20 جاده برتر جهان برای رانندگی

در اغلب جاده ها چالش های بسیاری وجود دارد اما برخی جاده ها واقعا وسوسه کننده هستند و ما را وادار می کنند که دل به جاده بزنیم. در اینجا 20 جاده برتر جهان را میبینیم.

 

بزرگراه Big Sur

کالیفرنیا، آمریکا

این جاده زیبایی های بسیاری دارد، از صخره های زیبا تا منظره اقیانوس آرام. اگر می خواهید از این مسیر عبور کنید، به شما پیشنهاد می کنم که به آرامی سفر کرده و از مناظر زیبای آن لذت ببرید.

 

جاده اژدها

تنسی، آمریکا

این مسیر جاده ای در کرانه اقیانوس اطلس قرار گرفته، که از داخل جنگل عبور می کند. اگر از این مسیر عبور کردید یادتان نرود که از درخت های آن دیدن کنید. یکی از درخت های آن نمادی است برای تصادفاتی که در این جاده اتفاق افتاده و به آن احترام گذاشته می شود.

 

Nurburgring Nordschleife

آلمان

این جاده یکی از جاده هایی است که برای مسابقات استفاده می شود. بنابراین با سرعت های بسیار زیاد در آن رانندگی می شود. یکی از رانندگان، جکی استوارت، این جاده را “جهنم سبز” نامیده است.

 

جاده سفید

آمریکا

این جاده سفید از میان دره های کنیان عبور می کند و مناظر و صخره های بسیاری را برایتان به ارمغان می آورد. فقط یادتان باشد که آب و غذای کافی با خودتان داشته باشید، زیرا آثار تمدن و بشریت در آن جا دیده نمی شود.

 

Ruta 40

آرژانتین

این مسیر یکی از 40 جاده طولانی جهان است که 20 پارک ملی را بهم مرتبط می کند. به شما پیشنهاد می کنیم که از مسیر توریستی آن سفر کرده و زیبایی های آن را ببینید.

 

San Juan Skyway

کلورادو، آمریکا

این جاده از میان کوه های آمریکای شمالی رد شده و مسیرهای مختلف آن را بهم وصل می کند.

 

Conor Pass

ایرلند

در حقیقت در جاده های ایرلند هرگز گم نمی شوید (تا وقتی که در قسمت چپ جاده برانید). در هنگام عبور از این جاده دریاچه های بسیاری را میبینید و یک فضای رویایی پیش رو خواهید داشت.

 

جاده اقیانوس بزرگ

استرالیا

این جاده منظره ای از اقیانوس بزرگ را پیش رویتان قرار می دهد. افرادی که در معرض هوای پاک قرار ندارند، از این منظره و هوای ان لذت بسیاری خواهند برد.

 

جاده Tougo در کوه فوجی

ژاپن

این جاده که در رشته کوه های فوجی قرار دارد ممکن است در نگاه اول خطرناک و ترسناک به نظر برسد، اما زیبایی این جاده ارزشش را دارد. با این حال به شما پیشنهاد می کنیم که در طول شب در این مسیر رانندگی نکنید.

 

بزرگراه Karakoram

چین به پاکستان

ساختن این جاده 27 سال طول کشید، اما در عرض یک چشم بهم زدن شما را به مقصد مورد نظرتان می رساند. این جاده با طول 800 مایل، یکی از طولانی ترین جاده های جهان است. در مسیر این جاده مناظر طبیعی بی شماری خواهید دید.

 

جاده Stelvio

ایتالیا

این جاده که در ارتفاعات کوه های الپ قرار دارد، یکی از مرتفع ترین جاده های جهان است و به علت شرایط خاص آن بسیار مورد توجه رانندگان موتور سیکلت و دوچرخه سواران قرار گرفته است.

 

بزرگراه Transfagarasan

رومانی

این بزرگراه در سال های 1970 ساخته شد و در طول این مسیر کوه ها، تونل ها و پل های بسیاری دیده می شود. اگر از این مسیر عبور کرده باشید مناطق زیبا و شاعرانه آن را خواهید دید.

 

Col de Turini

فرانسه

این جاده هم در رشته کوه های آلپ قرار دارد و مناظر زیبا و بی نظیری در اختیارتان قرار می دهد.

 

مسیر Khardung

هند

این جاده با طول 17582 فوت یکی از طولانی ترین جاده های جهان است که نه تنها با خودرو، بلکه با اسب و شتر هم پیموده می شود.

 

ساحل Amalfi

ایتالیا

این مسیر یکی از زیباترین مسیرهای کشور ایتالیاست که از کنار ساحل و صخره ها عبور می کند. بنابراین اگر راننده های نترس و توریست ها را نادیده بگیرید، می توانید از این مسیر لذت ببرید.

 

تونل جاده Guoliang

چین

برخی از جاده ها به دلیل پیچ و خم هایشان شناخته می شوند و برخی دیگر به دلیل زیبایی های منظره ای. این جاده یکی از جاده هایی است که به دلیل پیچ و خم هایش و تونلی که که در دل کوه کنده شده، شناخته شده است.

 

مسیر Sani

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی به دلیل جاده های بی شمار و زیبایی طبیعی اش، با کالیفرنیا مقایسه می شود، با این حال بسیار متفاوت است.

 

غرب ساحل جزیره جنوبی

نیوزلند

این مسیر مناظری را در اختیارتان قرار می دهد که شما را به یاد مناظر و دیدنی های فیلم ارباب حلقه ها می اندازد.

 

مسیر Trollstigen

نروژ

سرزمین وایکینگ ها فیلم سازان و هنرمندان بسیاری را تحت تاثیر قرار داده و الهام بخش بسیاری از آن ها بوده است.

 

بزرگراه Denali

آلاسکا، آمریکا

این بزرگراه از میان مسیرهای کوهستانی عبور کرده و زیبایی های طبیعی آلاسکا را به نمایش می گذارد. اما متاسفانه در چند سال گذشته شکارچیان بخش زیادی از حیات وحش این منطقه را از بین برده اند، بااین حال هنوز هم می توان از زیبایی های آن لذت برد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم