12 ویژگی رفتاری یک همسر ایده آل از دید زنان

12 ویژگی رفتاری یک همسر ایده آل از دید زنان

پس از ازدواج همسر یک زن نه‌تنها شریک زندگی بلکه بهترین دوستش خواهد بود. او اولین کسی خواهد بود که در غم و شادی آن زن شریک است. هر دختر همیشه در فکر شاهزاده رؤیاهایش است، مردی که از راه برسد و او را با خود به سرزمین خوشبختی ببرد. البته هیچ مردی کامل نیست و تمام ویژگی‌های خوب را دارا نیست اما داشتن چند ویژگی خوب باعث می‌شود زندگی بهتری به همسر خود ببخشید. خوشحال کردن یک زن ازآنچه تصور می‌کنید آسان‌تر است. یک زن تنها به کمی توجه، عشق و مراقبت نیاز دارد. به همین دلیل در اینجا 12 ویژگی رفتاری یک همسر ایده آل از دید زنان را به شما معرفی می‌کنیم تا زن زندگی خود را راضی و خوشحال کنید.

12. نازش را بکشید

همه دخترها دوست دارند کسی نازشان را بکشد. مردی که این کار را انجام دهد هرگز رابطه‌اش خراب نخواهد شد. این کار یک زن را خوشحال می‌کند. اگر همسرتان همیشه این کار را انجام می‌دهد بنابراین شما تنها فرد مهم زندگی او هستید. حتماً نباید همیشه هدیه بخرید، می‌توانید یک نامه عاشقانه بنویسید، یک رز بخرید، با کاپ کیک همسرتان را سورپرایز کنید، یک آهنگ برایش بخوانید، با آهنگ موردعلاقه‌اش با او برقصید، پیام‌های جالب برایش بفرستید، برایش صبحانه حاضر کنید و هرکاری که بتواند او را خوشحال کند. انجام این کار باعث می‌شود همسرتان شما را یک فرد عاقل بداند و هرروز بیشتر عاشقتان شود.

11. شوخ‌طبع باشید

همه زنان از مردان شوخ‌طبع خوششان می‌آید. چه کسی دوست دارد یک مکالمه خسته‌کننده با همسرش داشته باشد؟ همه دوست دارند همیشه بخندند. شما بیشترین زمان خود را با همسرتان می‌گذرانید بنابراین دوست دارید با او بخندید و لذت ببرید. به همین دلیل است که زنان عاشق مردان شوخ‌طبع می‌شوند، مردانی که بتوانند آن‌ها را از ته دل بخندانند. شوخ‌طبعی ابعاد تازه‌ای به یک رابطه بخشیده و آن را سالم و تازه نگه می‌دارد.

10. در سرگرمی‌ها هم پایش باشید

اگر همسرتان پابه‌پای شما سرگرمی‌های موردعلاقه‌تان را انجام می‌دهد پس شما خوش‌شانس‌ترین زن روی زمین هستید. نه‌فقط در سرگرمی‌ها بلکه در خرید یا پیاده‌روی هم کنارتان باشد. این لحظات برای یک زن بسیار ارزشمند است زیرا به او نشان می‌دهد که دوست دارید لحظات خود را با او سپری کنید. اگر داوطلبانه این کارها را برای همسرتان انجام دهید خود را عمیقاً از آن شما خواهد دید.

9. بچه‌ها را دوست داشته باشید

چه کسی از بچه‌ها خوشش نمی‌آید؟ همه دخترها بچه‌ها را دوست دارند. اما مردها این‌گونه نیستند. زن‌ها همیشه به تشکیل خانواده فکر می‌کنند، بنابراین مردی که از بچه‌ها خوشش بیاید می‌تواند پدر خوبی باشد. البته ممکن است همانند شما دوست داشتنش را نشان ندهد، صدایش را کودکانه نکند یا لپ بچه‌ها را نکشد. اما به این معنا نیست که پدر خوبی نخواهد بود. به رفتار یک مرد وقتی در اطراف یک کودک است دقت کنید. آیا عصبانی می‌شود و بر سر بچه‌ها فریاد می‌کشد؟ اگر این‌طور نیست پس نباید نگران باشید، او مطمئناً بچه‌ها را دوست خواهد داشت.

8. حمایت گر باشید

یک مرد خوب مردی است که همیشه از شما حمایت می‌کند. او به شما گوش داده، در مسیر درست قرارتان می‌دهد و از تصمیمات شما حمایت می‌کند. در مراحل شغلی و شخصی حامی شماست. اما اگر همیشه از شما حمایت نکرد به این معنا نیست که شخصیت حمایت گر ندارد. شاید به این معناست که شما در مسیر درست قرار ندارید و می‌خواهد در تصمیم خود تجدیدنظر کنید.

7. قابل‌اطمینان باشید

یکی از ویژگی‌های یک مرد کامل قابل‌اطمینان بودن اوست. همسر شما باید بتواند از شما درخواست کمک کند. باید مطمئن باشد که او را ناامید نمی‌کنید. این کار ممکن است یک کار کوچک مانند خرید یا یک تصمیم بزرگ مانند برگزاری جشن باشد. اگر همسرتان بتواند در هر مسئله‌ای به شما اعتماد کند پس رابطه خوبی دارید.

6. او را به فرد بهتری تبدیل کنید

در یک رابطه دو طرف باید از هم یاد بگیرند. اگر در حین رابطه با یک مرد رشد کرده و به فرد بهتری تبدیل شوید پس انتخابتان درست است. البته منظورمان این نیست که شخصیتتان را تغییر دهید، بلکه عادت‌های بد مانند عادت غذا نخوردن، مرتب نبودن و غیره را تغییر دهید. زیرا زندگی شما قرار است هرروز بهتر و بهتر شود.

5. نقاط ضعف او را دوست دارید

هیچ‌کس کامل نیست. نه ازلحاظ زیبایی نه ذاتی. همه نقاط ضعف خود را دارند اما یافتن کسی که شما را باوجود نقاط ضعفتان دوست داشته باشد بهترین اتفاق ممکن است. در این صورت یک زن حس می‌کند همسرش او را به خاطر آنچه که هست دوست دارد و در هر شرایطی او را ستایش می‌کند.

4. اولویت شماست

یک رابطه دو طرف است و زوجین برای رضایت یکدیگر باید از خود سازگاری نشان دهند و ثابت کنند که همسرشان اولویت زندگی ان هاست. برای مثال شبی که قرار است با دوستان خود بیرون بروید اگر حال همسرتان خوب نیست می‌توانید کنار او باشید. البته نه اینکه همیشه از خواسته خود بگذرید اما در شرایط خاص انجام آن همسرتان را مطمئن می‌کند که اولویت زندگی شماست.

3. وفادار باشید

در یک رابطه هر دو طرف باید وفادار باشند. به همسرتان وفادار باشید و هرگز به او خیانت نکنید. وفاداری اعتماد را افزایش داده و باعث می‌شود در کنار هم بمانید. زمانی که با دوستان خود بیرون می‌روید همسرتان نباید نگران باشد که به او خیانت کنید. منظورمان این نیست که نباید هرگز با یک زن حرف بزنید بلکه هرگز با هیچ زنی به شکلی که با همسرتان هستید نباشید.

2. او را بفهمید و با او ارتباط داشته باشید

هر رابطه موفق باید این ویژگی را دارا باشد. اگر شما و همسرتان به‌خوبی باهم ارتباط برقرار نموده و یکدیگر را بفهمید رابطه مستحکمی خواهید داشت. همه سو تفاهم ها باید خودبه‌خود از بین بروند. همسرتان باید به‌خوبی با شما ارتباط برقرار کند، شما را بفهمد، مشکلاتتان را جویا شود. باید برای صحبت با شما وقت بگذارد. برای این کار باید خودخواهی خود را کنار گذاشته و یکدیگر را بفهمید.

1. به او اعتماد داشته باشید

اصلی‌ترین ویژگی اعتماد است زیرا بدون آن رابطه دوام نخواهد داشت. هرچقدر اعتماد دو نفر به هم بیشتر باشد رابطه قوی‌تری خواهند داشت. به همین دلیل یک مرد باید این ویژگی را داشته باشد. باید در همه حال به شما اعتماد کرده و خودش هم قابل‌اعتماد باشد. نباید به شما شک کند یا جاسوسی‌تان را کند. اگر هردو بتوانید به هم اعتماد کنید رابطه کاملی خواهید داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم