برترین مقاصد گردشگری جهان در ماه‌های مختلف سال

ژانویه (دی، بهمن): ناسائو، باهاما
ژانویه: ناسائو، باهاما

شاید تعجب کنید که در ماه ژانویه و فصل زمستان که تا چشم به هم بزنید شب می‌شود و هوا هم بسیار سرد است، کسی هوس رفتن به ساحل به سرش بزند. برای تعطیلات ژانویه می‌توانید به ناسائو در باهاما بروید که دمای روزانه آنجا 22 درجه است. اگر ماسه‌های سفید ساحل و آب شفاف آن نظرتان را جلب نمی‌کند پس حتماً با دیدن غذاهای دریایی آنجا و غروب آفتاب، نظرتان عوض خواهد شد. در این ساحل می‌توانید غواصی کنید، از دیدن کوسه‌ها و لاک‌پشت‌های دریایی لذت ببرید و شنا کنید. این سفر باعث می‌شود که با انرژی هرچه بیشتر روزتان را آغاز کنید.

فوریه (بهمن، اسفند): پارک سیتی، اوتا

فوریه: پارک سیتی، اوتا

اگر می‌خواهید از سرمای زمستان بهترین لذت را ببرید باید به پیست‌های کوهستانی و دره‌ای این شهر بروید که بزرگ‌ترین اسنوبردهای اسکی کشور را در خود جای داده‌اند. این پارک 29542051 مترمربعی، دارای بیش از 330 مسیر پیاده‌روی، 41 بالابر و پارک‌های مختلف است که اسکی‌بازان تازه‌کار و پیشرفته می‌توانند از آن لذت ببرند.

مارس (اسفند، فروردین): گلد کوست، نیوزیلند

مارس: گلد کوست، نیوزیلند

اگر تاکنون به نیوزلند به‌عنوان یک مقصد گردشگری فکر نکرده بودید حالا باید نظرتان را تغییر دهید. زمانی که در آکلند پیاده شوید و از شمال و جنوب آن دیدن کنید، زیباییان باعث شگفتی‌تان خواهد شد. کوه‌های سرسبز آن به همراه سواحل و غروب آفتاب تجربه جدیدی در اختیارتان قرار می‌دهد. در سفر خود از اقیانوس هم دیدن کنید.

آوریل (فروردین، اردیبهشت): چارلستون، کارولینای جنوبی

آوریل: چارلستون، کارولینای جنوبی

چارلستون نگین مناطق جنوبی ایالات‌متحده است که کوچه‌های پرپیچ‌وخم، کوه‌های زیبا و فضای زیبای آن، این منطقه را به یک منطقه دلپذیر تبدیل می‌کند. زمانی که شکوفه‌های گیلاس درمی‌آیند و پیش از اینکه رطوبت هوا موهایتان را خراب کند، به این منطقه رفته و خاطرات خوبی رقم بزنید. اگر به محله فرانسوی‌ها بروید می‌توانید به شکار بپردازید، کالسکه سواری کنید، اقامت گاه مخصوص خود را داشته باشید و فعالیت‌هایی را انجام دهید که هیچ‌گاه برایتان تکرار نخواهد شد. در این فصل مسابقه پل رودخانه کوپر هم برگزار می‌شود که می‌توانید کالری‌های خود را بسوزانید. اگر از زندگی شهری خسته شده‌اید می‌توانید هیلتون هد رفته و از مناظر زیبا لذت ببرید. همچنین این منطقه گرم‌ترین آب‌های کرانه شرقی را دارا بوده و می‌توانید از اقیانوس اطلس لذت ببرید.

مه (اردیبهشت، خرداد): لندن

مه: لندن

شهر لندن علاوه بر جاذبه‌های تاریخی دارای پارک‌های زیبا و مکان‌های به‌یادماندنی است. پس از گشت‌وگذار در شهر به محله سن جیمز میفر رفته و از میدان زیبای این محله و فضای سرسبز آن لذت ببرید.

ژوئن (خرداد، تیر): لس‌آنجلس

ژوئن: لس‌آنجلس

لس‌آنجلس یکی از شهرهای آمریکایی است که صنعت هالیوود در آن رواج داشته و باید حداقل یک بار به آنجا سفر کنید. اگر بتوانید در ترافیک شهر تاب بیاورید می‌توانید از بلوار سان ست، نماد هالیوود و اقیانوس آرام، دیدن کنید. برای دیدن از جاذبه‌های گردشگری به محله هالیوود غربی در آنداز بروید. در این محله می‌توانید از خیابان مشاهیر هالیوود و جاذبه‌های دیدنی آن لذت ببرید. آنداز بزرگ‌ترین استخر شهر را داشته و در آنجا می‌توانید از امواج آفتاب لذت ببرید. با وجود رستوران‌های مختلف در شهر و مراکز توریستی نباید نگران جزئیات سفر خود باشید.

جولای (تیر، مرداد): بار هاربر، مین

جولای: بار هاربر، مین

گرم‌ترین ماه سال پر از تعطیلات و مراسم و وظایف مختلف است. یکی از آخر هفته‌های طولانی خود را به سفر به بار هاربر اختصاص دهید. در جنوبی‌ترین ساحل این منطقه کوه‌های گرانیتی و صخره‌های مختلف وجود دارد. می‌توانید از کوه 3 کیلومتری گریت هد بالا رفته و اقیانوس اطلس را تماشا کنید یا به پارک ملی 74 کیلومتری آرکادیا رفته و در آنجا پیاده‌روی، اسب‌سواری یا دوچرخه‌سواری کنید و از طبیعت لذت ببرید. در رستوران‌های محلی هم می‌توانید با خوردن خرچنگ از سفر خود بیشتر استفاده کنید.

اوت (مرداد، شهریور): پاریس

اوت: پاریس

یک شهر زیبا و رمانتیک که می‌توانید از منظره ایفل در غروب آفتاب لذت ببرید و با شراب فرانسوی لذت شب‌های سفر را دوچندان کنید. ازآنجایی‌که مردم محلی در این ماه به سفر می‌روند شلوغی و ترافیک شهر کمتر خواهد بود. می‌توانید در هتل هیلتون اقامت داشته باشید، در قلب شهر قدم بزنید، از برج دیدن کنید، به کلیسای توتر دام و موزه لوور بروید. اگر می‌خواهید کمی استراحت کنید در تخت صبحانه خورده و از نمای خیابان لذت ببرید.

سپتامبر (شهریور، مهر): تایلند

سپتامبر: تایلند

با سفر به کشور تایلند می‌توانید در شهر بانکوک اقامت کنید و با سوارشدن بر قایق از جزایر شهر دیدن کنید. در ماه سپتامبر از باران‌های کشور کاسته شده و می‌توانید از آب شفاف، غذاهای خیابانی و غروب آفتاب لذت ببرید. مطمئن باشید با وجود زیبایی‌های این کشور به‌سختی می‌توانید آنجا را ترک کنید.

اکتبر (مهر، آبان): گارزون، اروگوئه

اکتبر: گارزون، اروگوئه

اگر هنوز به آمریکای جنوبی نرفته‌اید می‌توانید به آنجا رفته و در این قاره گشت‌وگذار کنید و از غذاهای آنجا لذت ببرید. در ماه اکتبر این منطقه آفتابی است و برای گردش آب‌وهوای بسیار مناسبی دارد. برای شروع سفر می‌توانید به شهر شراب گارزون بروید و از مزرعه شراب بودگا دیدن کنید. اگر دوستدار محیط‌زیست هستید می‌توانید از مزرعه کوچک شراب ایالتی دیدن کنید. این مزرعه تنها 45 دقیقه از شهر ساحلی پانتا دل استا فاصله دارد که رودخانه اروگوئه نامیده می‌شود.

نوامبر (آبان، آذر): رم

نوامبر: رم

کشور ایتالیا مناطق تاریخی و گردشگری مختلفی دارد اما اگر می‌خواهید از شهر رم و زیبایی آن دیدن کنید باید در ماه اکتبر به آنجا بروید. در این آب‌وهوای گرم که جمعیت مردم هم کمتر است می‌توانید از کلیسای سن پتر و کولوسئوم دیده نموده، پس از دیدن از فواره تروی می‌توانید به رستوران رفته و پیتزای معروف ایتالیا و شراب را میل کنید.

دسامبر (آذر، دی): شیکاگو

دسامبر: شیکاگو

اگر می‌خواهید یک کریسمس برفی را تجربه کنید بهتر است به شهر شیکاگو بروید و بهترین ایام سال را در آنجا جشن بگیرید. در این شهر می‌توانید از Navy Pier، پارک هزاره و دروازه ابر دیدن کنید. در مدت اقامت در این شهر می‌توانید از هتل‌های مختلف آن استفاده کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم