معرفی 9 اپلیکیشن گردشگری مفید برای سفر دوستان!

هماهنگی برای تعطیلات تابستانی، به موقع رسیدن به مکان‌های مورد نظر و پیدا کردن مشخصه‌های مد نظرمان در مقصد مسافرت کار سختی است. اینجاست که اپلیکیشن‌های موبایل به کمک ما می‌آیند.

رزروهای آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های موبایل نسبت به زمانی که این کار را با کامپیوترهای شخصی انجام می دادیم خیلی ساده‌تر است. در اینجا 9 اپلیکیشن که در دقیقه برای شما کار جستجو و رزروهای لحظه‌ای را انجام می‌دهند آمده‌اند.

1. Triptease

معرفی اپلیکیشن Triptease

برای ios

قیمت: رایگان

این برنامه به شما کمک می کند که زیباترین مناطق و نقاط دیدنی را برای تعطیلات خود برگزینید. به شما این امکان را می دهد که از طریق مجلات و سبک آنها و امتیازاتشان مکان مورد نظرتان را بیابید. برخی از مجلات حاوی عکاسهای  زرق و برق دار و طیف وسیعی از اطلاعات برای بررسی هر محل است، و شما می توانید با بروز رسانی برنامه مکان مورد نظر خود را پیدا کنید

2. TripAdvisor

معرفی اپلیکیشن TripAdvisor

برای ios و اندروید و گوشی های تحت ویندوز

قیمت : رایگان

TripAdvisor اپلیکیشنی است که اطلاعات را از هزاران مسافر واقعی و جهانگرد و تمامی اماکن جمع آوری می کند و بازخورد های منفی و مثبت از هر مکان مثل هتل ها، متل ها و تمام نقاطی که مورد توجه واقع می شوند را به شما ارائه می دهد و به علاوه تمام امکانات اجاره ها و نرخای مورد نیاز مسافران را از هر مقصد در اختیارشان می گذارد.

3. GateGuru

معرفی اپلیکیشن GateGuru

برای ios و اندروید و گوشی های تحت ویندوز

قیمت : رایگان

GateGuru تمام اطلاعات مورد نیاز برای یک مسافرت هوایی خوب را به صورت کامل در اختیارتان می‌گذارد.

4. Hotel Tonight

معرفی اپلیکیشن Hotel Tonight

برای ios و اندروید

قیمت : رایگان

Hotel Tonight یک پایگاه داده برای بررسی مکان مناسب برای اقامت است، اما کارایی این برنامه در بررسی اماکن دلیلی است که  باعث ماندگاری این برنامه شده است. در این برنامه اصل روشنگری و جامع بودن اطلاعات و پرهیز از زیاده گویی لحاظ شده است. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که از امکان بهره مندی از تخفیف در آخرین لحظات دسترسی به هتل ها برای پر کردن جاهای خالی استفاده کنید.

5. TripIt

معرفی اپلیکیشن TripIt

برای ios و بلک بری و اندروید و گوشی های تحت ویندوز

قیمت : رایگان (یا 99 سنت بدون تبلیغات)

TripIt همانند داشتن یک دستیار شخصی برای گوشی یا تبلت است. هنگامی که سفر خود را تنظیم می کنید TripIt به شما می گوید که دقیقا به چه چیزهایی و در چه زمان هایی  نیاز دارید.

6. iTranslate

معرفی اپلیکیشن iTranslate

برای ios

قیمت : رایگان

این برنامه شامل بیش از 60 زبان است و امکان تبدیل متن به گفتار (و بالعکس) و تشخیص زبان به طور خودکار بر اساس اطلاعاتی که به آن می دهید و زبانی که با آن سخن می گویید است.

7. Field Trip

معرفی اپلیکیشن Field Trip

برای ios و اندروید

قیمت : رایگان

برنامه Field Trip مختص گوگل و بسیار کاربردی است. مکان ها و رویدادهای جالب را در قالب نوتیفیکیشن، پاپ آپ و اطلاعیه های کوتاه به شما نشان می دهد و هنگامی که در اطراف یک منطقه عجیب و غریب سرگردان هستید و نیاز به راهنما دارید که بدانید مسیر بعدی کجاست به شما کمک می کند.

8. Trip Journal

معرفی اپلیکیشن Trip Journal

برای ios و اندروید

قیمت: 2.99 دلار

Trip Journal به این منظور ساخته شده است که  امکان ضبط سفر به دورترین نقاط زمین را به شما بدهد. شما می توانید به سرعت مکان هایی را که دیده اید علامت گذاری کنید  و عکس ها و یادداشت ها را به نقشه های تعاملی را به آن بیفزایید .گفتنی است که گزینه های بسیاری  برای به اشتراک گذاری تعطیلات خود را با دوستان و خانواده خواهید یافت.

9. WeatherPro

معرفی اپلیکیشن WeatherPro

برای ios و بلک بری و اندروید و گوشی های تحت ویندوز

قیمت: 2.99 دلار تا 3.99 دلار

آب و هوا نقش موثری در تعطیلات دارد و WeatherPro کاملترین برنامه پیش بینی آب و هوا را در اختیار شما می‌گذارد. پوشش بیش از 2 میلیون مکان در سراسر جهان، شامل ماهواره ها و رادار اطلاعاتی از خصوصیات این اپلیکیشن است. همچنین به عنوان یک برنامه برای پیش بینی آب و هوای چند روز آینده به شمار می رود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم