9 شخصیت معروف که دوره کودکی سختی داشته‌اند

اشخاص معروف هم در کودکی همانند بقیه بودند و تجربه‌های آن‌ها را کسب نمودند. آن‌ها هم در مدرسه مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتند و نوجوانان بزرگ‌تر از آن‌ها زورگیری می‌کردند. در اینجا می‌خواهیم برخی از آنان را به شما معرفی کنیم.

ریحانا

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

ریحانا که در باربادوس به دنیا آمد به خاطر ظاهرش زورگیری می‌شد. او در سال 2013 این‌گونه گفت، “من در همه مدت مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتم و دلیلش را هم نمی‌دانستن. در کودکی به خاطر پوستم بود (زیرا از بقیه روشن‌تر بود).

کیت میدلتون

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

کیت میدلتون که یکی از مهم‌ترین اشخاص بریتانیا است از این مشکل رنج می‌برده است. او به خاطر اینکه دختر خوب و آرامی بود موردحسادت بقیه قرار می‌گرفت. تجربه او آن‌قدر شدید بود که در مراسم ازدواجش مهمانان را به کمک به سازمان حمایت از کودکان کتک‌خورده تشویق نمود.

آلون ماسک

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

خانواده‌اش در سال 2012 گفتند که او آلون در کودکی که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کرد توسط نوجوانان دیگر کتک می‌خورد. او در مدرسه به‌عنوان جوان‌ترین و کوچک‌ترین دانش‌آموز شناخته شد و در آن زمان شرایط دشواری داشت. در آفریقای جنوبی حتی اگر کودکان دیگر شما را کتک بزنند و زورگیری کنند بازهم مجبورید به مدرسه بروید و او از این شرایط متنفر بود.

همسر اول او هم معتقد بود که آلون کودکی بسیار دشواری داشت و بسیار تنها بود.

امینم

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

امینم در مدرسه همیشه کتک می‌خورد و مدرسه‌هایش را عوض می‌کرد. او در سال 2010 در مصاحبه‌ای گفت که چون همیشه در مدارس دانش‌آموزش جدید بود در قسمت‌های مختلف مدرسه کتک می‌خورد. در یکی از این کتک‌ها سرش آسیب دید و مادرش از آن مدرسه در میشیگان، به دلیل عدم مراقبت از فرزندش، شکایت کرد.

مایکل فلپس

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

او زمانی که در دبیرستان متوسطه در بالتیمور در حال تحصیل بود به دلیل فعالیت زیاد و گوش‌هایش بزرگش از دیگران کتک می‌خورد. این شخصیت افسانه‌ای المپیک برای پنهان کردن گوش‌های بزرگش همیشه کلاه می‌پوشید. یک‌بار مسئولین مدرسه به او شک کردند که به کسانی که از او زورگیری می‌کنند کتک زده است. به همین دلیل او از آن زمان تصمیم گرفت ترس‌هایش را در استخر شنا خالی کند.

او معتقد است که این سختی به موفقیت او کمک کرد. حالا که او به فرد موفقی تبدیل شده افرادی که در گذشته به او آسیب می‌زدند را از ذهنش پاک کرده است. او می‌گوید، “همان افراد حالا سعی می‌کنند با من ارتباط برقرار کنند و حرف بزنند، اما از خودم می‌پرسم چرا حالا می‌خواهی با من حرف بزنی؟ زیرا آن زمان کتکم می‌زدی”.

لیدی گاگا

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

او به دلیل متفاوت بودن در مدرسه مورد زورگیری قرار می‌گرفت. او در مصاحبه‌ای گفت، “به دلیل داشتن بینی بزرگ و زشت بودن کتک می‌خوردم. از من می‌پرسیدند خنده‌ات جالب است، عجیب هستی، چرا همیشه آواز می‌خوانی، چرا همیشه به تئاتر می‌روی، چرا آرایشت عجیب است؟ به همین دلیل گاهی اوقات به مدرسه نمی‌رفتم.”

اوا مندس

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

او به دلیل شخصیت آرام و هیکل ریزش از مقطع هفتم تا نهم مورد زورگیری قرار می‌گرفت. او یک‌بار واقعاً از این زورگیری‌ها ترسیده بود و حتی می‌ترسید به خانواده یا مقامات مدرسه چیزی بگوید. او خودش باید با این مسئله کنار می‌آمد و دو سال این مشکل را تحمل کرد، تا اینکه با زورگیران مقابله کرد و این کار متوقف شد.

کریس راک

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

کریس راک کمدین در دبیرستانی که به طبقه متوسط بروکلین اختصاص داشت تحصیل می‌کرد و تنها یکی از چند دانش‌آموز سیاه‌پوست آنجا بود. به همین دلیل دانش‌آموزان سفید از او زورگیری می‌کردند. او این تجربه را دلیل موفقیت خود دانست و نقطه عطف زندگی خویش معرفی کرد. او حتی یک‌بار در مصاحبه‌اش از این افراد تشکر کرد که باعث موفقیت او شده‌اند.

جاستین تیمبرلیک

9 شخص معروف که در زمان کودکی کتک خوردند

او در سال 2015 درباره کتک خوردنش توسط دانش‌آموزان دیگر در مدرسه صحبت کرد. او دراین‌باره گفت، “من در کنار افرادی تحصیل می‌کردم که من را عجیب‌وغریب و متفاوت می‌دانستند و به همین دلیل با الفاظ بدی صدایم می‌کردند. از مادرم متشکرم که به من یاد داد متفاوت بودن بد نیست بلکه نشانه این است که شما می‌توانید یک تفاوت ایجاد کنید.”

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم