10 بازیگر جذاب زن در بالیوود

بالیوود بزرگ‌ترین صنعت فیلم‌سازی جهان محسوب می‌شود که در فیلم‌هایشان از بازیگران بسیار خوبی استفاده می‌شود. اگرچه این صنعت توسط مردان تسخیر شده اما بازیگران زن هندی بسیار خوبی هم در آن دیده می‌شود که طرفداران زیادی دارند. این بازیگران جذاب توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل در اینجا 10 بازیگر زن جذاب بالیوود را به شما معرفی می‌کنیم.


10. چیترانگادا سینگ – Chitrangada Singh

او در 30 آگوست 1976 در جادپور هند به دنیا آمد. ازجمله فیلم‌های او می‌توان به پسران هندی اشاره کرد. شکار کاپور با دیدن اجرای این بازیگر در فیلم Hazaaron Khwaishein Aisi به او گفت “تو اسمیتا پاتیل را کنار زده‌ای”. شکار کاپور تنها کسی نبود که او را با اسمیتا پاتیل مقایسه کرد زیرا مجله تایم هم این کار را کرده بود.


9. ژاکلین فرناندز – Jacqueline Fernandez

ژاکلین فرناندز، زیبای سریلانکا، در 2 ژوئن 1985 به دنیا آمد که در سال 2006 ملکه زیبایی سری‌لانکا معرفی شد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم علاءالدین جایزه بین‌المللی بهترین بازیگر زن هندی و جایزه چهره جدید سال 2010 Stardust را دریافت نمود. او در سال 2012 در دو فیلم موفق “قتل 2” و “هوسفول 2” نقش‌آفرینی کرد. او برای برندهای مختلف تبلیغات انجام می‌دهد. او در نمایش‌ها و کارهای خیریه هم فعالیت می‌کند. او یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران هند است.


8. نرگس فخری – Nargis Fakhri

این بازیگر در 20 اکتبر 1979 توسط یک مادر از کشور چک و یک پدر پاکستانی، در شهر نیویورک به دنیا آمد. او در سال 2004 جز مدل‌های برتر آمریکا بود. او در سال 2009 برای خط تولید لباس شنای Kingfisher به روی صحنه رفت. او در سال 2011 در فیلم ستاره راک در سینمای بالیوود نقش‌آفرینی کرد. برای نقش‌آفرینی در تریلر سیاسی Madras Cafe با تشویق همگان مواجه شد. او یکی از زیباترین بازیگران زن بالیوود است.


7. بیپاشا باسو – Bipasha Basu

باسو در 7 ژانویه 1979 در یک خانواده بنگالی در دهلی متولد شد. او در سال 2001 در فیلم غریبه نقش منفی را ایفا کرد و جایزه برترین بازیگر زن جشنواره فر را دریافت نمود. او خوش‌هیکل ترین بازیگر زن بالیوود است و در این زمینه فعالیت‌های مختلفی انجام داده است. او با بازی در فیلم استرالیایی Singularity در سال 2013 به یک بازیگر بین‌المللی تبدیل شد.


6. آنوشکا شارما – Anushka Sharma

این بازیگر و مدل پیشین در 1 مه 1988 به دنیا آمد و در چندین فیلم نقش مقابل شاهرخ خان را ایفا نمود. اجرای او مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و حتی کاترینا کیف را تحت‌الشعاع قرار داد. او معمولاً نقش دختران جوان و پرانرژی را ایفا می‌کند که البته مناسب سن اش است. او یکی از محبوب‌ترین و گران‌قیمت‌ترین بازیگران هند است. او هفت بار نامزد جشنواره فیلم فر شده و یک‌بار هم آن را دریافت نموده است، همچنین جوایز دیگری نیز دریافت کرده است.


5. دیپیکا پادوکونه – Deepika Padukone

این بازیکن بدمینتون، بازیگر و مدل جذاب در 5 ژانویه 1986 به دنیا آمد و در سال 2006 بازیگری را آغاز نمود. او در فیلم‌هایی چون هوسفول، کوکتیل و مسابقه 2، نقش‌آفرینی کرده و معمولاً در نقش یک زن مدرن و مستقل ظاهر می‌شود. نقش‌آفرینی او در فیلم مسابقه 2 با تشویق منتقدان مواجه شد و باعث شد که در چندین جشنواره نامزد شود. او شخصیت بسیار خوبی نیز دارد. او چندین جایزه دریافت نموده است، مانند سه جایزه فیلم فر.


4. کارینا کاپور – Kareena Kapoor

او در 21 سپتامبر 1980 در یک خانواده هنرمند به دنیا آمد و در سال 2000 در فیلم درام فراری فعالیت خود را آغاز کرد. او در سال 2012 با سیف علی‌خان ستاره بالیوود ازدواج کرد. کارینا در فیلم سلمان خان به نام “دبنگ 2” یک آهنگ اجرا نمود که بسیار موفق شد و در تمام کانال‌های موسیقی به نمایش درآمد. او محبوب‌ترین و گران‌قیمت‌ترین بازیگر زن بالیوود است. او تابه‌حال چندین جایزه دریافت نموده است، که شامل شش جایزه فیلم فر است.


3. کاترینا کیف – Katrina Kaif

یکی از زیباترین بازیگران، کاترینا کیف، در 16 جولای 1984 توسط یک مادر انگلیسی و پدر هندی کشمیری در هنگ‌کنگ به دنیا آمد. او در سال 2003 با فیلم بوم فعالیت خود را آغاز نمود. سپس با فیلم “سلام بمبئی” به محبوبیت رسید. او تاکنون در فیلم‌های موفقی چون “شریک”، “مسابقه”، “سینگ پادشاه است”، و “نیویورک”، در کنار بازیگرانی چون شاهرخ خان شرکت داشته است. ازجمله فیلم‌های موفق او می‌توان به دووم 3 و بنگ بنگ اشاره کرد. همچنین او ازجمله زنان بسیار زیبای هند است.


2. پریانکا چوپرا – Priyanka Chopra

ملکه زیبایی پیشین هند و جهان، بازیگر، خواننده و ترانه‌سرا، پریانکا چوپرا، در 18 جولای 1982 در بیهار متولد شد. او در سال 2002 با فیلم موفق انداز در نقش مقابل آکشی کومار، فعالیت خود را آغاز کرد. فیلم‌های او همواره جز فیلم‌های موفق هستند و منتقدان اغلب اجرای او را تحسین می‌کنند. ماکسیم او را جذاب‌ترین دختر سال معرفی نمود.


1. سانی لئونه – Sunny Leone

محبوب‌ترین سلبریتی دنیای مجازی و بازیگر بزرگ‌سال، سانی لئونه در 13 مه 1981 در انتاریو کانادا متولد شد. او در سال 2012 با فیلم جسم 2 فعالیت خود را در بالیوود آغاز کرد. این فیلم موردتوجه منتقدین قرار گرفت و به دلیل معرفی یک ستاره جدید بحث‌برانگیز شد. ماکسیم او را یکی از 12 ستاره برتر سال 2010 معرفی کرد. او با دنیل وبر موزیسین ازدواج کرد.

                               

دیدگاه‌ها (14)

بستن فرم

  1. علی

    بهمن 11, 1399

    کاترینا عالیه، ولی کجا تو فیلم سلام بمبئی بازی کرده؟؟؟

    پاسخ

  2. آلیا

    مرداد 31, 1399

    واقعا آلیا و شرادا تو این لیست نیستن بعد سانی حال به هم زن هست رانی هم درسته پیر شده اما باید تو لیست می بود
    چی چیترانگادا سینگ ننشم اسمشو نشنیده تا ژاکلین و دیپیکا هم جاهای بدین یعنی چی اصلا آلیا نیست 😠😠دوستی که میگه آلیا بازیگر خوبی نیست چند تا فیلم ازش ببین بعد نظر بده

    پاسخ

    • معصومه در پاسخ به آلیا

      اردیبهشت 2, 1400

      درسته باید اسم آلیا بات باشه
      ولی بازیگر های مانند دیپیکا و ژاکلین نباید تحقیر بشن
      و به نظر باید دیپیکا و کاترینا اول بودند

      پاسخ

  3. m

    مرداد 26, 1399

    به نظرم کاترینا کایف باید اول می بود

    پاسخ

  4. فیروزه

    مرداد 8, 1399

    ببینید کاجول واقعا جذابه اونوقت کارینت کاپور از بین اینا چی میخوا؟

    پاسخ

  5. محمدجواد

    بهمن 5, 1398

    قشنگ امار همه رو دارند😂

    پاسخ

  6. shahrzad

    خرداد 6, 1398

    واقعا کسانی توی این لیست بودن که نباید باشن چیترانگادا سینگ آخه توی این لیست چیکار داره سانی لئونه که نه جذابه نه قیافه داره اون وقت آلیا بات و آیشواریا رای و کاجول توی لیست نبوند

    پاسخ

    • ghazal در پاسخ به shahrzad

      آذر 8, 1398

      آلیا بات هم بازیگر خوبی نیست فقط چون نامزد رنبیر کاپور شده مورد توجه قرار گرفته

      پاسخ

      • آلیا در پاسخ به ghazal

        مرداد 31, 1399

        آلیا بازیگر خیلی خیلی خوبیه 😠😠🙄🙄

        پاسخ

  7. علی رضا

    اسفند 24, 1397

    چرا فقط بازیگران جوان را اعلام کردید. بطور کلی سری دیوی و آیشواریا رای زیباترین بازیگران زن هندی بودند و هستند و خواهند بود. حتی حالا که سری دیوی مرده است.

    پاسخ

  8. حسین میرزایی

    اسفند 5, 1397

    ازتظ

    پاسخ

  9. نانا

    اسفند 4, 1397

    /: /: /:
    آخه سانی؟ با اون فیلمای مزخرفش؟یا بهتره بگم بازیگر پورن؟
    یا چیترانگاد سینگ؟اصلا اولین باره من همچین اسمی رو حتی شنیدم/:
    نرگس فخری که همش عمله…
    آیشواریا 40 سالی میشه ولی انقد خوب مونده انگار 20 سالشه بعد اسمش تو لیست نیست؟؟؟
    به نظر من پریانکا و دیپیکا حق داشتن نفر اول و دومم باشن 3>

    پاسخ

  10. مسعود

    آبان 21, 1397

    خیلی ناقص بود. سوپراستار هایی مثل ایشواریا(زیباترین) کاجول. رانی موکرجی. پریتی زینتا. حتی میتونست کاریشما کاپور….. اینا هیچ کدوم نبودن…. اون وقت نرگس فخری. بیپاشا.. سانی لئون(پ….رن استار😐) چیترانگادا سینگ 😑…. اینا اخه…

    پاسخ

  11. فروهر

    تیر 16, 1397

    زیباترین و جذاب ترین آشوریا رای و کاجول استند

    پاسخ