بهترین شهرهای تفریحی اروپا

اگرچه بسیاری از گردشگران برای تجربه کردن فرهنگ، تاریخ و غذای اروپا به این قاره سفر می‌کنند اما بسیاری هم می‌خواهند از شب‌های آنجا لذت برده و در مهمانی‌های و تفریحات شرکت کنند. به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم بهترین شهرهای تفریحی اروپا را به شما معرفی کنیم.

بنابه عقیده بسیاری از افراد برترین شهرهای تفریحی اروپا عبارت‌اند از برلین، بارسلون، بوداپست و بلگراد.

برلین، آلمان

بهترین شهرهای تفریحی اروپا

برلین شهر شب‌های روشن، کلوپ و تفریح است و خوش‌گذرانی آنجا تمامی ندارد (این تفریحات معمولاً زودتر از ساعت 1 بامداد آغاز نمی‌شوند). اقامت ارزان قیمت در این شهر باعث شده که افرادی مانند هنرمندان، موسیقی دان ها و علاقه مندان دیگر به آنجا بروند. همچنین تعداد زیاد ساختمان‌های متروک باعث به وجود آمدن کلوپ‌های مختلف شد. اگرچه سال‌هاست که این تفریحات ادامه دارد اما هنوز هم می‌توان کلوپ‌های زیرزمینی را در آن کشف نمود.

در حقیقت بیشتر اقلیت‌های این شهر برای خود کلوپ‌های مخصوص دارند، بنابراین همیشه مکآنجالبی وجود دارد که می‌توانید در آنجا لذت ببرید. اگر از نیمه شب تا 8 صبح نتوانستید رقص و پایکوبی کنید هنوز هم بار و رستوران‌های مختلفی وجود دارند.

بنابراین اگر می‌خواهید از مهمانی و پایکوبی لذت ببرید به این شهر بروید.

بارسلون، اسپانیا

بهترین شهرهای تفریحی اروپا

شب‌های بارسلون افسانه‌ای هستند. حتی در شب‌های معمولی هم رستوران‌ها زودتر از 9 شب پر نمی‌شوند، درنتیجه مردم حوالی نیمه شب به بار و کلوپ‌های رقص می‌روند و تا طلوع خورشید خارج نمی‌شوند. قیمت نوشیدنی‌ها به صرفه است (البته در کلوپ گران‌تر است)، اما در کلوپ‌های معروف قیمت‌ها بالاتر است. فراموش نکنید که برای ورود به این کلوپ‌ها باید لباس مناسب بپوشید نه اینکه با لباس راحتی وارد شوید.

تفریحات این شهر تنها به کلوپ‌ها محدود نمی‌شوند بلکه می‌توانید از بارها و رستوران‌های آن هم دیدن کنید.

بوداپست، مجارستان

بهترین شهرهای تفریحی اروپا

بوداپست ممکن است برای بسیاری از گردشگران ناشناخته باشد اما پر از بارهای جالبی است که در ساختمان‌های متروک و خرابه ایجاد شده‌اند. هر بار دکور خاص خود را دارد و پر از اتاق‌های مختلف است که موسیقی مختلفی را ارائه می‌دهند. الکل ارزان است و دیدن از این بارها می‌تواند تجربه جالبی باشد.

بوداپست همچنین به دلیل داشتن چشمه‌های آب گرم شهرت دارد. در طول روز افراد از این چشمه‌های آب گرم استفاده کرده و در شب نیز در آن مهمانی برپا می‌شود.

بلگراد، صربستان

بهترین شهرهای تفریحی اروپا

اگرچه گردشگران به ندرت این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند اما در صورت سفر به آنجا بهترین تفریحات را خواهند داشت. همه افراد می‌توانند در آنجا لذت برده و قیمت‌ها هم کم هستند. همچنین افراد آنجا خون گرم و مهربان هستند. پس حتماً به آنجا سری بزنید.

شهرهای تفریحی دیگر

همانطور که گفتیم در اروپا شهرهای تفریحی مختلفی یافت می‌شود که شبانه روز بیدار هستند. در اینجا مقصدهای تفریحی دیگر را به شما معرفی می‌کنیم:

آمستردام، هلند

اگرچه عمده شهرت آمستردام به دلیل کافی شاپ هایش است اما مهمانی‌های این شهر هم بسیار زیاد هستند. در آنجا می‌توانید از موسیقی تکنو، ترنس و انواع دیگر لذت ببرید. اما انتظار تفریحات ارزان را نداشته باشید زیرا هزینه‌ها بالا است.

اگر به افراد قدبلند علاقه دارید باید بدانید که هلندی‌ها قدبلندترین افراد جهان هستند.

پراگ، جمهوری چک

پراگ یکی دیگر از شهرهای تفریحی با مردم زیبا و الکل ارزان است. اگرچه قیمت‌های این شهر اخیراً افزایش یافته‌اند اما هنوز از شهرهای اروپای غربی ارزان‌تر است. در بارهای این شهر می‌توانید آبجو نوشیده و در کلوپ‌های آن برقصید. بزرگ‌ترین کلوپ اروپا یعنی کلوپ Karlovy Lazne در این شهر قرار دارد. پس با سفر به این شهر از آن لذت ببرید.

کراکوف، لهستان

کراکوف شهر کوچکی است اما تفریحات آن تمامی ندارد. نوشیدنی‌های آن بسیار ارزان هستند و تمام شهر پر از بار و کلوپ است، بنابراین تعجبی ندارد که اروپایی‌ها برای تفریح و مهمانی به آنجا می‌روند. مردم این شهر خون گرم هستند.

لاگوس، پرتغال

این شهر سواحل زیبایی دارد، قیمت‌هایش مناسب است و خوش‌گذرانی‌های آن همیشگی است. اگر حوصله مهمانی‌های بزرگ را ندارید می‌توانید به بارها و کلوپ‌های کوچک‌تر بروید.

استکهلم، سوئد

خوش‌گذرانی و نوشیدنی در این شهر گران است اما می‌تواند یک تجربه جالب باشد. سوئدی‌ها اهل خوش‌گذرانی هستند و در آنجا لذت خواهید برد. اما برای بودن در آنجا باید مراقب ظاهر خود باشید و لباس مناسب مهمانی بپوشید.

جزیره میکونوس، یونان

این جزیره یونانی در فصل تابستان می‌تواند یک مقصد تفریحی باشد. اگر می‌خواهید تمام‌روز را خوش‌گذرانی کنید و ساحل را ترک نکنید باید به این جزیره بروید. البته خوش‌گذرانی در این شهر می‌توانید هزینه‌بر باشد.

مادرید، اسپانیا

اگرچه بارسلون برترین تفریحات اسپانیا را ارائه می‌دهد اما مادرید هم چیزی کم ندارد. حقیقت این است که اسپانیایی‌ها می‌دانند چگونه تفریح کنند.

پاریس، فرانسه

پاریس شهر تفریح و هنر است و پر از کلوپ، بار، کافه و رستوران می‌باشد. همچنین موسیقی جاز در آنجا به‌وفور یافت خواهد شد پس شاهد تجربه جدیدی خواهید بود. ازآنجایی‌که دانشجویان بسیاری در این شهر زندگی می‌کنند پس گزینه‌های ارزان‌تری هم موجود هستند.

لندن، انگلستان

افراد ثروتمند برای تفریح به لندن می‌روند بنابراین رفتن به بهترین کلوپ‌ها می‌تواند گران باشد. اما در گوشه گوشه شهر بارها و رستوران‌های ارزان‌تری وجود دارد که می‌تواند شب زیبایی برایتان بسازد. ازآنجایی‌که موزیسین‌های خوب به آنجا جذب می‌شوند پس موسیقی خوبی را تجربه خواهید نمود.

ایبیزا، اسپانیا

این شهر به دلیل داشتن موسیقی عالی، مهمانی‌های شبانه، مردم زیبا و آب‌وهوای خوب شهرت دارد. آیا می‌دانید که این شهر یک جزیره مدیترانه‌ای است؟ احتمالاً تنها دلیلی که می‌تواند باعث سفر شما به این نقطه شود خوش‌گذرانی خواهد بود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم