راهنمای اصلی گردشگرانی که برای اولین بار به اروپا سفر می‌کنند

اگر این مقاله را می‌خوانید پس می‌خواهید به اروپا سفر کنید. در این سفر می‌خواهید تجربه جدیدی کسب کرده، غذاهای جدید بخورید و لذت ببرید. احتمالاً در سایت‌های زیادی جستجو کرده و مطالب مختلفی را زیر و رو کرده‌اید.

همه گردشگران دوست دارند سفر ارزانی داشته باشند و در عین حال از آن لذت ببرند. اگر بودجه‌تان کم است چند روز در یک شهر اقامت داشته و از چندین مکان دیدن کنید تا از همه آن‌ها لذت ببرید. در غیر این صورت اگر بخواهید با بودجه کم به مکان‌های مختلف سفر کنید و سریع از آن‌ها دیدن کنید چیز زیادی در خاطرتان نمی‌ماند. زیرا برخی از شهرها مانند پاریس شهرهای بسیار زیبایی هستند که باید از لحظه‌لحظه آن لذت ببرید و برای دیدن از آن خوب وقت صرف کنید.

راهنمای اصلی گردشگرانی که برای اولین بار به اروپا سفر می‌کنند

استراتژی‌هایی برای لذت بیشتر از سفر خود

در شهرهای مهم حداقل چهار شب را سر کنید

برای اقامت در شهرهایی مانند پاریس، لندن، بارسلون، برلین و غیره، باید حداقل چهار شب وقت صرف کنید تا از آن حداکثر لذت را ببرید (البته می‌توانید اقامت طولانی‌تری هم داشته باشید). برای دیدن از شهرهای کوچک دو روز کافی است اما شهرهای بزرگ‌تر به زمان بیشتری نیاز دارند.

زمان سفر را به حداقل برسانید

زمان سفر از یک مقصد به مقصد دیگر را دست‌کم نگیرید. برخی در طی 12 شب از هفت شهر دیدن می‌کنند اما توجه نمی‌کنند که بخش اعظم این زمان را در قطار و هواپیما سر کرده‌اند. همچنین، سفر کمتر به معنای هزینه کم‌تر است.

زمان‌های مخصوص استراحت در نظر بگیرید

اگر سفرتان طولانی است چند روز را به اقامت در طبیعت اختصاص دهید تا انرژی‌تان مضاعف شود. در غیر این صورت می‌توانید چند ساعت به پارک یا پیک‌نیک بروید و روحیه بگیرید.

خوب بخوابید

در صورت اقامت در مسافرخانه ممکن است شب‌هنگام از خواب بپرید. اما در صورت اجاره آپارتمان یا اتاق شخصی چنین چیزی رخ نخواهد داد.

آپارتمان مخصوص خود را اجاره کنید

اگر از پس اجاره کردن یک آپارتمان برمی‌آیید این کار را انجام دهید تا زندگی شهروندان آن شهر را بیشتر و بهتر تجربه کنید. در این صورت می‌توانید سفر طولانی‌تری داشته و لذت ببرید. همچنین در این صورت می‌توانید رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌ها و بازارچه‌های اطراف را خوب کشف کنید، درحالی‌که در صورت اقامت در هتل یا مسافرخانه چنین فرصتی نداشتید.

از قطار استفاده کنید – از کارت قطار استفاده کنید

یکی از نقاط قوت اروپا شبکه راه‌آهن آن است که با کمک آن می‌توانید به هر نقطه از اروپا سفر کنید. همچنین استفاده از قطار می‌تواند راحت و امن باشد.

یک راه راحت‌تر این است که از کارت قطار استفاده کنید. در این صورت می‌توانید به‌راحتی به هرکجا که می‌خواهید سفر کنید. در این صورت هر زمان که می‌خواهید می‌توانید به یک شهر سفر کنید.

یک منطقه را انتخاب کنید

به‌جای اینکه از شهرهای مهم عبور کرده و یکی پس از دیگری از آن‌ها دیدن کنید یک منطقه کوچک‌تر را انتخاب کنید. با این کار نه‌تنها پول کمتری خرج کرده و زمان سفرتان کوتاه‌تر شده بلکه از آن منطقه بیشتر لذت خواهید برد.

نتیجه‌گیری

به خودتان لطفی کرده و سفر خود را به‌آرامی پیش ببرید تا از لحظه‌لحظه آن لذت ببرید.

یادتان باشد که اروپا همیشه سر جایش است. می‌توانید بازهم به آنجا سفر کنید.

پس از سفرتان لذت ببرید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم