مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

آیا واقعاً می‌توان میل جنسی را افزایش داد؟

گاهی اوقات هرچقدر هم که یک فرد را دوست داشته باشید، به او جذب شده باشید و در زندگی با او شاد باشید، بازهم میل جنسی‌تان کم است. شاید خسته باشید، استرس داشته باشید یا حوصله رابطه جنسی را نداشته باشید. مسلماً دوست دارید رابطه جنسی داشته باشید اما نمی‌توانید. درهرصورت برای داشتن یک زندگی جنسی سالم باید رابطه جنسی منظمی داشته باشید. زیرا استرستان کاهش یافته و با همسرتان رابطه مستحکم‌تری خواهید ساخت.

برای افزایش میل جنسی داروها و قرص‌های مختلفی وجود دارد و شاید در حال حاضر برخی از آن‌ها را امتحان کرده باشید اما باید بدانید که مواد افزایش‌دهنده میل جنسی در آشپزخانه‌تان است. باید بدانید داروهای گیاهی سرشار از مواد طبیعی هستند که می‌توانند به این نیاز شما پاسخ بدهند. بنابراین دفعه بعد که می‌خواهید میل جنسی خود را افزایش دهید از این مواد استفاده کنید.

ریشه کاکنج

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

این گیاه هزاران سال است که در هند استفاده شده و به‌عنوان جنسینگ هند معروف است. گفته می‌شود که عطر ریشه آن شبیه اسب است. این ماده با افزایش جریان خون میل جنسی و رضایت جنسی را افزایش می‌دهد. یکی از مقالات بین‌المللی چاپ شده در سال 2011 عنوان کرد که این ماده یک داروی مناسب برای درمان میل جنسی است.

دامیانا

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

این گیاه بومی جنوب تگزاس، آمریکای مرکزی، مکزیک، امریکای جنوبی و کارائیب است. قرن‌هاست که مایاهای مکزیک از این ماده برای افزایش میل جنسی زنان و مردان استفاده می‌کنند. یکی از مقالات چاپ شده در سال 2008 عنوان کرد که فلاونوئیدهای موجود در برگ این گیاه نه‌تنها میل جنسی را افزایش داده بلکه با ناتوانی جنسی هم مبارزه می‌کند.

شنبلیله

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

دانه شنبلیله در اغلب غذاهای آسیایی یافت می‌شود اما باید بدانید که این ماده میل جنسی‌تان را نیز افزایش می‌دهد. یکی از تحقیقات انجام شده در سال 2011 نشان می‌دهد که این ماده میل جنسی مردان را افزایش می‌دهد. از دیگر فواید آن کاهش قند خون در دیابتی‌ها و افزایش تولید شیر در زنان شیرده است.

ریشه ماکا

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

قرن‌هاست که در آندس از این ماده برای افزایش میل جنسی استفاده می‌شود. طبق یکی از تحقیقات انجام شده در سال 2002، به 57 مرد 1.5 گرم ماکا، 3 گرم ماکا یا پلاسیبو به‌صورت روزانه و به مدت 12 هفته، داده شد. پس از هشت هفته مردانی که از ماکا استفاده کرده بودند معتقد بودند که میل جنسی‌شان افزایش یافته است.

همچنین گفته می‌شود ماکا علائم یائسگی در زنان را کاهش داده و شدت گرگرفتگی و عرق شبانه را کم می‌کند.

جوزهندی

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

این ادویه محبوب در هند به‌عنوان افزایش‌دهنده میل جنسی و در آفریقا به‌عنوان افزایش‌دهنده میل جنسی زنان استفاده می‌شود. طبق تحقیقاتی که در سال 2003 و روی حیوانات انجام شد مشخص شد که این ماده میل جنسی را افزایش می‌دهد.

زعفران

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

زعفران یکی از گران‌قیمت‌ترین ادویه‌های موجود است که علاوه بر افزایش رنگ و بوی غذا فواید دیگری هم دارد. طبق یکی از تحقیقات انجام شده در سال 2011 این ماده میل جنسی‌تان را افزایش می‌دهد.

ترنج

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

طبق تحقیقی که در سال 2015 انجام گرفت مشخص شد که این ماده میل جنسی مردان را افزایش می‌دهد، به‌خصوص افرادی که از دیابت رنج می‌برند. زیرا ترنج فشارخون، قند خون و کلسترول خون را کاهش داده و خواص آنتی‌اکسیدانی آن عملکرد آندوتلیال را افزایش می‌دهد، همچنین رگ‌ها را بازتر کرده و سلامت قلب را بهبود می‌بخشد.

کاتوآبا

مواد غذایی طبیعی افزایش‌دهنده میل جنسی

سال‌هاست که برزیلی‌ها از چوب کاتوآبا برای افزایش میل جنسی استفاده می‌کنند. بر اساس تحقیقی که در سال 2005 انجام گرفت این ماده میزان دوپامین مغز را افزایش داده و حساسیت و تحریک را سرعت می‌بخشد. مصرف منظم آن نیروی جنسی، رضایت جنسی و حساسیت ارگاسم را افزایش می‌دهد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم