15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

اعضای خانواده‌های سلطنتی معمولاً همیشه توجه دیگران را به خود جلب می‌کنند، مخصوصاً اگر خیلی زیبا باشند. در اینجا 15 تن از اعضای خانواده‌های سلطنتی سراسر جهان که زیبا، باهوش و بااستعداد هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

ملکه رانیا از اردن

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

او در تاریخ 10 ژوئن 1993 با شاه عبدالله ازدواج کرد و حالا صاحب 4 فرزند است. او به خاطر شرکت داشتن در فعالیت‌های خیریه، بشردوستانه و فرهنگی علاقه دارد. او از شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر استفاده می‌کند.

دایانا، شاهزاده ولز

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

بانو دایانا اسپنسر در جولای 1981 با پرنس چارلز ازدواج کرد و مادر پرنس ویلیام و پرنس هری بود. او به دلیل فعالیت‌های خیریه و استایل خاص خودش شهرت داشت. او در 31 آگوست 1997 در یک تصادف رانندگی کشته شد اما هنوز در دنیای مد و قلب مردم یک ملکه محسوب می‌شود.

شاهزاده ولیعهد ماری دانمارک

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

او همسر فردریک، ولیعهد دانمارک است. رسانه‌ها داستان عشق و ازدواج آن‌ها را داستان پریان مدرن می‌نامیدند که در آن یک شاهزاده عاشق یک فرد عادی شده بود. یکی از مجله‌های دانمارکی در سال 2008 او را با رأی مردم به‌عنوان زن سال نامید. این شاهزاده هم جایزه نقدی را به خیریه اعطا کرد.

شاهزاده ولیعهد مازاکو ژاپن

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

مازاکو اووادا برای اولین بار ناروهیتو، شاهزاده ولیعهد ژاپن را در طی تحصیل در دانشگاه توکیو ملاقات کرد. شاهزاده به‌سرعت عاشق او شد اما مازاکو در ابتدا نپذیرفت زیرا ازدواج با شاهزاده به معنای کنار کشیدن از شغل و از دست رفتن آزادی‌اش بود. او سرانجام سومین خواستگاری او در 9 دسامبر 1992 را پذیرفت.

ماهارانی گایاتری دوی جایپور

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

ماهارانی که در اروپا تحصیل کرده در زمان جوانی‌اش زیبایی خیره‌کننده‌ای داشت و در دنیای مد یک چهره محبوب بود. او در زمان جوانی به اسب‌سواری، واترپلو، عکاسی و شکار می‌پرداخت. او کل زندگی‌اش را به فعالیت‌های بشردوستانه اختصاص داد.

پرنس فیلیپوس یونان و دانمارک

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

پرنس فیلیپس پنجمین و جوان‌ترین فرزند شاه کنستانتین و ملکه آن مری یونان است. او از دانشگاه جرج توان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر در شهر نیویورک به کار مشغول است.

شاهزاده مادلین سوئد

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

شاهزاده مادلین با کریستوفر اونیل که یک سرمایه‌گذار آمریکایی بریتانیایی تبار است ازدواج کرده است. آن‌ها دارای دو فرزند هستند، یک دختر به نام شاهزاده لنور و یک پسر به نام پرنس نیکولاس. آن‌ها در 27 آگوست اعلام کردند که در مارس 2018 منتظر فرزند سومشان هستند.

آندره کاسیراقی – Andrea Casiraghi

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

آندره بزرگ‌ترین نوه راینر سوم، پرنس موناکو و بازیگر آمریکایی گریس کلی است. در سال 2008 فوربس او را در رتبه دهم لیست “20 اعضای جوان جذاب خانواده‌های سلطنتی” قرار داد. او به چندین زبان مسلط است. او به ورزش، بخصوص اسکی، فوتبال، اسب‌سواری و ورزش‌های آبی علاقه دارد. سرگرمی او جمع‌کردن ساعت‌های سواچ است.

گریس کلی – Grace Kelly

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

گریس یک بازیگر آمریکایی بود که پس از ازدواج با پرنس راینر سوم به شاهزاده موناکو تبدیل شد و به یکی از زیباترین اعضای خاندان سلطنتی تاریخ تبدیل شد. او در 14 سپتامبر 1982 در یک تصادف خودرو از دنیا رفت. زیبایی و استایل خاص او افسانه‌ای شد و هنوز هم برای بسیاری از زنان یک الگو محسوب می‌شود.

ملکه لتیزیا – Queen Letizia

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

زیبای خاندان سلطنتی اسپانیا یک روزنامه‌نگار و خبرنگار حرفه‌ای بود که پس از ازدواج با خانواده سلطنتی آن را کنار گذاشت. لیزا و شاه فیلیپ ششم صاحب دو دختر هستند: لنور که در سال 2005 به دنیا آمد و اینفانتا سوفیا که در سال 2007 به دنیا آمد.

شاهزاده آمره عربستان سعودی

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

این شاهزاده عربستان سعودی که به فعالیت‌های بشردوستانه می‌پردازد توسط مادر مطلقه و مادربزرگ اش بزرگ شد. او در سن 18 سالگی و زمانی که می‌خواست برای یک مقاله درسی یک مصاحبه آماده کند با پرنس الوالد ابن طلال آشنا شد. آن‌ها ازدواج کردند اما در سال 2013 از هم جدا شدند. شاهزاده آمره در رشته مدیریت مالی از دانشگاه نیوهاون فارغ‌التحصیل شد.

پرنس کارل فیلیپ سوئد

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

او به همراه همسرش، شاهزاده سوفیا و دو پسرش، پرنس الکساندر که در سال 2016 به دنیا آمده و پرنس گابریل که در سال 2017 به دنیا آمده، در مرکز استکهلم زندگی می‌کند. او ورزشکار است و به ورزش‌هایی نظیر شنا، غواصی، قایق‌سواری، فوتبال و اسکی، می‌پردازد. او به طراحی و حتی نقاشی علاقه داشته و در آن رشته تحصیل کرده است.

شاهزاده ولیعهد هامدان دوبی

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

شیخ هامدان یکی از اعضای محبوب اینستاگرام است که 5.7 میلیون فالووئر دارد. او تصاویر ماجراجویی، سفر، هوانوردی، غواصی و اسب‌سواری خود را به اشتراک می‌گذارد. او همچنین شعر می‌نویسد، شعرهای او عاشقانه، ملی و همچنین درباره خانواده‌اش، هستند.

کاترین، دوشس کمبریج

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

زمانی که کیت میدلتون در 29 آوریل 2011 با پرنس ویلیام ازدواج کرد نه‌تنها به یکی از اعضای خانواده سلطنتی بلکه به زیباترینشان تبدیل شد. او به دلیل استایل خاص خود شهرت داشته و همیشه ناماش در لیست خوش‌لباس‌ترین‌ها دیده می‌شود. او همچنین به دلیل انجام فعالیت‌های خیریه شهرت دارد.

شارلوت کاسیراقی – Charlotte Casiraghi

15 اعضای سلطنتی زیبا در جهان

شارلوت ماری پوملین کاسیراقی نوه راینر سوم پادشاه موناکو و بازیگر آمریکایی گریس کلی است. او همچنین نماینده مارک گوچی است و لباس‌هایش توسط شخص فریدا جیانی، خالق گوچی، طراحی می‌شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم