10 نمونه از بدترین جدایی سلبریتی ها در تاریخ هالیوود

ازآنجایی‌که سلبریتی ها 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته را زیر زره بین هستند بنابراین فشار و استرس زیادی را تحمل می‌کنند که می‌تواند روابط آن‌ها را خراب کند. در اینجا 10 نمونه از بدترین جدایی سلبریتی ها در تاریخ هالیوود را به شما معرفی می‌کنیم.

10. براد پیت و آنجلینا جولی

10 نمونه از بدترین جدایی سلبریتی ها در تاریخ هالیوود

براد پیت و آنجلینا جولی پس از 12 سال رابطه، که باعث شد آن‌ها را برانجلینا بنامند، در سپتامبر 2016 از هم جدا شدند. رابطه آن‌ها در سال 2005 در حین فیلم‌برداری فیلم آقا و خانم اسمیت آغاز شد. اگرچه تا زمان جدایی براد پیت از جنیفر آنیستون آنجلینا هرگونه رابطه با براد پیت را کتمان کرد اما در سال 2006 بارداری‌اش را اعلام نمود.

این طلاق همه را شوکه کرد. طبق گفته‌ها ازآنجایی‌که آنجلینا از شیوه پدر بودن براد ناراضی بود این رابطه را به پایان رساند. این جدایی یکی از بدترین جدایی‌ها میان سلبریتی ها بود.

9. جانی دپ و امبر هرد

جانی دپ به‌عنوان یکی از بااستعدادترین بازیگران جهان شناخته می‌شود. این بازیگر در فیلم‌های بسیاری، مانند دزدان دریایی کارائیب، نقش‌آفرینی کرده است. او در سال 2011 امبر هرد را، که بازیگر و مدل بود، در پشت‌صحنه فیلم “خاطرات عجیب‌وغریب” ملاقات کرد. اما پس از یک سال از ازدواج آن‌ها در سال 2016 امبر تقاضای طلاق داد و علیه جانی دپ شکایت کرد. طبق گفته او جانی دپ در مدت ازدواجشان ازلحاظ فیزیکی و گفتاری به او آزار می‌رساند. در ژانویه 2017 این طلاق به پایان رسید. این هم یکی از بدترین جدایی سلبریتی ها بود.

8. بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک

در سال 1992 زمانی که بریتنی به همراه ستارگان دیگری چون رایان گاسلینگ و کریستینا آگلرا در کلوپ میکی موس شرکت کرد، جاستین تیمبرلیک را ملاقات نمود. در سال 2000 بریتنی اعتراف کرد که با جاستین قرار می‌گذارد. آن دو به یک زوج محبوب و عاشق تبدیل شدند.

پس از سه سال رابطه آن‌ها پایان یافت. پس از جدایی جاستین تیمبرلیک آهنگ Cry Me a River را عرضه کرد و ویدیوی این آهنگ شایعاتی درباره خیانت بریتنی به او را بر سر زبان‌ها آورد.

7. جاستین بیبر و سلنا گومز

خواننده و ترانه سرای کانادایی جاستین بیبر در سال 2011 رابطه‌اش با سلنا گومز را آغاز کرد. اما شایعه رابطه آن‌ها از یک سال قبل آغاز شده بود و آن‌ها در تعطیلاتشان در سن لوئیس آن را تأیید کردند. آن‌ها چندین سال باهم قهر و آشتی داشتند تا اینکه در سال 2014 از هم جدا شدند. گفته می‌شود که گومز آهنگ The Heart Wants What It Wants را برای بیبر نوشته است. بیبر هم چندین آهنگ ازجمله What Do You Mean و Sorry را برای او نوشته است.

6. زایان مالیک و پری ادواردز

10 نمونه از بدترین جدایی سلبریتی ها در تاریخ هالیوود

در اوایل سال 2012 زایان مالیک، عضو پیشین گروه One Direction، با پری ادواردز، عضو گروه Little Mix رابطه‌اش را آغاز نمود. آن‌ها یک سال پس از رابطه‌شان باهم نامزد شدند. در آگوست 2015 زایان پس از چهار سال رابطه‌شان را تمام شده اعلام نمود.

5. زک افرون و ونسا هاجنز

10 نمونه از بدترین جدایی سلبریتی ها در تاریخ هالیوود

ستارگان فیلم High School Musical از سال 2005 و زمان فیلم‌برداری این فیلم باهم ارتباط پیدا کردند و پس از سال‌ها و در سال 2010 از هم جدا شدند. گفته می‌شود این جدایی توافقی بود. ونسا هاجز در گفتگو با نیویورک‌تایمز عنوان کرد که دخترها همیشه به دنبال زک بودند و این موضوع او را ناراحت می‌کرد.

4. کریستین استوارت و رابرت پاتینسون

10 نمونه از بدترین جدایی سلبریتی ها در تاریخ هالیوود

کریستین استوارت در فیلم گرگ‌ومیش با رابرت پاتینسون همکاری داشت. در سال 2012 عکس‌های خیانت کریستین به رابرت، به همراه روپرت ساندرز، کارگردان سفیدبرفی و شکارچی، پخش شد. در جولای 2012 استوارت رسماً از رابرت پاتینسون عذرخواهی کرد. آن‌ها در سال 2013 از هم جدا شدند. جدایی آن‌ها هم یکی از بدترین جدایی‌ها بود

3.  ماریا کری و نیک کانون

ماریا کری در پشت‌صحنه موزیک ویدیوی Bye Bye با نیک کانون آشنا شد. او در باهاما با نیک ازدواج کرد و صاحب یک دوقلو شدند. در سال 2014 نیک تأیید کرد که آن‌ها از هم جدا شده و جدا از هم زندگی می‌کنند. او در سال 2014 تقاضای طلاق کرد و آن‌ها در سال 2016 از هم جدا شدند.

2. ریچل مک آدامز و رایان گاسلینگ

10 نمونه از بدترین جدایی سلبریتی ها در تاریخ هالیوود

ریچل مک ادامز در سال 2004 پشت‌صحنه فیلم دفترچه خاطرات با همتای کانادایی‌اش رایان گاسلینگ آشنا شد. آن‌ها از اواسط 2005 تا 2007 باهم بودند. سپس به‌صورت توافقی از هم جدا شدند. گفته می‌شود که آن‌ها مناسب هم نبودند. از آن زمان رایان گاسلینگ با اوا مندس است.

1. تیلور سوئیفت و کالوین هریس

تیلور سوئیفت از مارس 2015 با دی اسکاتلندی کالوین هریس آشنا شد. آن‌ها با مجموع درآمد 146 میلیون دلار به انتخاب فوربس به‌عنوان پول‌سازترین زوج انتخاب شدند. علاوه برآن، سوئیفت پردرآمدترین خواننده زن جهان است. در سال 2016 و پس از تصادف کالوین آن دو از هم جدا شدند. درباره جدایی آن‌ها هیچ شایعی ساخته نشد و هیچ‌کدام خیانت نکردند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم