چگونه یک دوربین هوشمند می تواند در بیمه خودرو به شما کمک کند

اگر می‌خواهید در بیمه خودرو خود صرفه‌جویی کنید یا باید کمتر از خودرو خود استفاده کنید و یا اینکه مجبور شوید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. طبق گفته‌ها با نصب دوربین هوشمند 10 تا 15 درصد از هزینه بیمه خودرو کاهش پیدا می‌کند.

این دوربین‌ها ابزار بسیار هوشمندی هستند، مثلا اگر تصادفی رخ دهد این دوربین‌ها همه چیز را ضبط نموده و به شما کمک می‌کنند. حتی اگر بین دو راننده فقط بحث کوچکی اتفاق بیفتد این دوربین همه چیز را نشان می‌دهد.

به زبان ساده‌تر اگر شما مقصر نباشید دیگر مجبور نیستید چیزی پرداخت کنید، زیرا دوربین اتفاق رخ داده را نشان می دهد.

یکی از دوربین‌های هوشمند مورد علاقه‌ام Aukey است. این شرکت محصولات الکترونیک بسیار مفیدی تولید نموده است. بعد از اینکه ماه‌ها از این دوربین استفاده نموده‌ام، با اطمینان می‌توانم بگویم که این محصول هم یکی دیگر از محصولات باکیفیت این شرکت است.

برخلاف دوربین‌های دیگر موجود در بازار، این دوربین بدون استفاده از سوخت کار می‌کند. درهنگام تکان ناگهانی، فعال شده و شروع به فیلم‌برداری می‌کند. ویژگی‌های دیگر آن این است که در تاریکی شب هم فیلم می‌گیرد و یا یک حالت اورژانسی هم دارد که در هنگام تصادف و یا پیچ‌های ناگهانی فعال می‌شود.

در حقیقت هر زمان که اتفاق غیر معمولی رخ دهد، این دوربین خود به خود فعال خواهد شد. علاوه براین نصب این دوربین هم بسیار آسان است.

حسگر این دوربین بسیار جالب عمل می‌کند، اما ویژگی مهم آن سرعت بالای فیلم‌برداری است. با کیفیت 1070p و لنزهای با زاویه باز، حتی در تاریکی شب هم فیلم باکیفیتی ضبط می‌شود. پس حتی اگر خودتان هم متوجه اتفاقی که افتاده نشوید، این دوربین جای هیچ گونه شکی باقی نمی‌گذارد.

اگرچه قیمت حدود 300 هزار تومانی آن کمی از دوربین‌های دیگر بازار گران‌تر است، اما فیلم باکیفیتی ضبط نموده، به راحتی نصب می‌شود و ابزارهای لازم را برای اینکه خودتان بتوانید آن را نصب کنید در اختیارتان می‌گذارد، مانند یک شارژر ماشینی دارای دو هاب usb.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم