است. همچنین به دلیل وجود مکان‌های مذهبی مانند معبد الوواتا، معبد تیرتا آمپول و معابد دیگر زیر آب، جمعیت زیادی از گردشگران هندی به آنجا سفر می‌کنند.

4. جزایر کوک

این جزیره زیبا پر از صخره‌های مرجانی است

اگر به دنبال یک جزیره رؤیایی و بهشتی هستید باید به این جزایر که در اقیانوس آرام قرار دارند و با وجود نزدیکی به نیوزیلند حکومت خودکامه دارد، سفر کنید. با سفر به این جزایر باید از جاذبه‌هایی چون راروتونگا، آتیو، مانگایا، آیتوتاکای که توسط صخره‌های مرجانی احاطه شده‌اند دیدن کنید.

3. سیشل

این جزیره یک مقصد زیبا برای پرنده دوستان است

جزیره سیشل در اقیانوسهند و کرانه آفریقای شرقی بهشت زوج‌های جوان نامیده می‌شود زیرا ماسه‌های سپید آن در پرتو آفتاب می‌درخشند و یک تجربه سورئال پدید می‌آورند. تجربه سفر به این نقطه تا ابد در ذهنتان حک خواهد شد. جانداران کمیابی مانند لاک‌پشت غول‌پیکر آلدابرا، طوطی سیاه سیشل و بزرگ‌ترین کلنی پرندگان دریایی این نقطه را به یک مقصد زیبا برای پرنده دوستان تبدیل می‌کند. ازجمله نقاط گردشگری آن عبارت‌اند از جزایر دوقلو، جزایر آرید، پراک ملی سنت آن، جزایر کروزو و مقبره دابان.

2. جزایر بورا بورا

این جزیره یکی از بهترین مناطق جهان برای شنا و غواصی است

جزایر بورا بورا در پولینزی فرانسه در اقیانوس آرام جنوبی یک مقصد جادویی است که تالاب دیدنی آن توسط یک صخره مرجانی احاطه شده است. این نقطه از جهان یکی از بهترین نقطه‌ها برای شنا و غواصی است پس اگر به این فعالیت‌ها علاقه دارید به اینجا سفر کنید.

1. جزایر پالاوان

در این جزیره غار و رودخانه‌های زیرزمینی وجود دارد.

جزایر پاوالان در فیلیپین تابه آل برنده 2 جایزه مقصد برتر گردشگران (یکی در سال 2016) و 4 بار برنده جایزه تفریح گردشگران شده است. جاذبه این جزایر در مناطق دیدنی روی جزیره و زیرزمینی است که باعث به وجود آمدن اکوسیستم‌های دریایی و زمینی شده‌اند. یکی از جاذبه‌های دیدنی این منطقه رودخانه زیرزمینی پورتو پرینزستا است که طبقه دیگری هم دارد (یک غار عمیق که به کانال رودخانه‌ای دیگری ختم می‌شود) و در سال 2010 توسط یک زمین‌شناس کشف شد و فراتر از تصور انسان است. ازجمله جاذبه‌های گردشگری دیگر عبارت‌اند از تالاب کوچک، تالاب بزرگ، ساحل ناکپان، پارک دریایی آل نیدو و غیره.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم