بهترین فیلم های کمدی سال 2019 که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید

در دنیای امروزی دلایل زیادی برای ناراحتی وجود دارد، اما دلایل اندکی می تواند خنده را بر لبان تان بنشاند. به هر بهانه ای که بخندید، در هر صورت خنده بهترین درمان ممکن است. می توانید با تماشای یک فیلم کمدی از یک روز خود لذت ببرید. اگر روز بدی داشتید با تماشای یک فیلم کمدی می توانید آن را به یک روز لذتبخش تبدیل کنید. هیچکس نمی تواند به یک فیلم کمدی نه بگوید و اگر شما این گونه باشید پس حتما ایراد بزرگی دارید. (جدی می گوییم. در این صورت باید به طور جدی کمک بگیرید!) چه با دوستان و خانواده خود جمع شده باشید یا اینکه در یک جمع سرد و غیردوستانه حضور داشته باشید،  تماشای یک فیلم کمدی می تواند فضا را تغییر دهد و یخ ها را بکشند. داستان فیلم هرچه که باشد در هر صورت خنده را بر لبان تان می نشاند. نکته جالب درباره فیلم کمدی این است که همه آن را دوست دارند. حتما نباید راجر ابرت یا نابغه کمدی باشید که از آن لذت ببرید. بنابراین می توانید از کمدی های باکیفیت لذت ببرید. سالانه کمدی های جدید به بازار می ایند. در اینجا فهرست از فیلم های کمدی جدید را به شما معرفی می کنیم. امیدواریم که این کمدی ها به خوبی کمدی های پیشین باشند. با پروشات همراه باشید.


20. قسمت بالایی – The Upside – یازده ژانویه 2019

در سال 2011 براساس زندگی یک تاجر فرانسوی فیلمی به نام “دست نیافتنی ها” (The Intouchables) ساخته شد که “قسمت بالایی” بازسازی آن است. فیلیپ لاکاس یک میلیاردر فلج است که به دنبال استخدام کسی است که به او کمک کند. دل اسکات به تازگی آزاد شده و شرط آزادی او یافتن یک شغل است. به همین دلیل برای این شغل درخواست می کند. با این حال استخدام شده و این دو فرد با دو دنیای متفاوت باهم رو به رو می شوند. نقش لاکاس را برایان کرنستون ایفا می کند که در سریال کمدی “دنیای مالکولم” (Malcolm in the Middle) و سریال زیبای “افسارگسیخته” (Breaking Bad) حضور یافت. کوین هارت، که بیشتر نقش هایش کمدی بودند، نقش دل اسکات را برعهده دارد.

همچنین بخوانید: لیست 70 تایی بهترین فیلم های 2019 به همراه تریلر


19. مبارزه با خانواده ام – Fighting with My Family – چهارده فوریه 2019

WWE دنیای کشتی کج حرفه ای است که بسیاری از بازیگران، از جمله دواین جانسون، از عرصه کشتی کج به دنیای بازیگری وارد شده اند. سارایا-جید بویس با نام حرفه ای پیج از دنیای کشتی کج به شهرت رسید. در سال 2012 از زندگی او، خانواده اش و مسائل آن ها در رابطه با زندگی و عشق به کشتی کج، فیلم هایی ساخته شد. این فیلم هم درباره زندگی پیج است که فلورانس پا، بازیگر جوان بریتانیایی نقش اصلی را برعهده دارد. جک لودن (دانکرک (Dunkirk)، کالیبر (Calibre) و ماری ملکه اسکاتلند (Mary Queen of Scots)) نقش برادر بزرگتر پیج را ایفا می کند. نیک فراست (سه گانه The Three Flavours Cornetto) و لنا هدی (300 و بازی تاج و تخت (Game of Thrones)) نقش والدین آن ها را برعهده دارند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های زامبی سال 2019-2020 کدام اند؟


18. ساحل بام – The Beach Bum – بیست و دو مارس 2019

از زمان اکران آخرین فیلم هارمونی کورین کارگردان شش سال می گذرد. او به دلیل ایجاد شخصیت های عجیب و خنده دار شهرت دارد. در این فیلم با متیو مک کانهی همراه شده تا داستان شاعری در میامی را نشان دهد که مک کانهی نقش آن را ایفا می کند. نام او مونداگ است و تنها می خواهد یک هیجان جدی داشته باشد. تمام روز علف کشیده و در ماجراجویی های مختلف شرکت می کند. سبک خاص مک کانهی در این فیلم باعث محبوبیت فعلی آن شده است. گفته می شود اسنوپ داگ، همبازی او علف موجود در فیلم را با علف واقعی جایگزین نمود و بنابراین مک کانهی در این فیلم علف واقعی استعمال می کند. زمان تماشای فیلم این نکته را به یاد داشته باشید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمیشن های سال 2019-2020 که حتما باید تماشا کنید


17. پوکمن: کاراگاه پیکاچو – Pokémon: Detective Pikachu – ده مه 2019

فیلمی براساس یک بازی ویدیویی به همین نام که خودش از سریال پوکمن اقتباس شده بود. این فیلم اولین لایو اکشن این چندگانه است. تیم گودمن، با بازی جاستیس اسمیت، در جستجوی پدرش که پس از تصادف خودرو ناپدید شدن به شهر رایم سیتی می آید. در آنجا با پیکاچو آشنا می شود و گرچه انسان ها زبان پوکمن را متوجه نمی شوند، تیم زبان پیکاچو را، که شریک سابق پدر تیم بود، می فهمد. آن دو در کنار هم شواهدی را که به یافتن دلیل ناپدید شدن پدر تیم مربوط است، دنبال می کنند. رایان رینولدز در نقش پیکاچو صداپیشگی کرده و همین باعث شهرت آن شده است. رینولدز در این کار موفق بوده و از تریلر فیلم به صداپیشگی طنز او پی برده ایم. این فیلم با وجود رمزورازهای مختلف خنده را بر لبان بیننده می نشاند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های فانتزی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


16. شلوغی – The Hustle – ده مه 2019

“لات های کثیف فاسد” (Dirty Rotten Scoundrels) یک کمدی موفق بود که استیو مارتین و مایکل کین نقش دو لات را بازی می کردند که می خواستند یک زن ثروتمند را عاشق خود کرده و ثروتمند شوند. اکنون پس از گذشت حدود سی سال قرار است نسخه بازسازی آن ساخته شده و در داستان هم تغییراتی ایجاد شود. اینبار به جای دو مرد شاهد دو زن هستیم که می خواهند قلب یک مرد ثروتمند را از آن خود کنند. آن هتوی و ربل ویلسون در ربودن قلب این مرد رقیب هم هستند. الکس شارپ مرد جوانی است که به دلیل نبوغ در زمینه تکنولوژی میلیاردر شده و توجه این دو زن را به خود جلب می کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمپانی دیزنی که در سال 2019-2020 اکران خواهند شد


15. زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ – The Secret Life of Pets 2 – هفت ژوئن 2019

یک کمدی انیمیشن سه بعدی آمریکایی تولید شرکت ایلومینیشن اینترتیمنت به کارگردانی کریس رناد و نویسندگی برایان لینچ، که سری پیشین آن در سال 2016 ساخته شد. اغلب بازیگران به نقش های خود بازمی گردند، به جز نقش لوئیس سی.کی که توسط پتن اسوالت اجرا می شود. بازیگران دیگر عبارت اند از تیفانی هدیش، نیک کرول، پت هولمز و هریسون فورد. این فیلم در ادامه سری پیشین خود زندگی حیوانات خانگی در غیاب ما را نشان می دهد، زمانی که به سر کار یا مدرسه رفته و آن ها را تنها می گذاریم. سری اول این چندگانه که در سال 2016 اکران شد در گیشه 875 میلیون دلار فروش داشت. مکس یک سگ تریر است که صاحبش یک سگ مونگرل به نام دوک را به خانه آورده و مکس به او حسودی می کند. هریسون فورد برای اولین بار در یک انیمیشن حضور دارد. گرچه دهه هفتاد عمر خود را می گذراند اما حرفه بازیگری اش دچار افول نشده است.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


14. داستان اسباب بازی چهار – Toy Story 4 – بیست و یک ژوئن 2019

همکاری شریف وودی و باز لایتیر همیشه درخشان بوده است و آن دو در کنار دوستانشان ماجراجویی های مختلفی را در معرض نمایش گذاشته اند. چندگانه داستان اسباب بازی اهمیت وجود دوستان در زندگی را نشان می دهد. این فیلم نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را نیز سرگرم می کند. از آنجاییکه سه فیلم این چندگانه تولید شده اند، فیلم چهارم برای اکران در ژوئن 2019 آماده است. بنابراین برای دیدن وودی، باز و اسباب بازی هایشان در جستجوی بو پیپ، یک عروسک پرسلان، که عشق مخفی وودی است، هیجان زده هستیم.

همچنین بخوانید: 8 فیلم ابرقهرمانی که در سال 2019 منتظر اکران شان هستیم


13. شرکت مختلط – Limited Partners – بیست و هشت ژوئن 2019

این فیلم کمدی درباره دو زن است که تصمیم می گیرند تجارتی را آغاز کنند. هردو دوست دارند یک شرکت زیبایی داشته باشند اما به جز این مورد هیچ نقطه مشترکی ندارند. نقطه نظر و دیدگاه آن دو درباره شرکت متفاوت است. ایده های مختلف باعث بروز مشکلاتی میان آن دو شده و صحنه های خنده داری را برای بیننده پدید می آورد. تیفانی هدیش که برای بازی در فیلم “سفر دخترانه” (Girls Trip) در سال گذشته تحسین شد، و رز بیرن، بازی گر فیلم هایی چون “ساقدوش ها” (Bridesmaids) نقش های اصلی را برعهده دارند. سلما هیاک، کاران سونی و بیلی پورتر در نقش های مکمل حضور می یابند.

همچنین بخوانید: پیش بینی نامزدهای بهترین فیلم برای مراسم اسکار 2019


12. فیلم بدون عنوان دنی بویل و ریچارد کرتیس – بیست و هشت ژوئن 2019

دنی بویل و ریچارد کرتیس، دو کارگردان موفق، یک کمدی موزیکال تولید کرده اند که گرچه مراحل تولید را سپری کرده اما هنوز عنوان ندارد. اما نام فیلم تنها نکته عجیب نیست. داستان آن هم پیچیده است. و هرچقدر جزئیات بیشتری از آن آشکار می شود تعجب مان بیشتر می شود. ظاهرا داستان درباره پسری است که تصور می کند تنها فردی است که گروه بیتل ها را به یاد دارد. شاید داستان در دهه 60 یا 70 میلادی رخ دهد اما درباره آن مطمئن نیستیم. هیمش پاتل قرار است در فیلم اجرای خاصی داشته باشد. لیلی جیمز (تاریک ترین لحظات (Darkest Hour)، سیندرلا (Cinderella)، انجمن ادبی گرنزی و جامعه پوتیتو پیل پای (Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society)) و کیت مک کینون (پخش زنده شنبه شب ها (Saturday Night Live)) هم در فیلم حضور دارند. اد شیران هم در نقش خودش حضور دارد. و این نکته عجیب داستان است.

همچنین بخوانید: لیست تمام فیلم های ابرقهرمانی که در سال 2019 اکران خواهند شد


11. روزی روزگاری در هالیوود – Once Upon a Time in Hollywood – بیست و شش جولای 2019

کوئنتین تارانتینو نابغه سینماست که حتی با وجود داستان های ساده نیز می تواند یک روایت بسیار زیبا خلق کند. از زمان معرفی فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” این فیلم بحث برانگیز شده است. علاوه بر کارگردانی تارانتینو، موضوع جالب و اجرای بازیگران هم باعث موفقیت آن می شود. داستان فیلم درباره قاتلین خانواده منسون است. لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و مارگو رابی نقش های اصلی را برعهده دارند. بازیگرن فرعی نیز عبارت اند از دیمین لوئیس، امیل هیرش، داکوتا فنینگ، آل پاچینو و لنا دونهام.

همچنین بخوانید: 7 انیمه‌ی سریالی برتر سال 2018 به انتخاب پروشات


10. سرزمین زامبی ها دو – Zombieland Too – یازده اکتبر 2019

طی سال ها ژانر زامبی گسترش یافته است و فیلمسازان زامبی ها و انسان های زنده را در شرایط مختلف در کنار هم قرار داده و داستان های متفاوت پدید می آورند. ده سال پیش فیلم “سرزمین زامبی ها” تصمیم گرفت دنیای زامبی را با خنده و کمدی ادغام کند. نمی توانیم این ایده را بدیع بدانیم زیرا چندین سال پیش توسط سایمون پگ و نیک فراست در “شان می میرد” نمایش داده شد. گرچه این دو فیلم در یک ژانر تولید شدند اما کاملا متفاوت بوده و هردوی آن ها موفق بودند. جسی آیزنبرگ و اما استون در سال های اولیه فعالیت شان بودند و این فیلم باعث آغاز موفقیت شان در هالیوود شد. وودی هارلسون باعث ایجاد مضمون طنز آن شد. فیلم پیشین پایان خوشی داشت. اما آیا این فیلم هم موفق خواهد شد؟ فیلم “سرزمین زامبی های دو” به این سوال پاسخ می دهد.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم هایی که در سال 2018 اکران شدند کدام ها هستند؟


9. خانواده آدامز – The Addams Family – هجده اکتبر 2019

زمانی که چارلز آدامز کارتونیست قصه خانواده تخیلی متفاوتی را که شبیه خانواده های دیگر نیست، بازگو کرد اصلا تصور نمی کرد که این خانواده اینچنین محبوب شوند. شخصیت های این داستان هرکدام رفتارهای خود را دارند و این خانواده دهه بیستی نیز به مسائل گوتیک و ترسناک علاقه دارد. عنصر اصلی داستان کنایه و هجو مورد استفاده شده توسط مورتیشیاست. پس از سریال های تلویزیونی و فیلم های لایو اکشن مختلف از خانواده آدامز، اکنون شاهد نسخه انیمیشن آن هستیم. اسکار آیزاک و شارلیز ترون صداپیشگی شخصیت های گومز و مورتیشیا آدامز را برعهده دارند. الیسون جنی نقش میزبان برنامه ای را برعهده دارد که داستان خانواده آدامز را به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: نگاهی به بهترین فیلم های سینمای چین در سال 2018


8. کریسمس گذشته – Last Christmas – پانزده نوامبر 2019

اما تامپسون، که برای نوشتن فیلمنامه فیلم “عقل و احساس” (Sense and Sensibility) جایزه اسکار را به دست آورد، این بار داستان افراد متفاوت را بازگو می کند. امیلیا کلارک نقش کیت را بازی می کند که زندیگی اش در نتیجه تصمیمات بد چندان خوشایند نیست و ناامید شده، تا اینکه تام، با بازی هنری گلدینگ، به زندگی او وارد می شود. ورود او همه چیز را تغییر داده و پس از پاره ای از اتفاقات، آن دو عاشق هم می شوند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم ها با موضوع بیگانگان و فضایی ها که در سال 2018 اکران شدند


7. جومانجی سه – Jumanji 3 – سیزده دسامبر 2019

در سال 2017 نسخه بازسازی شده از فیلم جومانجی سال 1995 ساخته شد. این فیلم به دلیل صحنه های اکشن و خنده دار در گیشه موفق بود. با اینکه به دلیل نسخه کلاسیک موفق، از این فیلم انتظارات بالایی نمی رفت، فیلم توانست قابل قبول باشد. موفقیت این فیلم باعث شد سری دیگر آن نیز تولید شود که در سال آینده اکران خواهد شد. همه بازیگران به نقش قبلی خود بازگشته و در بازی شرکت می کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های فانتزی خارجی که در سال 2018 اکران شدند


6. هوش برتر – Super Intelligence – بیست و پنج دسامبر 2019

ملیسا مک کارتی و بن فالکون در فیلم های “ساقدوش ها”، “سارق هویت” (Identity Thief)، “مخمصه” (The Heat) و “پایه مهمانی” (Life of the Party) همکاری داشته اند. یک بار دیگر قرار است فیلمی به کارگردانی فالکون اکران شود که مک کارتی نقش اصلی آن را به عهده دارد. فیلم داستان زنی است که در زندگی اش اتفاق جالبی رخ نداده و افسرده است. و آن روز تمام وسایل برقی خانه اش عجیب می شوند. به نظر می رسد او برای اولین هوش برتر جهان یک موش آزمایشی شده است. اما مقاصد این ربات چیست؟

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ورزشی که در سال 2018 اکران شدند


5. آشپزخانه – The Kitchen – 2019

در این کمدی ملیسا مک کارتی در کنار تیفانی هدیش حضور خواهد داشت. آندره‌آ برلوف کارگردانی این نسخه اقتباسی از کامیک داک اینترتیمنت را برعهده دارد که توسط نیولاین سینما حمایت و توزیع می شود. مایکل دلوکا از طریق کمپانی مایکل دلوکا تولید این فیلم را برعهده دارد. داستان درباره مافیای ایرلندی در اشپزخانه هل در سال های 1970 است، زمانی که اف بی آی رهبران مافیا را گرفته و تجارت و خلاف های آنها را به خطر می اندازد. اکنون همسران مافیا این تجارت را برعهده گرفته و در این کار از همسران خود نیز پیشدستی می کنند.

همچنین بخوانید: لیست غم انگیزترین فیلم هایی که در سال 2018 اکران شدند


4. تعطیلات آل-استار – All-Star Weekend – 2019

مردم، مخصوصا مردها، به ورزش علاقه دارند. حتی اگر خودشان در این عرصه فعالیت نکنند، اگر کسی درباره ورزش یا بازیکن موردعلاقه شان بد بگوید با او جدال خواهند کرد. بسکتبال یکی از ورزش های محبوب آمریکاست و مردم به آن علاقه دارند. این فیلم داستان چنین افرادی است. دو مرد که یکی طرفدار لبورن جیمز و دیگری طرفدار استیون کری است. گرچه باهم دوست هستند اما اگر حرف از بازیکن مورد علاقه شان پیش بیاید یکدیگر را به مبارزه می طلبند. یک بار بلیت مسابقه آل استار را دریافت کرده و شرایطی رخ داده که باید تفاوت های خود را بپذیرند. جیمی فاکس فیلم را نوشته و اجرا و کارگردانی آن را برعهده دارد. جرمی پیون، جرارد باتلر، رابرت داونی جونیور، بنسیو دل تورو و اوا لانگوریا نقش های فرعی را برعهده دارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمیشن هایی که در سال 2018 اکران شدند


3. فلارسکی – Flarsky – 2019

براساس گزارش ورایتی، شارلیز ترون و سث روگت در این فیلم حضور دارند. جاناتان لوین کارگردانی آن را برعهده داشته و روگن، اوان گلدبرگ و جیمز ویور از کمپانی پوینت گری، جو دریک از لیونزگیت موشن پیکچر گروپ و ناتان کاهن، از دیگر همکاران او هستند. داستان درباره روزنامه نگاری به نام فرد فلارسکی که به بدشانس دچار شده، تا اینکه توجه قدرتمندترین زن جهان، شارلوت فیلد، را جلب می کند. او سپس به یکی از نزدیکان این زن که قرار است اولین رئیس جمهور آینده آمریکا باشد، تبدیل می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های عاشقانه که در سال 2018 اکران شدند


2. پیتر خرگوشه دو – Peter Rabbit 2 – هفت فوریه 2020

یک کمدی انیمیشن لایواکشن به کارگردانی ویل گلوک و نویسندگی راب لیبر و گلاک، براساس داستان های پیتر خرگوشه که توسط بئاتریکس پاتر خلق شد. از آنجاییکه نویسنده و کارگردان فیلم نخست در سری دوم نیز فعالیت دارند، احتمالا این فیلم به داستان فیلم اول بپردازد. گرچه فیلم اول از لحاظ تجاری موفق بود، اما به دلیل موفقیت فیلم “پدینگتون دو” (Paddington 2) در نظر منتقدین، احتمالا فیلمنامه این فیلم تقویت شود. فیلم قبلی داستان پیتر خرگوشه بود: در لیک دیستریکت انگلستان، پیتر خرگوشه، پسرعمویش بنجامین بانی، خواهران سه قلویش فلاپسی، ماپسی و کاتونتیل بیشتر اوقات خود را در زمین آقای جو مک گروگر سپری کرده و سبزیجات باغچه او را می دزدند. آن ها با زنی به نام بئا که در آنجا زندگی می کند و از آن ها نقاشی می کشد دوست هستند. مرگ والدین خرگوش ها توسط مک گروگر باعث می شود که بین آن ها و بئا رابطه مادر و فرزندی ایجاد شود. احتمالا نسخه جدید نقص نسخه پیشین را رفع کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خانوادگی که در سال 2018 اکران شدند


1. سفرهای دکتر دولیتل – The Voyage of Doctor Dolittle – هفده ژانویه 2020

دکتر دولیتل شخصیت اصلی داستان های هیو لافتینگ است. این رمان ها در اوایل سال های 1920 چاپ شده و از آن زمان الهام بخش فیلم های دیگر بوده اند. در سال 1967 رکس هریسون نقش این دکتر را ایفا کرد که می توانست با حیوانات حرف بزند. این فیلم در قسمت های مختلف اسکار نامزد شد و دو جایزه را دریافت نمود. سال ها بعد ادی مورفی اجرای این شخصیت را برعهده گرفت و این فیلم موفق شد، با این حال نامزدی اسکار را به دست نیاورد. با وجود فیلم های مختلف تاثیر این داستان کاهش یافت. این بار فیلم دیگری از این داستان آماده تولید است و رابرت داونی جونیور نقش دکتر جان دولیتل را برعهده دارد. با وجود اجرای زیبای داونی باید شاهد داستان زیبایی از این فیلم باشیم. آنتونیو باندراس، مایکل شین و جیم برادبنت نقش های مکمل را برعهده دارند. جان سینا، ماریون کوتیار، رالف فاینز، تام هالند و رامی ملک صداپیشگی این فیلم را انجام می دهند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های جنایی که در سال 2018 اکران شدند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم