ازدواج و برج‌های فلکی

ازدواج و برج‌های فلکی

ماه تولد شما می‌تواند نشان دهد که می‌توانید ازدواج موفقی داشته باشید یا خیر. زندگی زناشویی برای همه افراد مناسب نیست، بنابراین طالع بینی به شما نشان می‌دهد که آیا شما یک فرد سنتی بوده و می‌توانید به خانه و خانواده پایبند باشید یا می‌توانید فرد متعهدی باشید و ازدواج موفقی داشته باشید.

حمل

مرد: مردی که با برج حمل به دنیا آمده به‌سرعت آماده ازدواج می‌شود. این مرد یک فرد مسلط است که هرگز از مسئولیت‌ها و مشاجرات با شریکش دست نمی‌کشد. میزان انرژی او بالا و غیرقابل‌دسترس است اما تا زمانی که عقاید و انرژی‌اش را به طرف مقابل اعمال نکند مشکلی پیش نمی‌آید. اگر برای ابراز شخصیت و اعتمادبه‌نفس جنسی‌اش راهی پیدا نکند، خارج از خانه به دنبال تفریح خواهد بود.

زن: یک زن متولد برج حمل همیشه از آرزوهای شریکش حمایت می‌کند زیرا می‌خواهد شریکش موفق باشد. اگر نتواند چنین مردی را بیابد با تمام قوا برای خلق کردن آن تلاش می‌کند. این زن هرگز شریک و مسئولیت‌هایش در خانه به‌عنوان یک همسر را نادیده نمی‌گیرد، اما به‌عنوان یک زن پرانرژی و فعال همه‌چیز را باهم می‌خواهد و هرگز از آرزوهایش دست نمی‌کشد. زن حمل بسیار منظم و فعال بوده و اگر حس کند امنیت و اعتمادبه‌نفسش درخطر است احساس حسادت می‌کند.

ثور

مرد: زمانی که مرد برج ثور ازدواج کرده و خانواده تشکیل می‌دهد، خود را وقف خانه و خانواده کرده و سعی می‌کند بهترین شرایط زندگی را برایشان فراهم کند. او آرام و باشخصیت بوده و بر تفریحات فیزیکی تمرکز می‌کند. او آشپزی می‌کند، در صورت لزوم تمیزکاری و نظافت می‌کند، به از تمام افراد خانواده حمایت می‌کند، البته تا زمانی که با باورها و نیازهای او دچار خطر نشوند. این فرد بسیار متعهد بوده و می‌تواند تا آخر عمر به همسرش وفادار بماند.

زن: زن متولد ثور همیشه می‌خواهد یک زن خانه‌دار باشد که تمام روز آشپزی و خانه‌داری می‌کند و زندگی خوبی دارد. او مادری است که فرزندانش را ستایش می‌کند، اما خواسته‌اش به رضایت مالی بر زندگی خانوادگی‌اش چیره می‌شود. او به یک مرد موفق نیاز دارد که امنیت مالی‌اش را فراهم کند اما از این نمی‌ترسد که خودش این امنیت را فراهم آورد. اگر با شریک مناسب باشد، به یک زن وفادار و مطیع تبدیل می‌شود که می‌تواند کوه‌ها را جابه‌جا کند، البته اگر این خواسته خانواده‌اش باشد.

جوزا

مرد: اگر به دنبال یک مرد باثبات، سنتی و خانواده‌دوست هستید، در آن صورت مرد جوزا شخص مناسب شما برای ازدواج نیست. زندگی با او می‌تواند زیبا، جالب، هیجان‌انگیز و آرامش‌بخش باشد، اما درصورتی‌که شریک اش او را نادیده نگیرد. او هم در عوض به خانواده‌اش زندگی می‌بخشد که همه در آن آزاد هستند و هرچه را که دارد به آن‌ها می‌آموزد. این فرد عمل‌گرا بوده و تمام مسئولیت‌هایش را می‌پذیرد اما درعین‌حال کمی سربه‌هواست و حرف زدن با زنان را دوست دارد، بنابراین زنان سنتی شاید طالب چنین مردی نباشند.

زن: زن جوزا کمی بدجنس است اما اگر تصمیم بگیرد زندگی مشترک خود را آغاز کند کمی از درون آرام‌تر می‌شود. او زمانی که مرد مناسب خود را می‌یابد در کنارش قرار می‌گیرد، اما به این معنا نیست که زندگی اجتماعی خود، که به کمک آن بر مشکلات زندگی غلبه می‌کند، را کنار می‌گذارد. زن جوزا به مردی نیاز دارد که از لحاظ هوشی هم‌سطح او باشد و هرگز به کم قانع نمی‌شود.

سرطان

مرد: برای مرد متولد برج سرطان خانواده مهم‌ترین چیز است. او به ارزش‌های سنتی، حمایت و توجه به خانواده پایبند است و دوست دارد حامی خانواده باشد. ازآنجایی‌که کمی شکننده و منفعل است به‌سرعت به مشاجرات لفظی روی می‌آورد. او به فردی نیاز دارد که به او قدرت داده و نشان دهد که او چقدر با اعتمادبه‌نفس و قوی است.

زن: زن متولد برج سرطان برای مردی که زن سنتی می‌خواهد یک شریک ایده آل است. این زن مهربان، حساس، مادر تمام‌عیار و پر از عشق و علاقه است. او به مردی نیاز دارد که از او حمایت کند، نه به این خاطر که او ضعیف است، بلکه به مردی نیاز دارد بتواند در مواقع حساس به او تکیه کند. زمانی که ازدواج کند برای استحکام رابطه زناشویی خود هر کاری می‌کند تا پایان عمر در آن رابطه باقی می‌ماند.

اسد

مرد: مرد متولد برج اسد همیشه گرم، مهربان و با اعتمادبه‌نفس بوده و با قلب بزرگش همه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این برج تحت سلطه خورشید بوده و به همین دلیل همیشه در مرکز توجه قرار می‌گیرد، درنتیجه شریکش ممکن است نادیده گرفته شود. او یک پدر و الگوی خوب است که به‌خوبی با فرزندانش ارتباط برقرار کرده، با آن‌ها می‌خندد و از آن‌ها حمایت می‌کند، مگر اینکه آنان را نیز در سایه قرار دهد. ازآنجایی‌که او به پز دادن اهمیت می‌دهد به همسری نیاز دارد که خوب، باوقار و شیک به نظر برسد و با او تناسب داشته باشد. او به فردی نیاز دارد که همیشه با احترام با او رفتار کند و در مقابل او هم چنین خواهد بود.

زن: زن متولد برج اسد همیشه منظم و مرتب است و ازآنجایی‌که می‌داند برای موفقیت به چه عواملی نیاز است می‌تواند برای یک مرد بلندپرواز یک شریک ایده آل باشد. این زن قوی، جذاب، حساس، گرم و گاهی اوقات پرسروصدا است. او خودش تصمیم‌گیری می‌کند و دوست دارد همیشه به او احترام گذاشته شود، حتی اگر فرزندان سنتی بار بیاورد یا اینکه در یک محیط مردسالار زندگی کند. زمانی که تصمیم بگیرد کنار یک فرد زندگی کند هرگز از حرفش نخواهد گذاشت و آماده است با هر چیزی مبارزه کند.

سنبله

مرد: مرد متولد برج سنبله وفادارترین مرد برج‌های خورشیدی است. او منطقی و منظم بوده، کار کردن را دوست دارد و نیازهای خانواده‌اش را فراهم می‌کند. او اغلب محافظه‌کار و درون‌گرا است و چندان رمانتیک و حساس نیست. او به دلیل برج ماه تولدش ثبات ندارد و بنابراین به شریکی نیاز دارد که دوام و ثبات رابطه را حفظ کند. او نیاز دارد در زندگی پیشرفت کند، مفید و باهوش باشد و تا زمانی که رابطه‌شان بر مبنای عشق و اعتماد باشد برای دوام آن هر کاری می‌کند.

زن: زن متولد سنبله یک مادر و همسر باهوش و درعین‌حال حساس و مسئول است. اگرچه او همواره تلاش می‌کند همه‌چیز را تحت کنترل داشته باشد اما یک شریک مسئول می‌تواند برای او مناسب باشد. اگرچه او برای یک رابطه رمانتیک سرد و منطقی جلوه می‌کند اما درعین‌حال قابل‌اعتماد و عمل‌گرا بوده و حاضر است برای یک رابطه خوب خود را فدا کند. ازآنجایی‌که این برج نقطه مقابل ونوس است در فهم ارزش خود دچار مشکل بوده و به لذت‌های فیزیکی و احساسات خود اهمیتی نمی‌دهد.

میزان

مرد: این برج به‌طورکلی نشان‌دهنده ازدواج و روابط است، بنابراین مرد متولد این ماه همیشه به دنبال یافتن نیمه گمشده خود و ازدواج است. ازآنجایی‌که این برج از خورشید به دور است اعتمادبه‌نفس چندانی ندارد و به دنبال تأیید دیگران می‌گردد. به همین دلیل به دنبال یک زن با اعتمادبه‌نفس است که مکمل او باشد، اما به شایعات و حرف‌های بیهوده اهمیت نمی‌دهد. او با احساس است و ازآنجایی‌که به دیگران فکر می‌کنید عاشق خوبی هم است. اما عدم رضایت می‌تواند رگه‌های خیانت را در او بیدار کند.

زن: زن متولد برج میزان جذاب و زنانه است که همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند و از نشان دادن جذابیت اش هراسی ندارد، به همین دلیل سایر زن‌ها او را دوست ندارند. او به دنبال تعادل و توازن است و به همین دلیل به یک مرد قوی، مسئول و حامی نیاز دارد و درعین‌حال به حرف دیگران اهمیت نمی‌دهد. این زنان به زندگی لوکس و راحتی اهمیت می‌دهند اما بر مبنای رفاه مالی همسر خود را انتخاب نخواهند کرد. او به فردی نیاز دارد که زندگی‌اش را جالب و مهیج کند و درعین‌حال امنیت او را به خطر نیندازد.

عقرب

مرد: مرد عقرب بسیار حسود و مالک است زیرا حساس است و از شکست می‌ترسد. زمانی که فردی را انتخاب می‌کند برای توجیح انتخاب خود هر کاری می‌کند، حتی اگر انتخابش بهترین نباشد. او می‌تواند نیازمند، وابسته و آزاردهنده باشد اما هیچ مردی به اندازه او نمی‌تواند در عشق بخشنده باشد. برای اینکه با او خوشحال باشید باید پیوسته عشق خود را نشان دهید و از رفتارهای تصنعی به دور باشید.

زن: زن متولد برج عقرب ازدواج را جدی می‌گیرد و به دنبال یک شریک اغواکننده، تاثیرگذر و قدرتمند است. او برای خوشحالی خانواده خود و گذشته‌اش را قربانی می‌کند اما در عوض به احترام و تحسین نیاز دارد. این زن پرانرژی و حساس است و برای خوشحالی شریکش هر کاری می‌کند. این تنها راهی است که عشق واقعی را درک می‌کند و از روابط سطحی دوری می‌کند. اگر یک مرد نتواند نیازهای اولیه‌اش را فراهم کند، از او جدا شده و هرگز به خاطر تصمیم اش پشیمان نخواهد شد.

قوس

مرد: این مرد ماجراجو همیشه برای قدم گذاشتن مصمم است حتی اگر دلیلی برای آن وجود نداشته باشد. او به‌راحتی عشق و علاقه خود را فراموش کرده و به ناامیدی و نارضایتی دچار می‌شود. اگر شریکی را پیدا کند که آزادی او را سلب نکرده و با باورهایش همسو باشد می‌تواند تا آخر عمر در ازدواجش وفادار بماند. او به یک همسر مستقل، جالب و خوش‌زبان نیاز دارد که بدون او هم سرپا باشد.

زن: این زن خونگرم، عاقل و خوش‌قلب است. باورهای او باعث می‌شود که همیشه حامی همسرش باشد، اما درصورتی‌که مردی را انتخاب کند که صادق و بخشنده و باشد و همیشه او را بخنداند. او از زندگی یکنواخت بدش می‌آید، به همین دلیل گاهی اوقات جروبحث راه می‌اندازد یا هیجان‌های جنسی ایجاد می‌کند. اگر کسی را پیدا کند که آزادی‌اش را از بین نبرد، در آن صورت زندگی مشترک برایش معنا شده و در کنارش می‌ماند.

جدی

مرد: این مرد به اهداف کاری‌اش اهمیت می‌دهد و به همین دلیل بسیار دیرتر از سایر ماه‌ها ازدواج می‌کند، زمانی همسرش اولویت زندگی او باشد. در این شرایط همسر او احساس امنیت می‌کند اما از احساسات بهره‌ای نمی‌برد. او خونگرم و حساس است اما احساسات چندانی در او دیده نمی‌شود. برقراری ارتباط با او دشوار است، در عقاید خود سفت‌وسخت است، بنابراین به یک همسر عاشق‌پیشه نیاز دارد تا تعادل حفظ شود.

زن: این زن به مردی نیاز دارد که به استقلال، منطق پویایی او احترام بگذارد و بتواند یک خانواده آرام و بدون تنش ایجاد کند. او گاهی اوقات گستاخ می‌شود اما در چالش‌ها همیشه از عزیزانش حمایت می‌کند و به آن‌ها وفادار است. اگر صدمه ببیند احساساتش از بین رفته و به یک زن سرد و خشک تبدیل می‌شود که هیچ حسی در او وجود ندارد. اما اگر به او صدمه‌ای نرسانید می‌توانید در کنارش زندگی آرامی را تجربه کنید.

دلو

مرد: این مرد غیرقابل‌پیش‌بینی بوده و برای ازدواج مناسب نیست. در حقیقت این مرد با معنای ازدواج موافق نیست و نمی‌تواند به تعهد و قوانین پایبند باشد. همسر او باید صداق و خونگرم باشد و همیشه در رابطه‌شان هیجان و چالش ایجاد نماید. این مرد با طلاق مشکلی ندارد و همیشه به‌عنوان یک گزینه به آن فکر می‌کند. او به‌راحتی وارد ازدواج شده یا از آن خارج می‌شود و به همین دلیل به یک فرد مستقل، آزاد و روشن‌فکر نیاز دارد.

زن: این زن خون گرم بوده و برای تجربیات جدید آماده است، اما بیش‌ازحد به نیازهای جامعه، خانواده همسر و همسایگان اهمیت می‌دهد. او تا زمانی که شخص مناسب را پیدا نکند حاضر به تعهد نیست اما ممکن است با انتخاب افراد اشتباه کسی را انتخاب کند که قدر او را نداند. اگر حس کند زندگی‌اش تکراری شده ترجیح می‌دهد آن را تغییر دهد و ماجراجویی داشته باشد. در این لحظه ممکن است از ترس داشتن یک زندگی تکراری و خسته‌کننده به یک همسر غیرقابل‌اعتماد تبدیل شود.

حوت

مرد: این مرد در زمان ازدواج بیش‌ازحد واکنش نشان می‌دهد. او بسیار کمال‌گراست و به همین دلیل در عشق بسیار ایده آلیست می‌شود و می‌خواهد تمام انتظارات عشق خود را برآورده کند. او برای ایمانش اهمیت زیادی قائل است و از آن‌ها دست نمی‌کشد. اما اگر حس کند انتخابش اشتباه بوده، ناامید و خسته شده و برای ناامید کردن همسرش از خود هر کاری می‌کند، حتی دروغ و خیانت. او برای حفظ تعادل به یک زن واقع‌بین نیاز دارد.

زن: این زن عاشق عاشق شدن است و ایمان دارد که ازدواج در زندگی‌اش معجزه ایجاد می‌کند. حتی در صورت شکست هم اعتقادش به ازدواج را از دست نداده و منتظر انتخاب‌های بعدی می‌ماند. همسرش باید نیازهای او برای استقلال را درک کند، به آن‌ها احترام بگذارد و با دنیای درونی او ارتباط برقرار کند. باید به حدومرزهای او احترام بگذارید، زیرا او برای خانه یک معجزه است و تمام اعتماد و ایمانش را برای خانواده و همسرش به ارمغان می‌آورد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم