10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

مسلماً هیچ‌کس کامل نیست اما درباره مردان مسائلی وجود دارد که زنان از آن‌ها متنفرند و دراین‌باره نمی‌توانند این جمله که “هیچ‌کس کامل نیست” را قبول کنند. این موارد زنان را از مردان دل‌زده می‌کنند. در حقیقت اگر این موارد در زنان هم دیده شود نفرت مردان را برمی‌انگیزد. زنان ونوسی و مردان مریخی باهم فرق می‌کنند بنابراین باید این حقیقت را قبول کنند. آن‌ها مسائل را مانند هم نمی‌بینند بنابراین واکنششان نیز متفاوت است. اگر مرد هستید و می‌خواهید توجه یک زن را به خود جلب کنید از انجام دادن این 10 مورد خودداری کنید.

10. زمانی که از  آن ها سؤال نمی‌پرسید

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

زنان انتظار دارند که مردان بدانند آن‌ها چه‌کار می‌کنند، چه می‌خورند و چه زمانی می‌خوابند. زنان از مردان انتظار دارند سؤالاتی بپرسند که به پیشرفت رابطه‌شان کمک کند. زنان سؤال پرسیدن را دوست دارند. همچنین آن‌ها پاسخ به سؤالات را دوست دارند، بخصوص اگر این سؤالات به آن‌ها مربوط باشد. آن‌ها دوست ندارند درباره مسائل مربوط به مردان چیزی بدانند. اما اگر بخواهید درباره مسائل مربوط به او و یا رابطه‌تان با او صحبت کنید با کمال میل به شما گوش می‌دهند. پس درباره ان ها چیزهای بیشتری بدانید و طوری رفتار نکنید که انگار چیزی برایتان مهم نیست.

9. در حین مشاجره گوشی خود را چک کنید

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

در رسانه‌های اجتماعی فیلمی پخش شده بود از زنی که تلفن همراه همسرش را روی پیشانی‌اش چسبانده بود تا همسرش به او نگاه کند. در حقیقت برای یک زن هیچ‌چیز از این آزاردهنده‌تر نیست که همسرش به او نگاه نکند. زمانی که یک فرد با شما در حال صحبت کردن است باید به‌صورت او نگاه کنید، مخصوصاً اگر او یک زن باشد. مسلماً گفته‌های یک زن از پیام‌های دوستانتان مهم‌تر نیست.

8. مردانی که هرگز نمی‌خندند

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

مردانی که زیاد نمی‌خندند برای زنان جالب نیستند. زمانی که یک زن تصور کند شریکش برای او جالب نیست مسلماً به او توجه نمی‌کند. البته منظورمان این نیست که از شما انتظار دارد برایش جک تعریف کنید اما انتظار دارد که او را سرگرم کنید. یک صورت خشک و جدی برای یک زن جذابیتی ندارد.

7. مردانی که طی مکالمه به او توجه نمی‌کنند

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

زمانی که یک زن مشغول حرف زدن با شماست به در و پنجره نگاه نکنید. زیرا او برای جلب‌توجه شما با او صحبت می‌کند. اگر به دلیل خاصی احساس گناه می‌کنید و نمی‌توانید به چشمان او نگاه کنید می‌توانید به لب‌ها یا بینی‌اش خیره شوید. اما به در و پنجره نگاه نکنید. زیرا این کار احساسات او نسبت به شما را از بین می‌برد.

6. دوش نگرفتن

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

برخی مردان جوراب‌های خود را چند روز عوض نمی‌کنند، برخی چند روز لباس‌هایشان را عوض نمی‌کنند، برخی فقط هفته‌ای دو بار مسواک می‌زنند و برخی اصلاً به بهداشت خود توجه نمی‌کنند. اگر شما هم این‌گونه هستید پس بهتر است اصلاً سراغ زن‌ها نروید. تنبل بودن با تمیز نبودن و دوش نگرفتن کاملاً فرق دارد. پس به ظاهر خود نگاهی بیندازید و اگر تصور می‌کنید که باید دوش بگیرید حتماً این کار را انجام دهید. زن‌ها از مردان نامرتب نفرت دارند.

5. زمانی که شریکتان را در جمع‌های دوستانه نمی‌برید

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

برخی از مردان همسران خود را به جمع‌های دوستانه خود دعوت می‌کنند اما خودشان نزد دوستان خود می‌روند و همسرشان را تنها می‌گذارند. در این شرایط همسرتان با خود فکر می‌کند که آیا اصلاً به او اهمیت می‌دهید و برایتان مهم است که به چه چیز فکر می‌کند یا نه. این رفتار شما همسرتان را خجالت‌زده می‌کند. بنابراین اگر قرار است همسرتان را به جمع‌های دوستانه خود ببرید حتماً در کنارش بمانید.

4. زمانی که به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهید

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

برخی از مردان لباس‌های قدیمی خود را می‌پوشند و هر چه که از کمدشان درمی‌آورند را به تن می‌کنند. آن‌ها به ظاهر لباس‌هایشان اهمیت نمی‌دهند و برایشان مهم نیست که لباس‌هایشان کهنه و رنگ و رو رفته است. داشتن یک زندگی ساده و توجه نکردن به ظواهر مهم است اما اهمیت ندادن به ظاهر در هنگام قرار ملاقات با یک زن واقعاً تأسف‌بار است. مردان هرگز درک نمی‌کنند که یک زن برای حفظ ظاهر خود در مقابل یک مرد چقدر زحمت می‌کشد و وقت صرف می‌کند. اگر یک زن برای ملاقات با شما چندین ساعت وقت صرف می‌کند آیا ارزشش را ندارد که به ظاهر خود برسید.

3. مردانی که درباره مسائل بی‌اهمیت حرف می‌زنند

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

صحبت درباره مسائل روزمره ممکن است در اوایل رابطه برای شروع مکالمه خوب باشد. علاوه براین زنانی هم وجود دارند که به مسائل مردانه علاقه دارند. اما اگر او به مسائل موردعلاقه شما علاقه داشته باشد دلیل نمی‌شود که ساعت‌ها درباره‌اش صحبت کنید. حالا فرض کنید که ساعت‌ها با یک دختر درباره مسئله‌ای که او به آن علاقه ندارد صحبت می‌کنید، مطمئن باشید که در آن صورت تمام احساسات او را از بین برده‌اید.

2. صحبت‌های نامناسب درباره رابطه قبلی تان

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

برخی مردان پس از مدتی از شروع رابطه درباره رابطه قبلی شان حرف‌های نامناسبی می‌زنند. زنان ازاین‌گونه مردان متنفرند و نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت می‌شوند. مسلماً در تمام روابط افراد به هم نزدیک می‌شوند و با یکدیگر وقت صرف می‌کنند. هر رابطه‌ای با روابط دیگر متفاوت است و مسلماً در رابطه جدید ممکن است برخی مسائل را دوست نداشته باشید. اما نباید این مسائل را به روی همسرتان بیاورید. و یا اینکه درباره خوبی ها و بدی های رابطه قبلی تان صحبت کنید.

1. نشان ندادن عشق و علاقه‌تان

10 مسئله در مردان که زنان از آن متنفرند

این بدترین موردی است که یک زن از آن متنفر است. عشق مهم‌ترین جنبه یک رابطه عاشقانه است و بی‌توجهی و نادیده گرفتن آن هر زنی را متنفر می‌کند. البته زنان انتظار ندارند که همانند پسران نوجوان دائماً به آن‌ها ابراز علاقه کنید. اما دوست دارند که به ظاهر آن‌ها اهمیت دهید، آن‌ها را نوازش کنید و در آغوش بکشید. بنابراین این توجه را از آن‌ها دریغ نکنید، حتی اگر شده بخواهید یک شاخه گل به او بدهید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم