6 راز زیبایی سریع برای مراسم های ویژه

گاهی اوقات موقعیت‌هایی ایجاد می‌شود که باید برای آن آماده باشیم، مانند یک مراسم ناگهانی، ازدواج یک دوست قدیمی و یا ازدواج خودتان. چگونه می‌توان برای این موقعیت‌های خاص پوست و هیکل خوبی داشت؟ در اینجا می‌خواهیم رازهایی را به شما معرفی کنیم که در زمان کوتاهی به پوست زیبا و هیکل خوبی دست پیدا کنید.

لاغری در 2 هفته

اگر بتوانید روزانه 1000 تا 1100 کالری کاهش دهید می‌توانید در عرض دو هفته چند کیلو وزن کم کنید. برای این کار باید رژیم غذایی خود را از سبزیجات، میوه، غلات و گوشت و ماهی کم‌چرب پر کنید. با مصرف این غذاها به علت کمبود انرژی چربی‌های ذخیره شده سوزانده می‌شوند. فراموش نکنید که اولین قانون لاغری این است که روزانه 2 لیتر آب بنوشید.

باریک کردن کمر در یک هفته

با خوردن مرکبات، آناناس و پروتئین، لاغری در یک هفته امکان‌پذیر است. مرکبات حاوی اسید هستند که چربی‌ها را مس سوزاند. علاوه براین، میوه‌های حاوی ویتامین، بخصوص ویتامین ث ایمنی بدن، پوست و حال عمومی بدن را بهبود می‌بخشد.

آناناس هم به دلیل داشتن بروملین خاصیت لاغرکنندگی بسیار زیادی دارد و چربی‌ها را می‌سوزاند. پروتئین هم ماهیچه‌ها را تقویت کرده و انرژی بدن را تأمین می‌کند. برای نتیجه بهتر باید طی این 7 روز از مصرف کربوهیدرات و چربی خودداری کنید.

لاغر کردن شکم در سه روز

برای لاغر کردن عضلات شکمی راه‌های مختلفی وجود دارد. اولاً می‌توانید روزانه 6 بار 200 میلی‌لیتر آب سیب و هویج بخورید. این مواد نه‌تنها کالری کمی دارند بلکه بدن را از ویتامین، بتاکاروتن و پکتین اشباع می‌کنند.

دوما، برای صبحانه و نهار، 1 تخم‌مرغ پخته، 1 قاشق غذاخوری خامه‌ترش و 1 هویج رنده شده را مخلوط کنید. برای شام هم چای سبز بدون شکر بنوشید.

پاک‌سازی بدن در 2 روز

6 راز زیبایی سریع برای مراسم های ویژه

اگر تنها چند روز وقت دارید می‌توانید بدن خود را پاک‌سازی کنید. برای صبحانه می‌توانید آناناس به همراه آب مرکبات یا قهوه بدون شکر اما به همراه لیمو، داشته باشید.

در طول روز هم به‌جای نوشیدنی‌های معمول یک لیوان آب گرم به همراه نعناع و لیمو مصرف کنید. برای نهار هم چغندرقند، هویج و کلم مصرف کنید، در صورت تمایل می‌توانید چند آلوی بزرگ هم به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید پیش از خواب یک لیوان آب به همراه لیمو و چند زردآلوی خشک میل کنید.

از بین بردن آب اضافی بدن در یک روز

6 راز زیبایی سریع برای مراسم های ویژه

در یک روز باقی‌مانده می‌توانید از سبزیجات و سبوس استفاده کنید، زیرا سبوس اعضای داخلی بدن را اسکراب می‌کند. بنابراین هنگام صبح 5 تا 6 قاشق غذاخوری سبوس را با ماست کم چرپ میل کنید.

همچنین می‌توانید آن را با 1 قاشق غذاخوری روغن‌زیتون سرخ کنید و یا با 1.5 کیلوگرم سبزیجات یخ‌زده بجوشانید. سپسان را در 5 یا 6 وعده میل کنید. با این کار آب‌های اضافی بدن را از بین می‌برید. این کار می‌تواند بسیار مفید باشد زیرا از بین بردن چربی‌ها به زمان طولانی‌تری نیاز دارد.

به یاد داشته باشید که این ترفندها در این مدت‌زمان مشخص شده مفید هستند. خوردن بیش‌ازحد غذاهای ترش با معده خالی و یا غذاهای کم‌کالری می‌تواند خطرناک باشد. زیرا کاهش وزن یک فرایند زمان‌بر است و این ترفندها فقط برای مواقع اضطراری هستند. پس خود را دوست داشته باشید و از مراسم‌ها لذت ببرید.

پیشگیری از شل شدن سینه‌ها

6 راز زیبایی سریع برای مراسم های ویژه
  1. با وزنه‌برداری، پرس سینه، کشش، بالا بردن دست‌ها، پوش آپ و دمبل زدن، عضلات سینه را قوی کنید. پوشیدن لباس‌زیر ورزشی را فراموش نکنید.
  2. به پشت بخوابید. اگر به پهلو بخوابید سینه بالایی شل می‌شود.
  3. از رژیم‌های نامناسب دست برداشته و غذای سالم بخورید. زیرا کاهش وزن باعث شل شدن سینه می‌شود.
                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم