انیمه لیست 60 تایی از بهترین انیمه های سریالی تاریخ به انتخاب پروشات

از بین همه‌ی انیمه‌هایی که تا به حال پخش شدن و ما ازشون لذت بردیم این 60 تا انیمه جزئی از اون دسته از بهترین انیمه ها هستن که جایگاه ویژه‌ای برای هرکدوم از ما دارن. تو این مقاله سعی کردیم تا لیستی از انیمه‌های هایی که علاوه بر محبوبیت، داستان خوب و تکنیک فوق‌العاده‌ای رو هم دارن کنار هم جمع کنیم و توی این لیست قرار بدیم. برای تهیه این انیمه لیست، از انیمه های قدیمی تا انیمه های 2020 و 2021 رو بررسی کردیم تا بتونیم کامل ترین لیست ممکن رو براتون آماده کنیم. با پروشات همراه باشید.


۶۰- Slam Dunk

ژانر: کمدی، ورزشی، درام، مدرسه، شونن

هانامیچی ساکوراگی به خاطر اخلاق تندش، قد بلندش و موهایی که به رنگ قرمزن شناخته میشه. وقتی که وارد دبیرستان  شوهوکو میشه امیدواری که بالاخره بتونه دوست دختر پیدا کنه؛ تا رکوردش برای ۵۰ بار متوالی رد شدن توسط دخترا در دوران راهنماییش رو بشکنه. بلاخره بعد از یک سری اتفاقات اون به دو تا نتیجه میرسه: «من از بسکتبال متنفرم» و «من به شدت نیاز به دوست دختر دارم».

یک روز یک دختر به نام هاروکا آکاگی میره پیش اون و بدون اینکه از شایعات در مورد اون خبر داشته باشه ازش میپرسه که «تو بسکتبال دوست داری؟». هانامیچی که در نگاه اول عاشق دختر میشه برای اینکه هاروکا رو تحت تاثیر قرار بده میگه «بسکتبال رو دوست دارم» و همین میشه شروع جدید هانامیچی و علاقه‌ای که به بسکتبال پیدا میکنه.

«بازی وقتی تموم میشه که تو تسلیم شده باشی» – مربی آنزای


۵۹- Black Lagoon – مرداب سیاه

ژانر: اکشن، بزرگسال

روکورا اوکجیما یک کارمند ساده که زندگی کسل کننده و یکنواخت داره، تا بالاخره بهش یک شانس داده میشه تا زندگیش رو با یک مسافرت به جنوب شرقی آسیا تغییر بده. سفر کاریش موقعی که توسط گروه مزدوری به نام مرداب سیاه گرفته میشه به پایان میرسه. مرداب سیاه قصد داره از اوکجیما به عنوان گروگان برای معامله استفاده کنه رئیس اوکجیما ترجیح میده اون رو رها کنه تا پای معامله بیاد. اوکجیما که بهش خیانت شده تصمیم میگیره به گروه مرداب سیاه بپیونده. و حالا باید با شرایط جدیدش سریعا کنار بیاد.

« اگه زیادی به زندگی بچسبی، زندگیت رو در ترس از مرگ میگذرونی و این ترس باعث میشه تا تصمیم‌های احمقانه بگیری» – روی


۵۸- ‌.Bakuman

ژانر: کمدی، عاشقانه، شونن، درام

موریتاکو ماشیرو از دوران کودکی عاشق این بود که نویسنده مانگا بشه درست مثل عموش اما بعد از تراژدی که برای عموش اتفاق افتاد خانواده‌اش بهش این اجازه رو نمیدن تا اینکه یک روز همکلاسی به اسم آکیتو تاکاگی شاگرد اول مدرسه و کسی که آرزوی نویسنده شدن رو در سرش داره نقاشی موریتاکو رو در دفترش میبینه و از اون میخواد تا با هم یک مانگا بکشن بعد از پیاده کردن انواع فن ها برای راضی کردن ماشیرو ماشیرو متوجه بشه که اگه بتونه یک مانگای پرطرفدار بنویسه میتونه از دختر مورد علاقه اش میهو آزوکی رو بدست بیاره برای همین این دو همکاری خودشون رو شروع میکنن به امید اینکه بزرگترین مانگاکای ژاپن بشن.

«چرا آدما باید کار کنن؟ من دلم میخواد فقط بخورم و بخوابم! من بهتر بود به عنوان یک پاندا توی باغ وحش بدنیا میومدم» -کازویا هیرامارو


۵۷- Shokugeki  no Souma – جنگ‌ غذاها!

ژانر: ایچی، مدرسه، شونن، غذا!!

سوما یوکیهیرا که از دوران کودکی در غذاخوری پدرش کار میکرد. شکست دادن پدرش و سرآشپز شدن در این غذاخوری آرزوی یوکیهیرا بود. اما با تصمیم ناگهانی پدرش برای بستن غذاخوری و رفتن به خارج برای اینکه بتونه آشپزیش رو در کل دنیا بتونه امتحان کنه یوکیهیرا به یک مدرسه آشپزی توتسکی فرستاده میشه. مدرسه ی ممتازی که فقط ۱۰ درصد از شاگردانش فارغ التحصیل میشن. این مدرسه برای شوکوگکی یا مبارزاتش شناخته میشه که دانش آموزان با استفاده از آشپزی در مقابل هم قرار میگیرن. سوما بعد از ورود به این مدرسه در تلاشه تا مرزهای آشپزی خودش رو گسترش بده تا یک روزی بتونه پدرش رو شکست بده.

«تلاش‌های زیاد و شکست‌های زیاد باعث میشن که یک غذا درخشش داشته باشه.» – یوکیهیرا سوما


۵۶- Ansatsu Kyoushitsu – کلاس ترور

ژانر: اکشن، کمدی، مدرسه، شونن

یک موجود ناشناخته نصف کره‌ی ماه رو از بین میبره. اونوقت بچه‌های کلاس سوم ای با یک ماموریت مواجه میشن: موجود ناشناخته رو ترور کنید یا بلایی که به سر کره ماه اومد به سر زمین میاد. موجود ناشناخته که به اسم کورو سنسی شناخته میشه میتونه با سرعت ۲۰ ماخ پرواز کنه که باعث میشه به راحتی جلوی هرگونه اقدام به تروری رو بگیره. علاوه بر اون نخاله‌های کلاس سوم ای میفهمن که این موجود ناشناخته با بازوهای عجیب غریبش بهترین معلمی بوده که تا به حال داشتند.

«فرق بین یک تازه‌کار و استاد اینه که تعداد شکست‌هایی که استاد تجربه کرده از تعداد تلاش‌هایی که یک تازه‌کار کرده بیشتره» – کوروسنسی


۵۵- Akame ga Kill

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، درام، شونن

نایت راید یکی از شاخه های ارتش انقلابیه که هدفش سرنگونی نخست وزیره. آنست که حرص و طمع برای قدرت باعث شده از بی تجربگی های امپراطور کودک استفاده کنه. کشور بدون رهبر قوی و مهربانه و مردم عادی رها شدن تا در فقر و جنگ و ویرانی غرق بشن. اعضای نایت راید همه قاتلانی باتجربه هستن و آنها میدونن که گرفتن زندگی کاری دور از شایستگیه و آنها به خاطر این کار با مجازات روبه‌رو میشن. با این حال آنها بی رحمانه هرکسی را که در راه انقلاب ایستاده از بین می‌برن و یا به قتل میرسونن.

جدیدترین عضو گروه قاتلان تاتسومیه پسر نابالغی که برای کمک به روستاش زادگاهش را رها کرده و به پایتخت آمده. این انیمه داستان تاتسومی را هنگام جنگ با امپراطوری و مقابله شدن با اسلحه های قدرتمند، دشمنان، چالش هایش در برابر ارزش ها و اخلاقیات، و پیدا کردن جواب این سوال که کشتن برای بهتر شدن جامعه کار درست یا اشتباهیه رو نشون میده.

«اینطور نیست که نفهمم چی داری میگی، میخوای دنیا رو عوض کنی؟ میفهمم همه‌ی ما اینو میخوایم. اما این به تو حق این رو نمیده که با زندگی مردم بازی کنی. تو نمیتونی هرچیزی رو که دلت خواست نابود کنی.» – لوبوک


۵۴- Bungo stray dogs – سگ‌های ولگرد بونگو

ژانر: معمایی، رازآلود، اکشن، ماوراءالطبیعه

انیمه Bungo stray dogs

این انیمه داستان شخصیت‌هایی با قدرت ماورا طبیعی خاص است که در یک آژانس کارآگاهی مسلح کار می‌کنند. وظیفه این آژانس این است که پرونده‌هایی که به آن سپرده می‌شود، از پیدا شدن یک گربه تا ماموریت‌های درخواستی دولت، همه‌ی معماها را حل کند. اما همه چیز به راحتی پیش نمی‌رود. سرکار این آژانس کارآگاهی در بسیاری از پرونده‌های خود با مافیای بندر است. گروهی که اعضای آن مانند آژانس کارآگاهی قدرت ماورا طبیعی دارند. رقابت بین این دو گروه در شهر یوکوهاما این انیمه را بسیار دیدنی و جذاب کرده است.

«مردم به این نیاز دارند که توسط شخص دیگری بهشان گفته‌ شود ارزش زنده بودن را دارند، وگرنه نمی‌توانند به زندگی کردن ادامه دهند.» – آتسوشی ناکاجیما


۵۳- Kaguya-sama: love is war – کاگویا ساما: عشق یک جنگ است

ژانر: کمدی-عاشقانه، برشی از زندگی

انیمه love is war

کاگویا شینومیا دختر یک خانواده‌ی بسیار ثروتمند است. میوکی شیروگانِ از یک خانواده‌ی معمولی است اما در مدرسه رتبه‌ی اول را دارد. این دو معاون و رئیس شورا آکادمی شوچیین هستند و همه فکر می‌کنند که این دو زوج عالی هستند و با اینکه میوکی و کاگویا همدیگر را دوست دارند، غرور هیچ کدام اجازه نمی‌دهد که علاقه‌اش را به دیگری اعتراف کند. بنابرین جنگی بین آن‌ها آغاز می‌شود که ببینند کدام  یک در مجبور کردن دیگری به اعتراف علاقه‌اش برنده می‌شود.

«اگر عشق واقعی باشد، من آماده ام که حتی یک انفجار را بپذیرم.» – کاگویا شینومیا


۵۲- Natsume Yuujinchou- ناتسومه و کتاب دوستان

ژانر: برشی از زندگی، ماوراءالطبیعه، درام، فانتزی، شوجو

پسري نوجوان به نام “ناتسومه تاکاشی”، از دوران کودکیش میتونست “ارواح” را ببینه، اما مخفس نگهداشتن اين توانايی زندگی را براش مشکل کرده. وقتی که  تاکاشی کتابی به نام “کتاب دوستان” را از مادربزرگش “ناتسومه ريکو” به ارث میبره، همه چيز تغيير میکنه. اون میفهمه که مادربزرگش،  قدرتی مثل او داشته و ميفهمه چرا هميشه “ارواح” خوب و بد به سراغ او میان.بعد از فهمیدن معنای واقعی “کتاب دوستان” که به او اجازه میده ارواح ليست شده در صفحات آن را کنترل کنه، “ناتسومه” سفری را به همراه محافظ خود، “مادارا”،در پيش میگیره تا ارواح را از قراردادشان با “ريکو” آزاد کنه.

«وقتی که مجبور نیستی لازم نیست دروغ بگی.» – کانامه تانوما


۵۱- Great Teacher Onizuka – اونیزوکا معلم خوب

ژانر: کمدی، دراما، شونن، برشی از زندگی، مدرسه

اونیزوکا رئیس یک باند موتورسوار که بعد از اینکه تصمیم میگیره زندگیش رو عوض کنه هدف زندگیش میشه بهترین معلم دنیا شدن. البته آرزوی اونیزوکا به راحتی به دست نمیاد مخصوصا که رئیس سخت گیر مدرسه پشت سر هم مشکلاتی رو برای اونیزوکا درست میکنه تا اونیزوکا رو از مدرسه بیرون کنه.

«ما نمیتونیم به گذشته برگردیم هرچقدر هم که فکر برگشتن به گذشته خوب و هیجان انگیز باشه. گذشته فقط گذشته است.» – اونیزوکا


۵۰- Hajime no Ippo – اولین قدم

ژانر: کمدی، ورزشی، درام، شونن

ماکونوچی ایپو کل زندگیش آزار و اذیت بوده میشده. اون همش در حال پادوی کردن و کیسه بکس بودن بقیه بود. آرزوی  همیشگیش تغییر پیدا کردنه اما هیچ وقت نه انگیزه‌ای برای تغییر کردن داشت نه شجاعتش رو.  یک روز در جریان یکی دیگه از اذیت‌ها تاکامورا که یک بوکسوره نجاتش میده و ایپو رو که به خاطر آسیب‌هاش بیهوش میشه رو به باشگاه بکسش میبره. وقتی که ایپو هوش خودش را به دست میاره جذب محیط باشگاه می‌شه. تاکامورا یک عکس از همکلاسی هاش را روی کیسه بوکس میذاره و او را مجبور میکنه تا به آن مشت بزنه. همون موقع است که یهو احساس میکنه چیزی در او تغییر کرده و برای همین از تاکامورا می خواد تا او را تمرین بده. تاکامورا که فکر می‌کنه اون توانایی انجام این کار را نداره بهش مأموریتی میده که به نظر غیرممکن می رسه و بهش یک هفته فرصت می‌ده. ایپو با یک اشتیاق ناگهانی برای قویتر شدن برای خودش و برای مادر زحمت کشش به سختی کار میکنه تا ماموریت گفته شده را در زمان مقرر به پایان برسونه و اینگونه است که سفرش برای رسیدن به بالاترین جایگاه بوکس جهان شروع میشه.

«ممکنه زمانی باشه که تلاش برای رسیدن به چیزی کافی نباشه؛ اما مطمئن باشه که اونایی که موفق شدن همشون تلاش زیادی کردن.»  – مربی کاموگاوا


۴۹- Ao no Exorcist – جن‌گیر آبی

ژانر: اکشن، شیاطین، فانتزی، شونن، ماوراءالطبیعه

تنها راه عبور کردن از دنیای انسان‌ها و شیاطین از راه تسخیر کردن بدن انسان‌هاست. ساتان فرمانروای گهنا نمیتونه میزبان مناسبی برای خودش پیدا کنه برای همین در دنیای خودش زندانی شده. در یک تلاش ناامیدانه برای تصاحب کردن زمین پسرش رو به جای خودش میفرسته تا اون بتونه تبدیل به میزبان ساتان برای تسخیر شدن بشه.

این انیمه داستان رین اوکومورا رو دنبال میکنه که به نظر میرسه یک پسر معمولی و کمی دردسر سازه؛ تا یک روز که توسط شیاطین بهش حمله میشه و با فهمیدن اینکه اون پسر ساتان دنیاش از این رو به اون رو میشه. ساتان از اون میخواد تا به گهنا برگرده تا با هم دیگه بتونن زمین رو تسخیر کنن. رین که قصد پیوستن به ساتان رو نداره تصمیم میگیره تا تمرینات خودش رو برای جن‌گیر شدن شروع کنه تا بتونه همراه برادرش یوکیو برای دفاع از زمین مقابل ساتان بجنگه.

« تو به من اعتماد کردی پس من هم به تو اعتماد میکنم، مگه دوستی غیر از اینه؟» – اوکومورا رین


۴۸- Demon slayer: kimetsu no yaiba

ژانر: ماجراجویانه، فانتزی تاریک، هنرهای رزمی

demon slayer انیمه

در این انیمه شیاطین آدمخوار تهدید بزرگی برای انسان‌ها به شمار می‌روند و گروه مخفی به نام شیطان‌کش‌ها با آن‌ها مبارزه می‌کنند. تانجیرو کامادو بزرگترین فرزند یک خانواده‌ی پرجمعیت است که در خانه‌ای دورافتاده در دامنه‌ی کوه زندگی می‌کند. پس از فوت پدرش او با فروختن زغال چوبی خانواده‌‌ش را حمایت می‌کند. اما یک روز در راه برگشتن به خانه در طوفان وحشتناکی گیر می‌افتد و به ناچار به خانه‌ی یکی از روستاییان پناه می‌برد و فردا وقتی به خانه‌اش می‌رسد با صحنه‌ی وحشتناکی مواجه می‌شود.

جسد خواهر و برادرانش در اطراف خانه افتاده است و هر کدام به طرز وحشتناکی به قتل رسیده‌اند و این اتفاق فقط می‌تواند توسط حمله‌ی شیاطین رخ دهد. اما در این بین متوجه می‌شود که یکی از خواهر‌هایش به نام نزوکو هنوز زنده است اما متاسفانه در اثر حمله تبدیل به یک شیطان شده است. تانجیرو تصمیم می‌گیرد برای نجات آخرین عضو خانواده‌اش به گروه شیطان کش‌ها بپیوندد تا راهی برای نجات نزوکو و برگرداندن او به حالت قبلش پیدا کند.

«کسانی که از اعمال خودشان پشیمان شدند. من هيچوقت آن‌ها را زیر پا لگد نمی‌کنم چون شياطين هم يه زمانی انسان بودن.» – تانجیرو کامادو


۴۷- JoJo no Kimyou na Bouken

ژانر: اکشن، ماجراجویی، ماوزاءالطبیعه، خون‌آشام، شونن

در سال ۱۸۶۸ “داریو براندو” زندگی یک اشراف زاده انگلیسی به نام “جرج جواستار” رو نجات میده. جرج با به فرزندی قبول کردن پسر داریو به اسم “دیو” سعی میکنه تا دین خودش رو ادا کنه. البته دیو از زندگیش ناراضیه و برای همین تصمیم میگیره کل زندگی جواستار رو تصاحب کنه و با بدست آوردن یک ماسک که قدرت‌های ویژه‌ای داره نقشه‌اش برای از بین بردن جرج و پسرش “جاناتان جوجو جواستار” رو عملی میکنه. این کارش باعث سلسله‌ای از وقایع مختلف میشه که در سالهای آینده تکراری میشن.

نیم قرن بعد در شهر نیویورک نوه‌ی جاناتان، “جوزف جواستار” ارثیه‌ای که پدربزرگش برای اون گذاشته رو پیدا میکنه. وقتی که یک دیرینه شناس در حفاری حقیقت پشت ماسک رو میفهمه، جوزف متوجه میشه که اون تنها کسی هست که میتونه “پیلارمن”، موجودی که قدرت بی‌انتهایی داره رو شکست بده.

«غیر ممکن؟ تا همین جای سفرمون هم کلی کار غیرممکن رو انجام دادیم. کلمه‌هایی مثل بی‌مصرف و غیرممکن برای ما معنی ندارن.» – جوتارو


۴۶- Soul Eater

ژانر:  اکشن، فانتزی، کمدی، ماوراءالطبیعه، شونن

داستان این انیمه از مدرسه‌ی شیبوسنه.  محل تحصیل شینیگامی‌ها و اربابان سلاح. شخصیت‌های اصلی انیمه، سه ارباب سلاح به همراه سلاح های آنها هستن: ماکا و سول ، بلک استار و سوباکی ، کید به همراه پاتی و لیز. آنها برای رسیدن به عنوان “داس مرگ” تلاش می کنن که در واقع بالاترین لقب برای یک سلاحه و البته در این راه، باید ۹۹ روح خبیث و یک جادوگر زن را جمع کنن. دانش آموزان شیبوسن در کنار تلاش برای جمع آوری ارواح، از شهر خود در برابر موجودات قدرتمند محافظت می کنن و در عین حال در کلاسهای مدرسه شرکت می کنن و تلاش میکنن تا هر روز نیرومند تر بشن.

«تو کسی هستی که تصمیم میگیری چه جور آدمی باشی.» – ماکا


۴۵- Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu

ژانر: درام، تاریخی، جوسی

یوتارو عضو اسبق یاکوزا که به تازگی از زندان آزاد شده و تنها چیزی که میخواد اینه که روی سن راکوگو  یک سبک سنتی داستان گویی کمدی ژاپنی رو اجرا کنه.  در زمان گذروندن حبس  اون از اجراهای یاکومو یوراکوتای الهام میگیره و تصمیم میگیره به دنبال مردی که زندگیش رو عوض کرده بره. بعدازتلاشهای یوتا رو برای اینکه شاگردی یوکامو شد نیاکومو هیچ چاره ای براش نمیمونه غیراز پذیرفتن یوتارو به عنوان اولین شاگردش بپذیره.

بعد از شروع تمرینات، یوتارو با کوناتسو آشنا میشه؛ یک دختر جوان که بعد از مرگ پدرش سوکرکو یوراکوتی یکی دیگر از اجراکنندگان راکوگو پیش یاکومو زندگی میکنه. این آشنایی باعث میشه یوتارو به سمت سبک راکوگو خاص سوکرکو کشیده بشه با اینکه داره تکنیک های که یاد میگیره کاملا در تضاد با سبک سوکرکوه. بادیدن علاقه یوتارو به سبک سوکرکو یاکومو احساسات و خاطرات گذشته و قولی که به بزرگترین رقیبش داده رو به یاد میاره.

«مردن نمیتونن همه چیز طرف مقابلشون رو درک کنن. اما با این حال باهم زندگی میکنن. آدما علاقه دارن تا چیزای روزمره‌اشون رو با هم به اشتراک بذارن. شاید به همین خاطره که آدما نمیتونن تنها باشن.» – یاکومو


۴۴- Yakusoku no Neverland – ناکجا آباد موعود

ژانر: ترسناک، فانتزی، علمی تخیلی، هیجان‌انگیز

انیمه the promised neverland

در سال ۲۰۴۵، اِما دختربچه‌ی ۱۱ ساله‌ای است که با ۳۷ کودک دیگر در یتیم خانه‌ی گریس فیلد زندگی می‌کنند. آن‌ها زندگی راحتی دارند و هر روز غذای خوب می‌خورند و لباس‌های تمیز می‌پوشند و درس می‌خوانند و مهم‌تر از همه مامان “ایزابلا” ی مهربان خود را دوست دارند. آن‌ها فقط یه قانون دارند که از مرز دیوارهایی که یتیم‌خانه را از دنیای خارج جدا می‌کند عبور نکنند.

یک روز دختری به نام کُنی به فرزندخواندگی قبول می‌شود و با ایزابلا می‌رود تا خانواده‌ی جدیدش را ببیند. اما و دوستش نورمن که متوجه می‌شوند او عروسک خود را جا گذاشته می‌روند تا عروسک را به دست کنی برسانند. اما با جسد کنی مواجه می‌شوند و حقیقت مخفی شده‌ی درباره‌ی یتیم‌خانه‌ی گریس فیلد را کشف می‌کنند.

«حتی اگر غیرممکن باشد، می خواهم با همه فرار کنم… نميخوام همه ما بميريم . اما نمی‌توانم هیچ کس را پشت سر بگذارم تا در گریس فیلد باقی بماند.» – اما


۴۳- Mob psycho 100

ژانر: اکشن، کمدی، ماوراءالطبیعه

mob psycho 100 انیمه

شیگئو کاگیاما یه دانش‌آموز راهنمایی معمولی است که به خاطر اینکه حضور او در جمع احساس نمی‌شود لقب ماب را بر او گذاشته‌اند. اما واقعیت این است که او قدرت ذهنی بسیار نیرومندی دارد؛ تا جایی که خطرناک به شمار می‌آیند. او برای اینکه قدرتش از کنترل خارج نشود تصمیم می‌گیرد احساساتش را سرکوب کند. شیگئو برای اینکه یاد بگیرد چگونه قدرتش را کنترل کند، دستیار یک کلاهبردار به نام ریگن آراتاکا میشود که ادعا می‌کن قدرت ذهنی دارد. شیگئو به دنبال یک زندگی آرام است اما مشکلات همیشه به دنبال او هستند.

«کسانی که احساس دیگران را نمی فهمند… مهم نیست.بعضی وقتا باید صدمه ببینی تا واقعا بفهمی.» – ماب


۴۲- Monster – هیولا

ژانر: درام، ترسناک، رمزآلود، پلیس، روانشناختی، بزرگسال، هیجان‌انگیز

کنزو تنما یک جراح مغز است که در بیمارستانی در آلمان مشغول به کار میشه. و پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری بالا میره و با “اوا” دختر رئیس بیمارستان نامزد میشه. اما تنما مخالف سیاست های بیمارستان در قبال بیمارانه و همیشه به دنبال راهی برای عوض کردن  این سیاست‌هاست. روزی دو زخمی که دو قلو و برادر هستند را به بیمارستان میارن که یکی از آنها زخم گلوله‌ای در سر داره و دیگری کلماتی عجیب را با خودش زمزمه میکنه. بعد از مدتی از بستری این دو مجروح بیمار دیگری که یک شخصیت سیاسی بزرگ و معروف هست نیز در بیمارستان بستری میشود و تنما تصمیم میگیرد بر خلاف سیاست های بیمارستان عمل کنه و بیمارانی که زودتر به بیمارستان رسیدن رو جراحی کنه با این تصمیم بیماران اول نجات پیدا می‌کنن اما سیاستمدار جان خودش را از دست میده. به این ترتیب تنما همه زندگی که به سختی ساخته را از دست میده. پس از برکناری تنما قتل های مرموزی در بیمارستان به وقوع میپیونده و اکثر دکترها به طرز مرموزی به قتل میرسن.  و همه فکر میکنن تنمها دلیل همه‌ی این قتل‌هاست و تنما که بیگناهه تبدیل شده به یک قاتل فراری که باید بی‌گناهی خودش رو اثبات کنه.

«شاید بتونی فراموش کنی اما نمیتونی گذشته رو پاک کنی.» – کنزو تنما


۴۱- Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai.-  گلی که در آن روز دیدیم

ژانر: برشی از زندگی، ماوراءالطبیعه، درام

پنج دوست دوران کودکی بعد از مرگ یکی از دوستانشان بنام میکو هونما از هم دیگه جدا میشن و دیگه دوست و هم بازی هم نیستن . جینتا یادومی که رهبر گروهشون بود مدرسه را رها کرده و خودش رو یه جا حبس میکنه و منزوی میشه . یه روز به صورت ناگهانی روح میکو رو میبینه ، میکو فقط میتونه با جینتا ارتباط برقرار کنه. میکو اومده تا از جینتا بخواد آرزوش رو برآورده کنه.

«با خودم گفتم حالا باشه فردا معذرت خواهی میکنم، اما اون فردا هیچوقت نیومد.» – جینتا یادومی


 ۴۰- Kiseijuu: Sei no Kakuritsu

 ژانر: اکشن، علمی-تخیلی، روانشناختی، درام، بزرگسال

خیلی ناگهانی بیگانگانی که به شکل انگل بودن به زمین فرستاده شدن و به سرعت به انسان‌ها حمله کردن. آنها به داخل مغزهای هدف‌های آسیب پذیر نفوذ میکنن. این موجودات بی نظیر میتونن کنترل کامل میزبان خودشون رو به دست بگیرن. شین‌ایچی ایزومی دانش آموز دبیرستانی ۱۶ ساله قربانی یکی از همین انگل‌ها میشه. اما انگل نمیتونه به مغزش برسه و توی دست راستش میمونه. حالا انگل “میگی” و شین‌ایچی وارد یک رابطه همزیستی میشن تا بتونن از خودشون در مقابل حمله بقیه انگل‌ها دفاع کنن.

« من رو باش که فکر میکردم دیگه چیزی نمیتونه سورپرایزم کنه.» – شینیچی ایزومی


۳۹- Mushishi

ژانر: ماجراجویی، برشی از زندگی، رمزآلود، تاریخی، ماوراءالطبیعه، فانتزی، بزرگسال

موشی پایه‌ای ترین شکل زندگی در جهان هستن. آنها تنها به دلیل بودن وجود دارن. خوب یا بد برای آنها مفهومی نداره. موشی‌ها در فرم‌های متفاوتی وجود دارن. آنها میتونن از یک شکل به شکل دیگه‌ای تبدیل بشن یا شکل چیزهای مختلف را تقلید کنن. آنها میتونن یه شکل یک گیاه یا بیماری یا حتی یک پدیده‌ی طبیعی مثل رنگین کمان در بیان.

با این حال هیچ تعریف دقیقی از این موجودات وجود نداره. اطلاعات دقیق در مورد موشی ها بسیار کمیابه. گینکو یک محقق که در مورد موشی ها تحقیق می‌کنه و برای همین به نام موشیشی شناخته میشه به دنبال شناخت بیشتر موشی‌ها و پیدا کردن جایگاه آنها در سلسله مراتب حیات جهانه.

«به نظرت کدومش بهتر اینکه توی روشنایی زندگی کنی و همه چیز رو ببینی اما کاری از دستت برای انجام دادن بر نیاد یا توی تاریکی با خوشبختی زندگی کنی؟ به نظرم اونقدرام بد نیست که توی تاریکی زندگی کنی و روشنایی رو به یاد بیاری.» -آنامه


۳۸- 3gatsu no Lion

ژانر: بازی، برشی از زندگی، درام، بزرگسال

“کیریاما ری” که در سال آخر دوران راهنمایی به یکی از بازیکنان حرفهای شوگی تبدیل شده، به خاطر سن کمش توجهات زیادی رو به خودش جلب کرده. بازی در بالاترین سطح شوگی و رقابت هر روزش با بازیکنان بزرگ تر از خودش و همچنین روابطش با خانوادهای که اون رو به سرپرستی قبول کردن، باعث شده تا استرس زیادی رو تحمل کنهبرای همین تصمیم میگیره تا مستقل زندگی کنهبه عنوان یک پسر ۱۷ ساله که به تنهایی زندگی میکنه ری اهل مراقبت از خودش نبود و به خاطر شخصیت منزوی که داره دوستی در مدرسه یا بین بازیکنان شوگی نداره.

البته پس از مدتی که از زندگیش در توکیو میگذره، با آکاری، هیناتا و مومو کاواموتو سه خواهر که با پدر بزرگشون زندگی میکنن آشنا میشه. آکاری بزرگترین دختر تلاش میکنه تا با دلسوزیهای مادرانش ری را از تنهایی در بیاره و به ری در مراقبت کردن از زندگیش کمک کنه. در طی تلاشهای ری برای حفظ جایگاهش در شوگی ری باید یاد بگیره تا با دیگران چگونه ارتباط برقرار بکنه و احساسات پیچیده خودش رو درک کنه.

«من حتی توی دپرس بودن هم افتضاحم. با خودم فکر کردم اگه مستقل زندگی کنم، اجاره بدم و غذای خودم رو بخورم دیگه بزرگ شدم. فکر میکردم اگه بزرگ بشم دیگه لازم نیست گریه کنم.» – کیریاما ری


۳۷- Claymore

ژانر: اکشن، ماجراجویی، قدرت فوق‌العاذه، شیاطین، ماوراءالطبیعه، فانتزی، شونن

وقتی که یک شیطان انسان‌نمای تشنه به خون انسان‌ها به نام یوما به روستای راکی میرسه یک زن تنها با چشمهای نقره‌ای وارد شهر میشه در حالی که با خودش فقط یک شمشیر داره و به عنوان کلیمور شناخته میشه موجودی که نیمه انسان و نیمه شیطان  کلیمور یومایی که باعث از بین رفتن اعضای خانواده راکی میشه رو میکشه و بعد از اون راکی که جایی برای موندن نداره به دنبال کلیمور که اسمش کلیر راه میافته و در سفرهاش شریک میشه و در ادامه ما رازهای پشت سازمانی که کلیمورها رو میسازه و گذشته کلیر رو میفهمیم.

«زندگی کن کلیر! زنده بودن تو دلیل وجود داشتنه ترزاست.» – النا


۳۶- Hellsing: Ultimate

ژانر: اکشن، نظامی، ترسناک، ماورا الطبیعه، خون آشام، بزرگسال

در دنیای انیمه موجوداتی از جنس تاریکی و اهریمنی هستن که انسان‌های بدشانسی که بدستشون میافتن رو میبلعن. در طرفی دیگر از قضیه سازمان هلسینگه که کارش از بین بردن موجوداتی که برای بشریت تهدید محسوب میشن.  رئیس سازمان فردی به نام اینتگرا فیربروک وینگاتس هلسینگ که ارتشی قوی رو ساخته و کل زندگیش رو در مبارزه با نامیرا ها گذرونده.

ارتش بزرگ اینتگرا در مقابل سلاح نهاییش چیزی نیست. این سلاح در واقع خون آشامی به نام آلوکارد که برای هلسینگ به عنوان یک شکارچی خون آشام کار میکنه. هلسینگ نشون میده که در مبارزه برای بقا، گاهی بهترین سلاح ممکنه بدترین کابوس بشه.

«چیزی که باعث میشه آدما آدم باشن اراده‌اشونه.» – مونتانا مکس


۳۵- Psycho Pass – روان گذر

ژانر: اکشن، پلیس، روانشناختی، علمی-تخیلی

در آینده‌ای نزدیک، این امکان بوجود اومده تا وضعیت روانی و شخصیت انسان ها قابل اندازه گیری و در قالب اعداد و ارقام بیان بشه. به این اندازه گیری در اصطلاح، “روان-گذر” گفته میشه. یکی از مهمترین معیار های این اندازه گیری، فاکتوری به نام “ضریب جُرم” هست. این فاکتور نشون دهنده ی اینه که هر فرد چقدر تمایل و اشتیاق برای ارتکاب جرم و جنایت، در ذات خودش داره و حکومت این دنیا، از این فاکتور برای قضاوت در مورد مجرمین استفاده میکنه. بخش تحقیقات جنایی از اداره‌ی امنیت عمومی، از واحد های کارآگاهی متعددی تشکیل شده که وظیفه ی برقراری امنیت، مبارزه با جرائم مختلف و حل پرونده های جنایی رو بر عهده دارند. هر کدوم از این واحدها، در واقع گروهی چند نفره هستن که شامل “مُجری” ها و “بازرس” ها میشن. “مجری” ها کسانی هستند که درگیری ها و کارهای سخت و سنگین رو انجام میدن. به تعقیب مجرمین میرن و اونا رو دستگیر میکنن. اکثر “مجری” های ماهر، کسانی هستند که طبق اندازه گیری های انجام شده دارای “ضریب جرم” بالایی بودند و باید از جامعه حذف میشدن، اما بهشون این پیشنهاد شده تا در قبال آزادی، به عنوان “مجری” در خدمت نیروهای امنیتی باشند. درک بالای این افراد از جرم و جنایت باعث میشه تا بهترین انتخاب برای “مجری ها” باشند، اما همیشه این ریسک وجود داره تا خود “مجری” ها تبدیل به مجرمین واقعی بشن! به همین دلیله که “بازرس” ها در این واحدهای کارآگاهی حاضر هستند. وظیفه ی اونها نظارت بر عملکرد “مجری ها” و رهبری کردنشون هست.  انیمه ی روان گذر داستان اعضای واحد شماره ۱ بخش تحقیقات جنایی از اداره ی امنیت عمومی و ماموریت های آنهاست. داستان زنان و مردانی که صرف‌نظر از تعبیر شخصی خودشون از عدالت و قضاوت، انتخاب دیگه ای ندارند جز اینکه در این سیستم کار کنند. اما عدالت حقیقی، چه چیزیه که این افراد در نهایت بهش دست پیدا می کنند ؟

«وقتی که یک آدم با ترس روبرو میشه روحش داره تست میشه. اینکه برای چی بدنیا اومد و اینکه بدنیا اومده تا به چی برسه، همه چیز روشن میشه.» – شوگو ماکیشیما


۳۴- Noragami

 ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، ماوراءالطبیعه، شونن

زمانی که به کمک نیاز پیدا میکنین اگه به جای درستی نگاه کنین ممکنه یک شماره تلفن عجیب ببینین که به رنگ قرمز نوشته شده. اگه به این شماره زنگ بزنین احتمالا صدای یک مرد جوان رو میشنویت که خودش رو به عنوان خدای یاتو معرفی میکنه.

یاتو خدایی پایین‌رتبه‌است که خودش رو به عنوان خدای تلفنی معرفی میکنه. آرزوی یاتو داشتن میلیون‌ها عبادت کننده‌است. با اینکه هیچ معبدی به اسمش وجود نداره اما آرزوهای خیلی بزرگی داره و هرکاری بهش بگی برات انجام میده فقط به قیمت ۵ ین. همراه یاتو از دست کاراش عاصی میشه و اون رو ترک میکنه.

موقعی که همه چیز برای یاتو بد به نظر میر‌سه طالع اون تغییر پیدا میکنه وقتی که با یک دختر ۱۶ ساله به اسم هیوری ایکی آشنا میشه. هیوری یاتو رو موقعی که نزدیک بود یک ماشین بهش بزنه میبینه و با انداختن خودش جلوی ماشین جون یاتو رو نجات میده. به طرز معجزه‌آسایی هیوری نمی‌میره و زنده میمونه اما بعد از اون اتفاق یه جورایی روحش سست شده و هرازگاهی بدنش رو جا میذاره. هیوری از یاتو میخواد تا اون رو به حالت اول برگردونه. یاتو میگه برای برگردوندنش به حالت اول نیاز به یک سلاح داره و هیوری قبول میکنه تا بهش برای پیدا کردن سلاح کمک کنه. شاید با وجود هیوری کنار یاتو بالاخره بخت و اقبال به یاتو روی خوش نشون بده.

«تو انسانی مگه نه؟ پس حق داری اگه اشتباه کنی.» – یاتو


۳۳- Fruits basket

ژانر:  کمدی-عاشقانه، برشی از زندگی، ماوراءالطبیعه

انیمه Fruits basket

تورو هوندا پس از مرگ مادرش در اثر تصادف تصمیم می‌گیرد با پدربزرگش زندگی کند اما به دلیل مشکلاتی مجبور می‌شود از خانه‌ی پدربزرگش برود. دو دوست صمیمی تورو به او پیشنهاد می‌دهند با آن‌ها زندگی کند اما تورو که نمی‌خواهد موجب زحمت‌ آن‌ها شود، تصمیم می‌گیرد در یک چادر زندگی کند. اما بعد از یک زمین لغزه که چادرش را خراب می‌کند، مجبور می‌شود به خانه‌ی همکلاسی که در نزدیکی او است، یوکی سوما برود.

او در روز اول زندگی با خانواده‌ی سوما، پسرعموی یوکی، کیو را ملاقات می‌کند که از سقف خانه وارد می‌شود و یوکی را به مبارزه دعوت می‌کند. تورو که تلاش می‌کند کیو را متوقف کند اشتباهی به او برخورد می‌کند و کیو ناگهان تبدیل به یک گربه می‌شود و این‌گونه است که تورو با نفرین خانواده‌ی سوما آشنا می‌شود.

«فکر نمی کنم کسی برای زندگی متولد شده باشد. این چیزی است که تو باید برای خودت پیدا کنی.» – تورو


۳۲- Neon Genesis Evangelion

 ژانر: اکشن، درام، مکا، روانشناختی، علمی-تخیلی، جنون

سال ۲۰۱۵ جهان در آستانه تخریب قرار داره آخرین امید بشریت دست یک آژانس مخصوص تحت سازمان ملل و اونجلیون‌هایشان،  آنها ماشین آلات غول پیکر هستن که توانایی مقابله با فرشتگان، عاملان ویرانی زمین، دارن. گندو ایکاری رئیس سازمان به دنبال خلبانی است که بتواند با اونجلیون آنها همگام بشه و پتانسیل واقعی آنها را درک کنه.

همراهان او در این تلاش مدافعانه پرسنلی با استعدادی نظیر میساتو کاتسوراگی رئیس عملیات تاکتیکی و ریتسوکو آکاگی رئیس دانشمندان است.

شینجی ایکاری که برای اولین بار با پدرش در طی ۱۴ سال زندگیش روبه‌رو شده زندگی معمولش از این رو به اون رو میشه وقتی اون رو به عنوان خلبان اونجلیون انتخاب میکنن و اون برای اولین بار مسئولیت امید بشر رو روی شونه‌هاش احساس میکنه.

«انسان‌ها حماقت‌هاشون رو فراموش می‌کنن و برای همین اشتباهاتشون رو دوباره تکرار میکنن. اگه انسان‌ها خودشون آزادی رو نخوان هیچوقت تغییر نمی‌کنن.» – سیل


۳۱- Violet Evergarden

ژانر: دراما، داستان بلوغ

violet evergarden انیمه

عروسک حافظه خودکار اصطلاحی است برای افرادی که برای دیگران می‌نویسند. از نامه تا داستان و … داستان این انیمه راجع به دختری است به نام ویولت اورگاردن که زمانی یک سرباز بوده اما حالا بعد پایان جنگ توسط رئیس اداره پست، کلودیا هاجینز، که دوست فرمانده‌ی ویولت، گیلبرت بوگنویلا، بود؛ ویولت را به عنوان عروسک استخدام می‌کند و ماجرای او برای شناخت و درک احساسات انسان‌ها و فهمیدن معنای کلمات آخری که گیلبرت به او گفت، آغاز می‌شود.

«هر کاری که تا کنون انجام داده‌ام شعله‌ای را برانگیخته است که اکنون مرا می سوزاند.» – ویولت اورگاردن


۳۰- Boku dake ga Inai Machi

ژانر: رمزآلود، ماوراءالطبیعه، روانشناختی، بزرگسال

وقتی که یک تراژدی قرار اتفاق بیفته ساتورو فوجینوما خودش رو به چند دقیقه عقب‌تر می‌فرسته تا بتونه از وقوع تصادف جلوگیری کنه. نویسنده مانگا ۲۹ ساله از این قدرتش که اسمش رو گذاشته احیا استفاده میکنه؛ تا زندگی های زیادی رو نجات بده. اگرچه وقتی که به اشتباه به عنوان یک قاتل شناخته میشه، یک بار دیگه به گذشته میره اما این دفعه به سال ۱۹۸۸ یعنی ۱۸ سال قبل. خیلی زود متوجه میشه که قتلی که اتفاق افتاده ممکنه مربوط باشه به دزدیده شدن و به قتل رسیدن یکی از همکلاسی هاش به اسم کایو هینازوکی که فرد مرموز و همیشه تنهایی بود. این اتفاق زمانی افتاد که ساتورو  بچه بود و این برای ساتورو فرصتیه تا بتونه از این اتفاقات جلوگیری کنه.

«ماهیت انجام کار خیر و شر یکی، جفتشون کارهایی هستن که آدمها انجام میدن تا نقص‌هاشون رو جبران کنن.» – یاشیرو گاکو


۲۹- Made in Abyss

ژانر: ماجراجویانه، فانتزی تاریک، علمی تخیلی

انیمه made in abyss

این انیمه داستان دختر یتیمی به نام ریکو را تعریف می‌کند که در شهر ارت که دور گودال بزرگ و عمیقی که آبیس نام دارد، ساخته شده؛ زندگی می‌کند. آبیس آثار و بقایای تمدنی را که مدتهاست از بین رفته اند را در خود جای داده و به همین دلیل مهاجمان که به دنبال آثار گمشده به آبیس می‌روند، برای بازیابی هرچه می‌توانند پیدا کنند به اعماق این گودال سفر می‌کنند. مادر ریکو نیز یکی از همین مهاجمان است و ریکو قصد دارد که به مهاجمی مانند مادرش تبدیل شود و به اعماق آبیس سفر کند.

ریکو یک روز در آبیس یک ربات پیدا می‌کند که شباهت بسیاری به یک پسر دارد و نام او را رگ می‌گذارد. مدتی بعد یک بالن از آبیس بالا می‌آید که حاوی دست‌ نوشته‌های مادر ریکو است از کشفیاتش در آبیس. همراه این نوشته‌ها یک نامه برای ریکو است که در آن مادرش می‌گوید در اعماق آبیس منتظر اوست.

«رویا از سم قوی‌تر است و بدتر از بیماری بدن را دربرمی‌گیرد، اگر یک بار مبتلا شوی دیگر نمی‌توانی فرار کنی. یک نفرین واقعی است، اما برای ماجراجویانی که بدن و روح خود را در اختیار آن قرار داده‌اند، افرادی که رویا ندارند برایشان ترسناک‌تر از مرگ است.» – راوی


۲۸- سری Fate

ژانر: اکشن، ماوراءالطبیعه، جادو، عاشقانه، فانتزی

شیرو امیا وقتي كه بچه بود والدينش رو در يك سانحه آتش سوزی از دست ميده، و بعدا توسط یک جادوگر مرد به عنوان فرزند خوانده پذيرفته ميشه. اگرچه او احترام زيادي براي پدر خوندش يعني کریتسوگو امیا قائله و ميخواد كه یکی از دوستان عدالت باشه ولي قدرت‌های او محدوده و نميتونه جادوگر توانایی مثل پدرش بشه.

اما يك روز مهم اين چيزها رو تغيير ميده . او به طور ناگهانی وارد جنگ جام مقدس میشه و مجبوره كه یک خدمتكاره زن به نام سیبر  رو برای حفاظت از خودش احضار كنه. اين جنگ بر سر جامه مقدسه كه همه‌ی جادوگرها به دنبالشن و هركسي اونو به دست بياره ميتونه یکی از آرزوهاش رو برآورده كنه. در اينجا هفت “استاد” وجود داره كه ميتونن “خدمتكار”های خودشون رو از درجات مختلف احضار كنن. انیمه داستان شیرو را وقتی که وارد این مبارزه میشه دنبال میکنه.

«مردی که از هیچ‌چیز نمی‌ترسه نمیتونه عاقل باشه.» – سیبر


۲۷- Haikyuu

ژانر: کمدی، درام، مدرسه، شونن، ورزش

هیناتا شویو بعد از دیدن مسابقات والیبال کشوری در تلویزیون، علاقه ناگهانی به والیبال پیدا میکنه و عضو تیم والیبال مدرسه راهنماییش میشه اما تیم راهنمایی شویو بعد از روبرو شدن با تیمی که بازیکنی فوق‌العاده‌ای داره به اسم کاگیاما توبیو که با لقب پادشاه زمین شناخته میشه، شکست میخوره و حذف میشه. شویو بعد از شکستی که میخوره، به هیچ وجه علاقه و امید خودشو به والیبال از دست نمیده و حتی برعکس تصمیم میگیره از کاگیاما انتقام بگیره اما وقتی که وارد دبیرستان میشه، متوجه میشه که قراره با کاگیاما در یک تیم بازی کنن.

«باید دلیلی وجو داشته باشه تا نخوای ببازی؟» – هیناتا شویو


۲۶- Fairy Tail

ژانر: ماجراجویی، اکشن، شونن، کمدی، فانتزی، جادو

داستان از جایی شروع میشه که لوسی هارتفیلیا دنبال کلیدهای دروازه‌های آسمانی میگرده تا بتونه به عنوان یک جادوگر خوب وارد یک انجمن جادوگری بشه. به صورت کاملا اتفاقی با ناتسو دراگنیل و هپی آشنا میشه که عضو انجمن جادوگری فیری تیل هستند که بهترین انجمن جادوگریه. بعد از یکسری از اتفاقات ناتسو از لوسی دعوت میکنه تا به انجمن اونها بپیونده.

«این محبته که میتونه به ما قدرت بده و همینطور میتونه ضعیفمون کنه.» – ماکاروف


۲۵- Bleach

ژانر: شونن، اکشن، ماجراجویی، کمدی، ماورأ الطبیعه

ایچیگو کوروساکی یک پسر دبیرستانی که میتونه ارواح رو ببینه چه باور بکنید چه باور نکنید تا زمانی که ایچیگو فقط ارواح رو میدید کاملا یک پسر معمولی بود. یک روز سر و کله‌‌ی یک هالو یک روح سرگردان که روح انسان ها رو میخوره پیدا میشه که تصمیم میگیره به خانواده ایچیگو حمله کنه. و بعد از اون ایچیگو شینیگامی رو به نام روکیا کوچیکی میبینه که شینیگامی در حین مبارزه با هالو مجروح میشه و ایچیگو برای نجات خانواده اش مجبور میشه قدرت روکیا رو ازش قرض بگیره تا به صورت موقتی شینیگامی بشه اما در طی یکسری از وقایع ایچیگو مجبور میشه شینیگامی باقی بمونه.

«هیچوقت قلب آدما رو نشکون چون اونا فقط یک قلب دارن استخون‌هاشون رو بشکون چون ازش ۲۰۶ تا دارن.» – ایچیگو کوراساکی


۲۴- Avatar: The Last Airbender – آوتار: آخرین بادافزار

ژانر: اکشن، ماجراجویی

در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب، خاک، آتش و باد تقسیم شده بود. در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشتن که می‌تونستن فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشن. این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش سوزین تصمیم گرفت تا کل دنیا رو تصاحب کنه. در این میان تنها یک نفره که میتونه جلوی اون رو بگیره که آواتار نامیده میشه. آواتار شخصی برگزیده است که می تونه هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشه. آواتاری که در این زمان ظهور کرده، کودک 12 ساله‌ای به اسم آنگه. اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده و مسیر طولانی را در پیش داره.

«غرور ضد شرم نیست، منشاء اونه.» – ایرو


۲۳- Toradora!!

ژانر: برشی از زندگی، کمدی، عاشقانه، مدرسه

ریوجی یک پسر دبیرستانیه که به خاطر چهره‌ی خشن و ترسناکی که داره همه ازش فرار میکنن و سعی میکنن که باهاش در نیافتن. اما واقعیت اینه که ریوجی فقط شکل شبیه یاکوزاش رو از پدرش به ارث برده و تا حالا هیچ کار خلافی ازش سرنزده. تایگا دختری ریز نقشه که برخلاف ظاهرش خیلی بزن بهادره. تایگاه عاشق دوست ریوجی یوساکوه و ریوجی عاشق دوست تایگا مینوریه طی یک برخورد اتفاقی این دو با هم آشنا میشن و تصمیم میگرن به همدیگه برای رسیدن به معشوقه‌هاشون کمک کنن.

«نمیخوام اینقدر درگیر گشتن دنبال چیزی که نمیبینم بشم که که نتونم کاری که میتونم انجام بدم رو نبینم.» – مینوری کوشیدا


۲۲- Tokyo Ghoul – توکیو غول

ژانر: اکشن، رمزآلود، ترسناک، روانشناختی، ماوراءالطبیعه، درام، بزرگسال

توکیو تبدیل به یک شهر تاریک و بی‌رحم شده. جایی که موجودات اهریمنی به نام غول‌ها کنار انسان‌ها زندگی می‌کنن. شهروندان این شهر بزرگ در ترسی مداوم از این خون‌آشامان وحشی تشنه به گوشت انسان‌ها زندگی می‌کنن. بزرگترین تهدید جامعه انسانی این است که این غول‌ها می‌توانند به شکل انسان‌ها در آمده و قاطی انسان‌ها بشن.

توکیو غول داستان کانکی کن را دنبال میکند. دانشجوی کالج و پسری خجالتی و عاشق کتاب؛ همین باعث میشه تا شیفته ریزه کاماشیرو کسی که مثل خود کانکی عاشق کتابه بشه. اما ریزه اون کسی نیست که به نظر میرسه. به خاطر این ملاقات ناخوشایند کانکی وارد دنیای تاریک غول‌ها میشه. در طی یک اتفاق غیر منتظره اون توسط یک پیشخدمت به اسم توکا کاریشیما نجات داده میشه و این شروع زندگی کانکی به عنوان یک نیمه غول نیمه انسانه.

«هیچوقت به کسی خیلی اعتماد نکن. یادت باشه که شیطانم یک زمانی فرشته بود.» – کانکی کن


۲۱- Samurai Champloo

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، تاریخی، سامورایی، شونن

“موگن” يک جنگجوی وحشی، خشن و بی‌کله است. “جين” يک سامورايی آواره، مرموز، سنتی، خوش‌مرام و البته بسيار قدرتمنده. اين دو جنگجو تندخو و مستقل، زمين تا آسمان با هم تفاوت دارن، اما از قضای روزگار راهشان با يکديگر تلاقی می‌کنه و اين زمانی اتفاق میافته که “فو” ، دختری سربه‌هوا و مزاحم،‌ آنها را پس از دستگيری بخاطر مبارزه خشونت‌بار با شمشير، از اعدام نجات میده. “فو” اين دو جوان سرگردان را متقاعد میکنه تا برای يافتن يک سامورايی اسرارآميز کمکش کنن؛ «سامورايی‌ای که بوی گلهای آفتابگردان می‌ده» ؛ و اين‌گونه سفرشان آغاز میشه.

«میگن که همیشه جا برای دسر هست اما برای من اینوطوری که همیشه جا هست تا زمانیکه یکی دیگه داره پولشو میده.» – فو کاسومی


۲۰- Sword Art Online – هنر شمشیرزنی آنلاین

ژانر: اکشن، ماجراجویی، عاشقانه، فانتزی، بازی

در سال ۲۰۲۲ واقعیت مجازی  پیشرفت زیادی کرده و یک بازی بزرگ نقش آفرینی به اسم هنر شمشیر زنی آنلاین راه‌اندازی شده. با کمک تکنولوژی عصب افزار بازیکنان میتونن آواتارهاشون رو از داخل گیم توسط افکارشون کنترل کنن.

کازوتو کیریگایا با اسم مخفف کیریتو جزو تعداد کمی از بازیکنان خوش شانس که تونست بازی رو بخره. بعد از ورود به بازی خودش رو در بین ده هزار بازیکن دیگه دید. بازیکنان متوجه میشن که نمیتونن از بازی بیان بیرون سازنده بازی انها را در دنیای بازی گیر انداخته تا اونها همه ی صد مرحله رو کامل کنن.

برای اینکه بتونن از بازی فرار کنن کیریتو باید با بقیه بازکنان همکاری کنه بین بازیکنا دوست و دشمن  وجود داره و بدتر از همه اگه تو دنیای بازی بمیری در دنیای واقعی هم خواهی مرد داستان درباره مبارزه برای بقاست.

«یک آدم زمانی خیلی قویه که میخواد از چیزی محافظت کنه.» – آکیهیو کایابه


۱۹- Jujutsu Kaisen

ژانر: ماجراجویانه، ماوراءالطبیعه، فانتزی تاریک

انیمه Jujutsu kaisen

در دنیای انیمه Jujutsu kaisen انسان ها علاوه بر احساسات مثبتی مانند شادی، شوق و احساسات منفی مانند حسادت، تنفر و غم نیز تجربه می‌کنند اما چیزی که نمی‌دانند این است که از احساسات منفی آن‌ها موجوداتی به نام نفرین پدید می‌آیند که برای دنیای انسان‌ها خطرناک هستند. یکی از قدرتمندترین نفرین‌ها که لقب پادشاه را دارد ریومن سوکونا است که هیچ وقت کاملا نابود نشد و ۲۰ انگشتی که داشت تبدیل شدند به طلسم‌های نفرین شده‌ای که به دلیل قدرت بالا، نفرین‌های زیادی را جذب می‌کنند.

از گذشته عده‌ی محدودی که توانایی‌های خاصی در جوتسو (جادو) داشتند با نفرین‌ها مبارزه می‌کردند و امروزه هم اعضای آکادمی جوجوتسو همچنان برای محافظت از انسان‌ها در حال مبارزه با نفرین‌ها هستند. یوجی ایتادوری یک دانش آموز دبیرستانی کاملا عادی و عضو کلوپ تحقیقات ماورایی است. او شبی که پدربزرگش فوت می‌کند به مدرسه برمی‌گردد تا دوست‌هایش را در یک فعالیت همراهی کند. اما وقتی به مدرسه می‌رسد آن را در محاصره‌ی نفرین‌ها پیدا می‌کند.

«نميدونم وقتي مُردم چه حسی خواهم داشت ولی نميخوام از زندگی کردم پشیمون بشم.» – یوجی ایتادوری


۱۸- Kenpuu Denki Berserk

ژانر: اکشن، ماجراجویی، شیاطین، درام، فانتزی، ترسناک، نظامی، عاشقانه، بزرگسال، ماوراءالطبیعه

برسرک در واقع روایت داستانی پر از خشونت و سیاهیه که بیانگر نبردی نابرابر با سرنوشتی شومه. داستان به قرون وسطی بر میگرده ؛ شخصیت اصلی داستان گاتس، یتیم جنگجوییه که به واسطه‌ی زندگی بین سربازان مزدور ، بسیار قوی شده و با گذر زمان از تنهایی در میاد و به ارزش همرزم هاش پی میبره. اون بخاطر “داغ شیطانی” که روی گردنش حک شده به عنوان شمشیرزن سیاهپوش دنبال شیاطینیه که اونو به سوی خود فرا میخونن. گاتس به دنبال انتقام گرفتن از گریفیث هستش، مردی که حاضر شد برای رسیدن به اهدافش، گاتس و همرزم هاش رو قربانی شیاطین (یا اصطلاحا پنج فرشته نگهبان) کنه. گاتس قدرتمند به همراه شمشیر بزرگ و یک دست مصنوعی به نبرد سرنوشت شوم خود میره و در این راه جدالی نفس گیر و سهمگین در انتظارشه، طوری که او را در مرز “جنون” (Berserk) قرار می ده.

«تو قویترین زره رو پوشیدی چون ضعیف‌ترینی.» – گاتس


۱۷-  Shigatsu wa Kimi no Uso – دروغ تو در آوریل

ژانر: درام، موسیقی، عاشقانه، مدرسه، شونن

کوسه آریما یک پیانیست نابغه است؛ اما بعد از درگذشت مادرش ساکی آریما  تسلیم میشه و قدرت شنیدن پیانوی خودش را از دست می‌دهد. دو سال بعد کوسه هنوز از زدن پیانو اجتناب میکنه و رقبا و طرفدارای خودش را رها می‌کنه و زندگی بی رنگی رو با دوستانش سوباکی ساوابه و ریوتا واتاری می‌گذرونه. اما همه چیز تغییر پیدا می‌کنه وقتی که او کائور میازونو ویولونیست زیبایی را میبینه که باعث می‌شه تا زندگی و جهانش تغییر پیدا کنه. کوسه وارد سفری مبشه که اون رو دوباره با موسیقی رو به رو میکنه.

«شاید روبروت یک جاده‌ی تاریک ببینی. اما بازم باید ایمان داشته باشی و به راهت ادامه بدی. ایمان به اینکه ستاره‌ها راهت رو روشن میکنن هرچند کم.» کائوری میازونو


۱۶- Naruto – ناروتو

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، شونن، هنرهای رزمی، ابرقدرت

چند سال پیش از شروع داستان، موجودی شرور و افسانه‌ای به نام کیوبی (روباهی با ۹ دم) به کونوها حمله می‌کنه. چهارمین هوکاگه با استفاده از یک طلسم و قربانی کردن خود موفق می‌شه کیوبی را داخل بدن ناروتوی تازه به‌دنیا آمده زندانی کنه. ناروتو پسری یتیمه و اکثر مردم کونوها اون رو همان کیوبی می‌بینن و از او تنفر دارن. بنا به فرمان هوکاگه سوم هیچ‌کس حق نداره در مورد وقایع رخ‌ داده مرتبط با حمله‌ی کیوبی حرفی بزنه؛ برای همین همسالان ناروتو چیزی در این مورد نمی‌دانن. با این وجود دیدگاه و رفتار بزرگسالان  روی فرزندانشان تاثیر میذاره، و به این خاطر ناروتو دوران کودکی خود را بدون هرگونه رابطهٔ صمیمانه و دوستی سپری می‌کنه. نتیجه اینه که ناروتو برای جلب توجه دست به انواع و اقسام شیطنت و خرابکاری می‌زنه. در آغاز ناروتو بدترین شاگرد مدرسهٔ نینجاهاست؛ اما با تلاش فراوان قدرت‌های خودش را افزایش می‌ده و بالاخره فارغ‌التحصیل می‌شه. پس از فارغ‌التحصیلی، نینجاهای مبتدی به گروه‌های سه نفره تقسیم می‌شن. ناروتو نیز به همراه ساسوکه اوچیها و ساکورا هارونو در یک گروه قرار می‌گیرن. تربیت آنها را هم کاکاشی هاتاکه یکی از بهترین نینجاهای کونوها به عهده میگیره.

«برای شینوبی بودن فقط یک چیز لازمه و اون تعداد جوتسوهایی که بلدی نیست تنها چیزی که لازم داری شجاعت اینه که هیچوقت تسلیم نشی.» – جیریا


۱۵- سری Monogatari

ژانر: عاشقانه، ماوراءالطبیعه، رمزآلود، خون‌آشام

“کویومی آراراگی” دانش آموز سال سوم دبیرستان از یک حمله‌ی خون آشام جون سالم به در میبره؛ البته به کمک “اوشینو” یک مرد عجیب و غریب که در یک مدرسه متروکه زندگی میکنه. البته با اینکه آراراگی خون آشام نشد و انسان باقی موند اما هنوز بعضی از ویژگی‌های خون‌اشام‌ها رو داره مثل سریع خوب شدن زخمهاش یا بینایی فوق‌العاده؛ با این حال آراراگی تلاش میکنه زندگیش رو به عنوان یک دانش آموز معمولی ادامه بده. ولی اتفاق‌هایی که میافتن هرکدوم به نوعی باعث میشن که اراراگی بخواد به کسایی که مثل خودش که به مشکل برخوردن کمک کنه.

«با اینکه زندگیم تا حالا خیلی خوشایند نبوده اما از اینکه تونستم توجهت رو به خاطر مشکلاتم جلب کنم خوشحالم.» – سنجوگاهارا ایتاکی


۱۴- One Piece – وان پیس

 ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، قدرت فوق‌العاده، درام، فانتزی، شونن

.گل دی راجر به عنوان پادشاه دزدان دریایی شناخته می‌شد. او قویترین و مشهور ترین فردی بود که کل دنیا رو گشته بود. دستگیر شدن و اعدام راجر توسط دولت جهانی باعث تغییر بزرگی در دنیا شد. آخرین حرفهای راجر این بود «من گنجم رو در گراند لاین پنهان کردم» و اینطوری بود که عصر دزدان دریایی آغاز شد. مردانی که آرزوی بدست آوردن ثروت و شهرت راجر رو داشتن وارد دریا شدن .

در این بین پسر ۱۷ ساله‌ای به نام مانکی دی لوفیه که برای رسیدن به آرزوی دوران کودکیش یعنی دزد دریایی شدن وارد دریا میشه. البته این دزد دریایی همه‌ی تعریف‌های ما از ایک دزد دریایی رو زیر سوال میبره. برخلاف تفکر همگانی که میگه دزد دریایی باید یک ادم بدجنس و شریر باشه که همه ازش بترسن و روستاها و شهرها رو غارت کنه تنها هدف لوفی برای دزد دریایی شدن آزادی و داشتن ماجراجویی‌های بینظیر همراه دوستانشه.

«دزدان دریایی شریرن؟ نیروهای دریایی عادلن؟ عدالت همیشه برنده میشه؟ معلومه که برنده میشه، چون اونی که جنگ رو میبره میشه عدالت.» – دوفلامینگو


۱۳-Fumetsu no Anata e

ژانر: فانتزی

fumetsu no anata e انیمه

یک موجود رازآلود و نامیرا به شکل “گوی” سفیدی بدون هیچ احساست و یا هویتی به زمین فرستاده می‌شود. او به گونه‌ای است که براساس چیزهایی که بر او تاثیر می‌گذارند تغییر شکل می‌دهد. اول تبدیل به یک سنگ سفید شد و بعد که یک گرگ در حال مرگ را دید و شکل آن را تقلید کرد. گوی به صورت گرگ با پسر مو سفیدی ملاقات می‌کند، که فکر می‌کند او حیوان گمشده‌اش، جان، است. بعد‌ها که این پسر می‌میرد گوی شکل او را به خود می‌گیرد و طبق خواسته‌اش به جنوب می‌رود. او به یک سرزمین جدید می‌رسد. او در آنجا با دختر جوانی به نام “مارچ” ملاقات می‌کند که قرار است توسط اهالی روستا برای یک خرس قطبی که می‌پرستند قربانی شود. گوی تصمیم می‌گیرد که او را نجات دهد.

«می‌خواستم معلوم باشه مردمی اینجا بودند و مطمئن بشم فراموششون نمی کنم.» – فوشی


۱۲- Gintama گینتاما

ژانر: اکشن، کمدی، تاریخی، پارودی، سامورایی، علمی-تخیلی، شونن

زندگی در ژاپن فئودالی آسون نیست. به خصوص از زمانی که موجودات فضایی به اسم آمانتو وارد ژاپن شدن. از اون طرف ممنوعیت حمل شمشیر باعث شده شأن سامورایی‌ها پایین بیاد و با اونها بدرفتاری بشه. اگرچه یکه مرد به اسم ساکاتا گینتوکی هنوز یک قلب سامورایی داره، با اینکه علاقه شدیش به شیرینی و کارش به عنوان هرکاره کسی باعث شده کسی باور نکنه اون یک ساموراییه. همراهان او در شغلش شیمورا شینپاچی پسری عینکی با قلبی قوی، کاگورا همراه با چترش و شکمی که هیچوقت پر نمیشه و ساداهارو یک سگ خیلی بزرگ. به اونها هرکاری که بگید از انجام دادنش سرباز نمی‌زنن از پیدا کردن یک سگ گرفته تا نجات کره زمین.

«اگه اونقدر وقت داری که در مورد یک مرگ زیبا خیال‌پردازی کنی، پس حداقل تا آخرین لحظه زیبا زندگی کن.» – ساکاتا گینتوکی


۱۱- Boku no Hero Academia – آکادمی قهرمانی من

ژانر: اکشن، کمدی، مدرسه، شونن، قدرت فوق‌العاده

مردم با حق برابر به این دنیا نمیان . میدوریا ایزوکو از وقتی چهار سالش بود مورد آزار و اذیت همکلاسیاش قرار می گرفت که قدرت های فوق العاده داشتن ، ایزوکو یه مورد نادر بود که بدون هیچ قدرتی به دنیا اومده بود . تمام این اتفاق ها باعث نشد اون از حرکت به سمت چیزی که آرزوش رو داره دست بکشه ، تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ دقیقا مثل مردی که همیشه تو زندگی تحسینش می کرد ، ممکنه در اوج ناامیدی ، در اوج گریه و فریاد از نرسیدن به آرزوش با کمک کسی که همیشه می خواست مثل او باشه شانسی برای رسیدن به رویا هاش پیدا کنه؟

«آرزوها میتونن واقعی بشن!!»-  ایزوکو میدوریا


۱۰- Cowboy Bebop

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، درام، علمی-تخیلی، فضا

در سال ۲۰۷۱ بشریت تونسته از کره زمین که دیگه غیر قابل سکونته خارج بشه و در برخی از سیارات و قمراتشون سکونت کنه. پلیس منظومه شمسی برای برقراری نظم و صلح در کهکشان بخشی از کارش رو به عهده جایزه‌بگیران گذاشته که به عنوان کابوی شناخته میشن. در این بین یک تیم تشکیل شده از دو نفر قرار دارن که با فضاپیما بیباپ سفر می‌کنن.

اسپایک اسپیگل که شخصیت متعادلی داره و همراهش جت بلک که کمی خشن و بی‌رحم به نظر میرسه. آنها زندگیشون رو با گرفتن جایزه میگذرونن تا اینکه چند نفر دیگه به این گروه اضافه میشن. این یک سگ دستکاری ژنتیکی شده خیلی باهوش. فی ولنتاین یک زن شیاد که حافظه‌اش رو از دست داده و ادوارد ونگ یک هکر فوق‌العاده. این انیمه داستان ماجراهای این گروه و پرده‌برداری از گذشته افراد گروه است.

«فرشته‌هایی که از بهشت بیرون رانده میشن هیچ انتخابی ندارن مگه اینکه شیطان بشن.» – ویشس


۹- Shingeki no Kyojin – حمله به غول‌ها

ژانر: اکشن، نظامی، رمزآلود، قدرت‌فوق‌العاده، درام، فانتزی، شونن

ماجرا از قرن‌ها پیش شروع میشه. جایی که غول‌ها وارد دنیا انسان‌ها میشن و شروع به کشتن انسان‌ها می‌کنن. این غول‌ها به حدی بزرگ هستن که شاید ساختمان‌های بلند در مقابلشون کوچک به نظر برسن. برای همین تعداد انسان‌ها محدود شده و داخل یک دیوار بزرگ زندگی میکنن. این دیوار نزدیک ۱۰۰ سال محافظ اونها بود اما یک روز یک غول خیلی بزرگ تونست خارجی ترین لایه دیوار را خراب کنه و غول‌ها به این لایه از شهر نفوذ کردن. در این بین یکی از غول‌ها مادر ارن یگار را میخوره و این باعث میشه ارن بخواد تک تک غول‌ها را نابود کنه.

«انسان‌ها هیچوقت دست از جنگ با همدیگه بر نمیدارن مگه اینکه جمعیت انسان‌ها به یک تا چند نفر برسه.» – اروین اسمیت


۸- Clannad

ژانر: کمدی، درام، عاشقانه، مدرسه، برشی از زندگی، ماوراءالطبیعه

تومویا اوکازاکی دانش آموز سال دوم دبیرستانه و از زندگیش خسته است. وقتی کوچک بود مادرش به خاطر یک تصادف جان خودش رو از دست میده و به همین خاطر پدرش به سیگار و الکل رو میاره. برای همین باعث میشه که تومویا و پدرش با هم دعوا کنن. تا اینکه در یکی از این دعواها شانه تومویا آسیب میبینه از آن به بعد رابطه بین تومویا و پدرش سرد و سردتر میشه. روزی وقتی در حال برگشتن به خانه بود با دختر عجیبی به اسم ناگیسا فوروکاوا که یک سال ازش بزرگتره آشنا میشه. بیماری ناگیسا باعث شده تا دوستاش اون رو تنها بزارن. این دو شروع به وقت گذروندن با همدیگه میکنن. کم‌کم با گذشت زمان تومویا احساس میکنه زندگی خسته کننده‌اش داره رنگ تازه‌ای به خودش میگیره.

«زمان و عنوان هیچوقت توی پیوندهای بین آدم‌ها مهم نیست.» – ساکاگامی تومویو


۷- Tengen Toppa Gurren Lagann

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، مکا، علمی-تخیلی

در آینده‌ای بسیار دور، بشر درون غارهایی بزرگ در زیر زمین زندگی می‌کند، بدون اطلاع از دنیایی بر فراز آنها با آسمانی پر‌ ستاره.

در دهکده‌ای کوچک به نام “جیها”، “سایمون” پسری خجالتی، درحین حفاری یک شئ تابان عجیب را پیدا می‌کنه. “کامینا” یک طراح جوان با عینک آفتابی گران‌قیمت مدرن و پر اشتیاق، با “سایمون” دوست شده و یک گروه کوچک به نام “دسته‌ی گورن” تشکیل می‌دهد تا از طریق سقف غار از دهکده بگریزند و به سطح برسند، چیزی که فقط چند نفر آن را باور دارند.

ریش‌سفید دهکده به حرف‌های احمقانه‌ی آن‌ها گوش نمی‌دهد و گروه آنها را مجازات می‌کند. هرچند، هنگامی که فاجعه‌ای از دنیای بالا بر سرشان نازل می‌شود و سرتاسر دهکده در معرض نابودی است، این وظیفه‌ی “سایمون”، “کامینا”، دختری با اسلحه‌ای بزرگ به نام “یوکو” و یک ربات کوچک اما جان‌سخت به نام “لاگان” است تا همه را نجات دهند.

«گوش کن سیمون…هیچوقت فراموش نکن. به خودت ایمان داشته باش. نه به خودت که به من ایمان داره. نه به منی که به تو ایمان دارم. به اون خودت ایمان داشته باش که به خودش ایمان داره.» – کامینا


۶- One Punch Man – مرد تک مشتی

ژانر: اکشن، علمی-تخیلی، کمدی، پارادوی، قدرت فوق‌العاده، ماوراءالطبیعه، بزرگسال

سایتاما که به نظر می رسه فردی عادی و معمولیه یک سرگرمی منحصر به فرد داره، “قهرمان بودن”. سایتاما برای دنبال کردن رویای کودکیش به سختی به مدت سه سال تمرین میکنه و در طی این فرایند همه موهایش را از دست میده. الان سایتاما یک فرد فوق العاده قدرتمنده، آن قدر که هیچ دشمنی نمی‌تونه او را در مبارزه شکست بده. در واقع او همه دشمنانش را فقط با یک مشت از بین می‌بره و این تبدیل به مشکلی غیر منتظره شده. او دیگر توانایی لذت بردن از هیجان مبارزه را نداره و کاملا بی حوصله شده، همه این زندگی او با رسیدن جنوس یک سایبرگ ۱۹ ساله تغییر پیدا میکنه. جنوس بعد از دیدن قدرت سایتاما از اون میخواد تا جنوس رو به شاگردیش قبول کنه. او همچنین پیشنهاد میده که با هم وارد انجمن قهرمانان بشن تا تبدیل به قهرمانانی معتبر بشن و کارهای مثبت آنها در جامعه شناخته بشه. سایتاما که از اینکه کسی او را نمیشناسه ناراحته سریع با این پیشنهاد موافقت می‌کنه. اینگونه داستان مرد تک مشتی آغاز میشه یک کمدی اکشن که شخصی کاملا غیر عادی را دنبال می‌کنه که هم اکنون با دشمنانی قوی می جنگه تا شاید آنها بتونن کمی او را به هیجان در بیارن.

«میدونم که کسی انتظار زیادی از من نداره. و بهتر از هر کسی میدونم که یک قهرمان کلاس C چقدر توی این موقعیت بدرد نخوره. میدونم اونقدر ضعیفم که حتی نمیتونم به کلاس Bبرم! بهتر از هرکس دیگه‌ای میدونم که نمیتونم تو رو شکست بدم. اما با همه‌ی اینا باید باهات مبارزه کنم!» – مومن رایدر


۵- Hunter x Hunter

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، شونن، قدرت فوق‌العاده

هانتر کسیه که برای انجام مأموریت‌های خطرناک  و در اعماق سرزمین‌های ناشناخته و برای بدست‌آوردن گنجینه‌های مخفی به تمام دنیا سفر می‌کنه. گون پسر یک هانتر است که مدت زیادیه شده که پدرش ناپدید شده. او معتقده که اگه راه پدرش رو دنبال کنه میتونه بالاخره پیداش کنه و به خانه برش گردونه. گون به محض اینکه پا به سن ۱۲ سالگی میذاره، خانه رو به قصد شرکت در آزمون انتخاب هانتر ترک می‌کنه، آزمونی پر از امتحانات مرگبار. در این سفر گون سه دوست پیدامیکنه، کوروپیما که تنها انگیزه‌اش گرفتن انتقامه، لئوریو که دکتره و کیلوا که قبل از این به عنوان قاتل فعالیت می‌کرده. هر ۴ نفر آنها برای عبور از مراحل سخت این امتحان با همدیگه همکاری میکنن تا بتونن از امتحان عبور کنن.

«وقتی میگم دردی نداره، منظورم اینه که هنوز میتونم تحملش کنم.» – کیلوا


۴- Code Geass

 ژانر: اکشن، درام، مکا، نظامی، مدرسه، علمی-تخیلی، قدرت‌های فوق‌العاده

در دهم آگوست سال ۲۰۱۰ کشور ژاپن به دستور امپراتور بریتانیا مورد حمله نظامی قرار میگیره. قوای انگلیس با استفاده از ربات‌های جدیدی به نام نایتمیر فریمز که اخیرا تولید کردن، موفق به اشغال کشور ژاپن میشن. آزادی و حقوق مردم از آنها سلب میشه و به کشور اشغالی ژاپن نام منطقه ۱۱ داده میشه . لولوش پرنس انگلیسیه که بعد از کشته شدن مادرش بنا به دستور پدرش که او را از خودش نمیدونه به ژاپن فرستاده میشه، لولوش با خود عهد بسته که پدرش را به قتل برسونه و بریتانیا را نابود کنه و انتقام مادرش را از قاتلان بگیره. او همچنین قصد داره دنیایی جدید با قوانین جدیدی بسازه که در این دنیا خواهرش نانالی با خوبی و خوشحالی زندگی کند. لولوش قدرتی به اسم گیاس پیدا میکنه، یک قدرت مرموز که به لولوش اجازه میده تا فقط برای یک‌بار بتونه به یک نفر دستور بده و اون فرد دستورش رو بدون حتی اراده‌ خودش انجام بده.

«نمیتونی دنیا رو تغییر بدی بدون اینکه دستات رو کثیف کنی.» – لولوش


۳- Death Note – دفترچه مرگ

ژانر: رمزآلود، پلیس، روانشناختی، ماوراءالطبیعه، هیجان‌انگیز، شونن

یاگامی لایت؛ جوان خیلی باهوشیه که از قتل و تباهی جهان خشمگین و منزجره. زندگی او با یافتن دفترچه‌ای عجیب تغییر میکنه، اسم این دفترچه دفترچه مرگه. دستورالعمل دفترچه مرگ مدعیه که اگر اسم شخصی در آن نوشته بشه آن فرد باید بمیره. بعد از آزمایش این دفترچه و کشتن ۲ قاتل، لایت مجبور شد که قبول کنه دفترچه مرگ واقعیه. پس از روبرو شدن با صاحب قبلی دفترچه مرگ ؛ یک شینیگامی به اسم ریوک، لایت تصمیم میگیره دنیای بدون جرم و جنایتی بسازه و خودش خدای این دنیا بشه.  بعد از مدتی، با گزارش مرگ‌های مشکوک قاتلین، توجه پلیس بین الملل و کارآگاهی اسرارآمیز به اسم L به این موضوع جلب شد. L‌ به سرعت متوجه شد که مسول این قتل های پی در پی که در نظر مردم به اسم کیرا (اشتقاقى از طرز تلفظ کلمه قاتل) است در ژاپن زندگی میکنه.L متوجه میشه که کیرا میتونه مردم را بدون اینکه به آنها دست بزند بکشه. لایت متوجه میشه که L مهمترین مانع او در راه رسیدن به آرمانشه و بازی موش و گربه بین این دو شروع میشود.

«این دنیا فاسد شده  و کسایی که باعث فاسد شدنش هستن حقشونه بمیرن. یک نفر باید اینکار رو انجام بده، چرا اون من نباشم؟» – یاگامی لایت


۲- Steins;Gate – دروازه اشتاین

ژانر: هیجان انگیز، علمی- تخیلی

اوکابه رینتارو ملقب به دانشمند دیوانه آرزو داره تا بتونه یک ماشین زمان کشف کنه. او به همراه دوستانش مایوری شینا دوست دوران کودکی و هاشیدا ایتارو یک هکر منحرف که به اسم دارو شناخته میشه در آزمایشگاه‌شان مشغول تحقیق روی دستگاهی به اسم فون‌مایکرویو هستن که میتونه موز رو تبدیل به تلّی از ژل سبز رنگ بکنه. اونها نمی‌دونن که این اتفاق عجیب چطوری رخ میده. اونها طی تحقیقاتشون با یک سری اعمال مختلف به یک موفقت شانسی دست پیدا می‌کنن. فون‌مایکرویو اونها میتونه به گذشته پیام برسونه و از این راه آینده رو تغییر بده.

«تئوری‌ها بیشتر از چندتا کلمه نیستن. اون چیزی رو که داری با چشمات میبینی قبول کن.» – اوکابه رینتارو


۱- Fullmetal Alchemist: Brotherhood – کیمیاگر تمام فلزی: برادری

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، درام، فانتزی، جادو، نظامی، شونن

“برای بدست آوردن چیزی باید به میزان ارزش آن ازدست داد”

کیمیا توسط قانون تبادل برابر محدود شده. این رو برادران ادوارد و آلفونسو الریک بعد از انجام عمل ممنوعه یعنی تلاششون برای برگردوندن مادرشون به زندگی  فهمیدن. اونها برای این عملشون محکون شدن. ادوارد پای چپش رو از دست داد و آلفونس بدن فیزیکیش رو؛ ادوارد فقط با قربانی کردن دست راستش تونست روح برادرش رو به یک زره متصل کنه. اونه تنها هدفشون این شد که بدن‌های اصلی خودشون رو بدست بیارن. برای همین ادوارد دست و پای مصنوعی به اسم اتومیل میگیره و آزمون کیمیاگر ایالتی شدن رو میده و بعد از مدتی با اسم کیمیاگر تمام‌فلزی شناخته میشه.

سه سال از تحقیقاتشون برای بدست آوردن سنگ فلاسفه، سنگی که به اونها اجازه میده از محدودیات قانون تبادل برابر فراتر برن. بعد از ادامه‌ی تحقیقاتشون اونها متوجه یک توطئه ملی میشن و تلاش میکنن تا جلوش رو بگیرن در این بین برادرها از خودشون میپرسن که کاری که به دنبالشن باعث انسان شدنشون میشه با انسانیتشون رو ازشون میگیره.

«ممکنه طمع چیز خوبی نباشه، اما چیز بدی هم نیست. شما آدما فکر میکنین طمع فقط برای پول و قدرتع، اما همه دارن چیزایی رو که بخوان و نتونن داشته باشنش.» – گریید


با این انیمه لیست موافق نیستین؟ خوشحال میشیم نظراتتون رو برای بهترین انیمه‌هایی که تا حالا دیدید با ما در میون بذارین تا به مقاله اضافه بشه.

همچنین حالا که با بهترین انیمه‌های سریالی جهان آشنا شدید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین انیمه های سینمایی جهان رو هم مطالعه کنید.

منتظر شنیدن نظراتتون هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (5752)

بستن فرم

  1. Mohammad

    خرداد 8, 1400

    ببین جناب اقای م
    شما داری انیمه هارو با فیلم ها مقایسه میکنی بگو کجای دنیا دیدی اینکار رو بکنن
    شما میتونی بگی من انیمه هایی که شبیه به فیلم ها هستند رو دوست دارم ولی نمیتونی بگی انیمه‌ای که شبیه فیلم نیست بدرد نمیخوره
    من بلیچ رو کامل دیدم و میتونم بگم از لحاظ ابعاد داستان هیج جوره اتک ان تایتان بهش نمیرسه (من نه اتک هیترم نه فن نه متعصب فقط یه کاربرم) ولی شما که سر جمع ده قسمت ازش رو دیدی چی واسه گفتن داری؟؟ اصلا این چه منطقیه که انیمه رو ندیده دربارش نظر میدید مثل اینکه غذا رو نخورده میگید بدرد نمیخوره چون ظاهرش خوب نیست
    دوست عزیز شما اگه انیمه رو کامل ببینی تازه به مرحله‌ای میرسی که بتونی با انیمه های دیگه مقایسه کنی
    در مورد وان پیس دوست عزیز که میگی تا قسمت 600 دیدم.. به عقیده من نقطه عطف داستان،آرک مارینفورد هست و نمیشه که تازه این آرک رو تموم کنی و بگی دیگه نمیتونم ببینم (آرک مارینفورد حدود قسمت های 550 تموم میشه) اگه واقعا از وان پیس خسته شدی باید تو صد..صدوپنجاه قسمت اول زده میشدی حالا این نظر خودم بود
    در مورد ناروتو که میگی دنبال تخم مرغ بودن خوب وقتی میری همه فیلر هارو نگاه میکنی چه توقعی داری آخه؟ دوست داری همون اول انیمه پر شور شروع بشه؟ من هم مثل تو ناروتو رو کامل ندیدم ولی در حد اون 200 قسمتی که دیدم نظرمو گفتم
    لطفا این نکته رو فراموش نکنید که هرسه تا انیمه وان‌پیس بلیچ و ناروتو رو تا قسمت های 150 الی 200 احتمالا به مذاقتون خوش نیاد لطفا لطفا نگید بدرد نمیخوره
    ضمنا اون دسته از دوست هایی که میگن جواب ناروتو هیتر ها و اتک هیتر هارو ندین.. ببینین حرف شما درسته اما فقط در رابطه با افرادی که میان دو خط سه خط تایپ میکنن وان‌پیس خداست و اتک بدرد نمیخوره یا اتک شاهکاره وان پیس ارزش دیدن نداره و حتی تو کامنتشون زحمت نمیکشن بگن که این نظر منه.. بقیه دوستان که میان یه متن بلند تایپ میکنن و وقتشونو میذارن معلومه که میخوان یه صحبت منطقی به‌دور از تعصبات داشته باشند.باتشکر

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به Mohammad

      خرداد 8, 1400

      من اومدم بازم برای اسپویل
      توی انیمه شیطان کش اخرسر کیبوتسوچی موزان روتانجیرو میکشه ولی هاشیرا های مه و سنگ و عشق و حشره اینا(به عبارتی همه هاشیرا ها بجز گیو سان و هاشیرای باد و هاشیرای صدا )میمیرن ولی این کیبوتسوچی توی لحظه های اخر عمرش تانجیرو رو شیطان میکنه تا کل سپاه شیطان کش رو بکشه اما کاناعو میاد تانجیرو رو نجات میده اخر سرهم برمیگردن خونشون

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به پوکر من

        خرداد 8, 1400

        مدیران محترم سایت حداقل تذکر بدین که بین هشدار اسپویلشون و مطلبشون فاصله بندازن یا منتشر نکنین خب اینچه وضعیه

        پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به Rs

          خرداد 11, 1400

          بالاسرش نوشتم اومدم برا اسپویل یه نگاه بنداز

          پاسخ

    • mb در پاسخ به Mohammad

      خرداد 8, 1400

      سلام
      من منظورم از کسانی که جوابشون رو ندیم، اصلا آقای م نبود

      پاسخ

  2. علی

    خرداد 8, 1400

    جدای از حرفهای بی منطق و هوایی ای که اکثر فنای اتک میزنن، از نظر من یه نکته اتک جای بحث داره
    …قسمت اول اتک 👉از نظرم بهترین قسمت اول تاریخ انیمهست .یعنی اولین باری که دیدم اونقدری عالی عالی بود که منو وارد دنیای انیمه کرد.
    از اوپنینگ اول که جزو محبوب ترین تم هاست بگیر تا چند دقیقه ی اول داستان که اول شاید نفهمی ولی وقتی تموم کنی و برگردی قسمت یک موبه تنت سیخ میشه.
    شروع داستان با شکستن دیوار نشون میده با داستان ساده ای طرف نیستیم،داستان فلسفه یه دنیای دیگه و تایتان ها و….+طراحی قرون وسطایی .وقوع تراژدیش که 🤦🥀
    و حتی اندینگش؛ که عاشق آهنگ همراه با تصویر میکاسا شدم .(البته خیلی خیلی آندرریتده یه سرچ بکنین!)
    بیشترین قوت اتک تو این قسمته از نظرم(نه فصل ۴ نه فصل۳ و قسمت هایی که ۱۰ امتیاز گرفتن)چون نقش مرکزیت تمام اتفاقات رو داره.
    با این حال که خیلی اتک رو دوست دارم ،دلم می خواد فراموشش کنم ،نمی دونم چرا 🙍🤦کس دیگه ای هم هست؟شروع انیمه بهتر از اتک می دونین معرفی کنین⁦✋
    تا بفهمم اینم سلیقه ایه یا مثل (بهترین کارگردان تاریخ:هیچکاک)👉اثبات شدست؟
    ((بابت اتلاف وقتتون عذر می خوام))

    پاسخ

    • محمد در پاسخ به علی

      خرداد 8, 1400

      تا یه جاهایی با حرفات موافقم
      اوپنینگ های سیزن یک و چهار اتک عالی بودن انیمه عالی شروع شد داستان متفاوت که مثلشو تابحال ندیدم
      اما یه جاهایی رو مخالفم شما باید بیشتر از اینا انیمه ببینی که دستت بیاد کارگردانش درچه سطحیه
      اوپنینگ خوب زیاد وجود داره چندجا بپرس معرفی میکنن(خودم اوپنینگ بیستم انیمه وان پیس به نام Hope رو خیلی دوست داشتم با اوپنینگ دوازدهم انیمه بلیچ به نام Change) خیلی از اوپنینگ های دیگه رو هم دوست داشتم اما اینجا نیاوردم
      سایونارا مینا

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به محمد

        خرداد 9, 1400

        من یکی از اندینگ های ناروتو که در قسمت های حدودا ۴۰۰ تا ۴۱۵ اگه اشتباه نکنم پخش میشد واقعا خیلی دوست داشتمش و با اوپینگ های وان پانچ من خیلی حال کردم مال اتکم خیلی خوب بود

        پاسخ

      • علی در پاسخ به محمد

        خرداد 9, 1400

        شروع منظورم قسمت یکم انیمست نه اپنینگ،انتظار داشتم نظر بهتری ببینم.

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به علی

          خرداد 9, 1400

          گل اول انیمه ها با اوپنینگ شروع میشه دیه 😹ولی مثلا انیمه هایی مثل سورد ارت انلاین اندینگ قسمت اوشون در چاقع همون اوپنینگشونه 😹

          پاسخ

          • علی در پاسخ به رهام

            خرداد 10, 1400

            قسمت اول،آخخخ🤦

            پاسخ

      • ^_____^ در پاسخ به محمد

        خرداد 14, 1400

        کارگردان اتک خیلی معروفه و کار درست
        حتی دث نوت رو هم اون کارگردانی کرده 😐
        یکی از بهترین کارگردانی ها رو داره.
        الان مثلا میخواستی چی بگی؟
        اتک هیچ ویژگی مثبتی نداره بقیه انیمه ها کلا ویژگی مثبت از سر و روشون میباره؟

        پاسخ

  3. پوکر من

    خرداد 7, 1400

    اومدم برااسپویل
    توی اتک ان تایتان اخر سر میکاسا سر ارن رو میبره بعدشم بهش یه بوسه خداحافظی میده

    پاسخ

    • A.R.M.Y در پاسخ به پوکر من

      خرداد 8, 1400

      اصلا خیلیی لطف کردیاااا😢😂😂😂
      من ندیدم اخرش رو اسپویل شد برام ولی خدایی میکاسا چرا همچین غلطی کرد هوم؟ با اینکه عاشقشم اما… چرت شد که اتک بد تموم شد ناراحت کننده الان بعد مرگ ارن چی میشه؟

      پاسخ

      • پوکر من در پاسخ به A.R.M.Y

        خرداد 8, 1400

        راستی هوادارای اتک سعی میکنن یه قسمت جدید مخصوص میکاسا و ارن درست کنن فک کنم جالب باشه

        پاسخ

      • رهام در پاسخ به A.R.M.Y

        خرداد 8, 1400

        خوله مانگارو نخوندی که بفهمی قضیه از چه قراره 😐ناموسا دم میکاسا گرم خوب کاری با ارن کرد

        پاسخ

        • پوکر من در پاسخ به رهام

          خرداد 9, 1400

          من شدیدا منتظر انیمه اونم واقعا جذاب قراره بشه این بخشش

          پاسخ

        • ^_____^ در پاسخ به رهام

          خرداد 14, 1400

          چرا کار خوبی کرد؟
          قبول دارم باید همین کار رو میکرد و ارن بهرحال باید اون اتفاق براش میوفتاد اما یجوری میگی انگار چه اتفاق خوش آیند و عالی ای افتاده 🙄

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به ^_____^

            خرداد 14, 1400

            واقعا هم اتفاق خوبی بود من چاقعا خوش حال شدم 🙃بی شوخی

            پاسخ

            • امیر در پاسخ به رهام

              خرداد 14, 1400

              به نظرم همون بهتر ارن دنبال میکاسا نمیومد و اون قاچاقچیا میکاسا رو به عنوان برده میفروختند
              /:

              پاسخ

    • یه نفر در پاسخ به پوکر من

      خرداد 13, 1400

      شنیدم آسایشگاه نظرش عوض شده و پایان اصلی رو تو انیمه میبینیم

      پاسخ

  4. نیما

    خرداد 7, 1400

    خب کاربر م جوابت تو همین کامنت به صورت منطقی میدم
    ببین شما ناروتو ندیدی پس نمیتونی در مورد دنیا سازی و فایت هاش ایراد بگیری و همچنین داستان بعد هرکسی نظری داره و شما فایت بی با ساسکه دیدی به جرعت میگم جزو بهترین فایت شمشیر زنی یا پین با ناروتو موموشیکی با ناروتو و….
    شما شخصیت فداکار ایتاچی که هم قدرت مند بود هم محبوب و سختی های زیادی کشیده بود داری میگی ضعیف خب شاید نظرته اما دیگه این کاملا مشخص هیت دادن.
    شخصیت پردازی ناروتو هم که جالب بود هرکسی شخصیت خاص خودش داشت ، دنیا سازیش هم که مرتب و خوب بود، طراحی داستان هم که هم کمدی غمناک و صحنه هایی عاشقانه بود.
    بلیچ هم که من به اندازه ناروتو دوسش دارم و داستان جالبی داره البته بدون فیلر،دنیا سازی خوبی داره و صاحب چند تا دنیا شخصیت پردازی خوبی داره و هر شخصیت قدرت و اخلاق منحصر به فرد خودش داشت و هم ناروتو و بلیچ آرت استایل مانگا و انیمه خوبی داشتن.
    اینم جواب من به همه ایراد های شما
    و بیا این بحث تموم کنیم و منم قصد بدی ندارم اگه بهت توهین شد

    پاسخ

  5. Eren

    خرداد 7, 1400

    اتک انیمه ایه که همه فن هاش فهم و درک بالایی دارن و اینکه بعضیا میگن فن تعصبی داره همش شایعاتیه که هیتر هاش از خودشون در آوردن و صحت نداره همه مردم باید به فن های این انیمه احترام بزارن

    پاسخ

    • هاجیمه ایساما در پاسخ به Eren

      خرداد 8, 1400

      کاملا درست گفتی

      پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به هاجیمه ایساما

        خرداد 8, 1400

        من دارم فک میکنم هاجیمه ایسایاما همون کاربر ارنه

        مگه میشه دو تا متعصب اینجوری از ناکجا اباد پیداشون بشه

        پاسخ

        • mb در پاسخ به کاراکتر

          خرداد 9, 1400

          به نظر من سه تاشون(ناروتو فن متعصب) هم با اینا یکیه
          بعدش اینا تعصبی نیستن. میخوان اذیت کنن. اینا همه از نوادگان کاربر کانکی هستن😂

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به mb

            خرداد 9, 1400

            لعنتی مطلب بسیار سمی بود 😹

            پاسخ

          • نیما در پاسخ به mb

            خرداد 9, 1400

            کانکی مثل نارنجک بود رفت ولی هنوز ته کش هاش هست😂

            پاسخ

      • رهام در پاسخ به هاجیمه ایساما

        خرداد 9, 1400

        داداش تو از اینکه میگی ارن از سایتاما قوی تره معلومه چقدر منطق زثادی داری 😹تو اونیکی سایت دام بهش میگم سایتاما زد با یه مشت یونیورسو پاک کردوابعادو حر داد و این همش ۱۵ درصد قدرت بود تویی که اینطوری میکی دلیل بیار میگه حرفت خیلی غیر منطقیه ارن سایتاما رو شکست میده 😐به من میگه حرفت غیر منطقیه

        پاسخ

        • ^_____^ در پاسخ به رهام

          خرداد 14, 1400

          وای راس میگی xD
          ارن سایتاما رو شکست میده ؟؟؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به ^_____^

            خرداد 14, 1400

            ولش کن داداش اون کلا مطالب طنزش خیلی وقته برای همگان ثابت شدن

            پاسخ

          • امیر در پاسخ به ^_____^

            خرداد 14, 1400

            ارن که نمیتونه ولی لیوای ی امیدی بهش هس….

            پاسخ

            • اوتاکو * در پاسخ به امیر

              بهمن 16, 1400

              برادر لیوای نصف حالت آخر ارن هم نیست

              پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به Eren

      خرداد 8, 1400

      که اینطور پس لطفاً فعلا برید تو رختخواب صبح که بیدار می‌شوید توی شاد سر حال باشید

      پاسخ

    • نیما در پاسخ به Eren

      خرداد 8, 1400

      معلوم😂🙄

      پاسخ

  6. زد

    خرداد 7, 1400

    چند تا انیمه غیر ژاپنی بگم ببیند
    کستلوانیا
    اواتار
    دوتا
    خون زعوس
    عقیده اژدها
    سه تای اول بهترین هستن.عاشقای خون اشام و ولاد دراکولا کستلوانیا خوراکشونه حتی چند باری در جهنم رو وا کردن تو انیمه و کلا ویچری بود واس خودش.دوتا دو بازی هست که انیمه داده تو نتفلیکس امتیازش 8.5 شده،میتونست بیشتر پر و بال بده به داستان.اواتار هم که همه دیدن.دوتای اخر معروفن ولی خیلی ضعیفترن اما برای سرگرمی و وقت کشی خوبه،منم که به اساطیر یونان علاقه زیادی دارم خون زعوس رو دیدم.دراگون دگما فکر کنم تنها انیمه در مورد اژدها باشه

    پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به زد

      خرداد 7, 1400

      همشون رو دیدم
      آواتار بهترینشون بود
      ولی خون زئوس زیاد برای من جالب نبود

      پاسخ

  7. زد

    خرداد 7, 1400

    اتک ان تایتان:اکشن،نظامی،غافلگیر کننده،نبرد غول،استراتژی
    کد گیاس:اکشن،نظامی،غافگیری،نبرد ماشین ها و قدرت ماورایی،استراتژی،مدرسه
    ناروتو:فرا قدرت،اموزشی قدرت،مدرسه،مبارزه نینجا با قدرت های عجیب
    توکیو غول:روانشناختی،درام،اکشن،قدرت شیطانی،استراتژی
    وان پانچ و ماب سایکو:فرا قدرت،اکشن،هیجان،کمدی،ابر قهرمانی
    مدرسه قهرمانی:ابر قهرمانی،مدرسه،اکشن
    هانتر:ماجرا جویی،فرا قدرت،اموزشی قدرت،اکشن
    وان پیس:ماجراجویی،کمدی و طنز،فرا قدرت
    بترتیب محبوبیت نوشتم
    جز گینتاما که ندیدم
    شروع که کنید پشیمون نمیشین مخصوصا اتک که فصل 4 اش اومد پشت هم ببینید حال کنید نه مثل ناروتو 3 ماه فقط فیلر پخش کردن،به معنای واقعی کلمه به فنا رفتیم.خخخخخ

    پاسخ

    • زد در پاسخ به زد

      خرداد 7, 1400

      اخ اخ.بجای اکشن ،شونن باید مینوشتم جز 5 امی

      پاسخ

    • زد در پاسخ به زد

      خرداد 7, 1400

      نذار اونو اشتباه نوشتم

      پاسخ

  8. هاجیمه ایسایاما

    خرداد 6, 1400

    پایان اتک قبل از پایان کد گیاس هم برنامه ریزی شده بوده و اسکی از کد گیاس نیست!

    پاسخ

    • م ر در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

      خرداد 7, 1400

      😐😐😐😐
      باشه بابا
      قبل کد گیاس بوده

      پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

      خرداد 7, 1400

      فهمیدیم استاد حالا شما از کجا با خبر شدیم قبل از اون برنامه ریزی شده ؟ نکنه علم غیب دارید ؟ یا شایدم در زمان سفر میکنید
      حکایت چیست
      مرا راهنمایی کنید استاد 🤲🤲 بدون شما این زندگی کافیست

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

      خرداد 7, 1400

      جناب بنده ده بار بهت توضبح دادم
      ایسایاما داستان اتکو از ۱۲ سالگیش نوشته بعدها سر ساخت اتک داستانو کوبیده و از نو ساخته و در اواخر مانگا خودشم گفته قصد داشته تمام کاراکتور هارو بکشه ولی در اواخر مانگا این داستانو تغییر داده

      پاسخ

  9. علی

    خرداد 6, 1400

    خوبه یه مقاله توضیحی درباره کلماتی چون :اسکی رفتن 🎿 و کلیشه یا ماهیت شخصیت پردازی و قیاس نوشته بشه
    اگه زحمتشو بکشین⁦✌️⁩
    .
    شوخی نمی کنم 😶

    پاسخ

  10. mb

    خرداد 6, 1400

    یه سوال داشتم
    چرا من وقتی نظر میدم، میره در پاسخ به بقیه؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به mb

      خرداد 6, 1400

      واسه منم همینه اشکالات تایید کامنت هاست

      پاسخ

    • A.R.M.Y در پاسخ به mb

      خرداد 7, 1400

      وقتی تو سایت زیاد کامنت میدیم و جوابای دیگران رو میدیم قاتی میکنه اشتباه میزنه. من یه مدت زیاد حرف میزدم کلا اکثر حرفام میرفت تو جواب بقیه…

      پاسخ

  11. ناروتو فن متعصب

    خرداد 6, 1400

    خب کاربر م قشنگ این کامنت بخون
    اتک اصلا در سطح ناروتو نیست تو ام در سطحی نیستی که از ناروتو ایراد بگیری اتک که کلش اسکی از کد گیاس و وان پیس اصلا در برابر ناروتو ارزشی نداره پایانی به اون افتضاحی که فقط خود فن هاش میتونن بهش بگن شاهکار نشون دهنده این در سطح ناروتو نیست این کامنتی گذاشتی نشون میده چقدر بهت فشار اومده من که فکر کنم البته فکر نه قطعا تو بجز اتک انیمه ای ندیدی من وقتی تو نمیدونستی انیمه چیه داشتم مانگا اتک میخوندم.و اسکی از کانکی هم میکنم=تو در سطحی نیستی که از من ایراد بگیره

    پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      خرداد 6, 1400

      کی به شما اجازه داده برای بقیه سطح تایین کنی ؟
      خنده دار هست بعضی از رفتار های بچه گانه کاربران

      پاسخ

      • ناروتو فن متعصب در پاسخ به Ozymandias

        خرداد 6, 1400

        کامنت کسایی که در حدم نیستن مهم نیست برام

        پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به ناروتو فن متعصب

          خرداد 6, 1400

          اوه
          اممممممم پس معیار این حدتون چیه این هست که بقیه باهات موافقم باشند اگر موافق نباشند در حدت نیستند
          👍👍 فهمیدم طرز فکر و استدلال شما رو جناپ

          پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به ناروتو فن متعصب

          خرداد 7, 1400

          نه تنها شما بلکه بقیه هم در حد و اندازه ای نیستند که برای دیگران سطح تایین کنید

          پاسخ

        • یک نفر در پاسخ به ناروتو فن متعصب

          خرداد 8, 1400

          هه.
          پس یعنی هر کسی باهات موافقه که آفرین بهش، هر کسی هم مخالفه توئه بره سرش رو بکوبه به دیوار ؟! اینطوری میخوای تعصب رو از طرفدار های اتک بگیری؟ شما حرف نزنی بیشتر به نفع ناروتو هست تا اینکه بیای و حرف بزنی و دفاع کنی ازش. مثل این میمونه که یک کریپر( شخصیت بمبی های ماینکرافت(در ضمن مثل شما منظوم هست)) رو بزاری روی دیوار یک قلعه و بهش بگی سپر دفاع من بشو. شما الان دارید ناروتو رو از بین میبرید و ذهنیت کسانی که کامنت ها رو میخونن درباره ناروتو خراب میکنین. نکن برادر. کامنت ننویس. چرا هی اعصاب دوستان رو خرد میکنی؟

          پاسخ

    • رهام در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      خرداد 6, 1400

      ببین تو کلا دوتا راه داری ۱. یا این مسخرع بازیارو تموم می کنی
      ۲.یا این مسخرع بازیارو تموم می کنی
      در کل همش به یچیز ختم میشه تو داری با کارات ارزش ناروتو رو پایین میاری اینجوری ناروتو از چشم بقیه زده میشه

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به رهام

        خرداد 6, 1400

        ول کن رهام جان بذار این ناروتو فن با کاربر اسایاما هر چی میخوان بهم بگن ، اینا جفت همدیگن باهم خوشبخت ترن

        پاسخ

        • نیما در پاسخ به Rs

          خرداد 7, 1400

          گل گفتی

          پاسخ

          • م در پاسخ به نیما

            خرداد 7, 1400

            یعنی تو ناروتو فن متعصب نیستی؟
            باش

            پاسخ

            • نیما در پاسخ به م

              خرداد 7, 1400

              یک شباهت بین من اون بگو
              هرکی که ب
              از اتک انتقاد کرد که من نیستم

              پاسخ

            • نیما در پاسخ به م

              خرداد 7, 1400

              کاربر م خوشم میاد میگی بیا بحث تموم کنیم اما خودت ناروتو کوبیدی بعد طوقع داری ساکت وایستم ؟
              شخصیت پردازی بلیچ عالی مثلا خود ایچیگو یا کنپاچی و حتی بیاکو شما هم گفتی چند قسمت از بلیچ بیشتر ندیدی پس نمی‌تونی در مورد فایت یا شخصیت پردازی نظر بدی و ناروتو شما هنوز کامل ندیدی پس در مورد ناروتو هم همینطور و دلیل نمیشه چون شما خوشت نیومد بقیه هم بدشون بیاد من خودم از انیمه با ژانر عاشقانه خوشم نمیاد ولی دلیل نمیشه بگم همه باید همین نظر داشته باشن و درمورد مقایسه انیمه کوتاه و طولانی با شما کاملا موافقم و اگه من به شما توهینی کردم قصد بدی نداشتم فقط یکم عصبانی شدم هرکس نظری داره و بیا این بحث تموم کنیم.

              پاسخ

        • رهام در پاسخ به Rs

          خرداد 7, 1400

          دقیقا

          پاسخ

      • نیما در پاسخ به رهام

        خرداد 7, 1400

        والا

        پاسخ

      • ناروتو فن متعصب در پاسخ به رهام

        خرداد 7, 1400

        راه سوم اینه به حرف یکی که از هیچ نظر در سطحم نیست گوش ندم

        پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به ناروتو فن متعصب

          خرداد 7, 1400

          دلم می خواد با شما حضوری دیداری داشته باشم اون موقع مفهوم سطح رو به خوبی بهتون یاد میدم ♥️

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به ناروتو فن متعصب

          خرداد 7, 1400

          ببین جناب شما قبل از اینکه بتونی ن رو تلفظ کنی من ناروتو میدیدم و بعد از ۹ سال اینقدر متعصب و نوب نیستم که مثل تو بیام براش بقیرو بکوبم تو ناروتو دوست داری ؟ درسته ولی دلیل نمیشه هی به بقیه هیت بدس تو با این کارت ناروتو رو از چشم میندازی

          پاسخ

          • Ozymandias در پاسخ به رهام

            خرداد 8, 1400

            بچه ۴ ساله چه می‌فهمه از فیلم و انیمه آخه ؟
            دیدن چهار تا انیمه تو بچگی که این همه ادا اسول نداره

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به Ozymandias

              خرداد 12, 1400

              خوب چه ربطی داره قصدم منظور تو نبوده در کل تو بچگیم درک نسبتا یالاتری نسبت به همسنام داشتم

              پاسخ

        • امیر در پاسخ به ناروتو فن متعصب

          خرداد 15, 1400

          سیس ماس سم

          پاسخ

    • من قبلا هم گفته بودم پایان اتک حتی قبل از پایان کد گیاس برنامه ریزی شده بوده و از هر نظر شاهکار محسوب میشه!

      پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 6, 1400

        شادمان کردی فن بوی جون
        ولی لطفا از هر گونه فن بوی بازی دیگه جدا خودداری کنید

        پاسخ

    • A.R.M.Y در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      خرداد 7, 1400

      ها؟ چرا ناروتو و اتک و انقدههه باهم مقایسه میکنید من نمیفهمم اینا قابل مقایسه نیستن هر دو فوق العادن ناروتو و وان پیس توی اکشن طولانی شاهکارن، اتک و … هم توی اکشن کوتاه انقده مقایسه نکنید به ولا اگر ناروتو بهتر باشه دلیل نمیشه اتک بد باشه اصلا یکم سطحش پایین تر باشه چی میشه؟! اما قبول کنید در سطح خودش طرفدارای زیادی دارن… دارید کاربرای دیگع سایت رو با این معیار هاتون مسخره میکنید.

      پاسخ

      • م در پاسخ به A.R.M.Y

        خرداد 7, 1400

        اتک سطحش از ناروتو پایین تره؟
        حالا هر کی نظری داره ولی ممنون میشم شما هم از دید خودت بگی

        پاسخ

        • A.R.M.Y در پاسخ به م

          خرداد 8, 1400

          اممم میگما من همچین حرفی نزدم گفتم همشون برابرن ببخشید…

          پاسخ

        • ناروتو فن متعصب در پاسخ به م

          خرداد 8, 1400

          تو خودت از دید خودت نگفتی میخوای بقیه اینکار کنم ههه توقع نابجا

          پاسخ

    • م در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      خرداد 7, 1400

      آم..
      در پاسخ به تو جناب و یکمی هم خطاب به کاربر نیما
      ببین پسر جون من اصلا حوصله کل کل کردن با تو رو ندارم
      کامنتای قدیمی رو تا حدودی خوندم یکم وضعت خرابه
      فقط دوست داری نظرتو بچپونی تو حلق بقیه و به هر نحوی بدون دلیل درست و حسابی بگی ناروتو بهتره
      بیچاره کاربر سلام که برای قانع کردن آدمی مثل تو خودشو خسته کرد اشتباه کرد بدجور هم اشتباه کرد
      با آدمایی مثل تو که حرف حرف خودشونو و چیزی به اسم منطق براشون تعریف نشده بحث کردن بی فایدس همون کاری که سلام کرد
      طراحی کاراکتر و گرافیک رو بهونه میکنی آخه اینم شد دلیل؟ بعد جناب برو چشمای ارن و هیستوریا رو نگاه کن تا بفهمی طراحی چشم به چی میگن
      تو همون به آسمون هاشون هم نگاه کنی میفهمی گرافیک یعنی چی
      فقط دلت میخواد رو هر موجی که بپا میشه سوار شی یه بار میگی اتک شاهکاره (کامنتای خیلی قدیمت) یه بار میگی بدردنخوره ، یه بار میگی اتک چرته ولی تو کامنت بعدیت همون حرف رو تکذیب میکنی و… مثال های بیشماری از این نوع سوتی ها یا مثلا یکی یه جمله میگه تو هم عین طوطی مدام تکرارش میکنی فلانی میگه تعصب خوبه تو هم هی میگی خوبه
      اون میگه mal بچه بازیه تو هم هی تکرار میکنی
      تو پست مربوط به بهترین شخصیت های انیمه یکی گفت لیوای در اون حد خوب نیست تو هم هی تکرارش میکنی
      اون یکی میگه اتک چرته تو هم هی تکراش میکنی و….
      حزب باد تر از تو ندیدم به موالا
      نمیدونم کی این واژه تعصب رو به تو یاد داده بچه ولی کاش وقتی املاشو یاد داده معنیش رو هم یاد میداد که بفهمی چه واژه ایه
      همونیه که باعث میشد اعراب دختر هاشون رو زنده به گور کنن
      همون چیزیه که باعث میشه سیاه پوست ها اینقدر از طرف سفید پوست ها مورد آزار قرار بگیرن
      همون چیزیه که باعث زجر مردم فلسطین و پست شدن آمریکا شد
      همون چیزیه که هنوزم دامن گیر مردم دنیاس و باعث کشت و کشتار میشه و باعث ایجاد تفرقه و اختلافه
      درگیری بین شیعه و سنی که باعث هرج و مرج داخلیه نتیجه چیه؟؟ تعصب
      میبینی این واژه چه پیشینه خرابی داره؟
      هنوزم از تعصب حمایت میکنی؟
      نمیدونم چند سالته ولی احتمالا تینیجر باشی البته سن عقلیت رو میگم
      نمیدونم اگه نوجوانی خب این رفتار هات طبیعیه و اقتضای سنته
      عیب نداره میبخشمت بهر حال من نمیتونم از یه آقا پسر خوب دلخور باشم که ! میتونم ؟

      پاسخ

      • یک نفر در پاسخ به م

        خرداد 8, 1400

        آقای رهام، خب شما، بیا حرف بزن و قانع کم ایشون رو، بد هم نمیگه، من خیلی به اتک هیت میدم اما اگر این تعصبی که گفته رو کنار بگذارم، واقعا یک جاهایی اتک بهتره، داستانش رو البته زیاد خوشم نمیاد ولی خلاقانه و جدیده، کلا ناروتو یک چیزه، اتک یک چیز دیگه، هر کدام در سبک خودش خاصه. اما در کل، آقای رهام ایشون کی از دین حرف زد؟ منظوت فلسطینه ؟ فلسطین آخه به کجای دین ( اسلام یا مسیحیت یا باقی دین ها) ربط داره ؟ اون بحث کشوریه و درباره تاثیر تعصب حرف زد. حرفاش خم درست بود. بیا اما تو یک جوابی بده که برگاش بریزه، لطفا هم، تمنا میکنم منطقی حرف بزن مثل خود شخص کابر م. اگر میتونی چرا ایستادی داری ادامه کامنت رو میخونی، برو یک جواب برگ ریز برای کاربر م بنویس ببینم چیکار میکنی. امیدوارمنطقی هم حرف بزنی!

        پاسخ

      • ناروتو فن متعصب در پاسخ به م

        خرداد 8, 1400

        تو در سطحی نیستی که از من ایراد بگیره.
        اینجا بحث دین و…. نیست منم آدم مقیدیم پس ازین مثال ها نزن،من واژه تعصب طوری توصیف میکنم که برای چیزی که برات با ارزش استفاده میشه

        پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به م

        خرداد 8, 1400

        خخخ

        دین دارم رد کرده باید پیامبر میشده

        پاسخ

    • کاراکتر در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      خرداد 7, 1400

      ناروتو هم اسکی از دراگون بال زد بود

      پایانش هم هنوز انیمه نیومده زمستون که اومد نظر بده

      تا حالا هم که قشنگ مشخصه به شما بیشتر فشار اومده

      و هر کسی هم میتونه ازت ایراد بگیره

      و در نهایت اینکه هم اتک هم ناروتو خوبن یکی از نظر یکی بهتره یه نفر دیگه هم یه نظر دیگه داره
      برو تو اتاق به کامنت های بدت فکر کن

      پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      خرداد 8, 1400

      جناب ناروتو فن عزیز، من خیلی جاها در برابر کاربر ام ایستادم از ناروتو دفاع کردم. تا جایی که حتی منطق خودم رو هم از دست دادم. اما الان دیگه میخام جدی و بدون هرگونه خشم حرف بزنم. اتک کوتاهه، یک نوآوریه داستانش( خلاقیت و جدید بودن داستان رو میگم)، خیلی داستان نمییچه وسط داستان، واقع گرایامه جلو میره و مثل ناروتو نیست که شخصیت اصلی هر وقت مرد دوباره زنده بشه، زیادی فلش بک الکی نداره، میدونه روند داستان رو چطور جلو ببره، و البته هزار تا ویژگی دیگر که باعث میشه از ناروتو متمایز باشه.
      چرا شما میای اینجوری تخریب میکنی؟ ایراد زایاد داره اتک ولی نه دیگه در این حد. مقایسه این دو تا غلطه، ناروت یک سبک تخیلی و لایت داره، اتک یک تم دارک و واقع گرایانه بهش چیره است. البته واقع گرایانه از یک سری جهات، مقایسه غلطه، مثل اینکه بخوای ده رو از جهت محور اعداد مثبت ببری جلو، از طرف منفی ده هم به سمت محور اعداد منفی حرکت کنی و بخوای این ها رو یک جوری بهم برسونی. خب نمیشه که( ۱۰ همون انیمه بودن دو تا اثر هست که تنها ویژگی مشترکشونه). دوست نداری اتک رو، خب نیا از ناروتو دفاع کن. نیا اتک رو بکوبون. نمیتونی جلوی خشم و تعصب خودت رو بگیری، نیا ، کامنت ننویس. اره عزیز برادر. این تمام حرف من بود. موفق باشی، روز خوش !

      پاسخ

    • امیر در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      خرداد 14, 1400

      بفرما هیتر کم نداشتیم اینم اومد….

      پاسخ

    • یه آدم در پاسخ به ناروتو فن متعصب

      مرداد 25, 1400

      واقعا نمیشه به عقاید هم دیگه احترام بزاریم ، اتک اولین انیمه ای بود که من از ابتدایی شروع به دیدنش کردم و برام ارزش خاصی داره ،ولی انیمه وان پیس هم محشره ،من ناروتو رو دیدم ولی دیگه حوصله نداشتم شیپودن رو ببینم ولی هیچ وقت نمیگم بده چون کلی طرف دار داره تا زمانی که یه انیمه حتی یه طرف دار و مخاطب داشته باشه نباید بهش توهین کرد ،بعضی از انیمه ها رو اینقدر بهم میگن برو نگاه کن بعد اینکه یه قسمت به زور میبینم احساس میکنم زیر شکنجه هستم اما بازم نمیگم انیمه بد بو میگم من زیاد خوشم نیومد ،همه ما اینجا عاشق انیمه دیدنیم وفقط همین نه چیز دیگه ای پس این مزخرفات رو تموم کنید آبروی هر اتکایی رو بردیم😅🥲

      پاسخ

  12. M.R

    خرداد 6, 1400

    میشه انیمه کوتاه معرفی کنید؟
    کوتاه اصلا جدیدا حوصله طولانی ندارم ببخشید ممنون میشم…♥

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به M.R

      خرداد 6, 1400

      چه ژانری باشه

      پاسخ

      • M.R در پاسخ به رهام

        خرداد 7, 1400

        ترجیحا عاشقانه یا طنز

        پاسخ

        • Rs در پاسخ به M.R

          خرداد 7, 1400

          Horimiya رو دیدین ؟ اگر نه پیشنهاد میکنم حتما نگاه کنین

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به M.R

          خرداد 7, 1400

          ااااااااااااام
          طنز : کلاس ترور
          عاشقانه : دروغ تو در اپریل

          پاسخ

          • پوکر من در پاسخ به رهام

            خرداد 8, 1400

            بنظرم طنز کونوسوبا عالی ولی من به دادا پیشنهاد میکنم بره لاو ایز وار روهم ببینه چون هم عاشقانس هم طنز
            راستی کلاس ترور طنز نیست فقط یکی دو قسمتش طنزه*_*

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به پوکر من

              خرداد 9, 1400

              خو اصلا مبصر کلاس ما پیشخدمته 😹

              پاسخ

    • mb در پاسخ به M.R

      خرداد 6, 1400

      مدرسه ی ترور خیلی قشنگه ژانر هاش هم اکشن و کمدی و مدرسه ای هست
      اسکیت د اینفینتی ورزشی و کمدی
      بعدش neverland (فقط فصل یکش(میتونی بقیه اش رو مانگا بخونی)) خیلی قشنگ و شاهکاره زانرش راز آلود و معمایی و هیجانی هست
      وان پانچ من ، اکشن و کمدی هست
      کونوسوبا، ایسکای و بسیار کمدی
      اگه در حد 60 قسمت هم حوصله داری، بهت حتما کیمیاگر تمام فلزی(نسخه برادر هود ) رو توصیه میکنم ژانرش هم نظامی و اکشن و رازآلود هست
      بلک لاگون هم هست که خیلی دارک و سنین و اکشن هست (باید از انیمه لیست دانلودش کنی چون جاهایی مثل نماشا اگه بذارنش ، حذف میشه)
      امیدوارم خوشت بیاد

      پاسخ

  13. Rs

    خرداد 6, 1400

    و همچنان که بعضیا دارن فن بوی بازی در میارن و بحثای بی ارزش میکنن، من میشینم برای بار دوم Fate heaven’s feel III- spring song رو میبینم و لذت این انیمه فوق العاده رو میبرم

    پاسخ

    • mb در پاسخ به Rs

      خرداد 6, 1400

      یه چند تا انیمه سراغ داری که هم زیاد اکشن باشن و هم یجورایی غافلگیر کننده و راز آلود باشن(مثل اتک)؟ اگه در حال پخش باشه که چه بهتر

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به mb

        خرداد 6, 1400

        جناب شما همونی هستید که تو سایت ۹ شخصیت که از سایتاما قوی ترند با من بحث می کنی همون نویسنده ام بی هستید ؟

        پاسخ

        • mb در پاسخ به رهام

          خرداد 6, 1400

          نه
          من چرا باید اسم عوض کنم؟؟؟

          پاسخ

      • Rs در پاسخ به mb

        خرداد 6, 1400

        اکثر خیلی معروفن انیمه های اینطوری واسه همین دیدی احتمالا ، مثل Re zero یا Bungou Stray Dogs .
        یکی که امسال اومده So i’m spider so what هست، البته شاید اولش غافلگیر کننده به نظر نیاد ولی کلا انیه اش همینشکلیه که گول میزنه مخاطبو. اکشن هم هست ولی اینکه در حد اتک زیاد باشه نه خیلی. در کل هم چیزی که اکشنش در حد اتک باشه خیلی اونشکلی هم باشه خیلی گیر نمیاد. بازم من میگردم

        پاسخ

        • mb در پاسخ به Rs

          خرداد 6, 1400

          انیمه rezero وبانگو رو دیدم ولی حتما so i’m spider so what رو میبینم
          خیلی ممنون

          پاسخ

    • علی در پاسخ به Rs

      خرداد 6, 1400

      قبلاً پرسیده بودم کسی جواب نداد.
      چند تا انیمه پارودی قشنگ کسی دیده که خوبه لطفاً معرفی کنه.

      پاسخ

      • Rs در پاسخ به علی

        خرداد 6, 1400

        راستش من پارودی خیلی نگاه کردم علی جان وگرنه حتما معرفی میکردم.

        پاسخ

  14. دازای

    خرداد 5, 1400

    اینجا گینتاما فن نبود از جایگاهش ؟یا بلیچ فن
    قابل توجه کسایی که برا اطلاعیابی سر می زنن ،فقط کلمه best anime in mal رو سرچ کنین جایگاه (🤯)گینتاما رو اونجا هم ببینین👍

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به دازای

      خرداد 6, 1400

      داداش نمره مهم نی هر کسی یه انیمرو دوست داره این بنده خداها چند ماهه دارن راجبش بحث می کنن لطفا دچباره بحثو باز نکن

      پاسخ

    • علی در پاسخ به دازای

      خرداد 7, 1400

      از جایگاهش ،چی؟جا گذاشتی🙂
      همون بهتر که چیزی نمیگن
      گینتاما جاش تو ابرا هست ،خوبیت نداره با بحث های الکی پایین کشیده بشه⁦✌️⁩

      پاسخ

  15. م

    خرداد 5, 1400

    سلام امیدوارم یه مدیر سایت پروشات بر نخوره من خودم عاشق این سایت هستم و باور دارم مقاله هاش عالی هستن اما باور کنید ناروتو فن های سایت :
    پروشات اونقدر ها هم بازدید نداره که شما جهاد علیه اتک بپا کردید و حس میکنید الان چقدر هم شاخ هستید و همه فن های اتک رو نا امید کردید و باعث این هستید که دنیا به این نتیجه برسه که اتک بده
    آخه طرفداری راجب انیمه ای مثل ناروتو اونم جلوی انیمه ای مثل اتک که واقعا ایراداتش کمتره خیلی مسخرس
    حالا وان پیس یه چیزی
    بلیچ که دیگه واقعا مسخرس مقایسه کردنش با اتک
    شما فکر کردید الان این قیام شما جواب میده ؟ :))))))
    کل یوتیوب سایت های خارجی و حتی ایرانی دارن میگن اتک شاهکاره و تا جایی که من دیدم نه منتقد و نه انیمه بینِ خاصی گفته که اونو بزرگ و اورریتد کردن
    الان تو فکر کردی با اسم عوض کردن و بد گویی از اتک اونم تو این سایت و زیر این مطلب خراش هم به ابهت اتک وارد میشه؟ :)))
    خودم بنظرم بین انیمه ها رو دست اتک فقط مانستر و گینتاما و نئون جنیسس و آواتار آخرین باد افزار ، اشتاین گیت هستن
    ولی بین سریال ها
    دارک، برکینگ بد ، بترکال ، گات ، شرلوک ، چرنوبیل ، لاست ، فرندز (🙂)
    ولی بعد اینا جدا برترین میدونمش
    کد گیاس رو هم اصلا با اتک مقایسه نکنید ها! کد گیاس متوسطه تمام ماندگاریش بخاطر لولوش و پایانشه
    الانم شخصیت پردازیش تعریف چندانی نداره فقط لولوش شخصیت پردازی شاهکاری داره
    الان مثلا کالن اون نقشی که راینر تو اتک داشت رو داره؟ یا یوفی بدرد میخوره ؟ همین طور بقیه حتی ارن هم یکم فقط از لولوش پایین تره از نظر شخصیت پردازی
    و بقیه کاراکتر هاش هم پایین تر از کاراکتر های اتک هستن البته سی سی واقعا خوبه
    الان با این رفتار ها مثلا چی رو میخواین ثابت کنید؟ میخواین بگین که ما طرفدار های اتک احمق و کله پوکیم که آره _اتک چی داره که شما جذبش شدید؟؟؟
    من برعکس وان پیس و ناروتو یه قسمت ضعیف هم از اتک ندیدم اصلا هم منظورم فیلر های بی‌کیفیتشون نیست کل سریال مد نظرمه
    به نظرم تنها ایرادی که به اتک میشه گرفت سن کاراکتر هاشه که غیر منطقیه واقعا
    کجای دنیا پسر ۱۴ ساله اینطور قد و هیکلی داره و غول میکشه و اینقدر بهش بها میدن؟
    این مسئله از اول هم رو مخم بود ولی بازم همه سریال ها ایراداتی دارن دیگه
    البته فقط نظرمه
    جالب اینه که دلیل درست و منطقی هم واسه حرفاتون ندارید و فقط میگین بدردنمیخوره
    در عوض….
    تا دلت بخواد دیدم که به ناروتو هیت داده بشه و بگن اورریتده
    والا خودمم دیدمش به سطوح اومدم از بس که کلیشه ای بود
    توی سایت های خارجی ناروتو فن ها و وان پیس فن ها خیلی عاقل ترن و میدونن نفرت پراکنی راجب اتک جواب نمیده
    شاید بخاطر اینه که فن های خارجی انیمه نسبتا بالغ ترن
    الان یه سوال چنتا انیمه شخصیتی مثل ارن رو دارن؟؟ شما نمیتونی عمق ارن رو زیر سوال ببری

    چنتا انیمه کاراکتر دارک و جالبی مثل لیوای رو دارن ؟؟ چنتا انیمه اینقدر تنوع در شخصیت پردازی دارن؟؟
    جدا کاراکتر کلیشه ای بجز میکاسا نداره در عوض توی ناروتو وان پیس اینطور کاراکتر هایی ریختن
    در آخر ناروتو فن گرامی که مدام اسم عوض میکنی و عقده ای بازی در میاری :
    با این کارا فقط شأن ناروتو فن ها پایین میاد و کسی هم به این نتیجه نمیرسه که اتک چرته چون برای حرفات دلیل درستی نداره
    چیزی هم به اسم خدای انیمه و… وجود نداره
    نه اتک و نه ناروتو و نه وان پیس….
    نه رتبه ۱ بین انیمه ها وجود داره ، نه خدای انیمه، نه پادشاه و… اینا رو فقط برای دلخوشی خودت میگی از نظر هر کی یه انیمه برتره دیگه
    و من متوجه نیستم چی شد که یکدفعه اتک این همه هیتر پیدا کرد؟؟؟ =)))) فکر کنم دیگه اسم عوض کردن جواب نده تو این دوره زمونه….
    در آخر هم این تند خویی شما رو فقط به یک دلیل دلیل میدونم فشار خوردن از جایگاه محبوبیت اتک و کاراکتر هاش … حالا هر چی هم زور بزنین کار خاصی رو پیش نمیبرین دیگه
    در آخر از اول تو کامنتا نگاه میکنیم بحث سر اتک ناروتو و وان پیسه
    یکم تنوع بخرج بدین دیگه
    میخوام با هم شروع کنیم دوستان و بحث راجب این سه تا رو ببندیم
    بیان راجب انیمه های دیگه هم بحث کنیم محیط سایت برای ناروتو فنا و اتک فنا و وان پیس فنا بشدت تاکسیت شده
    خواهشاً الانم راجب این سه تا بحث نکنید بیاین این بحث چندین ماهه رو ببندیم
    من ازتون سوال دارم
    چرا فکر میکنید پایان دث نوت بده ؟؟؟
    اسپویل
    با دلیل و منطق و توضیح
    ببینم نکنه فقط بخاطر غمگین بودنش و مرگ لایت اینو میگین ؟؟
    یا بخاطر وارد شدن ملو و نیر به داستان ؟؟
    خودم مشکلی توی پایان دث نوت ندیدم …
    دوست دارم راجب این موضوع یکم با کاربر ها بحث کنم
    ممنون میشم جوابمو بدین

    پاسخ

    • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به م

      خرداد 5, 1400

      تمام حرفات جز اینکه خدای انیمه وجود نداره کاملا درست بود خدای انیمه خود اتکه!

      پاسخ

      • رهام در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 6, 1400

        خدای انیمه وجود نداره وای خدای من این چرا انقدر نوبه

        پاسخ

      • م در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 7, 1400

        نخیر
        حرف الکی نزن برادر
        خدای انیمه وجود نداره و خدای انیمه اتک نیست ناروتو نیست وان پیس نیست و….
        چیزی به اسم خدای انیمه وجود نداره فقط برا دلخوشی خودت میگی اینا رو
        اگر هم میبینی من وان و ناروتو رو دوست نداشتم (یا میبینی کسی اتکو دوست نداره) این باعث نمیشه که بقیه فکر کنن اون انیمه شاهکار نیست
        من فقط دارم نظر خودمو میگم اونا هم نظر خودشونو
        وگرنه همه میدونیم این سه تا انیمه هر کدوم به نوبه خود شاهکارن
        اصلا اتک با ناروتو و وان پیس هم نباید مقایسه بشه
        چون اونا ۱۰۰۰ قسمتن اتک ۸۰ قسمت!

        پاسخ

    • علی در پاسخ به م

      خرداد 5, 1400

      آقا خودتم داری اشتباه می کنی همه انیمه ها رو باهم مقایسه می کنی یا با سریال
      هرکدوم ژانر و طبقه بندی دارن.
      دلم می خواد قسمت شخصیت پردازی که گفتی رو زیر سوال ببرم ولی کلا دیگه حالش نیست.
      من بدی ای تو پایان دت نت ندیدم⁦🖐️⁩هر چند معتقدم می تونست بهتر هم باشه.

      پاسخ

    • اراد ساریجلو در پاسخ به م

      خرداد 5, 1400

      از نظر من هم حرفات کاملا منطقیه من هم تازه شروع کردم به دیدن انیمه ولی چند تایی دیدم ولی تا حالا چیزی به قویی داستان اتک ندیدم واقعا ادم غرق شخصیت اصلی داستان میشه بعد یه سوال من میخوام وان پیس رو ببینم ولی یه جوریه اگه قشنگه بگید من ببینم تشکر

      پاسخ

      • م در پاسخ به اراد ساریجلو

        خرداد 7, 1400

        من دوسش نداشتم
        اما واقعا محبوبه و خیلی فن داره
        ببینش

        پاسخ

    • اشكان در پاسخ به م

      خرداد 5, 1400

      سلام به شما كاربر عزيز اميدوارم روز خوبي داشته باشين
      ببخشيد اما شما مشكلي با وان پيس يا ناروتو دارين؟؟
      اتك ان تايتان شاهكاره هيچكس منكرش نميشه
      اما در بابت اونكه شما ميگين وان پيس يا ناروتو قسمت هاي ضعيف داشتن ببينيد وان پيس قسمت هاي اوليش ضعيف بودن اما بعد از اركي كه به واتر سون رسيد و وارد ارك انيس لابي شد و به بعد قسمت هاش خيلي بهتر شدن اما در بابت اونكه ضعيف بودن قسمت هاي اوليه ي وان پيس بيست سال پيش پخش شدن و نسبت به زمان خودش كه پخش شد خيلي خوب بود با توجه به نمراتي كه تو مال و IMDb گرفت و نمراتش از شونن هايي كه اون زمان اومدن مثل ناروتو دراگون بال بليچ هانتر ايكس هانتر(سري اولش ميگم) بالاتر بود و اينكه ميگي قسمت ضعيف داشتن نسبت به اينكه قديمي بودن واسه الان ضعيفن
      حالا ميگي كدوم انيمه عمق شخصيتي ارن رو داشت بله ارن عمق شخصيتي خيلي زيادي داشت و توي شخصيت هاي مورد علاقه من يكي ارن و اروين رو خيلي دوست دارم
      اما بابت اينكه ميگي وان پيس شخصيت هاش عمق شخصيتي ارن رو نداشتن واسه شما ترافالگار لاو رو مثال ميزنم كه ببينيد كدوم بهترن خب اگه يه نگاه به اوايل زندگي لاو بكني ميبيني خيلي سادس اما اصل بدبختيش زماني بود كه دولت جهاني متوجه سنگ سفيد شد و سرزمين لاو معروف به سنگ سفيد بود و هميشه بخاطر سنگ سفيد معروف به سرزمين هاي تو داستانا بود چون سنگ سفيد يه سنگ عجيبي بود چون يه بيماري رو منتقل ميكرد كه كسي كه ميگيرش بعد يه مدت بدنش داغون ميشه و ميميره ولي بيماري اينطوري نبود كه از فردي به فرد ديگه منتقل بشه و باعث بشه كه اونا هم اين بيماري بگيرن و كسي كه با اين سنگ تماس داشته باشه اين بيماري رو ميگيره و دولت جهاني قبل اينا متوجه بشه اين سنگ چيه اين سنگ ها رو از اين سرزمين خريد اما وقتي متوجه شد كه اين سنگ چيه فكر كردن كه بيماري از فردي به فرد ديگه انتقال پيدا ميكنه در صورتي كه اينطوري نبود و دستور داد كه به اين سرزمين حمله كنن اول شروع به نابودي شهر و كشتن ادماي مسن كردن ولي گفتن كه بچه ها رو به جايي ميبرن و از اونا نگهداري ميكنن و لاو حدود سي نفر دوست داشت و دوستاش بهش گفتن كه با ما بيا و از اينجا بريم ولي لاو كه خواهرش بيماري سنگ سفيد رو داشت تو بيمارستان بستري بود لاو تصميم گرفت از اون محافظت كنه و به اونا گفت كه بعدش پيششون مياد و وقتي كه پيش خواهرش رفت شاهد اين بود كه سربازا شروع به كشتن ادمايي كه بيماري داشتن و از لحاظ جسمي داغون بودن و بستري بودن دارن كشته ميشن و جسد هاشون سوزونده ميشه و به خواهرش رسيد و اونو به يه مكان ديگه برد و بهش گفت كه منتظرش بمونه و بره پيش پدر مادرش و وقتي كه پيش پدر و مادرش رفت ديد كه اونا كشته شدن و تمام پزشك ها و پرستارا هم كشته شدن و در حال سوزوندن جسدشونن و رفت سراغ خواهرش كه اونو نجات بده اما ديد كه اون با اينكه دو سه سال بيشتر نداشت و بيماري داشت و از شدت بيماري در حال كشته شدن بود اون هم كشته شد و از بيمارستان بيرون رفت و ديد كه تمام دوستاش كه حدود سي نفر بودن همشون كشته شدن و همشون پنج شش سال بيشتر نداشتن و به دروغ بهشون گفتن كه اينا رو نجات ميدن اما همشون كشتن
      و هر جاي شهر كه ميرفت ميديد ادما در حال كشته شدن و سوزونده شدنن چه از نوزاد چه از ادمايي كه هشتاد نود سال سن داشتن
      اما اين تمام كار نبود و هر روز بايد از دست سربازا فرار ميكرد تا زنده بمونه تمام اتفاقاتي كه ميفتاد جلو چشمش ميومدن و تا سر حد مرگ گرسنگي كشيد و وقتي دولت تصميم گرفت كه جنازه ها رو منتقل كنه اين با استفاده از همون جنازه ها رفت ميدوني يعني چي رفتن تو هر چي كثيفي و كثافته و اينكه ببيني جنازه مردمي كه هموطن تو بودن و بي گناه بودن چون ببماريشون از ادم ها به ادماي ديگه رواح پيدا نميكرد مثلا ارن اگه ببيني با خودت ميگي كه سختي ارن واسه ي مشكلات الديايي ها با مارليايي ها بود كه جنگ بود يا مثلا شخصيتي مثل گاتس كه از نظر من بدبخت ترين شخصيت انيمس باز ميتوني بگي يه دليل واسه از دست دادن و بدبختي كشيدنش كه جنگ بود داشت ولي لاو بدبختي كشيدنش بي دليل بود و اين خودش دردش رو خيلي بيشتر ميكنه و گفتم با استفاده از جنازه ها به شهر ديگه رفت و به دوفلامينگو رسيد وقتي دوفلامينگو اتفاقاتي كه براش افتاد ديد تصميم گرفت كه يجورايي يه كسي مثل خودش بكنتش و به اون كمك كرد ولي لاو يجورايي نوكر اون شد چون افراد دوفلامينگو ادم هاي وحشي و بي رحمي بودن و دوفلامينگو لاو رو زير دست اون مينداخت و به لاو مي گفت كه بايد با اينا بجنگه و زنده بمونه و تا سر حد مرگ اينا بهش اسيب ميزدن و حتي اگه تو اينده يه كسي مثل دوفلامينگو ميخواست بشه بخاطر بيماري سنگ سفيد نميتونست و همه بهش به چشم يه ادم اضافي نگاه ميكردن و اون در اخر ميمرد اما لاو از خاندان دي بود و وقتي كروزان برادر دوفلامينگو متوجه اين شد تصميم گرفت كمكش كنه چون كه ميگفت خاندان دي اين دنيا رو نجات خواهند داد و تو بايد زنده بموني و يجورايي نقش پدر واسش داشت و تا جايي كه ميتونست بهش كمك كرد و وقتي متوجه شد كه فقط يه چيز تو دنيا ميتونست نجاتش بده و اون ميوه ي اوپه اوپه بود كه كل جهان دنبال اون بودن و كروزان با يكي از خطرناك ترين گروه هاي خلافكاري جهان روبرو شد كه اوپه اوپه رو گير بياره و به شدت مجروح شد اما ميوه رو به لاو رسوند و با اينكه لاو رو نجات داد اما به لاو يه ماموريتي سپرد كه يه نامه رو به سرباز هاي مارين برسونه كه نقشه هاي دوفلامينگو رو لو بده چونكه با هم برادر بودن اما كروزان متوجه شده بود كه دوفلامينگو ادم پستيه و تصميم گرفت كه جلوش بگيره و اين نامه خيلي از نقشه هاي دوفلامينگو رو لو ميداد و وقتي كه لاو نامرو گرفت كه به مارين ها. بده اشتباه به ورگو داد كه دست راست دوفلامينگو و جاسوس بود داد و متوجه شدن كه كروزان دشمنشونه و بهش حمله كردن و تصميم گرفتن بكشنش و لاو عذاب وجدان گرفت بابت اينكه نه تونست كروزان كه براش مثل يه پدر بود و نجات بده و نتونست جلوي كشته شدن چند هزار تا ادم كه تو اينده دوفلامينگو ميكشتشون بگيره
      حالا خودت ببين لاو شخصيتي بود كه هم دوستاش از دست داد هم پدرش و مادرش و هم خواهرش تمام مردمش از دست داد سوزونده شدن جنازه هاشونو ديد و نابود شدن سرزمينش ديد و همشون هيچ دليلي نداشت كه اين اتفاقات بيفته از لحاظ رواني داغون شد تا حد مرگ گرسنگي كشيد مجبور شد از طريق جنازه كه كثافت گرفته بودشون به يه شهر ديگه بره اونجا نوكر يه ادم شد تا سر حد مرگ چندين دفعه رفت كسي كه براش مثل پدر بود مرد و اخرش خودش موند و يه دنيا كه همش باهاش بي رحم بود
      در بابت اينكه ميگي وان پيس شخصيت هاي كليشه اي داشت والا ما تقريبا همه شخصيت هايي كه ديديم خيلي خوب شخصيت پردازي شده بودن كه مثلا ميتوني تو كلاه حصيريا به خوبي اينو مشاهده كني اگه منظورت با شخصيت هاي كليشه اي مثل اژدهايان اسمانيه اونا دارن مفهوم تبعيض و ناعدالتي رو به خوبي نشون ميدن كه خودشون رو بالاتر از بقيه ميدونن و فكر ميكنن دنيا بايد همش طبق خواسته اونا پيش بره كه اين ادما هستن تو واقعيت و به اينطور ادم ها اشاره كرد
      ميگي كدوم انيمه به اندازه اتك ان تايتان تنوع شخصيت داشت من توي كامنت هاي قبل تر تو بحث با كاربر ناروتو فن متعصب گفتم وان پيس تو دادن ويلين تنوع بيشتري داشت و براي شما هم ويلين ها رو مثال ميزنم ويلين كه دنبال قدرته مثل كايدو يا بيگ مام ويلين كه دنبال چيزي بود مثل اسپاندام و كروكديل كه دنبال اسلحه هاي افسانه اي بودن ويلين كه دنبال مكاني بود مثل انل ويلين كه دنبال صلحه مثل اكاينو كيزارو ويلين كه ميخواد دنبال انتقامه مثل ارلانگ كه دنبال انتقام از دنيا بخاطر گذشته اش بود ويلين كه دنبال اين بود كه خودش كاري رو به خواست خودش پيش ببره مثل هوردي جونز كه ميخواست خودش سلطه جزيره مرداي دريايي رو به دستش بگيره ويلين كه دنبال اين بود كه كاري رو كه تو گذشته نتونست انجام بده الان انجام بده مثل شيكي يا داگلاس بولت
      اتك ان تايتان انقد تنوع داشت؟؟
      تازه اين همش نيست و خيلي تنوع هاي ديگه هستن كه نگفتم
      شما گفتي كدوم انيمه شخصيتي مثل ليواي نشون داد شما ميتوني شخصيتي مثل نيمو روبين رو ببيني كه خيلي بيشتر از ليواي ادماي مهم زندگيش رو از دست داد خيلي بيشتر بهش ظلم شد هيچكس نداشت كه اهميت بهش بده و فقط از اون همه ادم دنيا كلاه حصيريا بهش اهميت دادن كه بخوام همش رو بگم خيلي ميشه
      ببين دوست عزيز شما اومدي هر طور كه خواستي گفتي اما من اصلا بي احترامي نكردم و بهتره به سلايق هم احترام بزاريم
      زياد شد چقدر
      و لطفا ثبت كنيد
      ممنون موفق باشيد

      پاسخ

      • م در پاسخ به اشكان

        خرداد 7, 1400

        برادر من سه ساعته داری از داستان زندگی طرف میگی
        بله درسته خیلی سختی کشیدن
        اما مگه سختی کشیدن زیاد ملاکه برادر؟
        در کل من به یه نتیجه ای رسیدم و اون اینه که انیمه هزار قسمتی رو نباید با هشتاد قسمتی مقایسه کرد
        واقعا دوست دارم این بحث چند ماهه رو هم ببندم
        با تشکر از شما بابت کامنت زیباتون

        پاسخ

        • اشكان در پاسخ به م

          خرداد 7, 1400

          راست ميگي😂😂😅
          همه زندگيش رو نوشتم
          اما قصدم اين بود كه وقتي شما گفتي كدوم انيمه شخصيتي رو نشون داد كه عمق شخصيتي مثل ارن نشون داد
          و منم زندگي لاو رو واسه شما بررسي كردم
          سختي كشيدن زياد به معني بهتر بودن نيست ولي اين عمق شخصيتي رو درست ميكنه كه داشتن عمق شخصيتي يه ملاكه
          و همون كه گفتي اصلا چرا دو تا انيمه كه ژانر متفاوتي دارن بايد مقايسه بشن مخصوصا وان پيس كه شونن بود جزو انيمه هاي طولاني و ماجراجويانه اس
          و اتك ان تايتان هم كه ژانر جدا داره

          پاسخ

    • mb در پاسخ به م

      خرداد 5, 1400

      سلام
      پایان دث نوت از نظر من که بد بوده
      چرا؟ ***خطر اسپویل شدید***
      شاید برای کسانی که این انیمه رو در حال پخش دیدن، کسل کننده نباشه ولی برای کسی مثل من که دو روزه تمومش کرده خیلی بعضی از قسمت ها کسل کننده بود
      بعدش سازنده انیمه الکی هی شخصیت اضافه میکرد و آخرش هم که ماشاالله همرو کشت
      و آخرین اشکال:
      ال بدون هیچ اطلاعاتی (حتی اینکه کیرا کجا زندگی میکنه) اومد با تلاش خودش تا حدود خیلی خوبی پیش رفت . بعدش اون دو نفر اومدن و با کلی اطلاعاتی که ال بدست آورده بود تونستن کیرا شناسایی کنن. در آخر هم با غرور خیلی زیاد گفتن که دونفری بهتر از ال هستیم (در حالی که اگه اطلاعات ال نبود، هیچ کاری نمیتونستن کنن)
      بنظرم باید خود ال کیرا رو پیدا میکرد و اینکه آخرش به حقیقت دست نیافت و ناکام از دنیا رفت خیلی قضیه چرتی بود
      بازم میگم که اینا نظر شخصی من هستند
      و در آخر هم بگم که بحث درباره اتک و ناروتو و … تموم شده بود و قرار شد که دیگه به دوستانی که میان و بحث های الکی راه میندازن جواب ندیم ولی این نظر شما شاید دوباره دعوا راه بندازه

      پاسخ

    • نیما در پاسخ به م

      خرداد 5, 1400

      من لازم به این عوض کردن ندارم تو ام هرچی میخوای بگو برام اصلا مهم نیست.
      اتفاقا انیمه ضعیف مثل اتک که هر فصل از فصل قبل ضعیف تر شد اصلا قابل قیاس با ناروتو نیست.
      اتک چند تا شخصیت شبیه بیاکو کنپاچی در بلیچ ایتاچی جیرایا مادارا کاگویا موموشیکی و ایشیکی در ناروتو ایس وایتبرد و.. داشت؟
      خدای انیمه هم یکی از امثال خودتون مطرح کرد.
      حداقل ناروتو از انیمه اسکی نرفته و خب من قسمتی از اتک ندیدم ضعف نداشته باشه تو هر قسمت یکی بیخود مرد شخصیت ها همه سرد بودن و هیچ جزابیتی نداشتن،همون اتک از وان پیس هم اسکی رفت.
      اول از همه یکی از خودتون دوباره این بحث شروع کرد منم هیچی نگفتم اوایل اما کوتاه اومدنم حدی داره.
      شما که حتی نمیدونی آواتار انیمه نیست داری از ناروتو نقد مینویسی؟
      اتفاقا خیلی دیدم اتک هیت بخوره اونم بعد اون پایان افتضاح و انیمه بزرگی مثل ناروتو بلیچ وان پیس که بزرگان صنعت انیمه هستن و کمتر انیمه ای که ازشون اسکی نرفته باشه اصلا نیاز به اینکه من ازشون تعریف کنم ندارن قطعا تو و هرچی اتک فن بیشتر از دو تا انیمه ندیده که حتی نمیدونه آواتار انیمه نیست.
      و صد ها بار هم دلیل آوردم،شما هم که همین کار کردی.
      قطعا بلیچ از اتک سر تره چه از لحاظ شخصیت پردازی چه طراحی داستان استایل مانگا و انیمه و قدرت ها و یک فایت بلیچ کل اتک بسه.
      برام سواله خودت میخوای چیو ثابت کنی؟
      خواهش میکنم ثبت کنید

      پاسخ

      • اخه من نمیدونم چرا میگید اتک هر فصل ضعیف تر میشد بنظرم هر فصل نسبت به فصل قبلی قویتر بود

        پاسخ

          • م در پاسخ به نیما

            خرداد 7, 1400

            ببین جناب داری حرف الکی از خودت در میاری
            فصل اول اتک شاهکارش نکرد!
            فصل اول عالی
            فصل دوم بهتر از فصل قبل
            فصل سوم شاهکار
            فصل چهارم نیمه اول عالی(اما نیمه دوم بیاد میشه شاهکار)
            فقط قصد داری بقیه رو از اتک زده کنی
            اون شخصیت هایی که گفتی هم هزار تا بهترشون تو اتک هست
            شخصیت های اتک اگر خشک بودن که لیوای نمیشد دومین شخصیت محبوب انیمه ای و ارن و میکاسا ۱۷ و ۱۶ امین شخصیت محبوب انیمه ای
            همین نشون میده مردم چطور باهاشون ارتباط برقرار کردن و چقدر اونا رو دوست دارن
            منم کاری ندارم که کی بحث خدای انیمه رو مطرح کرد مهم اینه که ناروتو فن ها مدام کشش دادن این بحثو
            اتک کجا از وان پیس اسکی رفته؟
            بعد هم ببین جناب بلیچ اتفاقا در اون حد نمراتش پیش منتقد ها خوب نیست و هیت خورش هم زیاده فقط معروفه و به هیچ عنوان نمیتونه از اتک بهتر باشه
            پایان اتک هم آره خیلیا رو راضی نکرد اما …
            ما اینجا منتظر پایان انیمه هستیم!
            من یه سوال دارم پایان انیمه هنوز اومده؟؟
            نه
            پس شما حق نداری راجب پایان انیمه نظر بدی و ما اینجا داریم راجب انیمه بحث میکنیم
            والا تا بوده و منم شنیدم وان پیس ناروتو بلیچ و خیلی از شونن های دیگه از دراگون بال اسکی های شدیدی رفتن
            اتک اسکی نرفته الهام گرفته
            برای مثال چهره میکاسا از یکی از خانم های مانگای برزرک الهام گرفته شده
            (((( قطعا تو و هرچی اتک فن بیشتر از دو تا انیمه ندیده که حتی نمیدونه آواتار انیمه نیست.))))
            :)))
            منم در جواب به این حرفت میگم قطعا هر چی ناروتو فنه دو تا انیمه بیشتر ندیده و چون اون دو تا قشنگ بودن حس میکنن بهترین انیمه هان 🙂
            حقیقتا بحث در مورد آواتار زیاده
            اما در کل میشه گفت هر انیمیشن و یا انیمه ای که در این سبک باشه و از انیمه ها الهام گرفته انیمه محسوب میشه
            ((((((قطعا بلیچ از اتک سر تره چه از لحاظ شخصیت پردازی چه طراحی داستان استایل مانگا و انیمه و قدرت ها و یک فایت بلیچ کل اتک بسه)))))
            بخش مربوط به شخصیت پردازی که واقعا مسخره بود 😂 و ازش میگذریم چون واقعا باید تایپ کنم
            استایل مانگا آره
            ولی آرت استایل انیمه هرگز
            آرت انیمه اتک عالیه و از بهترین هاست
            برو بابا کجای بلیچ یه فایت مثل فایت تایتان حیوانی و لیوای داشت؟
            منم تو کامنت قبل فقط نظر شخصی خودمو گفتم ولی تو اینجا قشنگ داری نظرتو میکوبی تو صورت بقیه و فکت ارسال میکنی
            در آخر دیگه بهتره از هیچ نظر اتکو با وان پیس ناروتو و بلیچ مقایسه نکنی چون تعداد قسمت ها با هم واقعا فرق دارن
            و یه چیز دیگه این قدر حرف من در آوردی سرهم نکن

            پاسخ

            • اميرحسين در پاسخ به م

              خرداد 7, 1400

              داش چند تا فايت بليچ ميگم حتما ببين بعد مقايسه كن
              ايچيگو با ايزن فايت اخري كه فك كنم قسمت ٣٠٨ بود
              فايت ايچيگو با اولكيورا رو ببين كه ارن واقعا سنگ تموم گزاشت
              يا مثلا ايچيگو عليه كنپاچي كه با اينكه قديميه اما بينظيره

              پاسخ

            • رهام در پاسخ به م

              خرداد 7, 1400

              بی زحمت به من بگو لیوای چه شخصیتی داشت ؟ سنگینی شخصیت ایتاچی رو کل اتک باهم نداشتن شما ناروتو و وان پیس و بلیچ ندیدی و داری راجبشون نظر میدی این کارت واقعا بده

              پاسخ

            • نیما در پاسخ به م

              خرداد 7, 1400

              جواب شما تو کامنت بالا دادم

              پاسخ

            • Ozymandias در پاسخ به م

              خرداد 7, 1400

              به نظرم فصل ۱ نسبت به ۲ بهتر هست برای جان شخصیت هایی که است بیشتر ارزش قائل شده بود

              پاسخ

    • ^_____^ در پاسخ به م

      خرداد 6, 1400

      پایان دث نوت بد بود
      چون منطق نداشت آخرش
      اسپویل
      لایت کسی بود که ال که آخر هوش و ذکاوت بود از پسش بر نیومد بعد چطور دو تا بچه جوجه با همچین نقشه سطحی ای از پا در آوردنش ؟
      کلا بعد مرگ ال تا یه جاهایی خیلی کسل کننده شده بود و جذابیت قبلیشو نداشت

      پاسخ

      • mb در پاسخ به ^_____^

        خرداد 6, 1400

        کلا تا بعد از اینکه ال و لایت با هم دوست شدن ، مزه ی انیمه پرید
        قشنگی انیمه به جنگ ال و لایت بود

        پاسخ

    • م در پاسخ به م

      خرداد 6, 1400

      خدایی بخاطر توصیف اقرار آمیز شما اوتاکو ها رفتم ناروتو و وان پیسو دیدم و واقعا نا امید کننده بودن
      ناروتو رو که تو وسطاش ول کردم! این چی بود؟؟؟ ۲۰ قسمت فقط دنبال تخم مرغ میرفتن
      بعد اون کاراکتر اصلیش که واقعا روی مخمه منبع اصلی کلیشه ای بودن کل این انیمه بود
      شخصیت پردازیش هم که تعریفی نداشت مخصوصا واسه ساکورا
      وان پیس هم وضعیت مشابهی داشت که تو قسمت ۶۰۰ ولش کردم البته مانگاش استثنا بود واقعا شاهکار بود ناروتو مانگاشم دوست نداشتم
      بنظرم انیمه ها زیاد بدرد نمیخورن گینتاما رو هم ۵۰ قسمت دیدم که واقعا منو هیتر انیمه کرد بلیچ هم سر قسمت ۱۰ ول کردم هنر شمشیر زنی آنلاین هم که بهش میگید شاهکار و رتبش ۱۸ عه اصلا بدرد نمیخورد
      اما اتک یکم حال و هوای فیلم های خارجی رو بهم داد
      اما یه موضوع توی اتک هم رو مخه اونم شخصیت پردازی کاراکتری مثل میکاساس
      اما خوب ارن و اروین و لیوای خیلی خوبن و بقیه هم همین طور
      میدونی یه دلیل منطقی برای این مسخره بازی های ناروتو فنا هست و اونم اینه که وقتی نمیتونی در حد کسی باشی و به اندازش خوب باشی حسادت میکنی و سعی میکنی با گفتن اراجیف بیاریش پایین 😋
      آها خواهشا یکی یه انیمه خوب هم معرفی کنه
      جدا دوست دارم یه انیمه عالی ببینم ولی تا الان چیز خاصی توشون ندیدم
      ترجیحا شبیه fate باشه
      یا حال و هوای برکینگ بد داشته باشه
      اینا انیمه های مورد علاقمن
      Aot
      Fate
      Berserk
      Perfect blue
      آکیرا
      صدای خاموش
      فول متال
      بقیشونو دوست نداشتم زیاد
      انیمه طولانی معروفی نکنید خواهشاً چون زیاد باهاشون جور نیستم
      یه چیزی معرفی کنید خوشم بیاد از طنز و مسخره بازی تو انیمه هم خوشم نمیاد
      البته فول متال استثناء بود

      پاسخ

      • M.R در پاسخ به م

        خرداد 6, 1400

        نه… ناروتو خیلی قشنگ و استثنایی بود تو نباید فیلرا رو میدی خو. ناروتو شیپودن واقعا قشنگ بود… البته بازم سلیقه ایه

        پاسخ

      • نیما در پاسخ به م

        خرداد 6, 1400

        ببین اینکه نظر تو دربارش چیه اصلا مهم نیست.
        این انیمه میلیون ها فن داره تو خارج از ژاپن مشهور آرین انیمه به قدری که آمریکا هم پخش کردش بالاتر هم گفتم دلیل من برای نگاه کردن اتک این بود جواب امثال تو بدم وقتییه انیمه کامل نگاه نکردی نظر نده برو بشین همون اتک نگاه کن آخه وقتی هنوز معنی فیلر نمیدونی کلا نباید به جز اتک انیمه ای نگاه کنی و شخصیت ایتاچی به کل اتک می ارزه داستان خاندان اوچیها به کل داستان اتک می ارزه
        ثبت کنید

        پاسخ

        • mb در پاسخ به نیما

          خرداد 6, 1400

          بچه ها وقتی یه نفر میاد از انیمه ای انتقاد میکنه(حالا بجا یا الکی) و میگه که اتک خدای انیمه هست، شما نباید بیاین و به اتک و فن هاش توهین کنید که. همه ی اتک فن ها مثل هم نیستن. لطفا بفهمین.
          بهترین راه همون جواب ندادن هست

          پاسخ

          • یک نفر در پاسخ به mb

            خرداد 6, 1400

            درست میگید. اما جواب ندادن هم غلطه. برخی میان دفاع کنن از یک چیزی بدترش میکنن. اگر کسی نباشه که جواب بده، اونایی که چرت و پرت میگن ادامه میدن و فکر میکنن دیگه خیلی درستن و کامل همه چیز رو میفهمن و دیگه کلا باز خیلی انتقاد نابجا زیاد میکنن. مشکل اینه کسی باید دفاع بکنه که میفهمه، که میتونه منطقی و کامل و درست دفاع کنه. که البته متاسفانه از این اشخاص کم هست. دفاع خوبه، اما دفاع منطقی و درست ه بدون توهین.

            پاسخ

            • mb در پاسخ به یک نفر

              خرداد 6, 1400

              حرف شما کاملا درسته ولی صحبت کردن با اینجور افراد خودبه خود باعث میشه که آدم عصبی بشه(از اونجایی یکم بی منطق هستن(فقط یکم)) و بحث زیاد با ملایمت پیش نره
              بنظرم بهترین کار اینه که جواب ندیم بهشون و اونا هم اگه ببینن کسی بهشون توجه نمیکنه، دیگه نظر نمیدن

              پاسخ

          • نیما در پاسخ به mb

            خرداد 6, 1400

            جواب ندادن حدی داره اول جواب ندادم ولی مگه اینا ول کردن؟
            بیشتر شروع به کوبیدن کردن از ناروتو گرفته تا بلیچ حدس میزنم هیچ کدوم ناروتو ندیدن البته نظر شما برام محترمه اما دیگه اون چند تا فن شورش در آوردن

            پاسخ

            • م در پاسخ به نیما

              خرداد 7, 1400

              والا من که کامنتا رو چک کردم دیدم فنای ناروتو خیلی بدتر اتکو کوبوندن و دلایلشون هم مسخره بود
              خوب منم نباید ساکت باشم و باید جواب بدم دیگه

              پاسخ

            • mb در پاسخ به نیما

              خرداد 7, 1400

              اونا فقط دارن اذیت میکنن. وقتی میبینن که شما داری واکنش و حساسیت نشون میدی، بیشتر علاقه مند به این کار میشن
              حتی نوب ترین ها در صنعت انیمه متوجه میشن که اون کاربران دارن حرف های الکی ای میزنن. ناروتو رو خودم ندیدم ولی خیلی معروف هست و هیچوقت یه کاربر با گفته هاش نمیتونه اون انیمه رو پایین بکشونه
              من که میگم کاربر ناروتو فن و ایسامایا هر دو یکی هستن
              چون اونوقت باید کلی باهم بحث میکردن در حالی که حتی جواب هم رو نمیدن

              پاسخ

            • mb در پاسخ به نیما

              خرداد 7, 1400

              توجه دارید که انیمه برای ما لذت بخشه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
              ولی شما همینطوری فقط دارید اعصابتون رو خرد میکنین برای اینکه بفهمین کدوم لذت بخش تره
              و اینکه اینهمه انیمه در دنیا وجود داره، چرا بحث همش سر اتک و ناروتو عه؟
              قبول دارم که بعضی از کاربران همش دارن حرف های خیلی بی منطقانه ای میزنن و اعصابتون رو خرد کنن ولی شما هم با جواب دادنتون دارید اونا رو تحریک میکنین و باور کنید اگه جوابشون رو ندیم دیگه نمیان نظر بدن
              آدم واقعا هر وقت میاد اینجا، از انیمه زده میشه (چه برسه به اون کسایی که میخوان انیمه رو شروع کنن)
              امیدوارم این نظر نره داخل جواب های دیگران

              پاسخ

        • Ozymandias در پاسخ به نیما

          خرداد 6, 1400

          شاید اون کاربر تازه دیدن انیمه رو شروع کرده و اینطور دیدگاهی داره اینقدر برخورد تند زشت هست در شان شما هم نیست

          پاسخ

        • Rs در پاسخ به نیما

          خرداد 6, 1400

          فقط یه نکته ای ، کلی انیه هست که امریکا و صد ها کشور دیگه پخشش میکنن ها توجه دارین که .

          پاسخ

          • نیما در پاسخ به Rs

            خرداد 6, 1400

            درسته اما انیمه که برای پخشش پول میدن قطعا محبوب

            پاسخ

            • Rs در پاسخ به نیما

              خرداد 7, 1400

              نیما جان برای هر همشون پول میدن، یه سرویسی لایسنس اون انیمه ور به درست میاره و پخشش میکنه مثل Funimation یا netflix

              پاسخ

        • م در پاسخ به نیما

          خرداد 7, 1400

          یه چرتی اون وسط گفتی خیلی خندم گرفت 😂
          ((ایتاچی به کل اتک‌ می ارزه ))
          بله دیگه
          اینه منطق زیبای ناروتو فنا
          عجیب نیست که همیشه اسم فنای دراگون بال ، مای هیرو آکادمی و ناروتو به عنوان تاکسیت ترین فندوم وجود داره چون طرز فکر شما اینطوریه

          پاسخ

          • نیما در پاسخ به م

            خرداد 7, 1400

            منظورم تو اخلاق شخصیت پردازی داستان زندگی بود فداکاری بود

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به م

            خرداد 7, 1400

            ببین کاملا درسته تو ناروتورو کامل ندیدی و داری راجبش نظر میدی داستان زندگی ایتاچی رو کل اتکو باهم جمع کنیم بهش نمیرسه ایتاچی کل خاندانشو کشت چرا که دنیارو نحات بده ولی هیچ کس اینو نمی دونست که هوکاگه بهش این دستورو داده و همه اونو به عنوان ادم بده می دونستن در حالی که ایتاچی بهترین بود
            به قول معروف از کسایی مثل لولوش ایتاچی و …:ما ادم بده شدیم چون بقیه قدرتشو نداشتن و فقط ما بودیم که می تونستیم ازشون محافظت کنیم

            پاسخ

      • یک نفر در پاسخ به م

        خرداد 6, 1400

        دوست عزیز، من یک ناروتو فن هستم و با اینکه عصبانی شدم از این حرف های شما، هیچی نمیگم. میخوام منطقی حرف بزنم. شما تمام انیمه هایی که میگید خوب هستند و عالی هستند، انیمه های دارک و خشن و در کل غم انگیز ( گاهی اوقات) هستند. شما احتمالا ناروتو رو دیدید، فقط ناروتو. یشنهاد میکنم شیپودن رو ببینید. از هر جایی هم که میخواید ببینید( فلش بک زیاد داره داستان رو تقریبا کامل متوجه میشوید. البته برای درک کامل موضوع از قسمت اول شیپودن ببینید) ناروتو غم انگیز هست. ناروتو خودش، ۲۲۰ قسمتش یکم زیادی طنز هست ولی شیپودن داستان غم انگیز و چیز های زیبا زیاد داره. ولی یک نکته داره درباره چیزی که گفتید شخصیت های کلیشه ای و غیره باید بگم
        ناروتو ۷۲۰ قسمت هست. شخصیت ها آرام آرام اضافه میشوند و تکامل پیدا میکنند. انیمه وقت کافی برای تکامل و معرفی شخصیت ها میگذارد. مثل اتک نیست هر قسمت یکی رو معرفی کنه و بعدش قسمت بعدی بکشتش. شما برو انیمه های تاریک و آزار دهنده خودتون مثل برسرک و پرفکت بلو رو ببین. ناروتو مختص شما نیست. در ضمن، تا زمانی که کامل انیمه رو ندیدی، نیا بگو چرت و پرته و بدرد نمیخوره. یک جمله ای هست که میگه دیوانه چو دیوانه ببیند، خوشش آید. احتمالا شما خودتون شخصیتی تک بعدی دارید که از شخصیت های اتک خوشتون اومده. در ضمن، قرار نیست اگر کسی از چیزی خوشش نیامده، بیاد و اون رو کلا چرند و احمقانه معرفی کنه. امیدوارم متوجه منظورم شده باشید. روز خوش!

        پاسخ

        • م در پاسخ به یک نفر

          خرداد 7, 1400

          خوب گفتی انیمه رو کامل ببینم نظر بدم
          والا دیگه تا کی باید صبر کنم که اوج بگیره؟؟؟
          یعنی میخواد تو آخر انیمه خودشو به من ثابت کنه ؟
          اتک تو همون قسمت اول منو گرفت
          البته درست میگی من انیمه دارک و تاریک دوست دارم
          اتک هم درسته حذف شخصیت توش زیاده و در کل کشت و کشتار توش زیاده
          اما شما جوری میگی انگار این شخصیت ها الکی و بیخود مردن! الان مرگ اروین الکی بود؟؟
          همه شخصیت ها برای اهداف بزرگ فدا شدن
          شخصیت های اتک هم واقعا عمیق و کار شده هستند و اگر قرار باشه لقب تک بعدی به شخصیتی داده بشه اون شخصیت های ناروتو هستند نه شخصیت های اتک
          ببخشید فقط یه چیزی میگین شما
          و بعد میرین شخصیت های اتک تک بعدی ان؟؟؟
          خوب آره انیمه های تاریک و آزار دهنده و دارک و غمگین میپسندم
          و فکر نکنم مشکلی تو این قضیه باشه
          مثل شما که طنز و مسخره بازی تو انیمه دوست داری
          منم دارک و آزار دهنده دوست دارم

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به م

            خرداد 7, 1400

            وااات ؟ جناب تو اصلا ناروتو رو ندیدی که داری میگی تک بعدی اتک انیمه س کوتاهیه به خواطر همونه که نورو جذب کرد ناروتو از قسمت ۳۰۰ یهو بدجور اوج میگیره وقتی فایت نینجا وار شروع میشه ۲۰۰ قسمتم تقریبا طول می کشه اتفاقاتی که می افته داستانایی که برملا میشن شخصیتای بد و خوب داستان جنگ های تاریخی همش رو میشه و ما با داستان واقعی این انیمه اشنا میشیم ظما اول ناروتو رو کامل ببین بعد راجبش مظر بده بنده ۱۰ ساله ناروتو میبینم و ۶ ساله اتک میبینم و الان نظرم اینه که ناروتو از اتک بهتره

            پاسخ

          • یک نفر در پاسخ به م

            خرداد 7, 1400

            هیچ چیزی دیگه نمیتونم بگم، چون از لحن گفتارت میشه فهمید برای هر حرف منطقی، یک پاسخ مسخره و سفسته مانند داری.نمیخوام خودم رو عصبی کنم
            در کل، یک پشنهادی بهت دارم. شما علاوه بر درک کامل نداشتن از اوج گرفتن، صبر و تحمل نیز ندارید. پیشنهاد میکنم یکم روی صبر و تحمل خودتون کار کنید. چون توی زندگی واقعی شما، صبر خیلی بدردتون خواهد خورد. امیدوارم دفعه بعد که به دلیل بی صبری و علاقه نداشتن به یک انیمه، اومدید حرف بزنید، بتونم طرف شما رو بگیرم. روی صبر و تحملت کار کن و یاد بگیر همه نظرات مختلفی دارن. قرار نیست چون تو یک چیزی رو دوست نداری، همه باید از آن چیز بدشون بیاد. موفق باشی دوست عزیز بی صبر!

            پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به م

        خرداد 6, 1400

        انیمه ای با فضای بریکینگ بد فکر نکنم داشته باشیم اگر سریال دوست دارید اسپین آف بریکینگ بد بتر کال سال رو ببینید اگر انیمه دوست دارید آرگو پراکسی رو خودم شروع کردم خیلی زیبا هست

        پاسخ

        • م در پاسخ به Ozymandias

          خرداد 7, 1400

          با تشکر از شما

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به م

        خرداد 6, 1400

        ببین جناب تایه انیمرو کامل ندیدی واسش نظر نده ناروتو اره قبول دارم فیلزاش بد و زیاد بودن اما از وقتی جنگ نینجایی شروع شد انیمه چاقعا یه شاهکار شد وان پیسم تقریبا از قسمت ۵۰۰ به بعد کیفیت و گرافیکش بهتر میشه و اتفاقات درست و حسابی انیمه شکل میگیره خو نه گینتامارو دیدی نه بلیچو هیچ کدومو کامل ندیدی بعد ازشون ایراد میگیری ؟ چرا ناروتو هیتری تو فقط از ناروتو میگی ؟ کل کاراکتورای اتک نزدیک یه شخصیت ایتاچی هم نمیشنما سپاه واسه اتک درست نکردیم اونا هیت میدن نا جوابشونو میدیم بعدشم دوست عزیز باید بدونی اتک فنا هیت بیشتر میدن به ناروتو و وان پیس و هرچی یه انیمه بیشتر هیتر داشته باشه یعنی انیمه ی بهتریه و فن های یه انیمه ی دیگه چشم دیدن موفقیت و بهتر بودنشو نداره

        پاسخ

        • نیما در پاسخ به رهام

          خرداد 6, 1400

          خیلی به هیت چندتا فرای متعصب محل نده

          پاسخ

        • م در پاسخ به رهام

          خرداد 7, 1400

          ببین من اون کاربر م نیستم

          پاسخ

        • م در پاسخ به رهام

          خرداد 7, 1400

          در مورد کارکتر و ایتاچی و غیره توضیح دادم خدمت شما
          ولی یه چیزی گفتی که واقعا برام جالب بود
          هر انیمه ای بیشتر هیت بخوره بهتره؟😂
          الان پس عاشقان شیطانی شاه همه انیمه هاس مگه نه؟

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به م

            خرداد 7, 1400

            نه جناب ربطی به عاشقان شیطانی نداره عاشقان شیطانی فکر نمی کنم اصلا فن داشته باشه 😹ببی کسی از عاشقان شیطانی فکر نمی کنم خوشش بیاد و اصلا راجبش بحث نمیشه این نشون میده انیمه ای سطح پایینه ولی انیمه های سطح خوبی مثل اتک ناروتو و وان پیس بیشتر راجبشون بحث میشه و بهم هیت میدن و متعصب بازی در میارن این نشون میده فرد چون انیمع ی خودشو دوست داره دلش نمی خواد یه انیمه ی دیگه برتر باشه و چشم دیدنشو نداره به خواطر همین بهش هیت میده

            پاسخ

            • آیاتو در پاسخ به رهام

              خرداد 7, 1400

              فن های عاشقان شیطانی خیلی زیادن الان کانال تلگرامش animediabolik با 7.2 k عضو هست اگه بخوای میتونی عضو بشی

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به آیاتو

                خرداد 12, 1400

                همشون که فن های عاشقان شیطانی میستن بعدشم این عدد در مقابل یک میلیارد و چهارصد میلیون اوتاکو چیز خاصی نیست 😹

                پاسخ

                • آیاتو در پاسخ به رهام

                  خرداد 13, 1400

                  اتفاقا همشون فن این انیمه ن، نکته دیگه این کانال فقط شامل فن های ایرانی این انیمه میشه وگرنه عاشقان شیطانی چندین میلیون فن داره
                  باید اشاره کنم کانال های ناروتو و وان پیس حتی تعداد اعضاشون نزدیک به این کانال هم نیست

                  پاسخ

      • اشكان در پاسخ به م

        خرداد 6, 1400

        سلام دوست عزيز
        ديشب يه كامنت گذاشتم انگار مورد قبول واقع نشد😕
        عيب نداره يك بار ديگه مينويسم
        خب در بابت اون كامنت كه گفتين كدوم انيمه شخصيت پردازي ارن و عمق شخصيتي ارن رو داره
        خب من واسه شما ترافالگار لاو رو مثال ميزنم كه ببينيد عمق شخصيتيش چطوري بود
        اگه يه نگاه به گذشته لاو بكنيد تو سه چهار سالگيش خيلي زندگي سختي نداشت و با پدر مادرش و خواهرش يه زندگي خوب داشت تا اينكه دولت جهاني متوجه سنگ سفيد شد و سرزمين لاو اسمش سنگ سفيد بود چون سنگ هايي داشت كه سفيد بودن و همه ميگفتن اين سرزمين شبيه سرزمين هاي تو داستاناس و قشنگه و دولت جهاني اين سنگ ها رو خريداري كرد اما نميدونستن كه اين سنگ ها يه بيماري رو منتشر ميكنن كه باعث ميشه كه ادم وقتي دچار اين شد بعد يه مدت بميره و وقتي دولت جهاني متوجه اين شد تصميم گرفت به اين سرزمين حمله كنه اما يه چيزي رو نميدونستن كه اين بيماري از فردي به فرد ديگه انتقال پيدا نميكنه و بايد با سنگ تماس پيدا كنن اما به اين سرزمين حمله كردن و شروع به سوزوندن سنگ ها و كشتن بعضي از ادم ها كردن اما گفتن كه بچه ها رو نميكشن و به جايي ميفرستن و لاو حدود سي تا دوست داشت و همشون به لاو گفتن كه با اونا بياد اما لاو كه خواهرش بيماري سنگ سفيد رو داشت و تو بيمارستان بستري بود و لاو گفت وقتي كه اون خوب شد باهاشون مياد و پيش خواهرش رفت و وقتي كه پيش خواهرش رفت ديد كه سربازاي دولت دارن ادمايي كه تو بيمارستان بستري ان و بيماري سنگ سفيد دارن چه از ادم هاي پير چه از بچه هاي كوچك رو همشون ميكشت و جنازه هاشون ميسوزونن و پيش خواهرش رفت و اونو به يجاي ديگه برد و بهش گفت كه وايسه و بره پيش پدر مادرش و وقتي كه پيش اونا رفت ديد كه پدر و مادرش و تمام پزشك ها و پرستار ها كشته شدن(پدر مادرش پزشك بودن)
        و وقتي اينو ديد پيش خواهرش رفت كه اونو نجات بده اما اونم كشته شده بود يه بچه دو سه ساله كه از شدت بيماري در حال مرگ بود و جاي اينكه نجاتش بدن كشتننش و ديد كه شروع به سوزوندن بيمارستان و بيمار ها و تمام عوامل بيمارستان مثل پزشك ها پرستار ها نظافتچي ها و… كردن و وقتي از بيمارستان بيرون اومد تمام دوستاش كه بهشون به دروغ گفتن كه نجاتشون ميدن و همشون كشتن و هر جاي شهر كه ميرفت هم سوزونده شدن جنازه هاي مردم بي گناه چه از بچه هاي خيلي كوچيك گرفته چه ادم هاي مسن و چه تمامي مكان هاي سرزمينش در حال نابود شدنن بعد يه چيزي كه دردش رو فوق العاده بيشتر ميكرد اين بود كه مردمش بي دليل كشته شدن مثلا ارن رو اگه ببيني ميتوني بگي كه بخاطر مشكلات الديايي ها و مارليايي ها بود كه منتهي به جنگ ميشد بود اما اين دولت جهاني فكر كرد كه بيماري كه مردم دارن رواج پيدا ميكنه در صورتي كه اگه سنگ ها نابود ميشدن ميتونستن يجوري ادم ها رو نجات بدن نه كه بكشن و حدود دو سن ميليون نفر از هموطن هاش رو از دست داد
        گرچه اين تمام بدبختيش نبود و به مدت دو سه ماه مجبور بود تو اون سرزمين بمونه يعني هر چي اتفاقات كه براش افتاد هر روز مرور ميشد جنازه پوسيده شده مردمش دوستاش پدرش مادرش خواهراش هر روز جلو چشمش ميومدن و تا سر حد مرگم گرسنگي كشيد و بايد هم مراقب سربازا ميبود كه نبيننش
        بعد وقتي كه دولت جهاني تصميم گرفت كه جنازه ها رو ببره لاو مجبور بود با استفاده از جنازه هايي كه خيلي كثيف بودن و پوسيده بودن به يه شهر ديگه بره جنازه هاي مردمش كه بي گناه بودن و خيلي كثيف شده بودن و فرار كرد به يه شهر ديگه رفت و اونجا به دوفلامينگو برخورد كرد و دوفلامينگو تحت تاثير اتفاقاتي كه براش افتاد قرار گرفت و يجورايي ياد خودش انداخت و تصميم گرفت كه بهش كمك كنه اما نه همينطوري و اونو زير دست ادم هاش مينداخت و تا سر حد مرگ باهاش ميجنگيدن كه قدرتمند بشه و يه روز دست راستش بشه و هر روز تا سر حد مرگ اسيب ميديد ولي بخاطر بيماريش نميتونست زياد زنده بمونه اما يه روز كه به بيبي فايو گفت كه از خاندان دي هست و روسينانته(برادر درفلامينگو) متوجه شد تصميم گرفت كمكش كنه كه زنده بمونه چون گفت كه خاندان دي كسايي هستن كه دنيا رو نجات خواهند داد و تصميم گرفت هر طوري كه شده لاو زنده بمونه و درسته كه روسينانته و دوفلامينگو با هم برادر بودن اما روسينانته ميگفت كه دوفلامينگو به هيولا تبديل شده و ميخواد كه جلوشو بگيره و تصميم گرفت كه به لاو كمك كنه و از اين شهر. به اون شهر ميبردش كه نجاتش بده اما هيچ دوايي نبود و لاو هم داشت به اواخر زندگيش ميرسيد و لاو متوجه اين شده بود كه روسينانته خيلي دوستش داره چون يه شب كه لاو خوابيده بود روسينانته بهش فكر كرد و شروع به گريه كردن واسه اتفاقاتي كه واسش افتاد كرد
        و تنها يه راه بود كه بتونه لاو نجات بده اين بود كه ميوه شيطاني اوپه اوپه رو گير بياره كه كل جهان دنبال اين بودن و يه گروه خلالفكاري خيلي خطرناك اون رو داشتن و روسينانته اون رو ميگيره و به لاو ميده اما به شدت مجروح شده بود و به لاو يه ماموريت ميسپاره كه يه نامه رو به دست سرباز هاي مارين برسونه كه اون نامه خيلي از نقشه هاي وحشيانه دوفلامينگو رو لو ميداد و وقتي كه لاو نامرو گرفت كه به مارين ها برسونه و وقتي كه اون نامرو به دست يكي از سرباز هاي مارين رسوند متوجه شد كه اون يه جاسوس بوده و دست راست دوفلامينگو بوده و متوجه شد كه روسينانته بهشون خيانت كرده و به دوفلامينگو گفت و به روسينانته حمله رو شدن و اونو تا سر حد مرگ زدن و دوفلامينگو با تير اونو تقريبا كشت و وقتي لاو اينو ديد نابود شد كه كسي براش مثل يه پدر بود و خيلي براش عزيز بود و خودش رو براش فدا كرد كشته شد ولي روسينانته براي اينكه لاو بتونه فرار كنه خيلي درد زيادي تحمل كرد كه هم لاو بره هم دوفلامينگو چون ميوه شيطاني صدا رو خورده بود و ميتونست يه محدوده رو ساكت كنه و اينكار با اينكه داشت ميمرد انجام داد چونلاو داشت گريه ميكرد و دوفلامينگو هم داشت ميرفت و اگه لاو رو ميديد شايد زندگيش بخاطر اينكه ميوه اوپه اوپه رو داشت به خطر ميفتاد چون دوفلامينگو هم دنبال اوپه اوپه بود
        ديدي ديگه اگه قرار بود يه نفر كسي رو از دست بده لاو از دست داد چه خانوادش چه دوستاش چه تمام مردمش
        اگه يه نفر از لحاظ تو شرايط سخت رواني تحت تاثير قرار گرفت اين بشر هم سه ماه كنار جنازه هاي مردم بي گناهش كه پوسيده شده بودن قرار گرفت و امام اتفاقات سخت يادش ميومد
        اگه به يه نفر دروغ گفتن و خيلي تحت تاثير قرارش دادن اين بشر هم تحت تاثير دروغي كه بهش گفتن كه بچه ها رو نجات ميدن قرار گرفت
        اگه خيليا تا پاي مرگ رفتن اين بشر من رفت تازه اين بچه بود
        و گرسنگي هم خيلي كشيد همونطور كه گفتم
        حالا مقايسه كن ببين كدوم يكي از اينا يعني ارن يا لاو بيشتر سختي كشيد
        خب در بابت اونكه گفتي كدوم انيمه تو شخصيت تنوع ايجاد كرد من قبلا تنوع ويلين هاي وان پيس گفتم كه مثلا اگه دقت كني ميبيني كه ويلين هايي بودن كه دنبال قدرت بودن مثل كايدو يا بيگ مام ويلين هايي كه دنبال چيزي بودن مثل كروكديل يا اسپاندام كه دنبال اسلحه هاي افسانه اي بودن
        ويلين هايي كه دنبال مكاني بودن مثل انل
        ويلين هايي كه ميخواستن از دوستاشون حفاظت كنن مثل كاتاكوري
        ويلين هايي كه ميخواستن انتقام بگيرن مثل دوفلامينگو كه گذشته ي سختي داشت
        ويليني كه دنبال اينه كه كاري رو كه تو گذشته نتونست انجام بده الان انجامش بدن مثل شيكي
        ويليني كه ميخواست بر دنيًا فرمانروايي كنه مثل مارشال دي تيچ
        ويليني كه دنبال صلح بود مثل اكاينو
        ويليني كه دنبال اين بود خودش كاري رو به خواست خودش انجام بده مثل هوردي جونز كه ميخواست خودش فرمانروايي جزيره مرداي دريايي انجام بده
        ويليني كه دنبال شكست دادن كسي بود
        مثل گكو موريا
        ويليني كه دنبال خدمت به كسي بود مثل راب لوچي يا كينگ
        خب اينا همه تنوع ويلين ها بود بقيه شخصيت ها رو بگم فرق العاده زياد ميشه
        خب در بابت اين كامنت كه گفتيد شخصيت هايي مثل اروين خب وان پيس هم شخصيتي داشت مثل اروين كه وايت برد بود و از نظر من بهتر هم بود كه الان توضيح ميدم چرا
        خب اگه دقت كني ميبيني كه وايت برد با دزداي دريايي ديگه متفاوت بود و نوع فكري جداگانه اي داشت يعني نه دنبال اين بود كه بخواد بهترين بشه نه دنبال اين بود كه قويترين بخواد بشه نه دنبال گنجي بود مثل وقتي كه تو مارينفورد يكم از گذشته اش رو نشون داد وقتي كه خيلي جوون بود يه گنج خيلي بزرگ به دست اورده بود و تو يه خدمه دزد دريايي بود همه سربازاي اون خدمه ميگفتن كه تو چه دزد دريايي هستي كه گنجي رو به اين عظيمي گير اوردي ولي استفاده نميكني
        وايت برد فقط دنبال اين بود كه بياد دنيا رو بگرده و دوستايي براي خودش از سرتاسر جهان پيدا كنه و اگه ارك مارينفورد ديده باشي ميبيني كه حدود چند هزار نفر خدمه داشت و همشون بهش بابا ميگفتن يعني تو چقدر بايد بهشون لطف ميكردي كه بهت بابا ميگفتن و وقتي ديد يكي از ادم هاي خدمش بهش اسيب زد و همه خواستن بيان سراغش باهاش مهربون بود و متوجه شد كه به اون دروغ گفتن كه وايت برد با مارين ها معامله كرده كه ايس رو نجات بده ولي وايت برد بهش گفت من تو اين همه سال كه شما پيشم بودين كي همچين كاري كردم و اون كسي كه اينكار كرد خيلي ناراحت شد بابت اينكه به وايت برد اسيب رسوند ولي وايت برد كاري باهاش نداشت و اوايل نبرد مارينفورد جنگ به اون صورت شدت نگرفته بود و اصل جنگ اواخر جنگ بود كه همه مارين ها و شيچيبوكاي ها يجا جمع شدن و جنگيدن و بيشتر اواخر جنگ وايت برد خودش تكي جلو چند صد هزار نفر جنگيد و بيماري داشت كه جونش رو كلي بخطر مينداخت و بدنش چندين دفعه بد جور اسيب ديد سينش دو بار با مواد مذابي اكاينو سوراخ شد بدنش سه بار توسط كيزارو كه نور ميزد خيلي اسيب ديد تصور بكن هم نور كه خيلي سوزنده اس بدنت رو داغون كنه و دو بار هم گدازه سينت رو سوراخ كنه و هم بيماري داشته باشي باز براي اينكه دوستات فرار كنن تمام اينارو تحمل كني و جلوي چند صد هزار نفر هم بجنگي ولي چيزي كه خيلي به وايت برد اسيب زد اين بود كه كسي كه جونش رو نجات داد مثل پسر خودش بهش پر و بال داد بهش قدرت داد و دوستش داشت اخر سر كسي شد كه كشتش و همين خيلي عجيب بود
        حالا شما مقايسه كن وايت برد و با اروين بشخصه خيلي اروين رو دوست دارم اما وايت برد خيلي بيشتر دوست دارم
        و يه چيزي كه اروين داشت اين بود كه واسه نجات مردم سربازاش رو قرباني ميكرد اما وايت برد با اينكه راز دولت جهاني رو ميدونست اما براي اينكه دوستاش كمتر كشته بشن اون همه سختي رو به جون خريد
        و در بابت اونكه گفتيد كدوم انيمه شخصيتي مثل ليواي نشون داد شما شخصيتي مثل نيكو روبين رو با ليواي اگه مقايسه كنيد ميبينيد كه روبين كمتر از ليواي درد نكشيده و اگه بخوام داستان روبين هم بگم خيلي ميشه اما اگه يه مقايسه بكنيد متوجه ميشيد
        و يه خواهش كه داشتم اگه ميشه اين كامنتم مورد قبول واقع بشه چون خيلي وقت گزاشتم
        ممنون💙❤️

        پاسخ

        • اشكان در پاسخ به اشكان

          خرداد 6, 1400

          اي بابا فكر كردم كامنتي كه براي بار اول گزاشتم تاييد نشد يه بار ديگه كامنت گزاشتم😕
          عجب ادم با عجله اي هستم😅
          تشكر از سايت خوب پروشات

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به اشكان

            خرداد 6, 1400

            دلیل اینکه کامنتت تایید نشده حجم بالای کامنتای این سایت و کم انلاین بودن ادمیناست مثلا من امروز یه کامنت گذاشتم در عرض ۵ ثانیه تایید شد چون ادمین املاین بود ولی یهو می بینی سه روز یه کامنت تایید نمیشه دلیلش اینه که ادمین انلاین نی و یا اگه کامنتای دیگه اومده باشن دلیلش اینه که ادمین به دلیل حجم زیاد کامنتا نمی دونه کدوم به کدومه یهو کامنتو لغو می کنه یا تاییدش نمی کنه

            پاسخ

            • اشكان در پاسخ به رهام

              خرداد 6, 1400

              اره قبول دارم چون ادمين هاي اين سايت سرشون خيلي شلوغه و كار زيادي هم دارن و با توجه به حجم زياد كامنت من بررسي كردن و فرستادنش سخت ميشه
              ولي بايد ازشون متشكر باشيم كه كامنت هاي ما رو تاييد ميكنن

              پاسخ

        • نیما در پاسخ به اشكان

          خرداد 6, 1400

          داری برای کی توضیح میدی عزیزم این هیچ کدوم ندیده

          پاسخ

        • م در پاسخ به اشكان

          خرداد 7, 1400

          سلام مشکل شما اینه که فکر میکنید سختی کشیدن بیشتر نشانه بهتر بودنه

          پاسخ

          • اشكان در پاسخ به م

            خرداد 7, 1400

            سلام
            من نميگم سختي بيشتر. به معني بهتر بودنه
            اما اين كه شما گفتي انيمه اي عمق شخصيتي ارن رو نداره من واستون توضيح دادم
            بعد شما اون بخش ها كه گفتي كدوم انيمه تنوع شخصيتي مثل اتك نشون داد من اون هم واستون بررسي كردم يا مقايسه كسايي مثل اروين يا وايت برد كه چيزي كه وايت برد خاص ميكرد داشتن نوع فكري متفاوت با دزداي دريايي ديگه شخصيتش و خواسته هاش بود

            پاسخ

        • م ر در پاسخ به اشكان

          خرداد 7, 1400

          سلام
          من اسم خودمو میزارم ( م ر) تا با اون یکی کاربر که اسمش م هست قاطی نشه
          من همون کاربر م هستم که اول نظر داد

          پاسخ

      • aryan در پاسخ به م

        خرداد 7, 1400

        کلا سلیقه ایه
        ولی در کل انیمه های شبیه ناروتو و وان پیس یکم صبر نیاز دارن
        ناروتو تعداد فیلراش زیاده نباید اونارو میدیدی قسمتای اصلیش ببین اون موقع بدت اومد که دیگه نمیشه کاریش کرد
        و در مورد بلیچ هم شروعش یه مقدار شعیف بنظرم یکم بهش وقت بده

        پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به م

        خرداد 8, 1400

        دیگه داداش زیادی انگار ……
        تخم مرغ چیه خخخ بعدشم به نظرم ناروتو از بهترین انیمه های تاریخه وان پیسم همینطور کامل ببین بعد نظر بده

        اصلا با اینکه گفتی کسایی که اتک رو بد میدونن اراجیف میبافن موافق نیستم خب یکی دوست نداره اتک رو زوره مگه
        ولی بزرگوارانی که اتک رو دوست ندارن یا بزرگوارانی که ناروتو رو دوست ندارن خواهشا سایت رو به گند نکشن با تحمیل نظرشون

        پاسخ

    • M.R در پاسخ به م

      خرداد 6, 1400

      حرفات لایک طلایی داشت…چیزی به نام یک انیمه و خدای انیمه نداریم…♡

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به م

      خرداد 6, 1400

      ببین جناب شما داری میگی ناروتو مسخرست ؟ اتک چی داشت که ناروتو نداشت ؟ دنیا سازی ناروتو بهتر بود شخصیت سازی ناروتو خیلی بهتر بود داستان ناروتو هم بهتر بود فیت های ناروتو همیشه جزو برترین فایتاشت همین ناروتو و ساسکه وی اس موموشیکی چند ساله دومین بهترین فایت تاریخ انیمست

      پاسخ

      • م در پاسخ به رهام

        خرداد 7, 1400

        ببین عزیزم همه اونایی که گفتی از نظر من اتک بهترشو داشت
        من از نظر داستانی واقعا به جرعت میگم بنظرم اتک کامل تر بود
        از نظر دنیا سازی هم من چیزی تو ناروتو ندیدم که بگم از دنیا سازی اتک بهتر باشه
        مبارزات اتک هم همیشه عالی بود
        مبارزه های ارن و راینر و لیوای و آنی جز بهترین فایت های انیمه ای بودن
        فقط داری میگی بهتره و میری

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به م

          خرداد 7, 1400

          خوب دیکه ببین داستان ناروتو از قسمت ۳۰۰ به بعد اوج میگیره بالاتر برات توضیح دادم داستان ناروتو رو بعدا میفهمی
          دنیا سازی ناروتو روی یه چارچوب بود که بهش نظم میداد اما دنیا سازی اتک خیلی بی نظم بود مثلا تو مانگا وقتی ارن تایتان مادر شد به سمت مارلی حرکت کرد اما تایتانا کل زمینو نابود کردن 😐بعد اخراش فقط الدیایی ها زنده بودن و اونحایی که فایت اخر بود کحا بود اصلا من تو جنگ هیچی از مکان نفهمیدم
          خوب شخصیت سازی ناروتورو خم قبلا توضیح دادم
          از نظر فایت هم که گفتم ناروتو جزو بهتریناست مثلا همین فایت ناروتو و ساسوکه وی اس موموشیکی بعد از چند سال هنوزم رتبه ی دوم رو تو بهترینا داره و فایت ناروتو وی اس ساسوکه هم رتبه ی شیشمه اونم یعد چند سال

          پاسخ

  16. آرش

    خرداد 4, 1400

    میگم کاربران کسی نمیدونه نیمه دوم انیمه وقتی به عنوان یک اسلایم دوباره متولد شدم کی میاد ؟

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به آرش

      خرداد 5, 1400

      توی یکی از مقاله ها از همین سایت نوشته شده بود ولی فکر کنم تاخیر خورده

      پاسخ

  17. anime

    خرداد 4, 1400

    سری monogatari رو دارم بر اساس زمان زیلیز شدن میبینم الان رسیدم به owarimonogatari
    تا اینجاش که من خیلی خوشم اومده و بنظرم یه انیمه فوق العادس و خیلی با بقیه انیمه ها فرق میکنه
    انیمش یه جوریه که هرکسی خوشش نمیاد خودتون ببینید متوجه میشید
    داستانش خیلی جالب و پیچیدس طنزش خیلی خیلی خوبه و شخصیتای مختلفی داره شخصیت مورد علاقه خودم سنجوگاهارا و کارن و شینوبو هستن انیمه دیالوگ محوره و بعضی اوقات یه قسمت کامل مکالمه بین چند شخصیت مختلف نشون میده
    من همه چیز این انیمه رو دوس داشتم. تو لیست خودم این سری جزو ده تای اوله

    پاسخ

    • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به anime

      خرداد 5, 1400

      این انیمه اصلا قابل مقایسه با اتک آن تایتان نیست

      پاسخ

      • aryan در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 5, 1400

        خودم کاربر anime هستم هواسم نبود اسم anime ثبت کردم
        الان من در مورد اتک ان تایتان صحبت کردم ؟
        ایا من گفتم این بهتره از فلانی؟
        من نظرم در مورد انیمه مونوگاتاری گفتم
        و اینکه شما این رو برا من مشخص نمیکنید که کدوم انیمه از کدوم انیمه بهتره
        خودم برای خودم مشخص میکنم و تو لیستم مینویسمش

        پاسخ

      • اميرحسين در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 5, 1400

        حتما بايد قابل فايس با اتك باشه نظرش گفت انقد گير ميدي

        پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 5, 1400

        این مسخره بازی چیه مگه باید با اتک قابل مقایسه جمع باشه ؟
        چقدر فن بوی آخه ؟

        پاسخ

      • م در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 6, 1400

        ایشون به اتک کاری داشت؟
        منم قبول دارم اتک بهتره ولی ربطی داشت الان ؟
        مونوگاتاری عالیه و اینکه میگی قابل قیاس نیست هم مسخرس! هر انیمه خوبی میتونه با یه انیمه شاهکار مقایسه بشه
        چه بسا مونوگاتاری تو بعضی موارد بهتر از اتک عمل کرده باشه

        پاسخ

    • Rs در پاسخ به anime

      خرداد 5, 1400

      کاملا موافقم ،Monogatari فوق العادس

      پاسخ

      • نیما در پاسخ به Rs

        خرداد 5, 1400

        سلام میتونی بهم بگی باکمونوگاتاری چجوری نگاش کنم

        پاسخ

        • aryan در پاسخ به نیما

          خرداد 6, 1400

          سری مونوگاتاری رو میتونی با سه تا ترتیب ببینی
          براساس سال ساخت و پخش شدن
          بر اساس رمان
          براساس زمان اتفاق افتادن
          ترتیب پیشنهادی خودم بر اساس سال ساخته چون ترتیبای دیگه ممکنه یه سری چیزارو برات اسپویل کنن و هیجان داستان کم کنن
          لازم هم نیست نگران باشی که داستان رو نفهمی کافیه خوب دقت کنی چی میگن چون انیمش دیالوگ محوره
          این انیمه از سه تا فصل و یه سگانه سینمایی تشکیل شده این سه تا فصل هر کدوم از چندین ارک تشکیل شدن که جداگونه پخش شدن و داستان ها و موضوعات مختلفی دارن.
          بر اساس سال ساخت:
          فصل اول
          Bakemonogatari (2009)
          Nisemonogatari (2012)
          Nekomonogatari Black (2012)
          فصل دوم:
          Monogatari Series Second Season (2013)
          Hanamonogatari (2014)
          فصل سوم:
          Tsukimonogatari (2014)
          Owarimonogatari (2015)
          Koyomimonogatari (2016)
          Kizumonogatari Part 1: Tekketsu (2016)
          Kizumonogatari Part 2: Nekketsu (2016)
          Kizumonogatari Part 3: Reiketsu (2017)
          Owarimonogatari (Part 2) (2017)
          (Zoku Owarimonogatari (2018

          پاسخ

  18. kenzo

    خرداد 4, 1400

    بنطرم اگر گیمر باشین به احتمال زیاد عاشق sao خوشتون میاد تا حالا گیمر ندیدم که از sao خوشش نیاد

    پاسخ

    • نیما در پاسخ به kenzo

      خرداد 4, 1400

      چه ربطی داره من گیمر کالاف وارزن و موبایل فورتنایت هستم ولی از این انیمه هیچ جوره خوشم نمیاد

      پاسخ

      • mb در پاسخ به نیما

        خرداد 5, 1400

        دقیقا
        من زیاد گیمر خوبی نیستم و فقط اساسین کرید رو بازی کردم و دارم فورتنایت و کالاف موبایل بازی میکنم ولی این انیمه هیچ جوره قشنگ و منطقی نبود
        همه چیز با احساسات میچرخید
        انقدر همه چیز احساسی بود که حتی مرده ها هم میومدن به کاراکتر ها کمک میکردن(مثالش همون یوجیو با کیریتو)

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به mb

          خرداد 5, 1400

          قبول دارن خیلی چرتش کردن و خیلیم خون بارش کردن مخصوصا تو نیمه ی دوم فصل سوم توی جنگ کلا همه چیز قرمز بود خیلی بد بود

          پاسخ

        • Kenzo جنازه مادر سراس ویکتوریا در پاسخ به mb

          خرداد 6, 1400

          وقتی گفتم گیمر منظورم گیمر واقعی بود نه شماکه ۲ ماه موبایل دستت گرفتی فکر میکنی گیمری من خودم ۶ ساله cs 1.6 انلاین بازی میکنم بعد از دیدن sao عاشقش شدم ولی قبول دارم ایرادای زیادی داشت خیلی از گیمرای قدیمیتر از خودم رو دیدم که بعد از دیدن sao تو بازی nick شون رو میزارن kirito

          پاسخ

          • آخه عزیزم من دارم فورتنایت و لیگ آف لجندpc ، کالاف وارزن و موبایل بازی میکنم اما بازم نظرم همینه

            پاسخ

          • mb در پاسخ به Kenzo جنازه مادر سراس ویکتوریا

            خرداد 8, 1400

            من اصلا موبایل ندارم😂😂😂 (بعدش این علم غیب درباره اینکه من چقدر گوشی دستم بوده از کجا اومد؟ در هر حال علم غیبت اشتباه بود😂)
            و خودم هم گفتم که زیاد گیمر خوبی نیستم ولی به گیم خیلی علاقه مند هستم و دارم به تدریج بازی هارو انجام میدم
            شما هم یکم گیم بزن بعدا بگو گیمر هستم (نه فقط یه بازی آنلاین)
            بعدش چون خودت با دونفر رو دیدی که بعد از بازی کردن از sao خوششون اومده، قرار نیست که شخصیت گیمر هارو با این انیمه خراب کنی😂

            پاسخ

            • رهام در پاسخ به mb

              خرداد 8, 1400

              من معمولا بازی انلاینو بیشتر ترجیه میدم اما برای مسایی که بازی افلاین بیشتر دوست دارن بازی ماینکرافت بازی واقعا قشنگیه من خیلی دوستش دارم امید وارم شماهاهم خوشتون بیاد

              پاسخ

              • mb در پاسخ به رهام

                خرداد 8, 1400

                منم بازی های بتل رویال رو بیشتر دوست دارم
                ولی از بازی هایی که خط داستانی دارند و single player هستند هم خوشم میاد (چیزایی مثل اسکایریم و اساسین کرید و …)

                پاسخ

    • رهام در پاسخ به kenzo

      خرداد 5, 1400

      ربطی نداره علاقه ی فردیه الان گفتت مثل این میمونه که من چون nxb nv بازی می کنم ناروتورو دوست دارم ولی من ۹ ساله ناروتو می بینم و این بازی ۳ سال و نیم پیش اومده

      پاسخ

  19. کاراکتر

    خرداد 4, 1400

    داداشای اتک هیتر
    به احتمال قوی انیمه از رو مانگا پیش نمیره چون با این گندی که مانگا زد صدای خیلی ها در اومد اینقدر نگین پایان بد هر وقت انیمه اومد قسمت آخرش رو دیدین اون موقع تصمیم بگیرید

    پاسخ

    • هاجیمه ایسایاما در پاسخ به کاراکتر

      خرداد 4, 1400

      پایان از هر نظر شاهکار محسوب میشه و حتی قبل از تموم شدن کد گیاس هم برنامه ریزی شده بود!

      پاسخ

      • Ozymandias در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 4, 1400

        انگار شما هم ماشین زمان داری
        ماشین زمان هاتون رو از کجا ویهرید بگید ما هم تهیه کنیم

        پاسخ

      • نیما در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 4, 1400

        آره از کسی که با همه دنیا تلپاتی داره انتظار می‌ره همچین نظری داشته باشه

        پاسخ

      • aryan در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 4, 1400

        این که پایانش شاهکاره یا نه به خودت مربوطه هرکی نظر خودش داره یه چیز سلیقه ایه
        از نظر تو این پایان شاهکره ولی از نظر یه شخص دیگه ممکنه مزخرف باشه

        پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به هاجیمه ایسایاما

        خرداد 4, 1400

        ها ؟
        پایان که افتضاح بود 😐

        پاسخ

    • رضا در پاسخ به کاراکتر

      خرداد 4, 1400

      اتفاقا پایان مانگا جالب بود ولی امیدوارم انیمه تنوعش رو بیشتر کنه در واقع خیلی بیشتر خخخ

      پاسخ

    • Ozymandias در پاسخ به کاراکتر

      خرداد 4, 1400

      سلام اخوی لطفاً اون ماشین زمانت که باهاش رفتی آینده و اتک رو تغییر دادن رو قرض بده ما بریم ببینم قیمت کالا به چه صورت میشه

      پاسخ

      • کاراکتر در پاسخ به Ozymandias

        خرداد 4, 1400

        قیمت کالا ها گرون میشه
        احتکار رو شروع کنین 😂😂

        پاسخ

  20. Saitama_sensei

    خرداد 4, 1400

    اون جملاتی که زیر هر انیمه نوشته شده که مربوط به یکی از شخصیت های انیمس کار قشنگیه
    خودم چنتا از انیمه هارو بخاطر اون جملاتشون دیدم

    پاسخ